07-12-2019, 17:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2019, 17:56 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Eks sellega on nii, et kui 70-ga sõitja taha jõuab sõiduauto, ei ole probleemi, kuid kui järgi jõuab täiskoormaga veoauto ja seda ka veidikene käänulisel ja/või piiratud nähtavusega teel, ei ole möödasaamine eriti tõenäoline, kui selle rooli just kamikadze pole sattunud, kes kolme rida hakkab tekitama. Ja siis tuleb teine, kolmas, neljas jne ning kui kolonnis on juba ma ei tea, kümmekond autot, pole mööda punnitamisel enam pointi ka tegelt- saad ühekaupa neist kümnest mööda ja siis tuleb ette T-kujuline ristmik uue peateega ja hakkab uuesti pihta. Ma ei tea, miks, võibolla seepärast, et ma olen viimasel ajal suht palju sõitnud Viljandimaa- Imavere vahel ning seal on suur osa teest selline, kus lihtsalt ei ole võimalik veoautoga 75 km/h sõitvast autost mööda sõita. Isegi tühja veokaga mitte, sest need vähesed sirged, mis seal teel on, ei ole piisavalt pikad ehk ohutud. Pärnu- Tallinn- suht sama teema, seal lisandub veel liiklusvool, samamoodi Tallinn- Tartu. Tegelikult võiks siia listi panna enam- vähem kõik teed
Samas on rõõm tõdeda, et vähemalt sügistalvisel perioodil on viisakaid sõiduautojuhte rohkem, kes paremat suunda näitavad, samuti on juba väga palju neid, kes parema suuna näitamise peale tänavad
Ehk siis vähemalt pealinnast väljaspool on viisakust üha rohkem, mille üle mul on siiralt hea meel- väike asi, kuid abiks ikka
Ivole- ma näitan alati suunda ka tsiklimehele, kes tagant tuleb ning peeglid on mul ka täitsa olemas, seega ära üldse muretse
Ise eelistan sõita 90 alas 90-ga, loomulikult vastaval ilmaoludele, mitte 70-ga pimedas vihmase ilmaga kahte udukat põletava sõiduka taga- see on veel eriti rõve variant. 70 alas ikka 70 ja ega see 50 märk ka niisama pole kusagile pandud
Ma arvan, et see 130 näide oli mõeldud selles kontekstis, et kiiresti mööda ja siis kiirus lubatud piiresse tagasi. See on ju avalik saladus, et ohutu möödasõit on kiire möödasõit, seda tahtis ju kadunud Lepikson ka läbi suruda, et kuni 20km/h kiiruseületamine möödasõidul võiks lubatud olla.
PS. Loodetavasti minu sõnavõttudest keegi valesti aru ei saa, sest tean seda isegi, et üldist liikluspilti see nagunii ei muuda- kes tahab normaalselt liigelda, see suudab seda ka ilma selleta, et keegi meelde peaks tuletama, kuidas see käib. Nagu öeldud, siis peamine põhimõte on see, et sõida ise ja lase teistel sõita.
Muusika käima, käigud õigeks ja tossutama, igatahes!
Mis puutub sinu viimasesse lausesse, Ivo- sellega meenub üks video kuskilt India liiklusest, mis mind alati itsitama ajab- hull sipelgapesa ristmikul, kus on koos jalakäijad, rikšad, bussid, jalgratturid, veoautod ja sõiduautod, kes liikusid täiesti kaootiliselt suvalistes suundades ning kõik toimis
https://www.youtube.com/watch?v=7aSkJCUDAes
Samas on rõõm tõdeda, et vähemalt sügistalvisel perioodil on viisakaid sõiduautojuhte rohkem, kes paremat suunda näitavad, samuti on juba väga palju neid, kes parema suuna näitamise peale tänavad
Ehk siis vähemalt pealinnast väljaspool on viisakust üha rohkem, mille üle mul on siiralt hea meel- väike asi, kuid abiks ikka
Ivole- ma näitan alati suunda ka tsiklimehele, kes tagant tuleb ning peeglid on mul ka täitsa olemas, seega ära üldse muretse
Ise eelistan sõita 90 alas 90-ga, loomulikult vastaval ilmaoludele, mitte 70-ga pimedas vihmase ilmaga kahte udukat põletava sõiduka taga- see on veel eriti rõve variant. 70 alas ikka 70 ja ega see 50 märk ka niisama pole kusagile pandud
Ma arvan, et see 130 näide oli mõeldud selles kontekstis, et kiiresti mööda ja siis kiirus lubatud piiresse tagasi. See on ju avalik saladus, et ohutu möödasõit on kiire möödasõit, seda tahtis ju kadunud Lepikson ka läbi suruda, et kuni 20km/h kiiruseületamine möödasõidul võiks lubatud olla.
PS. Loodetavasti minu sõnavõttudest keegi valesti aru ei saa, sest tean seda isegi, et üldist liikluspilti see nagunii ei muuda- kes tahab normaalselt liigelda, see suudab seda ka ilma selleta, et keegi meelde peaks tuletama, kuidas see käib. Nagu öeldud, siis peamine põhimõte on see, et sõida ise ja lase teistel sõita.
Muusika käima, käigud õigeks ja tossutama, igatahes!
Mis puutub sinu viimasesse lausesse, Ivo- sellega meenub üks video kuskilt India liiklusest, mis mind alati itsitama ajab- hull sipelgapesa ristmikul, kus on koos jalakäijad, rikšad, bussid, jalgratturid, veoautod ja sõiduautod, kes liikusid täiesti kaootiliselt suvalistes suundades ning kõik toimis
https://www.youtube.com/watch?v=7aSkJCUDAes