'69 mustang Mach1 390
#21

Mulle meeldib ka sinine väga. Sai ka seda küsimust arutatud vanasõiduki numbri komisjoniga. Kuna D ümber on segadus, siis võin värvida siniseks, aga sinised mustangid ei olnud seest punased. Et nüüd pean sisu muutma kas mustaks või valgeks. Elan ka vast selle üle, aga samas jäi lahtiseks konflikt mis tekiks ettenähtud sisu tooni ja välise värvile vastavuses. Ühesõnaga originaalis tuli ta hallina, see on selge. Kui halliks ei värvi - miinuspunktid mulle kusagilt tulevad. Hullem pidi olema kui ikkgi konseptsioon on vale, et mul sinine auto punase sisuga.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#22

Telli see Martti Report... saad palju targemaks. Intervjuust ju selgub, et diileritel oli võimalus eriliste kombinatsioonide tellimiseks. Need võisid minna väga kaugele ametlikult pakutavast.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#23

sinine auto punase sisuga on nagunii kole kui öö. Kui sisu punane siis ikka kas peaks auto olema ikka must, valge või punane. Võibolla veel mõned üksikud toonid. Aga sinine punasega on ikka üsna rõve kontrast
Vasta
#24

Tere no kui sul punane sisu siis kindlasti näeb see auto selle halli värviga mis tegalikult suht valge välja näeb igatahes parem kui sinine auto punase sisuga.Samas kui sulle hullult meeldib sinine võid ju hallile kaks sinist triipu üle katuse tõmmata :-)
Vasta
#25

Aeg nii kaugel, et tuleb suve autod välja ajada. Üle talve on elektri värgid streikima hakanud: Generaator ei laadinud enam, tagurpidi käigu tuled ei vilksatanudki, kütuse näidiku ujuk ulpis paagis niisama. On uus juhtmestik olemas, aga see jääb selleks ajaks kui auto täiesti lahti saab võetud. Kuigi uue originaalse generaatori pidin nüüd külge kruvima koos releega. Jantisin nende juhtmetega siia ja sinna - enne releed ei olnud. Ühendasin kõik nii nagu peaks ja laadimine töötas ja ise väga rõõmus, et nii lihtsalt läks, aga võta näpust süüdet välja keerates jäi auto ikka käima. Releest tulev juhe, mis tahab korraks laadimise alustamiseks voolu saada jäi hiljem voolu edasi andma süütepoolile ja nii ta mul käis. Ma ei osanud praegu muud, kui pidin nupukese vahele panema, et alustaks laadimist. 

   

   

   

Peenhäälestamine

   

   

Leidsin ka kärsanud juhtme, mis oleks võinud väga...

   

   

Ülevaatus probleemideta

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#26

Lõpuks ometi on asjad nii kaugel, et saab hakata Mustangit tegema. Kõik muu on siiani olnud üks suur ettevalmistus selleks imeliseks hetkeks. Leidsin head tegijad ja koha, mis oleks mulle lähedal, et saaksin ka ise näppu pulsil hoida. Põhi tööde tegija http://www.carrestoration.ee/ oli nii lahke, et laseb mind ka asja juurde. Kuna olen ise autot igast otsat nokitsenud, siis tean kuidas asjad lahti käivad. 2,5 päevaga võtsime auto kahekesi peaaegu pilbasteks. Jäi veel tagumine ja esimene sild, millelt ka juba kõik väiksem nodi ära korjatud. Tellitud on kõikvõimalikud jupid, kuid nüüd lammutamise käigus sai veel uus nimekiri tehtud - õnneks pisividinatest.

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#27

(30-10-2019, 23:46 PM)sven1 Kirjutas:  ... Leidsin head tegijad ja koha, mis oleks mulle lähedal, et saaksin ka ise näppu pulsil hoida. Põhi tööde tegija http://www.carrestoration.ee/ oli nii lahke, et laseb mind ka asja juurde. ...
Mina enam nende meestega asju ei aja ... kui mehe sõna midagi ei maksa, siis rohkem sinna raha ei vii. Suusõnaline kokkulepe hinnas oli üks ja arve mitu korda kallim, tuli teiste projektide eelarvest näpistada. Krt, mul on olnud partnereid, kes on teinud pakkumise alla reaalse kulu, aga nemad on tulnud ja rääkinud, et nii ja naa, töid tekkis niipalju ja naapalju ettenägematult juurde, kas on mingeid võimalusi rohkem maksta, kui ei ole, siis ei ole, arvet suuremat ei esita. Loomulikult katsun ka leida kompromissi, aga kui vend oma värvitööd mitu korda ümber teeb ja selle kliendi kraesse keerab siis vabandage väga.
Vasta
#28

Kuna üritan teha originaali lähedast autot - siis tuleb kõiki nüanse põhjalikult uurida. Õnneks saan juhendust ka komisjonilt, kes siis lõpuks peab väärilisust hindama. Üks auto ei saanud meil musta nr, kuna värvi üleminek oli mõned cm vales kohas, siis ei saa millegagi riskida.

Mustangi põhi värviti kõigepealt tehases "red oxide", pärast seda mootoriruum ja selle ümbrus mustaks. Samas ei kummardanud värvija ja tuleseinalt üleminek põhja punaseks oli täpselt seal kuhu must enam ei jõudnud. Samas ei kaetud ka põhja kinni ka ülejäänud auto värvimisel, et põhi peab saama ka varjundi auto põhivärvist.

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#29

Ettevalmistus keretöödeks! Autot on ikka iga külje pealt natuke mõlgitud. Tagumise poritiibade alumised otsad on vahetatud (koledasti) ja kuna plekki on seest poolt vasaraga silutud pärast mõlkimist, siis sai otsustatud, et vahetab mõlemad poritiivad taga välja. Tuleb odavam! Esimene risti tala tuleb ka välja vahetada, sellega on ka midagi kusagil sügatud.

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#30

Pane siis siia ikka ka kirja algne hinnapakkumine ja lõppuks ka see millega auto välja ostsid.
Juba tuleb töösid juurde ja...
Vasta
#31

(14-11-2019, 00:01 AM)Qunts Kirjutas:  Pane siis siia ikka ka kirja algne hinnapakkumine ja lõppuks ka see millega auto välja ostsid.
Juba tuleb töösid juurde ja...
Nõme ausalt . Ühegi sellise auto töö hinda ei saa mitte keegi öelda. 
Öelda saab hinna värvimisele mitte keevitus ja eeltöödele. 
Tean, et üks auto sai seal tõesti ulme hinna aga olles näinud neid pilte mis korras  auto oli siis
Ei imesta. 
Vahet pole ju kas on mosse lada või Mustang. Kui auto on mäda ja vajab taastastamist siis palka tahavad kõik. Kui tahad saada kasumit ja teha investeeringuid töövahenditesse ja hoonesse ja pakkuda kvaliteeti siis sealt tulebki hind. 
Kindlasti kuskil saab odavamalt.
Vasta
#32

(14-11-2019, 00:01 AM)Qunts Kirjutas:  Pane siis siia ikka ka kirja algne hinnapakkumine ja lõppuks ka see millega auto välja ostsid.
Juba tuleb töösid juurde ja...

Ükskõik mis autot sa teha lased, siis võid heaga arvestada, et miinimum 35 000 - 40 000 eurot läheb sul see tegemine maksma. Olgu see siis Volga, ziguli või Mustang. Siin siis kõik jupid, keretööd, värvitööd kokkupanek.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#33

(14-11-2019, 01:06 AM)sven1 Kirjutas:  
(14-11-2019, 00:01 AM)Qunts Kirjutas:  Pane siis siia ikka ka kirja algne hinnapakkumine ja lõppuks ka see millega auto välja ostsid.
Juba tuleb töösid juurde ja...

Ükskõik mis autot sa teha lased, siis võid heaga arvestada, et miinimum 35 000 - 40 000 eurot läheb sul see tegemine maksma. Olgu see siis Volga, ziguli või Mustang. Siin siis kõik jupid, keretööd, värvitööd kokkupanek.
  Poiss natuke Ziguli suhtes lahmib, selle saab vast tiba odavamalt. Volgad, Pobedad kindlasti mitte, KGB masinad tuleb korrutada kahega, ZIM-mid  kolmega, ZIS-d ja ZIL-d neljaga.
Vasta
#34

See jah mis lahtivõtmisel ilmnema hakkab on kahjuks ennustamatu algselt. Aimatav vahest,küll jah. Aga valus tõde selgub lahtivõttes.
Ka värvitööde hind enne lõplikku puhastust on hinnanguline. Sest kui algselt kenasti sile auto osutub puhastama hakates suureks pahtli käkiks on lood juba hoopis teised jälle. Keevituse mahtusid algselt täpselt paika panna komplektse auto puhul on umbes sama mis lotoga võita.

Aga edu projektiga. Tõotab tulla vägagi kena auto.
Vasta
#35

Kunagi ei pääse lihtsa keretööga.

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#36

Mustangi puhul saad end lohutada vähemalt sellega, et kõiki tükke on uustoodanguna vabamüügis saada ja odavalt, kuna ilmselt on tegemist ühe enimreprodutseeritud hobiautoga üldse. Soovikorral saab ju osta kasvõi vileuue komplektse kere. See muidugi pole liiga odav, aga võrreldes keskmise mädakere restaureerimise hinnaga pole ka mitteteps kallis.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#37

Kas selle uustoodangukerega mitte meil mitte võimatu ametlikult teelegaalsust saavutada pole?
Vasta
#38

(13-12-2019, 10:38 AM)v6sa Kirjutas:  Kas selle uustoodangukerega mitte meil mitte võimatu ametlikult teelegaalsust saavutada pole?
Algse dokumentidega kere sellised detailid, millele kerenumber peale on löödud, tuleks uuele kerele külge keevitada.
Minuteada õnneks ei ole meil määratud, et kui suures osas võib auto keredetaile remondi käigus välja vahetada. Nii et mina sõnastaks seda uustoodangukere kasutamist pigem nii, et vanal kerel tuli deformatsiooni või korrosioonikahjustuste tõttu peaaegu kõik plekid ja detailid uute vastu välja vahetada.
Vasta
#39

Tõlgendus, mis võib hea juristi korral ka pahatahtliku proksi puhul läbi minnaSmile

Tasub huvilisel kirja panna - väga hea sõnastus!
Vasta
#40

Keret olen isegi vaadanud

https://www.cjponyparts.com/dynacorn-com...69/p/69FB/

17 000 euri kusagil
1000 euri sadamasse
3000 euri Eesti
2100 toll
4600 käibemaks

kokku 27 720 euri kere

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne