Postitused: 58
	Teemad: 1
	Liitus: May 2015
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		Sama keiss aastaid tagasi,ülevaataja kurdab stendi peal et piduri pedaal ei lähe põhja.Ronisin ise autosse,kurat ei lähe jah.Poole minutiga oli viga leitud toru puruks,mine tee korda ja tule tagasi.Praeguse korra ajal pannakse vist kasutus keeld peale.
Koju sõites,hästi ette vaatlikult,omal karvad seljapeal püsti...ellu jäin,minu pärast keegi ei kannatanud.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
 
	
	
		Patrolil on käsipidur käigukasti otsas ja siis tuleb alles kardaan minumeelest...
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,197
	Teemad: 24
	Liitus: Aug 2011
	
Maine: 
28
	 
 
	
	
		500 seeria MAZ-il on tagasilla reduktori sisendvõllil, ehk siis kardaani sisenemise kohal tagasilda. Vinnastatakse trossiga. Ei mäleta kedagi, kas teaks kedagi, kellel see oleks töötanud, vähemalt mitte korralikult.
	
	
	
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7,115
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
 
	
	
		See erinevate käsipidurite ja  nende töövõime/kindluse arutelu on algusest saati sisutühi olnud kahjuks. Kardaanil olevate pidurite jutt. Ega ometi mina tonti valla päästnud?
	
	
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
 
	
	
		Kui veoauto pidureid pole võimalik stendis korrektselt mõõta siis neid võib ka testida proovisõiduga, ennast täis harimatud ülevaatajad seda muidugi ei tea...
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 337
	Teemad: 3
	Liitus: May 2012
	
Maine: 
4
	 
 
	
	
		No aga teises üv punktis saadi ju see õnnetu silla näit ilusti kätte. Järelikult oli ikkagi ülevaataja oskamatu vms.