Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mu Toyotal kerib kah oma 5kmh üle kui mäkketõus on. Bensumootoril minekut väga ju pole, vahetab veel automaatselt käigu alla ja annab kõvasti tuuri. Samamoodi kui püsikas lükata sisse madalama kiiruse juures, siis ta suht äkiliselt kiirendab umbes 5kmh kiiremaks kui ette nähtud ja pärast langeb vaikselt õigele kiirusele tagasi. Muudes olukordades püsib ilusti 1kmh piires.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
11-12-2019, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2019, 23:09 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat: teel kõigile näha et penskar tulemas, tal võib pööramisel laiemat teed vaja olla...
No see väide käib rohkem noorte kohta ja isegi õppesõidukid võtavad parempöördeks "hoogu" vasakult isegi pidevjoont ületades. Ei mõista kas tänapäeva autodel enam rooli lõpuni keerata ei tohi, ei õpetata või on lihtsalt mugavus selle nimi. Sama kehtib ka vasakpöörde puhul.
Juhus täna vabakal. Foori taga seisavad kahes reas autod. Vasakpöörde reast möödub kõigist maastur, ei pööra vasakule vaid esimese auto ette ja peatumata paneb punase tule alt läbi. Õigus küll jalakäijatele oli juba süttinud punane. Hakka või salvestajat ostma!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Ju need automaadi eripärad on, muidu manuaaliga isegi suhteliselt tagasihoidliku (u. 70 kW) bensiinimootoriga sõites ei ole erilist kiiruse kõikumist märganud. Kui aga paned kiirusehoidja täpselt lubatud kiiruse peale, siis 5 km/h ületamisega kaamera veel pilti ei tee maanteel.
Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kumb kummale sisse sõitis? Ehk kumb siiski veendumata kohale laekus? Mul on kahju, et ma tõenäolsielt teen mõnele hoolikale ja ausale "valge kaubiku" mehele liiga, aga enamus säärastest liikuritest tekitab ohutunde ja vajaduse veenduda vajaliku taandumismaa olemasolus, et järjekordse ülijuhtimismanöövri hapuksminekul statistikasse ei satuks. ...
Mitte, et mul ei oleks ka endal ossaraisk-elamusi erimärgisteta "operatiivsõidukitega", millel vaid kaks plinkivat lühtrit toas ja miskine lähker lällamas. Aga reeglina on opsõidukid nii näha kui kuulda, kui roolis ikka juhtimisega tegelda.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Uudises oli kirjas, et Toyota väikebuss ületas ristmikku rohelise tulega ning jälle pean ma Jankaga MENTide suhtes nõustuma- paljud neist arvavad, et vilkurid ja munder teevad neist maailma valitsejad.
Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Nagu teevad CE kategooria load ja vastav liikur jobudest "maanteede kuningad" või ATS alusel vormistatud tööleping lollist inimesest "otsustuspädevusega ametniku". Jagub lolle meie hulka, jagub neid ka politseisse. Ning mida sitemini suhtume meie nendesse, seda vähem normaalseid sinna jääb...
Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Hr. Võsa viimane kommentaar saab minu poolt kiidusõnad !
Lasin kiirviisil silmadega üle nii uudisnupu kui ka kommentaarid selle "mentide" põhjustatud liiklusõnnetuse kohta .
Moodsa aja alarmsõidukite eriline helisignaal on nõnda kehvasti kuuldav , et seda autos , kus muusika mängib ei kuule , sama on ka maanteel kiirusel üle 70 km/h , lisaks erimärgistuseta alarmsõidukid on kehvasti nähtavad .Asulateedel näiteks kiirabiautod sõidavad parktuledega et sinised vilkurid paremini nähtavad oleks , tuletõrjujatel on nüüdsel ajal kõrged ja suured autod , millede juhikabiini katusel olevad prozektorid on vilkuma pandud , ikka selleks , et võimalikult kaugele nähtav olla ja hädas olevatele inimestele võimalikult kiiresti appi minna ja nüüd võtame võrrelda nn. "eravärvides" alarmsõiduki , milline ei kima üle ristmiku enda lõbustamiseks , vaid ikka kuhugi kellelegi appi , muidugi , see vabandamine ja palumine " vajadusel vähendada kiirust ja anda teed" on tegelikult kohustus , lihtsalt mökudest politseijuhid tahavad "kadriorule" meeldida , seega kui kuskil keegi selles loos on ment , siis see paluv politseiametnik .
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Üritan praegu erapooletu olla ja julgen arvata, et praegusel ajal on neid tavaliiklejaid kõvasti vähem, kes ka ümbritsevat näevad [loe: nutijobud roolis], seega päris 100% ei saa paljudel juhtudel ühe või teise poole süüks ajada. Samamoodi nagu sinivalgete juhid ei saa vilkureid, ei saa ka tavalised autojuhid rohelist tuld ja peateed ning jalakäijad ülekäigurada iseenesestmõistetavaks eesõiguseks pidada, mis kõik ohud nullib.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Kõvad eided, need Eesti mehed! Delfis kirjutas ja tõde kohe teada. Ei tee au teiste sõimamine, olenemata, kas valu on lapsepõlvest kaasa tulnud või pole hiljem vastutust võtnud.
Jõudnud miilits avarii sündmuskohale ja küsinud, kas tunnistajaid on? Tagareast hüpand muti ette ja hüüdnud, et tema on, kuid, mis siin juhtus?
Sündmusest niipalju, et opauto kiirus oli 20 km/h, märgutuled peal ja vile töös. Taksojuht ütles, et kuulis küll pasunat, kuid tundus, et teisest suunast tuleb, sestap ei võtnud hoogu maha. Kuna küljel märgutulesid vaid üks, siis märkamata jäigi ja tagauksele pihta pani. Kokkuvõtteks rumal õnnetus.