Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
03-01-2020, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2020, 10:52 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
(03-01-2020, 02:02 AM)Laurts Kirjutas: ju see 7 ja 9 bari vahel töötamine käib ikka sellele vene tehnikale üle jõu...
Mille põhjalt Sa seda järeldad? Kas on mingi tehasenorm, mis on nendest väiksem?
...või mis seal peas täpselt kuuma kardab, mis nt mu co7 puhul kuuma ei karda?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(03-01-2020, 10:43 AM)13piisab Kirjutas: (03-01-2020, 02:02 AM)Laurts Kirjutas: ju see 7 ja 9 bari vahel töötamine käib ikka sellele vene tehnikale üle jõu...
Mille põhjalt Sa seda järeldad? Kas on mingi tehasenorm, mis on nendest väiksem?
...või mis seal peas täpselt kuuma kardab, mis nt mu co7 puhul kuuma ei karda?
Passis on kirjas et kompressor on ette nähtud 6MPa tööriistadele, avariiklapp avaneb 7 peal
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 433
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(03-01-2020, 09:23 AM)Dogfish Kirjutas: Väike teemaväline küsimus. Olen terve selle postituse läbi lugenud aga enam ei mäleta, kas oli juttu. Nimelt tekkis küsimus, et kas Zili kompressor on võrdväärne CO 7 kompressoriga? Ehk et kas tootlikus jääb samasse suurusjärku?
Vahe on ikka suur , isegi kordades, zili kompressori kahjuks.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 73
Teemad: 0
Liitus: Mar 2014
Maine:
2
Kui kellelgi soovi, siis seisab üks CO7 kompressor. Viimati tegi aktiivselt tööd umbes 4 aastat tagasi, toona sai vahetatud õli, klapid ja kolvirõngad. Automaatikat ei viitsinud peale aretada, õhuringi oli pistetud üks väike tänapäevane kompressor, mille rõhulüliti lülitas kontaktorit.
Huvilistele saab ka millalgi pildid!
Postitused: 16
Teemad: 7
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
01-02-2020, 01:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2020, 01:03 AM ja muutjaks oli
Dogfish.)
Küsimus CO-7 õli vahetamise kohta.
Oskab keegi täpselt öelda, kus kohast vana õli kõige lihtsama vaevaga välja lasta oleks mõistlik?
Otsest kruvi põhja all endal silma ei hakanud, ehk leidub veidi targemaid kel head nõu anda!?
Postitused: 63
Teemad: 1
Liitus: Dec 2007
Maine:
1
Kuskil all peaks ikka punn olema, ma mäletan, et ma panin kausi paakide alla ja kahe paagi vahelt sai õli välja lastud. Alternatiiv on osta väike käsipump või suurem süstal koos voolikujupiga ning varda august välja tõmmata.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
pass näitab, et all on veidi viltune karteripõhi ja selle madalamas otsas horisontaalne õlipunn.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Ma päris vaatasin sinna alla, et kas tõesti on asi nii hull, et seda punni üle ei leia. Tuli välja, et on jah. Punn, va sunnik, on kompressori alla niimoodi ära peidetud, et annab otsida. Pidi päris käpakile laskma, et näeks.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
09-02-2020, 20:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2020, 20:16 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Aitan Sind guugeldamisega:
https://www.google.com/search?q=zif+55+kompressor
5500l/min
Zil mootoriga ehk siis vedelikjahutus. Pildil ju radikas kah näha.
Edit: seal analoogsest peletisest head pildid:
https://auto.ria.com/auto_zif_55_12681067.amp.html
Paistab, et organeid on modifikatsioonidel natuke erinevalt paigutatud.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 168
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Tegemist ZIF-55 kruvikompressoriga, õli käib kruvikompressorile sobilik, kollane püstine potsik on õhust õli eraldamiseks, millega ta väga hästi hakkama ei saa. Bensiinikulu ligikaudu 50-60l tunnis. Liivapritsi toitis ära, aga paak võiks vahel olla õli,vee eraldamiseks ja rõhukõikumiste stabiliseerimiseks. Uuest peast on väiksema avaga piiravad plekitükid siseneval õhul ja karburaatoril.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Tsitaat:Bensiinikulu ligikaudu 50-60l tunnis
ZILi mootor LAZi peal oli tehase norm 45 sajale. Buss ei uha pidevalt täisvõimsusel nagu asfaldilõhkumisel õhuvasaratega. Võib saavutada küll 50-60 l/h.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 168
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Arvatavasti on probleemiks vajalik pöörlemiskiirus, mis on 3000 lähedale ja mootori olematu erivõimsus.
Postitused: 760
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Liiter sajale on ikka väga öko... 375 norm oli mälu järgi 90-130 liitrit sajale.
Nende zif kompressoritega tuleb tähelepanelikult ja täpselt järgida ekspuatatsioonijuhendit.
Näituseks ei anna nad trassi rõhku alla 4,5atm, selle eest vastutab minimaalrõhu klapp.
Tihti on see reguleeritud/või üldse välja visatud/ madalamale survele mis toob omakorda kohe kaasa suurenenud õlikulu.
Suurenenud õlikulu on tingitud ka separaatoris oleva jämedakarvalise lambavilla puudusest elik ei separeerita õli õhust vajalisel määral välja.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim