06-12-2019, 19:45 PM
"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?
06-12-2019, 19:46 PM
Kellegil vw transporter'ile ( 92a t4 ) kärukonksu pakkuda?
08-12-2019, 19:03 PM
Oleks vaja kirve tüüpi jootekolbi ehk midagi võimast.
08-12-2019, 19:35 PM
Tere.
Minul see "kirves" olemas . Edasi suhtleks eraviisiliselt ,51949018
Edvard.
Minul see "kirves" olemas . Edasi suhtleks eraviisiliselt ,51949018
Edvard.
09-12-2019, 21:30 PM
Kas kellelgi "Purtse moodul" keevitust varuosadena vedeleb? Sisu olemas, oleks vaja ainult korpust. Teoreetiliselt sobiks ka mõni teine korpus.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
11-12-2019, 12:47 PM
Tere.
Kas kellegil oleks pakkuda Radiotehnika S-90(AC-35) basskõlarit-valjuhääldit mõistliku summa eest? omal ühe paari 1 bassikas ei toimi ning sooviks korda teha - mulle meeldib nende kõlarite heli.
Võib pakkuda ka tervet kõlarit millel bassikas terve, kasti välimus/seisukord pole oluline.
Ats.
56943300
või ES
Kas kellegil oleks pakkuda Radiotehnika S-90(AC-35) basskõlarit-valjuhääldit mõistliku summa eest? omal ühe paari 1 bassikas ei toimi ning sooviks korda teha - mulle meeldib nende kõlarite heli.
Võib pakkuda ka tervet kõlarit millel bassikas terve, kasti välimus/seisukord pole oluline.
Ats.
56943300
või ES
11-12-2019, 13:42 PM
(11-12-2019, 12:47 PM)ats97 Kirjutas: Kas kellegil oleks pakkuda Radiotehnika S-90(AC-35) basskõlarit-valjuhääldit mõistliku summa eest?
Tere, otsige okidokist - seal üks vene mees ostab/müüb/parandab vene kõlarite elemente.
Ma sain tänu temale aasta tagasi oma S-40K elustatud, kahjuks kontaktid olen ära kaotanud.
13-12-2019, 16:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2019, 16:29 PM ja muutjaks oli Laurts.)
Kellelgi vanarauahunnikus lihtsa vaevaga sõidukorda seatavat jalgratast ei vedele? Meestekas, naistekas, kokukas, välimus pole oluline - kõik sobib. Asuda võiks Tallinnas või lähiümbruses, tuleks õlled näpus kohe järgi.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
13-12-2019, 21:37 PM
(13-12-2019, 16:15 PM)Laurts Kirjutas: Kellelgi vanarauahunnikus lihtsa vaevaga sõidukorda seatavat jalgratast ei vedele? Meestekas, naistekas, kokukas, välimus pole oluline - kõik sobib. Asuda võiks Tallinnas või lähiümbruses, tuleks õlled näpus kohe järgi.
Vaata sinna (post nr #2,012), pole küll Tallinn, pigem lähiümbrus, kaugel see Pärnu ikka on ja paarkümmend km-i peale Kahjuks õlut ka ei joo, aga kõik muu kõlbab, eriti hästi läheb Borjomi.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
16-12-2019, 15:50 PM
Ehk näkkab siin... Tarvis läheb vanemat tüüpi GAZ 52/53 ninaplekki.
Viide kuulutusele:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63210
Tänan.
Viide kuulutusele:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63210
Tänan.
16-12-2019, 19:24 PM
(16-12-2019, 15:50 PM)Kadjakas Kirjutas: Ehk näkkab siin... Tarvis läheb vanemat tüüpi GAZ 52/53 ninaplekki.
Viide kuulutusele:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63210
Tänan.
Ma eeldan, et otsitakse siis nn "keskmist tüüpi", mitte päris vana tüüpi.
Neid kõige varasemaid, 53F mudelile kuulunuid enam naljalt ei leia, Eestis on teadaolevalt 1 eksemplar säilinud (sõitva ja tänavalegaalse auto küljes).
16-12-2019, 20:29 PM
(16-12-2019, 19:24 PM)zazik Kirjutas:Jees-jees. Toosama, kaheksakümnendate keskpaigani kehtinud nina, pakubki huvi.(16-12-2019, 15:50 PM)Kadjakas Kirjutas: Ehk näkkab siin... Tarvis läheb vanemat tüüpi GAZ 52/53 ninaplekki.
Viide kuulutusele:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63210
Tänan.
Ma eeldan, et otsitakse siis nn "keskmist tüüpi", mitte päris vana tüüpi.
Neid kõige varasemaid, 53F mudelile kuulunuid enam naljalt ei leia, Eestis on teadaolevalt 1 eksemplar säilinud (sõitva ja tänavalegaalse auto küljes).
Sääl kuulutuses on viide ka sobivale näole.
31-12-2019, 01:20 AM
Kahte istmesoojendusnuppu ei vedele kellegil kuskil riiulil? Illustreeriv pilt, ei pea samasugused olema.
31-12-2019, 01:57 AM
Mul vedeleb,pilti ei tee ja postiga ei saada,pead ise järgi tulema.
02-01-2020, 20:19 PM
ehk kellelgi on riiulis või selle alla jäänud vedelema
ratta/velje flantsid/adapterid 4x100-5x112
vajadus panna audi/volks/mersu veljed haagisele alla.
päris tasuta ei taha aga enne kui poest ostan või tellin küsin ehk on üle
ratta/velje flantsid/adapterid 4x100-5x112
vajadus panna audi/volks/mersu veljed haagisele alla.
päris tasuta ei taha aga enne kui poest ostan või tellin küsin ehk on üle
02-01-2020, 21:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2020, 21:11 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-01-2020, 20:19 PM)MeelisV Kirjutas: ...
ratta/velje flantsid/adapterid 4x100-5x112
vajadus panna audi/volks/mersu veljed haagisele alla.
...
Mina lasin säärased teha. 40 mm paksust ja teras tähendas kaalu üle kilo. Nojah, mul on selles klimbis lisaks ka 5x160 poldiring Transiti velgede jaoks...Maanteele säärasega ei lähe, aga mul põllul pole vahet.
Kui on õnne, on rattaflantsil piisavalt mõõtu, et lasta sisse täiendavad avad. GolfII esirummul ei olnud Tasub üle mõõta...
Kui on tuntud tootja rumm, võib 5x112 kinnitusega flants olla saadaval, tasub uurida. Knottil olla säärane olemas, kui Respo kataloogi uskuda: https://www.respo.ee/et/varuosad/rattad-veermik
02-01-2020, 21:40 PM
(02-01-2020, 21:11 PM)v6sa Kirjutas:(02-01-2020, 20:19 PM)MeelisV Kirjutas: ...
ratta/velje flantsid/adapterid 4x100-5x112
vajadus panna audi/volks/mersu veljed haagisele alla.
...
Mina lasin säärased teha. 40 mm paksust ja teras tähendas kaalu üle kilo. Nojah, mul on selles klimbis lisaks ka 5x160 poldiring Transiti velgede jaoks...Maanteele säärasega ei lähe, aga mul põllul pole vahet.
Kui on õnne, on rattaflantsil piisavalt mõõtu, et lasta sisse täiendavad avad. GolfII esirummul ei olnud Tasub üle mõõta...
Kui on tuntud tootja rumm, võib 5x112 kinnitusega flants olla saadaval, tasub uurida. Knottil olla säärane olemas, kui Respo kataloogi uskuda: https://www.respo.ee/et/varuosad/rattad-veermik
Dääm see viimane oleks liiga lihtne lahendus
Lähen homme uurin kohe silda käru all.
02-01-2020, 21:57 PM
Tere.
Lõpuks saabus "kauaoodatud võimalus" ksf. Võsa ga oponeerida : ensv ajal nii mõnelgi kiiresti sõitval GAZ 24 marki sõidukil olid sõiduki rööbet suurendavad flantsid piduritrumli ja velje vahel ja sõideti üldkasutatavatel teedel ning muidugi kiiremini kui tollal lubatud 90 km/h . Rehv oli sel ajal mõõdus 175x80 /14 , auto kaal oli 1400+ kilo ( olid ikka tänapäeva mõistes ziletid küll ) , mu kunagi omatud GAZ 2410 l olid 205mm laiusega 14" radiaalrehvid , aga ega see volga sõiduomadusi eriti ei parandanud , suvaline Ford Sierra 1,6l mootoriga oli kergem roolida .
Lõpuks saabus "kauaoodatud võimalus" ksf. Võsa ga oponeerida : ensv ajal nii mõnelgi kiiresti sõitval GAZ 24 marki sõidukil olid sõiduki rööbet suurendavad flantsid piduritrumli ja velje vahel ja sõideti üldkasutatavatel teedel ning muidugi kiiremini kui tollal lubatud 90 km/h . Rehv oli sel ajal mõõdus 175x80 /14 , auto kaal oli 1400+ kilo ( olid ikka tänapäeva mõistes ziletid küll ) , mu kunagi omatud GAZ 2410 l olid 205mm laiusega 14" radiaalrehvid , aga ega see volga sõiduomadusi eriti ei parandanud , suvaline Ford Sierra 1,6l mootoriga oli kergem roolida .
02-01-2020, 22:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2020, 22:12 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Minule pole vaja oponeerida.
Mina usun neid, kes on uurinud sõidukite liikumise dünaamikat ja leidnud asjatu vedrustamata massi üldiselt paha olema. Durunobtaaniumist kerged seibid pole nii rasked, kui odavast terasest...
See, et nii mõnelgi liikuril on lesti laiali lükkavaid vaheseibe pruugitud, on eluline tõsiasi. Patt, millest ma isegi puhas pole. Ning kuniks rattapoltide kinniolekul silma peal hoitakse, pole ka häda. Häda on siis, kui ratas alt minema paneb ja sellega õnnetuse põhjustab. Mis pole otseselt mitte vaheseibi põhjustet, vaid juhi hooletus modifitseeritud auto kasutamisel.
Ainus kord, kui mu autorongilt on ratas suutnud hooletusest poldid lahti kerida ja põõsasse põrutada, oli just vaheseibi kasutamisel. Ego sai sihukese mõlgi, et andis seedida. Kõik teised üritused on õnnestunud varakult tuvastada ja süüdlased üldmenetleda.
Mina usun neid, kes on uurinud sõidukite liikumise dünaamikat ja leidnud asjatu vedrustamata massi üldiselt paha olema. Durunobtaaniumist kerged seibid pole nii rasked, kui odavast terasest...
See, et nii mõnelgi liikuril on lesti laiali lükkavaid vaheseibe pruugitud, on eluline tõsiasi. Patt, millest ma isegi puhas pole. Ning kuniks rattapoltide kinniolekul silma peal hoitakse, pole ka häda. Häda on siis, kui ratas alt minema paneb ja sellega õnnetuse põhjustab. Mis pole otseselt mitte vaheseibi põhjustet, vaid juhi hooletus modifitseeritud auto kasutamisel.
Ainus kord, kui mu autorongilt on ratas suutnud hooletusest poldid lahti kerida ja põõsasse põrutada, oli just vaheseibi kasutamisel. Ego sai sihukese mõlgi, et andis seedida. Kõik teised üritused on õnnestunud varakult tuvastada ja süüdlased üldmenetleda.
05-01-2020, 21:55 PM
Oleks vaja ühte 3f el, mootorit.võiks olla selline paari kW ringis ja pööret üle 2000?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 166 külali(st)ne