Liikluskindlustuse maffia!!!

Ei mõista kuidas vene tsikli jaoks ühe kindlustusfirma kodulehelt pakkumist võttes tuleb hinnaks 18 eur aasta ja teisel 162 eur. Big Grin
Vasta

ega keegi ei kalkuleeri mingit hinda igale aparaadile eraldi.
mingi algoritm valmis tehtud ja sisenditele mingi prioriteet antud.
kübe siit ja kübe sealt ja kokku tuleb kirves.
Vasta

Minu vandenõu teooria selliste suurte hinnakääride kohta on kahtlus, et autod on markide/mudelite/omanike järgi kindlustus firmade vahel kuidagi ära jaotatud. Kuna kindlustus on nii vana ja sisse töötatud äri siis, igasugused hinna, ehk riskiarvutused käivad eranditult kõikidel firmadel väga sarnaste valemite alusel. Isiklik tähelepanek kahe väga sarnase kaubiku kindlustuse hinna erinevuse kohta. Olid nendeks siis Opel Combo ja Citroen Berlingo, mõlemad n1 kat. ligilähedaselt sama vanus, võimsus ja läbisõit, kasutus piirkond ka sama. Hinnaerinevus oli ühe pakkuja juures kaheksa kordne ühe auto kasuks. Ja üks teine kindlustaja pakkus ca 6 kordset hinna vahet aga nüüd juba teise auto kasuks. 
Ei ole nagu kusagilt otsast loogiline!
Vasta

Nähakse tonti seal kus seda pole. Lihtsalt kindlustusseltsil ei saa keelduda liikluskindlustuse pakkumise tegemisest siis on meelga pandud nii kirved hinnad, et neid lihtsalt ei valitaks. See millist klienti keegi eelistab ja millist väldib on kindlustuse enda asi. Kas on selleks kindlustusvõtja elukoht, auto mark, sugu, eelnev ajalugu jne.. sõltub juba vastava seltsi poliitikast.
Vasta

(10-11-2019, 15:44 PM)Mart69x Kirjutas:  See millist klienti keegi eelistab ja millist väldib on kindlustuse enda asi. Kas on selleks kindlustusvõtja elukoht, auto mark, sugu, eelnev ajalugu jne..

...kokkulepped? Ei  saa ju välistada ka eelpool mainitud "vandenõuteooriat" ja võib tonti ikka näha.  Wink
Vasta

Eestis peaks olema hetkel +8 liikluskindlustuse pakkujat ja vaadates Eesti turu väiksust siis konkurents on piisavalt tihe. Muidugi äge oleks kui seltsid lepiksid kokku, et üks eelistab vene tsikleid, teine usa autosid, kolmas virumaal elavaid inimesi, neljas penskareid, viies roolijoodikuid, kuues hõbedasi autosid, seitsmes homosid ja kaheksas tagasillaveoga masinaid  Smile Smile
Vasta

(10-11-2019, 19:55 PM)veix__ Kirjutas:  
(10-11-2019, 15:44 PM)Mart69x Kirjutas:  See millist klienti keegi eelistab ja millist väldib on kindlustuse enda asi. Kas on selleks kindlustusvõtja elukoht, auto mark, sugu, eelnev ajalugu jne..

...kokkulepped? Ei  saa ju välistada ka eelpool mainitud "vandenõuteooriat" ja võib tonti ikka näha.  Wink

mingi alus sellistel kahtlustel on. Mõni selts ei taha töö-veoautosid, teisele ei meeldi traktorid. Kindlustusfirma kus kodukindlustus tehtud ja agent on kui pereliige, ei taha (viisakas ei kapitalistlikul viisil: 4x kallim teistest) veokat kindlustada, samas pereauto aasta 1,5x odavam teistest.  VW multivan mis on passis mahtuniversaal, liigitub nende arvates juba kaubik-tööautoks ja oluliselt kallim konkrentide omast.


Vasta

eks see oleneb ka sellest, millise spetsialiteediga remotöökodadega seltsidel kontrahtid tehtud on.
Vasta

Kontrahtid töökodadega on veel omaette teema. Päris kindlasti liigub mingi osa rahast kindlustusele või siis seal otsustavale inimesele tagasi.Kuna jällegi pole ühtegi loogilist põhjust, miks peaks üks kasumit taotlev ettevõte silmagi pilgutamatta aksepteerima turuhinnast oluliselt kõrgemaid esitatud arveid. Ja jällegi isiklikud kogemused Smile

Ei ole vaja, et keegi mind mingiks ärapööranud vandenõu teoreetikuks peab, kes igal pool tonti näeb aga kui miski näeb välja nagu part, prääksub nagu part siis suure tõenäosusega see ongi part.
Vasta

"Ei, noh... kui te nüüd nalja teete, siis on see küll päris tore nali, aga kui te nalja ei tee, siis..." öeldi ühes Eesti filmis.
Kui see nüüd näpukas ei ole, siis... Eksisin lkf kalkulaatoris ühe tähega ja sattusin kogemata ühe veoki pakkumistele.    


Vasta

Olen sellis jura ka oma masinaga näinud, muidugi siis oli 6000.- aastane pakkumine
Vasta

Kui selts ei taha mingit asja kindlustada siis väänataksegi kirves.Sügisel oli ühele Škodale kasko vaja teha ja kuna mitmel töökaaslasel IF kasko normaalse hinnaga sai päring tehtud.Tehti vastupandamatu pakkumine lihtkasko näol 1800 eurot aastas,samas kui teised teevad vahemikus 400-600 aasta.Sai siis igaks juhuks üle helistatud ja tulemuseks oli suhteliselt ülbe vastus ,et see on isegi väga hea hind ja paremaks enam teha ei kannata.Lõppeski asi 600 euriga konkurendi juures kuna see oli inimese esimene auto ja vanust ka mitte väga palju siis kindlasti väga hea hind.
Vasta

Ja mis võibolla sellise viisaka keeldumise põhjus? Kas mõnel juhtival töötajal sõitis, mõni Skoda kunagi üle varba ja sealt tekkis pime ja kõikehõlmav viha kõikide Skodade vastu, et nende pealt raha ei soovita teenida?
Vasta

Kaskost saaks veel kuidagi aru aga tavalise liikluskindlustuse puhult on see totaalselt ajuvaba
Vasta

Kas see mitte ei viita sellele, et Inges on eelmisel aastal saanud kena keisi, kus MAN on olnud peategelane ja Inges on pidanud selle tsirkuse koos saba ja sarvedega kinni maksma.
Vasta

pigem viidab see sellele, et kõik pagaritöökojad ei tee kõiki küpsetisi.
mõni teeb enamasti lihapirukaid ja mõni moosisaiu.
võimalik, et on isegi kuskil seadusenurgas kirjas, et peab täit teenust pakkuma.
no siis ongi kõik pirukad saadaval, aga muist veidi imeliku hinnaga.
Vasta

No Inges ongi ju selline imelik firma,nende juures kindlustatud autoga küll kokku ei taha saada,kunagi ei tea mis hitti sealt viskama hakkab.Nagu noka lahti teed nii maksimum aja mis venitada annab seda ka teevad.
Vasta

Tasuta saab ülevaate lkf.ee lehel.

Ka minul on üks auto, mida paar kindlustusfirmat peavad kolleegidest kordades ohtlikumaksWink
Vasta

Kas seletaksite ära, kuidas läheb või kuidas saada sõiduk "Registrikanne peatatud" seisundisse?
Ma ei ole veel sellest päris täpselt aru saanud. Mõnes mõttes ju kõige parem variant, sest ei pea kartma ootamatult tekkivat sundkindlustust. See võib ju juhtuda ajutiselt arvelt maha võetud sõidukiga, kui see tähtaja lõppedes arvele tagasi tuleb. 
Miks küsin, asi selles, et mul üks mopeed, mille 12.03.2020 ajutiselt kaheks aastaks arvelt maha võtsin, pandi nüüd 13.07.2021 ehk aasta ja neli kuud hiljem Transpordiameti poolt "registrikanne peatatud" seisu.
Vasta

(21-07-2021, 18:16 PM)Romka Kirjutas:  Kas seletaksite ära, kuidas läheb või kuidas saada sõiduk "Registrikanne peatatud" seisundisse?
Ma ei ole veel sellest päris täpselt aru saanud. Mõnes mõttes ju kõige parem variant, sest ei pea kartma ootamatult tekkivat sundkindlustust. See võib ju juhtuda ajutiselt arvelt maha võetud sõidukiga, kui see tähtaja lõppedes arvele tagasi tuleb. 
Miks küsin, asi selles, et mul üks mopeed, mille 12.03.2020 ajutiselt kaheks aastaks arvelt maha võtsin, pandi nüüd 13.07.2021 ehk aasta ja neli kuud hiljem Transpordiameti poolt "registrikanne peatatud" seisu.

Kaheks aastaks ajutiselt arvelt maha, selle aja sees kindlustust ei tee, siia 2 aasta möödudes peatubki registrikanne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne