Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(13-01-2020, 21:54 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Küsin mis tehnoloogiat kujutab endast kanalisatsiooniks kasutatud malmtorude " temmimine", ehk siis kuidas on liitmikud tihendatud? Probleemi alge selles, et vaja püstaku kolmikust üks lisa toru eemaldada nii, et püstak terveks jääb. Suurema haamriga koputamine ei tule seega võimalusena arvesse.
Eks pead väiksema haamri kitsa peitli,kruvikeerajaga urgitsema.

(13-01-2020, 21:54 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Küsin mis tehnoloogiat kujutab endast kanalisatsiooniks kasutatud malmtorude " temmimine", ehk siis kuidas on liitmikud tihendatud? Probleemi alge selles, et vaja püstaku kolmikust üks lisa toru eemaldada nii, et püstak terveks jääb. Suurema haamriga koputamine ei tule seega võimalusena arvesse.
Tinaga, nööriga, pigiga, tsemendiga.  Ja igasugu huvitavate tundmatute ollustega näiteks bufaika riba, tsemendi kott jne.  Kõige lihtsam see sealt ära lõigata ( toru maha ja siis seest allesjäänud rõngas) kui lõikama ei mahu siis toksimist ja nokkimist jagub.  Õnneliku juhuseläbi võib ka esimese kopotusega lahti tulla, üks kord oli nii.

(13-01-2020, 22:57 PM)klemm Kirjutas:  Tinaga, nööriga, pigiga, tsemendiga.  ...
Üks tuntud ollus oli veel. Valati sulatatud väävliga. Ma ei teagi, mida see otseselt tähendas, aga sulav kollane ollus oli.

(13-01-2020, 21:54 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Probleemi alge selles, et vaja püstaku kolmikust üks lisa toru eemaldada nii, et püstak terveks jääb. 
Kas pimedat selle väljavõtule ette panna ei kannataks?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(13-01-2020, 22:26 PM)_rein_ Kirjutas:  
(13-01-2020, 21:54 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Küsin mis tehnoloogiat kujutab endast kanalisatsiooniks kasutatud malmtorude " temmimine", ehk siis kuidas on liitmikud tihendatud? Probleemi alge selles, et vaja püstaku kolmikust üks lisa toru eemaldada nii, et püstak terveks jääb. Suurema haamriga koputamine ei tule seega võimalusena arvesse.
Eks pead väiksema haamri kitsa peitli,kruvikeerajaga urgitsema.
Ainuke mõistlik lahendus on toru ristipidi (suts diagonaalis) läbi lõigata ja jätkukoht piki toru.Sigapalju malmitolmu jne,aga valutum ja kiirem.Uus jupp vahele kummimuhvidega kuna vana malmtoru suts teise mõõduga (mitte 110 ).Kui seest vaja jupp kätte saada ,siis tiigersaag aitab.

Selle jurbli juures on halb lugu see, et ta tuleb seina- põranda nurgast 45' all välja. Relakaga lihtsalt ei mahu kuidagi juurde.

https://www.err.ee/1023526/kaitsevagi-re...rasoidukit

On keegi siinsetest juba saanud ka teate?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Ma ise eraldi uudiseid ei loe, kuid kui mõnes foorumis midagi on, viskan ikka pilgu peale Vaatasin ka seda üht kommentaari ja mul tekkis ka küsimus, et see on mingi varajane aprillinali või? Inimene ostab OMALE auto, hooldab ja remondib seda OMA raha eest ning siis tuleb mingi krdi riik ütlema, et meil on seda autot nüüd vaja sinna kohta selleks ajaks, inimene peab OMA raha eest hankima vajaminevad tööriistad, täispaagi peale läheb pea sott iga auto puhul, samas pole riigil mingeid kohustusi.

Ning veel- palju see summa oligi, palju riigiametnike jõulupreemiad saidki? 8 milli oli äkki? Maksumaksja raha! 

Ja presidendi iga "e-riigi tutvustamise" reis läheb ka meile- just nimelt meile- kuuldavasti mitukümmend tuhat euri maksma.

Ma ei oska selle uudise peale isegi seisukoht võtta, aga tundub küll kuidagi eriti jabur, kuigi ega meie valitsus ja riigikogu väga vist paremat ei suuda ka.

Sellega seoses tuli meelde üks aastatetagune 1. aprilli uudis, kus öeldi, et kuna punane värv tekitab inimestes ärritust, peavad edaspidi tulekustutid olema sinised ning enne, kui veidi aega varem ärganuna kuupäev mulle kohale jõudis, sain ma ikka korraks selle riigi ikka maapõhja kiruda, kuna olin just uue kustuti ostnud.

Nüüd on hala lahti-ise lubasite selle riigi eest kartulikoori ju süüa.

Ma küll oskan seisukohta võtta ja esindan selles küsimuse ilmselt siis seda teist poolt. Ma annan oma tehnika parem oma riigile kasutada, kui mu riik (seega ka mina) seda vajab, kui lasen selle niisama võõral riigil ära võtta/hävitada või selle eest endale kuuli kuklasse lasta ehk hoopis üheotsa pileti kuhugi laagrisse "kinkida".

Jutt käib sõjaseisukorrast ehk sõjast. Riik lihtsalt fikseerib olemas olevat tehnikat, millega oleks võibolla võimalik arvestada. Kui siin maalapil peaks tõesti sõda lahti minema siis on riigil sinu vanarauda kümme korda rohkem vaja kui sul endal.

Õnneks minul sellist tehnikat pole, mida riigil vaja peaks minema, aga mind ärritab just see mõte, et tegelikult on riigil pappi küll, mida igale poole loopida, ainult et seda loobitakse valesse kohta ning siis hakkab tulema selliseid uudiseid, mis meenutavad kangesti 1939. aasta sündmusi, ainukese vahega, et siis tulid need otsused mujalt.

(14-01-2020, 18:50 PM)ahtos Kirjutas:  Nüüd on hala lahti-ise lubasite selle riigi eest kartulikoori ju süüa.
 Lgp. ahtos. Juba ammu painab mind küsimus, kui räägitakse massilisest kartulikoorte söömisest. Koored tulevad ju kartulite küljest, kuid kes siis neid kartuleid sööb? Või kasutatakse kooritud kartulit laskemoonana?
 Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

ok annan kasutada,aga näpud põhjas ja klotsi netu ja paak tühi,et mis valemiga selle tühja paagiga pilli sinna viin?masin äkki veel remondis hoolduses ja sel hetkel ei liigugi.

Tuttava firmas pani riik sõjaseiskorraks "käpa" peale põhivaras olevale firma omaniku linnamaasturile ja tavalisele kerghaagisele   Smile

Tere.

 Mul on selline küsimus : kustkuradikohast peab sundkoormise alla kuuluva transpordivahendi omanik suutma sõiduki paagi kütust täis tankida , nii ütelda kriisi olukorras , kui isegi piirkondliku elektrikatkestuse korral on tankimine võimatu ? Natsa eluvõõras tundub see täispaagi klausel , aga kas tõesti on agressiooni / sõja oht reaalne , alles keegi teadja väitis - sõda ei tule ja kaitsekulutustele kulutatud raha eest saaks pensione tõsta .

Kui dibla kavatseb üle Eesti sõita ,pidavat see aega võtma ehk loetud päevad.Meil pidavat  aga aega 30 päeva olema ,et asi vaidlustada. Big Grin
PS .Kas t'õesti on keegi reaalselt sellise "ettepaneku" saanud.

(14-01-2020, 18:41 PM)Aare R. Kirjutas:  ...
Inimene ostab OMALE auto, hooldab ja remondib seda OMA raha eest ning siis tuleb mingi krdi riik ütlema, et meil on seda autot nüüd vaja sinna kohta selleks ajaks, inimene peab OMA raha eest hankima vajaminevad tööriistad, täispaagi peale läheb pea sott iga auto puhul, samas pole riigil mingeid kohustusi.

Ning veel- palju see summa oligi, palju riigiametnike jõulupreemiad saidki? 8 milli oli äkki? Maksumaksja raha! 
...


Kui need klauslid rakenduvad, siis pole küsimus enam selles, kes ja kui palju maksab, vaid selles, kas homset päeva üldse näeb.

Vastavad koormised on kasutusel vist kõigis riikides. Ning päris paljudes toimub rekvireerimine täiesti suvaliselt, vastavalt vajadusele ja ilma igasuguste aktideta. Tõsi, neis riikides pole ka tervislik avalikult riigi esindajate tegevusi kommenteeridaWink

Täispaagi nõue on samas koomiline küllWink

Mind huvitab, kas mõni i-Miev on ka kutsealune?

(14-01-2020, 20:01 PM)Raivo Kirjutas:  Mind huvitab, kas mõni i-Miev on ka kutsealune?

Kõik elektriautod võetakse kasutusse, elektrivõrgu rikke korral peab omanik komplekteerima auto vähemalt 40kw generaatoriga, millel peab 500l täis paak värske kütusega kaasas olema. Akud peavad üleandmise hetkel olema laetud 99% ulatuses.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne