Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Ei viitsind hakata alguses pikemat posti kirjutama vaid lootsin, et Eesti passi vaadates saadakse poindist aru aga tõesti sry kui kedagi kuidagi riivasin.

Üllas ettevõtmine või mitte aga siiski tahaks näha mitu Audi Q7 vs Dacia Loganit või VW Polo't on ära bronnitud. Ma võin mürki võtta, et viimaseid pole vast ühtegi. Huvitav kas salongides olevad tutikad autod on ka bronnitud või kahjustab see tegevus äri ajamist ja bronn läheb alles peale müüki selga? Huvitaks ka see, et kas RMK, EE autod ja rasketehnika või riigikogulaste kaarikud on ka sisse arvestatud või näiteks liisingfirmadele kuuluvad?  Eestis on üle 30 000 ametniku, ainuüksi ministeeriumite seltskond on 3000 ringis, kellest paljudel on ametiautod kodus... kas need on ka sisse arvestatud või jäetakse tegelintskitele põgenemiseks kasutada? Kas neile kehtib ka täis paagi nõue või hoolitsevad madalama astme jooksupoisid selle eest? Kas Sõnajalgade ja Grossi kopterid pandi kirja? Kas Nordikale tuli kiri, et esimese pasunaheli peale tuleb viis Bombardier'i parkida toompeale ja kolm tk kadriorgu, nah, mille eest siis riik omast taskust siiani peale on maksnud. Miks selliste andmetega salatsetakse? Äkki venelased näevad ja tulevad Lexustega rünnakule või?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Praegune teema oli eraisikute kohta. Juriidiliste isikute, ehk firmade kohta käis see juba eelmisel aastal läbi. Firmade puhul on asi lihte - "bronnida" saab tehnikat, mis on põhivaras mitte käibevaras. Ehk lahti seletatult kui firma tegeleb koppade müügiga ning kopad on käibevara siis seda bronnida ei saa, aga kui ta kaevefirmal on kopp põhivaras siis bronn  Big Grin

(15-01-2020, 00:23 AM)Mart69x Kirjutas:  Praegune teema oli eraisikute kohta. Juriidiliste isikute, ehk firmade kohta käis see juba eelmisel aastal läbi. Firmade puhul on asi lihte - "bronnida" saab tehnikat, mis on põhivaras mitte käibevaras. Ehk lahti seletatult kui firma tegeleb koppade müügiga ning kopad on käibevara siis seda bronnida ei saa, aga kui ta kaevefirmal on kopp põhivaras siis bronn  Big Grin
Saan aru ,et "idee" pole Sinu oma .Aga samas  ,kui ikka sõda  ,siis pole ju vahet ,kes pilli omanik .Võtta tuleb see ,mis reaalselt vajalik ,sõltumata omandivormist.

(14-01-2020, 23:40 PM)13piisab Kirjutas:  
(14-01-2020, 23:15 PM)Mart69x Kirjutas:  Lihtsalt ise olles eestlased viitsite jaurata ja nõmetseda sellise asja üle.  Lugege läbi riigiteatajast riigikaitseseadus ja tehke endale selgeks, mis asi on sõjaseisukord.
Ära pane tähele. Nn valvekiunujatel ei ole ilmselt tehnikat, niiet mis nad ikka seadust loevad.

Küsimus oli lihtne: kas keegi on saanud teate. Küsimus ei olnud, mida ksf Aare R. & co seekord asjadest ja elust Eestis arvab. Kui see riik ei sobi, oleks ehk aeg see ise paremaks teha või mingi sobivam leida. Mitte viriseda.
Mis tähendab  & co? Ma poleks uskunud, et siin foorumis on oma arvamuse avaldamine selline tabu ja seda mitte esimest korda. 
Mis puutub riiki, siis jah, pean tunnistama, et ma pole just eriline fänn, kuid Eesti MAA on peale 13 aastat mujal olemist parim koht, kus olla.
Mis puutub virisemisse, siis tegingi vea, et üle aastate üldse mingit uudist lugesin. Vabandust. Kõige eest.
Aga mis puutub "valvekiunujatesse" nagu mina, siis olen 100% kindel, et ma pole ainus, kes oma vaba aega seaduste lugemisega sisustaks.

Mind häirib,et pean paagi täitmiseks pika maa sõitma,siin ju nii kallis Big Grin Riigil endal reservis kütust nii,et tapab,las tangivad ise!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Kas paugutati nn delfi pealkirja tasemel selle alusel mida ajakirjanik tõi välja just, et saada kuum teema? või on seadus määrus läbi loetud ja aru saadud mis on seal tegelikult kirjas?

(14-01-2020, 19:19 PM)Aare R. Kirjutas:  Õnneks minul sellist tehnikat pole, mida riigil vaja peaks minema, aga mind ärritab just see mõte, et tegelikult on riigil pappi küll, mida igale poole loopida, ainult et seda loobitakse valesse kohta ning siis hakkab tulema selliseid uudiseid, mis meenutavad kangesti 1939. aasta sündmusi, ainukese vahega, et siis tulid need otsused mujalt.

(15-01-2020, 03:23 AM)Aare R. Kirjutas:  
(14-01-2020, 23:40 PM)13piisab Kirjutas:  
(14-01-2020, 23:15 PM)Mart69x Kirjutas:  Lihtsalt ise olles eestlased viitsite jaurata ja nõmetseda sellise asja üle.  Lugege läbi riigiteatajast riigikaitseseadus ja tehke endale selgeks, mis asi on sõjaseisukord.
Ära pane tähele. Nn valvekiunujatel ei ole ilmselt tehnikat, niiet mis nad ikka seadust loevad.

Küsimus oli lihtne: kas keegi on saanud teate. Küsimus ei olnud, mida ksf Aare R. & co seekord asjadest ja elust Eestis arvab. Kui see riik ei sobi, oleks ehk aeg see ise paremaks teha või mingi sobivam leida. Mitte viriseda.
Mis tähendab  & co? Ma poleks uskunud, et siin foorumis on oma arvamuse avaldamine selline tabu ja seda mitte esimest korda. 
Mis puutub riiki, siis jah, pean tunnistama, et ma pole just eriline fänn, kuid Eesti MAA on peale 13 aastat mujal olemist parim koht, kus olla.
Mis puutub virisemisse, siis tegingi vea, et üle aastate üldse mingit uudist lugesin. Vabandust. Kõige eest.
Aga mis puutub "valvekiunujatesse" nagu mina, siis olen 100% kindel, et ma pole ainus, kes oma vaba aega seaduste lugemisega sisustaks.
Foorumis arvamuse avaldamine pole mingi tabu, räägi mida tahad. Aga kui liiga lolli juttu ajad, saad virtuaalselt vastu tatti, sellega pead leppima.
Sulle juba tehti mitu korda selgeks, misasi on sõjaseisukord. Kas sõja ajal on kahju oma auto (kui sul juhtub üldse sobiv olema) riigi kasutada anda? Kui sul sõja tagajärjel seda ilmselt niikuinii enam poleks.

Räägiks tehnikast ka vahepeal  Smile Kas kellelgi on kokkupuuteid olnud GMi M32 käigukasti probleemidega? Googeldades leiab mujalt maailmast väga palju laagriprobleeme kirjeldavaid lehekülgi ja hädaliste foorumipostitusti, ei tea kas Eestis keegi tegeleb sedatüüpi käigukastide remondiga? Praeguseni olen ma paarist kohast küsides vastuseks saanud et mine osta lammarist uus kast, kes see loll tänapäeval käigukasti remondib. Lammarist saan ma samasuguse millel laagrid iga hetk laiali lendamas. Ohvriks on mul 2007 aasta Alfa Romeo 159 1,9 diisel. Käigukast tegi õrna kahisevat häält juba umbes aasta, plaanisin "kunagi kui aega saan" õlivahetuse teha, veidi aega tagasi sain nendest tüüpvigadest teada ja kohe pärast seda hakkas käigukast nii jubedat häält tegema et õlivahetus midagi ei päästa enam ja jätsin auto seisma.

Ma arvan,et enamik siinsetest,ma ise kaasaarvatud,ei tea päris täpselt mida sõda tähendab.
Kui mingit masinat,võibolla kellegi maja tulepunktiks või staabiks või mida iganes siis see ka võetakse.
Me võime siin jaurata aga küsimus oli,et kas keegi on teate saanud.

(15-01-2020, 13:38 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Räägiks tehnikast ka vahepeal  Smile Kas kellelgi on kokkupuuteid olnud GMi M32 käigukasti probleemidega? Googeldades leiab mujalt maailmast väga palju laagriprobleeme kirjeldavaid lehekülgi ja hädaliste foorumipostitusti, ei tea kas Eestis keegi tegeleb sedatüüpi käigukastide remondiga? 


Uuri www.trk.ee see nende jaoks igapäevane teema. Ebays leiab laagrikomplekte ka sellele kastile. 

Kas teadjad oskaks mulle soovitada,Läti auto-moto ja uunikumi foorumeid,ei leia ise hetkel eriti midagi..Aitäh.

(14-01-2020, 18:50 PM)ahtos Kirjutas:  Nüüd on hala lahti-ise lubasite selle riigi eest kartulikoori ju süüa.
Targemad hakkasid ühel hetkel mõtlema - kui meie sööme kartulikoori, siis kes saab kõik kooritud kartulid omale? Aga tundub, et see sundkoormis on sõiduki omanikule ju igati kasulik. Loeme artiklist:

1) Sundkoormatud sõiduki või vara omanikule mingeid lisakulusid ega -ülesandeid ei teki.
2) Sundkasutusele võetud sõiduk peab koormise rakendamisel olema:
  • täismahus tangitud;
  • tehniliselt korras ja nõuetele vastav;
  • komplekteeritud ettenähtud varustuse, tööriistade ja muude sundkasutusele võtmise otsuses ettenähtud vahenditega.
Sellest saab loogiliselt järeldada, et võid iga hetk sõita tanklasse, paagi ja igaks juhuks veel ka kanistri ääreni täis lasta, müüjale teatada, et raha mul pole, aga seadus kohustab, ja sundkoormamise teatise letti visata - nõudku arve tasumist riigilt, jõuluvanalt või vanajumalalt endalt, ise teavad. Sama remonditöökojas ja varuosade ostmisel - riik nõuab ja kõik! Kunagi ju ei tea, millal käsk võib tulla ja kui enda pärast võiks sõiduk järgmise palga- või pensipäevani remondi või kütuseraha ootel seista, siis näe, seadus seda ei luba. Või teatad iga kuu lõpus KRA-sse, et sõiduk on muutunud kasutuskõlbmatuks kütuse lõppemise tõttu? Big Grin

Puruks ja pool pööret tagasi!

(16-01-2020, 04:48 AM)Mossemees Kirjutas:  
(14-01-2020, 18:50 PM)ahtos Kirjutas:  Nüüd on hala lahti-ise lubasite selle riigi eest kartulikoori ju süüa.
Targemad hakkasid ühel hetkel mõtlema - kui meie sööme kartulikoori, siis kes saab kõik kooritud kartulid omale? Aga tundub, et see sundkoormis on sõiduki omanikule ju igati kasulik. Loeme artiklist:

1) Sundkoormatud sõiduki või vara omanikule mingeid lisakulusid ega -ülesandeid ei teki.
2) Sundkasutusele võetud sõiduk peab koormise rakendamisel olema:
  • täismahus tangitud;
  • tehniliselt korras ja nõuetele vastav;
  • komplekteeritud ettenähtud varustuse, tööriistade ja muude sundkasutusele võtmise otsuses ettenähtud vahenditega.
Sellest saab loogiliselt järeldada, et võid iga hetk sõita tanklasse, paagi ja igaks juhuks veel ka kanistri ääreni täis lasta, müüjale teatada, et raha mul pole, aga seadus kohustab, ja sundkoormamise teatise letti visata - nõudku arve tasumist riigilt, jõuluvanalt või vanajumalalt endalt, ise teavad. Sama remonditöökojas ja varuosade ostmisel - riik nõuab ja kõik! Kunagi ju ei tea, millal käsk võib tulla ja kui enda pärast võiks sõiduk järgmise palga- või pensipäevani remondi või kütuseraha ootel seista, siis näe, seadus seda ei luba.

Hea pont jah. Kas me saame selle ebahariliku vanatehnikat puudutava jutuajamise jaoks eraldi teema?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Sundkasutusele võetud sõiduk peab koormise rakendamisel olema

Ma ei saa aru, et kust kohast saab välja lugeda, et võid iga kell sõita tänasel päeval tanklasse ennast lolliks tegema ???  Koormis rakendub ju alles siis kui on sõjaolukord vms ja oled saanud TEATE , et peab oma masina mingiks kuupäevaks kuhugi viima. 

Mart69x Kirjutas:Sundkasutusele võetud sõiduk peab koormise rakendamisel olema

Ma ei saa aru, et kust kohast saab välja lugeda, et võid iga kell sõita tänasel päeval tanklasse ennast lolliks tegema ???  Koormis rakendub ju alles siis kui on sõjaolukord vms ja oled saanud TEATE , et peab oma masina mingiks kuupäevaks kuhugi viima. 
Räägitaksgi ju "JUHUL KUI" olukorrast,kus ma peaks siis selliste kulutuste jaoks raha võtma kui teatis tuleb,võibolla mul see listi sattunud sõiduk seisab aia ääres keps plokist välja rippumas ja olematu veermikuga,kus ma võtan selle raha või aja,et teda remontida ja tankida?!!!

Ah jaa eile tuttav malevlane kes on tegevuses autojuhina,rääkis,et peab tema juhitud DAF-i omale koju tooma ja seda peavad tegema veel paljud autojuhid.Ei tea mis see tähendab?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Sõjaolukord võib tekkida üleöö. Heidad õhtul rahulikult midagi paha aimamata magama ja hommikul, kui raadio lahti teed, saad teada, et pead oma massinale viivitamatult sanga hüppama ja teele asuma. Ja mida siis teha, kui eile metsast puid vedades paagi peaaegu tilgatumaks sõitsid, mõttega, et eks kuu alguses, kui rohkem raha tekib, siis toon jälle kanistritäie ja ehk suvel saab pidureid ka natuke kõpitseda, niriseva radikaga midagi ette võtta ja mittelaadiva geneka lahti lahata?

Puruks ja pool pööret tagasi!

(16-01-2020, 08:25 AM)hundu615 Kirjutas:  
Mart69x Kirjutas:Sundkasutusele võetud sõiduk peab koormise rakendamisel olema

Ma ei saa aru, et kust kohast saab välja lugeda, et võid iga kell sõita tänasel päeval tanklasse ennast lolliks tegema ???  Koormis rakendub ju alles siis kui on sõjaolukord vms ja oled saanud TEATE , et peab oma masina mingiks kuupäevaks kuhugi viima. 
Räägitaksgi ju "JUHUL KUI" olukorrast,kus ma peaks siis selliste kulutuste jaoks raha võtma kui teatis tuleb,võibolla mul see listi sattunud sõiduk seisab aia ääres keps plokist välja rippumas ja olematu veermikuga,kus ma võtan selle raha või aja,et teda remontida ja tankida?!!!

Ah jaa eile tuttav malevlane kes on tegevuses autojuhina,rääkis,et peab tema juhitud DAF-i omale koju tooma ja seda peavad tegema veel paljud autojuhid.Ei tea mis see tähendab?!
Oe jaah. Surm ka ei võta sealt kust võtta pole. Kui on keps kotis siis on kotis. Sõjaolukorras raha ei loeta (seda tehakse vajadusel hiljem)  ja käiku lähevad ka ämma trussikud. Loogiline oleks, et vastavas olukorras on tanklad sõjavägi üle võtnud ja kõigile koormise täitjatele on kütus tasuta or smth. Või sa tõesti arvad, et sõjaolukorras küsib peale tankimist tankla tädi (juhul kui seal leti taga kedagi veel alles on ) , et äkki mõni kabanoss?  Ma lugesin ka seadusest välja, et kui peale kohale viimist on mu ATV paak poolenisti täis siis lähen hiljem tribunali alla ja kui kütus peaks vähem kui veerand paaki olema siis lastakse koha peal maha.  Smile Smile Smile

Tänan Uiskur soovituse eest, vähemalt ei ole ma oma hädaga päris üksi. Kas keegi Lõuna-Eesti kandis ka pädevat käigukasti remontijat oskab soovitada?

Annaks looja, et te targutajad ei peaks sõda nägema.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne