Mõistusevastased manöövrid liikluses

(16-01-2020, 17:26 PM)sturmbannführer Kirjutas:  mis need rehvid siia puutuvad! inimene sõitis talvekad nt. 4 mm peale ja sõidab suvel need lõpuni.miks peaks need rehvid ära viskama,kui neid saab kasutada.mis sellest siis halba on .no on ikka inimestel mured tänapäeval.
Puutuvad niipalju, et selle lõppukulunud talverehviga libiseb vägeva ärimiisu haisev logiseja mõnele normaalse inimese juhitud normaalsele autole tagant sisse või vesiliuga vastassuunas kümnesse.

Mis puutub üle oma varju hüppamist, siis olen ikka vahel naerunäoga küsinud haisva logisejaga eelmise-üleeelmise põlve luksumisautosid pidavatelt autoriteetidelt, et "Kas bensurahaga on tuuga" mispeale autoriteedid reeglina hirmsasti solvuvad. Aga tegelikult on see poolpõlenud masuudilebra linnas jalgsi liikudes päris jälk.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Enamusel inimestel puudub vähimgi arusaam, mis on tema auto ühe sõidukilomeetri omahind. Pigistatakse nii suur liisingmakse kui palk kanatab ja siis tuleb üllatus, et rehve peab ostma ja hooldama peab ka. Kui inimesed viitsiks kõik oma autole tehtud kulutused läbi arvutada (sh amortisatsioon) saaks enamus aru, et takso on odavam.
Vasta

Et siis sõidame kõik taksodega? Mina passin.
Vasta

Mõningate autode puhul ehk küll. Ise olen oma vana auto jaoks arvutanud ja saanud, et jääb 0,25 eur/km kanti. Kui aga on kallis auto, mille väärtus palju langeb ja samas sõitmist on vähe, siis võib vabalt taksohinnast kallim tulla.
Vasta

Liisingust.
Otsisime aasta lõpus ka omale uut pirukat kui samal ajal paisati müüki hulk ititehnikute kasutuses olnud Partnerid. Läbisõitu ja hinda vaadates kadus tahtmine poest uut masinat soetada ja tekkis mõte võtta kaks tükki korraga. Poes kõik OK aga siis hakkas tehing venima, selgus et liisingut normaalse intressiga saab ainult sel juhul kui auto väärtus on üle 11 tuhande(10 000+sissemkas 10%), alla selle hinna oli intress kõikidel pakkujatel enesetapjalik ja arvutada oskavale inimesele täiesti vastuvõtmatu. Võib ikka tõsiselt mainida et meile kui pärismaalastest neegritele antavate intressidega alla 11 000 autot võib soetada ikka väga rikas inimene.
Tegime vereimejatele tünga ja ostsime hoopis ühe auto kohe välja Smile
Vasta

intress on salakaval asi.
kunagi sai soetet teise ringi trabandi pirukas.
jämedalt kuus tuhat raha oli hind.
uus oli sel ajal tubli kolm korda kallim.
sisse maks oleks mõlemal olnud sama
ja huvitaval kombel tuli kuumaks ka üsna sama.
uuel oleks küll jäänud veerand jääkväärtust.
sai siiski pruugitu võetud.
teenib teine nüüdseks juba läbimädanemise tõttu
leiba kolikambrina.
Vasta

(17-01-2020, 11:54 AM)ivo86 Kirjutas:  ...
Kui paneelikas ja Cayenne on oma valik, siis las ta olla. Kui aga seetõttu pere peab elama ka näiteks 1-2 toalsies paneelikas, siis on päris nutumaitse jube pigem. Kahjuks on pool paneelika piirkonda selliseid imbetsille täis.
...
Vaba maa ja inimesed teevad oma rahaga mida ise tahavad.
Nt. Tartu Annelinna paneelikate vahel on ikka parkimas leida X5-si, länkareid ja S-klasse jms., mis tõenäoliselt omaniku korteri hinnaga võrdväärsed on. Samas eramaja rajoonides (nt. Tammelinn, Tähtvere) on näha, et väliselt väga kenasti korda tehtud eramaja ees seisab nt. Audi 80 või Golf 3. Ühed inimesed mõtlevad ühtpidi ja teised teispidi ning kokkuvõttes sellised äärmused tasakaalustavad üksteist ära ja kokkuvõttes on kõik korras Big Grin

Aga röövellikke laenuintresside kohapealt, et vähemalt Tartus ja Tallinnas kui inimene pangast eluasemelaenu saab siis võib laenumakse vähemalt praegusel ajal olla üürist isegi paarsada eurot odavam! (Viide) Igatepidi kasulikum variant kui üürimise läbi võõra inimese kukrut täita.
Vasta

(17-01-2020, 12:47 PM)stennadi Kirjutas:  Enamusel inimestel puudub vähimgi arusaam, mis on tema auto ühe sõidukilomeetri omahind. Pigistatakse nii suur liisingmakse kui palk kanatab ja siis tuleb üllatus, et rehve peab ostma ja hooldama peab ka. Kui inimesed viitsiks kõik oma autole tehtud kulutused läbi arvutada (sh amortisatsioon) saaks enamus aru, et takso on odavam.
Linnas tuleb takso+ühistransport+jalakäimine tõesti odavam. Ahjah, mis veel autokasutuse omahinda tuleb liita, on väga paljudel erinevad parkimistasud ja parkimiskoha hinnad! See pool võib olla täiesti sõge! Näiteks Kalevi staadioni juurde kerkivate kolme torni puhul on autokoha hind 17500€!!! Et hoida midagi panipaigas, PEAB ostma 5000€ eest selle. Kokku autokoht koos katuseraamide, suusaboksi, jalgrattaraami, talverehvide ja rataste hoiukohaga 22500€... Peres kaks autot, 40K€ lisaks penthousi hinnale...
Paljudel tuleb tööl käies maksta kas parklakoha eest või tänavatel parkimiskaarti omada. Jälle kulu, millest maal elavatel või ka näiteks nõmmekatel aimugi pole. 
Kusjuures tuleb paljudel nendele kuludele liita juurde ka laenuintresse, sest makstakse igasugsute krediitkaartide ja järelmaksudega. Lõpus ongi koos selline röögatu number aga ikkagi "naabrist parem!!!"  Big Grin  
Täna lend ees: 18:52 läheb rong, 400 meetrit kõndida ehk kodust väljun kolmveerand. Tondil trammile 50 meetrit perroonilt alla, trammis oodata 6 minti, Sõber tuleb Bussijaamas ka peale ja Lennujaamas oleme 19:35! 50 minti null euroga! Miks ma peaks taksoga sõitma? Miks ma peaks Prouat paluma? Ta tuleb hoopis ühsitranspordiga kaasa ja käib-seikleb Ülemistel ja sealt tuleb ukseest buss tagasi. "Kokku" saame me hoida vaid ja ainult selle 400+400 meetrit kodujuures jalutamist. Reaalselt sõidule kuluvas ajas on olematu vahe, ajavahe tuleb jalakäimistest - testitud Kopli lõpus Mereakadeemias käies.
Küsid aga selle tola käest, kes peale tohutut käula laenumakset veel ka umbse-haisva spordiklubi liikmekaardi eest maksab, et jooksulindil kõndida - MIKS sa kulla tola jala ei käi, ajakulu on sama??? Ja siis jälle solvuvad. Mine (kiir)KÕNNi jala spordisaali, tõsta kohe soojalt see raud ära (mida saab ju ka kodus teha...), lõdvestussörkjooks koju tagasi ja käi pesus selles vannis ja selle dušši all, mille eest sa iga kuu pangale roppu intressi maksad! Ma olen jälle rahvavaenlane  Cool
Vasta

(17-01-2020, 13:52 PM)mossepower Kirjutas:  
(17-01-2020, 11:54 AM)ivo86 Kirjutas:  ...
Kui paneelikas ja Cayenne on oma valik, siis las ta olla. Kui aga seetõttu pere peab elama ka näiteks 1-2 toalsies paneelikas, siis on päris nutumaitse jube pigem. Kahjuks on pool paneelika piirkonda selliseid imbetsille täis.
...
Vaba maa ja inimesed teevad oma rahaga mida ise tahavad.
Nt. Tartu Annelinna paneelikate vahel on ikka parkimas leida X5-si, länkareid ja S-klasse jms., mis tõenäoliselt omaniku korteri hinnaga võrdväärsed on. Samas eramaja rajoonides (nt. Tammelinn, Tähtvere) on näha, et väliselt väga kenasti korda tehtud eramaja ees seisab nt. Audi 80 või Golf 3. Ühed inimesed mõtlevad ühtpidi ja teised teispidi ning kokkuvõttes sellised äärmused tasakaalustavad üksteist ära ja kokkuvõttes on kõik korras Big Grin

Aga röövellikke laenuintresside kohapealt, et vähemalt Tartus ja Tallinnas kui inimene pangast eluasemelaenu saab siis võib laenumakse vähemalt praegusel ajal olla üürist isegi paarsada eurot odavam! (Viide) Igatepidi kasulikum variant kui üürimise läbi võõra inimese kukrut täita.

Aga ei ole ju. Sinu arust on meil majanduses hästi või? Seesama üüri/pangalaenu vahekord juba näitab seda.

Sa katsu noore inimesena elamist osta, nii, et oled natuke raha kogunud, aga päris 25 000 sul ka pole. Millised valikud on? A'la 22 aastane karjääri alustav mees ja tema rase naine näiteks. Palju üks 2-3 toaline korter või maja maksavad? Lisaks - sealt, kuhu nad selle korteri osta SAAVAD, sealt käimiseks on autot vaja. See võiks ka uuem ja töökindlam olla, tähendab liising.. ja ongi surnud ring.  Aga liisingu needusest lahti saab ainult kogudes ja targalt kulutades..

Tõsi, me ei ole päris venemaa või põhja-korea ja väga hull paljude asjadega ei ole. Aga paremini saaks ka, palju paremini.
Arstiabi, teede olukord, haridus ja laste kooliolud, teadus, keskkonnakäitumine jne, kus arenguruumi on "tohhuja i bolse". Aga meie majandus seisab hetkel netikasiinode pidamise ja metsalangetamise najal.
Vasta

(17-01-2020, 14:26 PM)ivo86 Kirjutas:  Aga ei ole ju. Sinu arust on meil majanduses hästi või? Seesama üüri/pangalaenu vahekord juba näitab seda.

Sa katsu noore inimesena elamist osta, nii, et oled natuke raha kogunud, aga päris 25 000 sul ka pole. Millised valikud on? A'la 22 aastane karjääri alustav mees ja tema rase naine näiteks. Palju üks 2-3 toaline korter või maja maksavad? Lisaks - sealt, kuhu nad selle korteri osta SAAVAD, sealt käimiseks on autot vaja. See võiks ka uuem ja töökindlam olla, tähendab liising.. ja ongi surnud ring.  Aga liisingu needusest lahti saab ainult kogudes ja targalt kulutades..
Antud olukorras (noor pere) saab Kredexi käendust taotleda (Viide) ja sellega saab omafinantseeringu kenasti 10% peale. Näitena võib jääda 25 000 (25%) vajadusest alles ainult 10 000 (10%). Seejärel 100 000 koguhinna eest on elamispinna valik juba päris lai.

Aga muidugi seda, et ei saa, ei jõua ja ei jaksa saab ka väga paljudel muudel viisidel "välja arvutada" kui uuem ja töökindlam auto, siin ka üks vastav näide.
Samas väga paljud ikka ka saavad ja mõni ostab isegi juba enne 30ndat eluaastat laenuga teise elamispinna esimesele lisaks ja seda juba väljaüürimise eesmärgiga.
Vasta

(17-01-2020, 16:23 PM)mossepower Kirjutas:  
(17-01-2020, 14:26 PM)ivo86 Kirjutas:  Aga ei ole ju. Sinu arust on meil majanduses hästi või? Seesama üüri/pangalaenu vahekord juba näitab seda.

Sa katsu noore inimesena elamist osta, nii, et oled natuke raha kogunud, aga päris 25 000 sul ka pole. Millised valikud on? A'la 22 aastane karjääri alustav mees ja tema rase naine näiteks. Palju üks 2-3 toaline korter või maja maksavad? Lisaks - sealt, kuhu nad selle korteri osta SAAVAD, sealt käimiseks on autot vaja. See võiks ka uuem ja töökindlam olla, tähendab liising.. ja ongi surnud ring.  Aga liisingu needusest lahti saab ainult kogudes ja targalt kulutades..
Antud olukorras (noor pere) saab Kredexi käendust taotleda (Viide) ja sellega saab omafinantseeringu kenasti 10% peale. Näitena võib jääda 25 000 (25%) vajadusest alles ainult 10 000 (10%). Seejärel 100 000 koguhinna eest on elamispinna valik juba päris lai.

Aga muidugi seda, et ei saa, ei jõua ja ei jaksa saab ka väga paljudel muudel viisidel "välja arvutada" kui uuem ja töökindlam auto, siin ka üks vastav näide.
Samas väga paljud ikka ka saavad ja mõni ostab isegi juba enne 30ndat eluaastat laenuga teise elamispinna kõrvale väljaüürimise eesmärgiga.

Siis, kui esimene on ka laenu peal veel? Ilma papa-mamma tagatiste ja toetusteta? Neid ei saa kohe üldse kuigi palju olla..
Tallinna eluga ma muidugi hetkel kursis ka pole, vb seal majandatakse natuke teistmoodi.
Vasta

(17-01-2020, 16:29 PM)ivo86 Kirjutas:  
(17-01-2020, 16:23 PM)mossepower Kirjutas:  
(17-01-2020, 14:26 PM)ivo86 Kirjutas:  Aga ei ole ju. Sinu arust on meil majanduses hästi või? Seesama üüri/pangalaenu vahekord juba näitab seda.

Sa katsu noore inimesena elamist osta, nii, et oled natuke raha kogunud, aga päris 25 000 sul ka pole. Millised valikud on? A'la 22 aastane karjääri alustav mees ja tema rase naine näiteks. Palju üks 2-3 toaline korter või maja maksavad? Lisaks - sealt, kuhu nad selle korteri osta SAAVAD, sealt käimiseks on autot vaja. See võiks ka uuem ja töökindlam olla, tähendab liising.. ja ongi surnud ring.  Aga liisingu needusest lahti saab ainult kogudes ja targalt kulutades..
Antud olukorras (noor pere) saab Kredexi käendust taotleda (Viide) ja sellega saab omafinantseeringu kenasti 10% peale. Näitena võib jääda 25 000 (25%) vajadusest alles ainult 10 000 (10%). Seejärel 100 000 koguhinna eest on elamispinna valik juba päris lai.

Aga muidugi seda, et ei saa, ei jõua ja ei jaksa saab ka väga paljudel muudel viisidel "välja arvutada" kui uuem ja töökindlam auto, siin ka üks vastav näide.
Samas väga paljud ikka ka saavad ja mõni ostab isegi juba enne 30ndat eluaastat laenuga teise elamispinna kõrvale väljaüürimise eesmärgiga.

Siis, kui esimene on ka laenu peal veel? Ilma papa-mamma tagatiste ja toetusteta? Neid ei saa kohe üldse kuigi palju olla..
Tallinna eluga ma muidugi hetkel kursis ka pole, vb seal majandatakse natuke teistmoodi.
Ikka esimesele laenule lisaks ja seetõttu ka palju suurema omaosalusega. Neid on kindlasti vähe, aga nad tõestavad et kui tahta on kõik võimalik.

Need aga kellel on rikkad papad-mammad käenduste ja toetustega taga juba tihtipeale mõtlevad üldsegi hoopis teisel tasemel kui meie siin. Elamispind pole üldsegi eesmärk omaette, vaid loomulik eluks vajalik kulu, mida vastavalt vajadusele osta ja müüa. Investeerimiseks on tihtipeale palju suuremad ja tasuvamad ettevõtmised, aga eks see tuleb kaasa kõik juba vastavast edule orienteeritud lastetoast ja kasvatusest ning muidugi ka sellistest tutvustest, mida tavainimesel ei pruugigi olla.

Aga liiklusest on asi läinud muidugi kohutavalt mööda juba.
Vasta

kogu see kadeduse jutt siin tuleks tõsta mingi teise teema alla Big Grin .antud teema on -mõistusevastased manöövrid liikluses
Vasta

(17-01-2020, 18:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kogu see kadeduse jutt siin tuleks tõsta mingi teise teema alla Big Grin .antud teema on -mõistusevastased manöövrid liikluses
Paluks selle osa lahkesti allesjätta, kus autoriteetide talverehviga suvelsõitmise valikut heakseikiida. Mäletsemistmööda suht hiljuti ilmus ka autolehes vms artikkel, kus olid toodud mõõtmiste tulemused. Elik sellise pasaga liiklusesse sukeldumine on minusilmis mõistusvastane manööver.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kuna inimeste väärtushinnangud peegelduvad nende (liiklus)käitumises siis on see arutelu vägagi teemasse.
Vasta

Eestlaste punklaulupidu Soome tänavatel

Vasta

(17-01-2020, 19:00 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(17-01-2020, 18:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kogu see kadeduse jutt siin tuleks tõsta mingi teise teema alla Big Grin .antud teema on -mõistusevastased manöövrid liikluses
Paluks selle osa lahkesti allesjätta, kus autoriteetide talverehviga suvelsõitmise valikut heakseikiida. Mäletsemistmööda suht hiljuti ilmus ka autolehes vms artikkel, kus olid toodud mõõtmiste tulemused. Elik sellise pasaga liiklusesse sukeldumine on minusilmis mõistusvastane manööver.
siis tuleks ju ära keelata talverehvidega suvel sõitmise,kui see nii ohtlik on.sooviks statistikat näha,kui palju on suvel avariisid ,tänu talvekate kasutamisele. niisama pole mõtet siin plõksida.goodyear on juba vähemalt 20 aastat tootnud talvekaid,mille kulumisel kuni 4mm saab kasutada ka suvel.lamell lõppeb sealmaal ära ja rehvisegu on õige,siis pole mingit probleemi.isegi saksas panevad suvel lamellidega ringi.meil siin eestis.aga ei suudeta
Vasta

See talvekummidega suvel sõit ei ole hullu midagi. Põhiline häda on ikka see, et sa kokku ei saaks kuskilt hoida ja keskkonnasõbralik olla. Kui sa ei osta kogusaeg uusi asju siis kaupmees jääb nälga. Ja seadusi tehakse ka vastavalt vajadustele.
Vasta

(17-01-2020, 16:23 PM)mossepower Kirjutas:  
(17-01-2020, 14:26 PM)ivo86 Kirjutas:  Aga ei ole ju. Sinu arust on meil majanduses hästi või? Seesama üüri/pangalaenu vahekord juba näitab seda.

Sa katsu noore inimesena elamist osta, nii, et oled natuke raha kogunud, aga päris 25 000 sul ka pole. Millised valikud on? A'la 22 aastane karjääri alustav mees ja tema rase naine näiteks. Palju üks 2-3 toaline korter või maja maksavad? Lisaks - sealt, kuhu nad selle korteri osta SAAVAD, sealt käimiseks on autot vaja. See võiks ka uuem ja töökindlam olla, tähendab liising.. ja ongi surnud ring.  Aga liisingu needusest lahti saab ainult kogudes ja targalt kulutades..
Antud olukorras (noor pere) saab Kredexi käendust taotleda (Viide) ja sellega saab omafinantseeringu kenasti 10% peale. Näitena võib jääda 25 000 (25%) vajadusest alles ainult 10 000 (10%). Seejärel 100 000 koguhinna eest on elamispinna valik juba päris lai.

Aga muidugi seda, et ei saa, ei jõua ja ei jaksa saab ka väga paljudel muudel viisidel "välja arvutada" kui uuem ja töökindlam auto, siin ka üks vastav näide.
Samas väga paljud ikka ka saavad ja mõni ostab isegi juba enne 30ndat eluaastat laenuga teise elamispinna esimesele lisaks ja seda juba väljaüürimise eesmärgiga.


Saab võtta ka 2 laenu, 1 sissemaksuks... mul  on nii tehtud kunagi.
Vasta

(17-01-2020, 11:54 AM)ivo86 Kirjutas:  Minu arust pole siin koomilist midagi.
Kui paneelikas ja Cayenne on oma valik, 

Maailmas on ikka kõik pahupidi. Endale tundub ka kentsakas kui paneelika ees on 2005a cayenne. Aga 2 autot eemal on 2014a Auris, mis maksab samapalju või isegi 2x rohkem. Ja see on justkui ,,OK".
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne