Uunikute 19.Talveralli 2020 EELMÄNG, targutamine, "Sirjega" rajale jkm tavapärane
#61

Sai esialgu mindud kiiremat teed pidi ja klaaskiudpahtliga auk ära peidetud. Muidu oleks võinud ju äragi keevitada aga kuna asukoht on pisut keerukam relakaga välja lõikamiseks ning ohutuse mõttes mitte nüüd nii oluline. Stabikas kenasti omal kohal ja isegi tugevamalt kangutades ei andnud seal midagi järele. Suht jäme metall on seal ja auk tõesti pöidla suurune ja alguse saanud kummikorgi avast. Eks kevadel võtan kogu tagasilla alt ja teen muu ümbruse ka pinnaroostest puhtaks. Ülevaatusel läks hästi. Puhtalt läbi. Käsipidur oleks võinud pisut tummisem olla aga kuna mul kogu pidurimajandus uus alustades torustikust ja lõpetades ketaste klotside ning renoveeritud sadulatega siis oleks pidanud pisut rohkem sissesõitmist tegema ennem. Co sain garaazis nina ja kõrva järgi timmitud 0,16 peale ja HC 229. Vägagi eeskujulikud näitajad. Ülevaatusel ei pidanud peale tulede kõrguse midagi rohkem reguleerima. Nüüd veel nipet näpet sättimist ja rahutut reede ööd ootama jääda.
Vasta
#62

Kliimaaktivistidele peaks meelde tuletama, et 2014. aastal oli meil samasugune soparalli Big Grin

[Pilt: roostal.JPG]
Vasta
#63

järjest loe Smile

mul piltidena nähtav:
- 2008 ja 2014: sopane
- 2009, 2011, 2013: lumine

2008 sopp oli eriti hea - sisaldas ka lumetaolist substantsi:
[Pilt: DSC00481.JPG]
[Pilt: talveralli2008_8b.jpg]

veel 2014 soppa:
[Pilt: DSC_0520.jpg]

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#64

Mõned värsked pildid: rallifotod.eu

Ja Autolehe video: autoleht.ee
Vasta
#65

Seekord siis sai Sierraga rajale. Kas tagasi ka, seda ma veel ei tea...

Te olete mõnusalt segased! Cool

Mõned  klõpsud rajalt ja videopausi möödasõiduvideo

Kurb muidugi oli kuulata, kuidas julgelt pooled piloodid ei suutnud oma käte ja jalgade tööd sedapalju koordineerida, et I käigule minekut ei oleks saatnud käigukasti hädakisa. Seda meeldivam oli mõne vahegaasi tarvitada mõistva Juhi toimetamisi nautida.
Vasta
#66

E30, E36 ja Taewoo Tiko junn kvalifitseeruvad nüüd vanatehnikaks?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#67

ka väike liikuv pilt Starleti pardakaamerast.
https://youtu.be/IWgQ11iKvAk

ning suutis ka mõned pildid klõpsata
[Pilt: large_29863483_fTby.jpg]

[Pilt: large_29863487_5dDr.jpg]

[Pilt: large_29863499_DHGw.jpg]

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#68

Ticotops kohe kindlasti - nii värjad asjad lihtsalt kuuluvad säärasele üritusele. Kes ei usu, üritage ise sinna tagaistmele ronida!

Bemmide osas olen kahtleval seisukohal isegi, aga meie kraaksumine siin ei loe: otsustab (ja hiljem võtab vastu asjasse mittepuutuvate pahameeletormi) Korraldaja.
Vasta
#69

e36 ei olnud osavõtja
Vasta
#70

E36 sõitis korraldustoimkonnas 0 autot.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#71

Samas tuletan meelde et E36'el saab tänavu 30 aastat seeria algusest ja iga aastaga jääb neid vähemaks tavaliiklusest...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#72

Sai ka koju laekutud. Rootsi kvaliteet ei vedanud alt  Big Grin Esimesel karjäärikatsel õnnestus meil vigastada põhjaalust kütusetoru mis siis kergelt immitsema hakkas. lisaks sai samas kohas lopsu ka taha minev piduritoru. See õnneks ei purunenud vaid lihtsalt on kokku muljutud. Ehk rallitasime edasi vaid esipiduritega. Poeg luges mul kaarti ja sai esimese korra kohta väga hästi hakkama. Ristsõnaga läks nagu ikka  Toungue . Tagasiteel kukkus tartu mnt.-l sumpa alt. Ehk siis lahkusid kõik tripid mis sumpat üleval hoiavad. Sai tagant koormarihmaga stange kronsa külge kinnitatud ja sõit jätkus. Kosel oli vaja tankida. Kütus lisatud ja auto ei käivitu enam. Näppisin kõiksugu ühendusi mis võimalik kuniks äkki käivituski jälle. Enam enne töökoda seisma ei jätnud. 
Tänud korraldajatele ja jõudu edaspidiseks. Loodetavasti järgmine aasta on jälle lumisem. Nüüd poisil hammas verel ja juba uuris,et kas järgmine aasta läheme P1800E(kupee)-ga või Honda N600-jaga  Cool

Parimatega,
Tiim Wagoneer


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#73

(22-02-2020, 21:36 PM)PilleR Kirjutas:  Mõned värsked pildid: rallifotod.eu

Ja Autolehe video: autoleht.ee
Imeline töö. nagu sul kombeks Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#74

(23-02-2020, 12:38 PM)v6sa Kirjutas:  Seekord siis sai Sierraga rajale. Kas tagasi ka, seda ma veel ei tea...

Te olete mõnusalt segased! Cool

Mõned  klõpsud rajalt ja videopausi möödasõiduvideo

Kurb muidugi oli kuulata, kuidas julgelt pooled piloodid ei suutnud oma käte ja jalgade tööd sedapalju koordineerida, et I käigule minekut ei oleks saatnud käigukasti hädakisa. Seda meeldivam oli mõne vahegaasi tarvitada mõistva Juhi toimetamisi nautida.
Mitte soovides diminueerida auväärset kaasfoorumlast kassi, siis maailma on ka päriselt toimivate sünkrotega autusid. Ja siitkohant anakronistlik küsimus - määndses autus leidus liinilt esimene syncromesh kast Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#75

Pille pildid tuntud headuses. Ühe hea rallipildi retsept: õige kiirus, kätteõpitud sõiduvõtted, kenasti sisse sõidetud rallirada... no ja siis see kõikselihtsam: ole õigel ajal õiges kohas, ja baltimaade parim klõps on purgis Smile . Ikka väga head pildid. See on minu lemmik Pille galeriist:

   
Vasta
#76

Meil läks MB 280SE-ga pisut nihu see võistlus. Alates klaasivabrikust ei läinud kilometraazid enam kuidagi kokku ja eksisime ära. Ajakaotus tuli nii suur, et isegi lõunale ei jõudnud. Kui lõpuks Suure-Jaani jõudsime vigusõidu järjekorda siis selgus, et tagumine rehv oli torke saanud ja jooksis tühjaks. Rehvitöökojas saime asja korda ja viimasena vigurdama. Sealt edasi oli nagu enam-vähem ok. Kord km klappisid kord mitte aga kuna teed olid niiiiiiiii pekkis siis oma rahuliku kulgemisega ei jõudnud me kuhugile ja viimasele katsele ei jõudnudki vaid sõitsime otse Tääksile. Autost hakkas hale lihtsalt. Õnneks jäi masin ühte tükki ikka. Järgmine aasta tuleb midagi robustsemat vaadata. Juba karjääri etapp oli ilmselge mersu lõhkumine aga õnneks pures ennast sellest sopast läbi. Sumpa tuli ainult tagumistest kinnitusrõngastest lahti. Õnneks need viimased olid alles. Aga  kuna hammas sai verele siis valmistume järgmiseks korraks paremini.
Vasta
#77

(23-02-2020, 21:24 PM)spitfire Kirjutas:  Pille pildid tuntud headuses. Ühe hea rallipildi retsept: õige kiirus, kätteõpitud sõiduvõtted, kenasti sisse sõidetud rallirada... no ja siis see kõikselihtsam: ole õigel ajal õiges kohas, ja baltimaade parim klõps on purgis Smile . Ikka väga head pildid. See on minu lemmik Pille galeriist:
Niimoodi võidetaksegi kiiruskatseid. 
Ladamehed on ikka kõvad poisid, esimese katse parimad ajad tulid samasse sekundisse, Martin oli Sandrist umbes poole sekundi võrra kiirem.
Vasta
#78

Nagu ma aru saan siis üldjärjestus tuli RISTSÕNA punktisumma järgi? Ja sama skoori puhul järjestus sõltus karistuspunktidest?
Mitte nagu tavaks olnud RISTSÕNA_PUNKTID-KARISTUSPUNKTID=KOOND ?

   

Kui nii siis see ei vasta võistlusjuhendile?

Kood:
10. TULEMUSED
Võiduajamise tulemused ja võimalikud karistused rajalt väljendatakse preemia- ja
karistuspunktides. Üldine pingerida tekib läbitud KP’de põhjal. Sama läbitud KP’de arvu puhul
on pingerida maksimaalse punktisumma põhine ja sama punktisumma puhul vahendi vanuse
põhine. Meeskond, kellel on kokkuvõttes suurim punktisumma, on võiduajamise Võitja. Võrdse
lõpptulemuse korral on parem see meeskond, kes sõitis vanema (võib olla vajalik tõestamine)
vahendiga. Vajadusel määrab paremuse rataste arv, katuse olemasolu ja veorataste arv just
sellises järjekorras.
Kontrollpunktid(KP) KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need
KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele.
Õigete ja õigeaegselt ristsõnasse kantud vastuste arv on punktiarvestuse aluseks.
Ajakontrollpunkt(AKP) ja ootamatu kontrollpunkt (OAKP) AKP on koht Maarjamaa kamaral (võib
asuda ka hoones sees!), mis on märgitud Legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse
punkti jõudmise aeg. Võiduajamise Legend, nagu juba kirjutet, on jagatud lõikudeks AKP’st
AKP’ni ja selleks on antud kõigile täpselt ühesugune aeg distantsi läbimiseks koos lisakatse
läbimisele ja KPdes vastuste otsimisele kuluva ajaga

Need tulemused mis mul pildile jäid lõin sisse ja seis peaks olema selline, kuhu siis on 13-ne võistkonna tulemused vaja kanda. https://drive.google.com/open?id=1orGPZS...vLnRHyI0HI
Vasta
#79

(23-02-2020, 21:28 PM)mydimees Kirjutas:  Alates klaasivabrikust ei läinud kilometraazid enam kuidagi kokku ja eksisime ära.

Siis ilmselt pöörasite kusagilt valesti. Kilud ja meetrid klappisid väga hästi, mis on juba viimastel talvekatel reegel olnud. Mõned korrad viskas 50m siia-sinna. Lahjemat sorti kala oli lõpus, viimase lehe alt kolmas rida lõigu pikkus oli märgitud 200m, tegelt pidi olema umbes 400m. Seal saime tillika ära, aga ilma oleks ka veits jama olnud Smile
Vasta
#80

Kas kellelgi tulemustest mõnda pilti leidub?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne