Uunikute 19.Talveralli 2020 EELMÄNG, targutamine, "Sirjega" rajale jkm tavapärane
#81

(23-02-2020, 22:31 PM)nymmik Kirjutas:  Nagu ma aru saan siis üldjärjestus tuli RISTSÕNA punktisumma järgi? Ja sama skoori puhul järjestus sõltus karistuspunktidest?
Mitte nagu tavaks olnud RISTSÕNA_PUNKTID-KARISTUSPUNKTID=KOOND ?



Kui nii siis see ei vasta võistlusjuhendile?

Kood:
10. TULEMUSED
Võiduajamise tulemused ja võimalikud karistused rajalt väljendatakse preemia- ja
karistuspunktides. Üldine pingerida tekib läbitud KP’de põhjal. Sama läbitud KP’de arvu puhul
on pingerida maksimaalse punktisumma põhine ja sama punktisumma puhul vahendi vanuse
põhine. Meeskond, kellel on kokkuvõttes suurim punktisumma, on võiduajamise Võitja. Võrdse
lõpptulemuse korral on parem see meeskond, kes sõitis vanema (võib olla vajalik tõestamine)
vahendiga. Vajadusel määrab paremuse rataste arv, katuse olemasolu ja veorataste arv just
sellises järjekorras.
Kontrollpunktid(KP) KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need
KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele.
Õigete ja õigeaegselt ristsõnasse kantud vastuste arv on punktiarvestuse aluseks.
Ajakontrollpunkt(AKP) ja ootamatu kontrollpunkt (OAKP) AKP on koht Maarjamaa kamaral (võib
asuda ka hoones sees!), mis on märgitud Legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse
punkti jõudmise aeg. Võiduajamise Legend, nagu juba kirjutet, on jagatud lõikudeks AKP’st
AKP’ni ja selleks on antud kõigile täpselt ühesugune aeg distantsi läbimiseks koos lisakatse
läbimisele ja KPdes vastuste otsimisele kuluva ajaga

Esimese hooga ehmatasin, et tulemused olidki valed.

Lõppjärjestus tuli jah nii nagu alati, ristsõna alusel. Võrdsete ristsõnapunktide korral, otsustas tulemuse karistuspunktide hulk.

Tulemuste tabel on selles mõttes pisut segane, et ristsõnapunktide korral on parem suurem skoor, karistuspunktide juures väiksem.

(23-02-2020, 23:26 PM)Konnaadi Kirjutas:  Kas kellelgi tulemustest mõnda pilti leidub?


Lähipäevil üritan korrektse tulemuste koondtabeli siia üles panna.
Vasta
#82

(23-02-2020, 12:46 PM)Laurts Kirjutas:  E30, E36 ja Taewoo Tiko junn kvalifitseeruvad nüüd vanatehnikaks?
Mis küsimus E30 kohta???? Lollis peast läinud - üks kallemaid autosid hetkel Big Grin E36 oli Vilukas, Kohtunik ja sõitis nulli, et kukkuvaid puid ja AKP Kohtunikek kontrollida. Tico - Võsa juba kirjutas! See oli jälla üks haruldasemaid rallil! Kõige kallim oli muidugi T1 aga las olla...
Vasta
#83

Siis põhimõtteliselt võiks ju akp-d ära kaotada,nahhui ma uhan löökaukudes 100+k tunnis,üritan aega sõita nii et silm punnis,aga mõni viga ristsõnas ja ongi puuks.Mõne küsimuse vastusesse sobis mitu varjanti vastuseid nii,et põhivastuse täht sobis,saa siis aru.See,et mälestusmärki punapeldikuks kutsutakse kuulen mina esmalt,küsisin ka mõnelt vanurilt kes sõja ajal juba olemas olid,need ei teadnud ka midagi.
Teeks siis ilma ajavõtuta,saaks inimestega rohkem suhelda,rahulikumalt vastuseid otsida ja üleüldse oleks fun päev,mis pidi ju selle ürituse põhitõde olema.Teine ettepanek oleks kontrollida iga akp lõpus ristsõna vastuseid,kaoks ära üksteistega vastuste jagamine.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#84

Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tuleviku suunitlus ?
Vasta
#85

(24-02-2020, 19:08 PM)urbaan Kirjutas:  Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis kuidagi ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tulevik suunitlus ?
Kulal mees, suudad ISE äkki organiseerida 12-tunnise MÕTESTATUD tegevuse, et siin plõksid??? Ega sinusuguseid juubelirallile ei oodata ka - istu oma unkas ja löö pihku 12 tundi jutti, kui tahad! Oma "pisut kallima" vanatehnika peale! Ja me tõesti ei keela sella peenema vanatehnikaga Monte Carlo Historicut või muid Euroopa ülikalleid rallisid sõita!
Ma tean ÜHTE kallist autot sellel rallil ja on KEEGi kunagi kuulnud selle tiimi suust vingumist???? Isegi, kui esimesel lõigul pidurid kadusid ja osa rajast sõitmata jäi? Split Window T1 maksab julma raha...
Või SEVCC läbi aegade oma masinatega??? 

Järjekordne täispeeretaja!!! Ühe mõttetu bemmivenan olen ainuisikuliselt TAlverallilt igaveseks eemaldaniud, tundub et aeg on järgmine igavene bänn anda??? Sven, kes see targutav tola on???
Vasta
#86

(24-02-2020, 19:37 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:08 PM)urbaan Kirjutas:  Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis kuidagi ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tulevik suunitlus ?
Kulal mees, suudad ISE äkki organiseerida 12-tunnise MÕTESTATUD tegevuse, et siin plõksid??? Ega sinusuguseid juubelirallile ei oodata ka - istu oma unkas ja löö pihku 12 tundi jutti, kui tahad! Oma "pisut kallima" vanatehnika peale! Ja me tõesti ei keela sella peenema vanatehnikaga Monte Carlo Historicut või muid Euroopa ülikalleid rallisid sõita!
Ma tean ÜHTE kallist autot sellel rallil ja on KEEGi kunagi kuulnud selle tiimi suust vingumist???? Isegi, kui esimesel lõigul pidurid kadusid ja osa rajast sõitmata jäi? Split Window T1 maksab julma raha...
Või SEVCC läbi aegade oma masinatega??? 

Järjekordne täispeeretaja!!! Ühe mõttetu bemmivenan olen ainuisikuliselt TAlverallilt igaveseks eemaldaniud, tundub et aeg on järgmine igavene bänn anda??? Sven, kes see targutav tola on???
  
   Tere.
  Ühel mehel on nüüd küll pööning täitsa sassis , mõtlen siin plyval64 ndat , kui aru ehk mõistus on "munadega triiki" ehk ravimid õigel ajal võtmata või raske üledoos , siis oleks soliidne mitte klaviatuuri näppida .
Vasta
#87

Esimest korda rallil. Hoolimata ühest remondipausist, kehvadest teedest ja möödasõidul olnud Porsche alt klaasi lennanud kivist oli üritus äge. Legendis oli vaid kolm viga ja need ka lennult lahendatavad. Ootan lõplike tulemusi, et näha kuidas esimene kord ka punktides väljendub. Tänud korraldajatele, et viitsivad korraldada! 

Kaasa tegi meie sõidust ka video.
Vasta
#88

(24-02-2020, 20:49 PM)edvard Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:37 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:08 PM)urbaan Kirjutas:  Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis kuidagi ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tulevik suunitlus ?
Kulal mees, suudad ISE äkki organiseerida 12-tunnise MÕTESTATUD tegevuse, et siin plõksid??? Ega sinusuguseid juubelirallile ei oodata ka - istu oma unkas ja löö pihku 12 tundi jutti, kui tahad! Oma "pisut kallima" vanatehnika peale! Ja me tõesti ei keela sella peenema vanatehnikaga Monte Carlo Historicut või muid Euroopa ülikalleid rallisid sõita!
Ma tean ÜHTE kallist autot sellel rallil ja on KEEGi kunagi kuulnud selle tiimi suust vingumist???? Isegi, kui esimesel lõigul pidurid kadusid ja osa rajast sõitmata jäi? Split Window T1 maksab julma raha...
Või SEVCC läbi aegade oma masinatega??? 

Järjekordne täispeeretaja!!! Ühe mõttetu bemmivenan olen ainuisikuliselt TAlverallilt igaveseks eemaldaniud, tundub et aeg on järgmine igavene bänn anda??? Sven, kes see targutav tola on???
  
   Tere.
  Ühel mehel on nüüd küll pööning täitsa sassis , mõtlen siin plyval64 ndat , kui aru ehk mõistus on "munadega triiki" ehk ravimid õigel ajal võtmata või raske üledoos , siis oleks soliidne mitte klaviatuuri näppida .
Sa Priit oled ikka täiega ära karand või,lase ikka vähe vussu välja,ära hoia kõike sees,kuidagi päris ära kammind!!! Minu jaoks oli ka kõik hästi,ei vingu,aga isegi kantossi ei saand Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#89

Iga aasta avastab keegi pärast finišit et paremusjärjestus käib ristsõna järgi- minul juhtus see aastal 2018 kui enda arvates väga hea tulemusega (punktide poolest lausa tolle aasta parim tulemus) sain 45nda koha Big Grin Eelmine aasta üritasin ennast parandada ja rohkem tähelepanu ristsõnale pöörata, mis õnnestus täispunktidele lahendada kuid tulemuse rikkus salajasse ajakontrollpunkti pool tundi liiga vara jõudmine. 
See aasta olles eelnevatest aastatest õppinud kavatsesin hea tulemuse saavutada eelnevate aastate vigu vältides kuid kahjuks see lootus purunes juba varsti pärast starti kui auto teeäärde jäi (korraks andis kiiruskatsel ka tunda). Leidsin vea üles, suretusklapini jõudis vahelduvvool - vahel oli, vahel polnud. käisin mõned ühendused üle ja sain uuesti auto käima aga lootus aega jõuda oli kadunud. Järgmistel lõikudel oli probleeme nii kaardi lugemisega kui vahelduvvoolu probleemi levimisega starterini ning finišisse jõudes olime oma esituses pigem pettunud. Kahjuks pidin isiklikel põhjustel kohe peale ajakaardi esitamist lahkuma ja tulemusi ootama jääda ei saanud. Seda suurem oli hommikul üllatus kui nägin saadetud sõnumit tulemuste lehe esiotsast  Big Grin Tuli välja et ristsõna läks vähem halvasti kui teistel. 

Ise eelistan kindlasti loogiliste vastustega ristsõna et sõidu osal tulemuses suurem osakaal oleks aga eks reeglid on samad kõigile. 

Kehvades teedest ei näe põhjust korraldajaid süüdistada ja jään järgmise aasta üritust ootama.
Vasta
#90

(24-02-2020, 19:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Siis põhimõtteliselt võiks ju akp-d ära kaotada,nahhui ma uhan löökaukudes 100+k tunnis,üritan aega sõita nii et silm punnis,
...

Seega on kusagil tehtud korralik viga, et peab aega lollilt tagasi sõitma. Või oli karmavõlga sedapalju kogunenud, et miski lagunes ära.

SAKP on neid ettesõitjaid küll nahutanud.
Vasta
#91

(24-02-2020, 22:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Siis põhimõtteliselt võiks ju akp-d ära kaotada,nahhui ma uhan löökaukudes 100+k tunnis,üritan aega sõita nii et silm punnis,
...

Seega on kusagil tehtud korralik viga, et peab aega lollilt tagasi sõitma. Või oli karmavõlga sedapalju kogunenud, et miski lagunes ära.

SAKP on neid ettesõitjaid küll nahutanud.
Kusjuures,seekord isegi ei eksinud,kaart klappis,oli hästi tehtud ja puha.Korra akp 5 alguses oli jagaja vett tis,kuid see röövis annul 5 min.Teistel akp-del lihtsalt võtsin kp-des rahulikult,ei kiirustanud ja siis pidigi rohkem peale tallama.Keskmine kiirus 47kmh on tegelikult päris suur kiirus Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#92

Ei oska küll midagi etteheita - sõiduvõitmisega pole kunagi tegelenud, ristsõna on vahest täppi läind, mõnikord ka mingeid karikaid saadud, gurmeetoitusid otsitakse mujalt ja rahakulu pole ka iialgi ülemäära hingehelistavaks teemaks olnud. Kõik mida rahaeest antakse on teadupärast odav. Eestimaad saab näha ja sarnaselt haigete inimestega suutäie juttugi puhuda - no mida mooni sobib väikesel inimesel ühelt ürituselt veel tahta.

Edith: Ununes paluda vabandust SAKP eest - no tõesti ründas meid kotermann tulelülitiga ja selle väljasortimise tõttu ei jõudnud oma klassikalist miinustekuhja kokkukorjata. A eks järgmisel aastal paremini.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#93

(24-02-2020, 19:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Siis põhimõtteliselt võiks ju akp-d ära kaotada,nahhui ma uhan löökaukudes 100+k tunnis,üritan aega sõita nii et silm punnis,aga mõni viga ristsõnas ja ongi puuks. Mõne küsimuse vastusesse sobis mitu varjanti vastuseid nii,et põhivastuse täht sobis,saa siis aru.See,et mälestusmärki punapeldikuks kutsutakse kuulen mina esmalt,küsisin ka mõnelt vanurilt kes sõja ajal juba olemas olid,need ei teadnud ka midagi.
Teeks siis ilma ajavõtuta,saaks inimestega rohkem suhelda,rahulikumalt vastuseid otsida ja üleüldse oleks fun päev,mis pidi ju selle ürituse põhitõde olema.Teine ettepanek oleks kontrollida iga akp lõpus ristsõna vastuseid,kaoks ära üksteistega vastuste jagamine.

Tundub, et juhend on lugemata jäänud. Ristsõna on ALATI olnud kõige tähtsam, AKP-d ja muud jutud on olnud sekundaarse tähtsusega. 100+ km/h löökaukudes uhada pole kunagi olnud Talveralli eesmärk, kuigi omast kogemusest ütlen, et vahel on see päris lõbus olnud.

Mis puudutab punamonumenti (kuskohast see punapeldik tuli?), siis see oli tõesti keeruline vastus. Aga õigeid vastuseid siiski oli, ka minu õnnestus see rajakontrolli käigus ära vastata (erinevalt mitmest teisest küsimusest).

Ristsõnade vahekontroll on teema, mida oleme nüüdseks paar aastat praktiseerinud. Toimib, aga nõuab täiendavat tööjõudu. Ilmselt praktiseerime ka edaspidi.

(24-02-2020, 19:08 PM)urbaan Kirjutas:  Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tuleviku suunitlus ?

Minu andmetel pole Uunikute Talverallil osalemine olnud kunagi kellelegi kohustuslik, sellise suhtumisega pigem vastunäidustatud. 

Konstruktiivne kriitika ja adekvaatsed parandusettepanekud on alati teretulnud, aga selline vingumine ei ole aktsepteeritav. Palun jää järgmisel aastal koju, Sa ei ole Talverallile teretulnud.

(24-02-2020, 21:58 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Ise eelistan kindlasti loogiliste vastustega ristsõna et sõidu osal tulemuses suurem osakaal oleks aga eks reeglid on samad kõigile. 

Kehvades teedest ei näe põhjust korraldajaid süüdistada ja jään järgmise aasta üritust ootama.

Ristsõna "kangus" on alati ettearvamatu ja minu hinnangul oleks liiga lihtne ristsõna selle ürituse surm. Siis ei saaks kangetele Ladameestele enam keegi vastu. Ka seekord läks Sander Tomingal võit eriti absurdsel põhjusel käest, SÕJASUVI oli küll selgelt mahaloetav vastus, kuid ristsõnas oli kirjas SÜDASUVI.

Mingil aastal, vist 2014 oli õigeid ristsõnu suurusjärgus 25, siis jagati tulemusi puhtalt lisakatsete tulemuse baasil. Minu meelest pole see õige, kuna sel juhul saaksid odavamad-lõhutavamad autod selge konkurentsieelise. Praegu on ka aeglasema autoga (ja Mart Laanelepa näitel ka tehniliste probleemidega jageledes) võimalik tulemust saavutada. Ka Liina saavutas neljanda koha, saamata kirja ühtegi AKP aega (hilines rohkem kui 15 minutit). Lihtsalt väga tummine ristsõna tegi oma töö. 

Uunikute Talveralli on selles mõttes eriline üritus, et siin ei piisa ühestainsast oskusest. Ei saa sõita regulaarsusralli moodi kogu aeg sekundis, sest siis ei jää KP-de jaoks aega, kasu pole ka ainult peal hoidmise oskusest ja lisakatsete võidust. Kui ristsõna ei tule, siis ei tule ka tulemust. 


Seekord sai tõestatud, et talve olemasolu pole Talveralli toimumiseks vajalik, aga loodame, et järgmitel kordadel on õues toimuv siiski ürituse nimega kooskõlas.
Vasta
#94

Seltsimees ZAZ ik minuarust oled Sina tavaliselt superviriseja olnud sõitjana. Nüüd korraldajana omi vigu tunnistada ei taha....
Vasta
#95

Minu jaoks on see olnud alati fun. Suht alati on jagunenud osalemine peamiselt kolmeks. 1. Tubli tunnustus endale kui starti jõuame 2. Veel suurem tunnustus endale kui ühes tükis lõunapausile jõuab ja 3. Grande finale kui ruudulipp langeb ja omal jõul üle lõpujoone veered. Loomulikult üritame ka ristsõna lahendada,aga kella pole me veel aastate jooksul oma võistlusautodesse soetanud. Või kui see seal ka armatuuris on,siis lihtsalt selleks,et näha mis kell on Smile  Vollis oli ka meil poisiga kell täitsa olemas armatuuris ja see näitas kogu aeg,et kell on kolm  Toungue
Ma arvan,et see üritus peakski olema ikka fun üritus eelkõige. A see ilmselt paljudel kahjuks ununeb koos lõbusa seltskondliku suhtlemisega. Jah,ka meie ei suutnud seda "punamonumenti" ühestki otsast välja mõelda. No ei sähvatanud. No ja mis siis. Rallitada sai ju ikka.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#96

(25-02-2020, 01:57 AM)hobiautod Kirjutas:  Seltsimees ZAZ ik minuarust oled Sina tavaliselt superviriseja olnud sõitjana. Nüüd korraldajana omi vigu tunnistada ei taha....

Sinuarust võib maa kandiline ka olla, õnneks on Su arvamus üsnagi väheoluline. 

Antud hetkel ma ei ole siit välja lugenud ridagi sellist kriitikat, millele reageerima peaks. See, et härra Hunt pole kõigi nende aastate jooksul reeglitest aru saanud, või et mingi tundmatu tühikargaja üldse mitte millegagi rahul pole, ei ole kindlasti minu ega teiste korraldajate viga.
Vasta
#97

Ässitaja ei ole aga verd tahaks näha...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#98

Tere. 

Mina olen Janek ja aitasin korraldada Võhma osa. Ma ei tunne kasutaja Urbaani ja võibolla ei oska tema postitust õigesti lugeda,kuid mind see postitus küll ei pahandanud. Kuigi tema kriitika ei olnud edasiviiv,oli see siiski ühe osaleja emotsioon. Osaleja võibki endale emotsioone lubada,korraldajad minu meelest mitte.  Korraldustiimi ma ametlikult küll ei kuulu,aga tunnen vanatehnikahuvilise ja talveralli fännina piinlikust korraldajate hoiaku suhtes. Jääme viisakaks ja naudime parem koos vanatehnikat.

Mis nüüd puutub Urbaani viitesse,et oli lahja,siis seda võiks ju täpsustada,et mis oli?  Mina ise tean ainult seda mis toimus Võhmas ja see tõesti jäi lahjaks. Olen alati tahtnud teha suuremat melu,pikemat rada,libisemisi jne. Sellele aastal ei tulnud see aga kuidagi välja. Rada sai lühike ja pealtvaatajad vettisid kiirelt läbi ning lahkusid.
  Miks lühike? 
Kuna lund ja külma ei olnud ,tuli kasutada ainult kõvakattega platsi,see seadis piirid alal suurusele. Kõvakate aga välistas minu jaoks kiiruse,esiteks ei jõua vanemad masinad võimsamatega võistelda ja teiseks ohutus. Nii saigi just selline lühike ja natuke täpsust nõudev lõik. Rõhusin ka veel sujuvusele,et ei tekiks järjekorda.

 Hoolimata halvast ilmast olin üllatunud nähes nii palju ja nii erinevat tehnikat rajal. Nautisin täiega osalejate vaatamist,kuigi olin päeva lõpuks ihuni läbi vettinud ja külmunud. Oli tore päev ja olen ka edaspidi alati abiks kui seda soovitakse. Üritus on küll fun,aga minu pöial on püsti alati neile,kes katsetel kiirust näitavad!
Aitäh osalejatele ja korraldajatele!
Vasta
#99

(24-02-2020, 22:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Siis põhimõtteliselt võiks ju akp-d ära kaotada,nahhui ma uhan löökaukudes 100+k tunnis,üritan aega sõita nii et silm punnis,
...

Seega on kusagil tehtud korralik viga, et peab aega lollilt tagasi sõitma. Või oli karmavõlga sedapalju kogunenud, et miski lagunes ära.

SAKP on neid ettesõitjaid küll nahutanud.
nõustun, et põhimõtteliselt võiks siis ju akp-d ära kaotada ja öelda, et kell 17 olge finišis. me püsisime hästi ajas, muidugi pingutades ja autot lõhkudes, aga selleks ralli ongi. samas pärast lõunasööki suure-jaanis toimunud lisakatsel pidime ca 15 minuti ootama (ja kuuldavasti osad autod veel kauem), sest võistlejate järjekord oli tekkinud ja see ei ole ju meie viga. seda aega oli isegi lollil võimatu tagasi sõita Smile tean, et kõige olulisem on ristsõna, aga arvestades, et tegemist on ralliga, siis tundub kuidagi loogilisem, et üldarvestuse järjekord tekiks siiski ristsõna + etappidel etteantud aega sõitmine + lisakatsete tulemused.
enivei, osavõtt on alati tähtsam kui võit, lahe sõit ja tore päev oli, aitäh korraldajatele!
Vasta

Tere, mina olen Sven ja mina aitasin seda "jama" korraldada. Täpsemalt siis tegelesin kogu selle olme poolega ning raja ja tulemuste arvestusega see aasta otseselt kokku ei puutunud. Sellegipoolest võtan vastutuse ja vabandan kõigi ees. Nii palju kui ma õhtul jõudsin inimestega rääkida, sain palju väga head ja konstruktiivset tagasisidet, aitäh selle eest. 

Õhtuse peo heli ei olnud üldse pädev ehk ei tulnud ka kõnekoosleku pidadamisest midagi välja. Tääksi eksperimendi võib üldiselt lugeda korda läinuks. Kui täna seda seal uuesti teha, oskaks kontrollida ja nõuda osapooltelt maksimumi. Näiteks läks tõlkes kaduma ka see, et lõuna pausil oleks pidanud kokatäid ise lihakastet kartuli peale valama. Toitu oli tehtud varuga, aga kuna igaüks võttis vastavalt oma isule (mis oli täiesti okei), siis lõpus peamiselt kohtunikud ise pidid vegan toitu proovima Smile

Järgmine 20 ehk juubelihõnguline toimub ilmselt 20 veebruar 2021 ja töötame selle nimel, et tagasi tuleb sportklass ehk päris regulaarsusralli aeg-kiirus-distants põhimõttel. Gert, sinu hetk on saabunud!
Juubeli Talverallil ei puudu ka turistiklass, kus põhirõhk on ristsõnal ja AKPde läbimine on pigem omas tempos. Kui ilm lubab siis Turismi saavad sõita kõik legaalselt liiklusesse lubatud sõidukid (Veoautod, Bussid, Tsiklid).

2020 talveralli korraldustiim ja kohtunikud kogunevad 26 veebruaril õhtul ehk sel kolmapäeval Alfredi pubis, et võtta värsked koguemused kokku ja järgmiseks aastaks juba esimesed plaanid ära teha. Tule ka! Tule kriitika või ideedega ja teeme järgmine aasta ühe vinge rallipeo.

Nii palju on juba otsustatud, et juubeli õhtuse peo dresscode peaks minema kokku alljärgneva pildiga:

[Pilt: JUv2BDy.jpg]

Minu poolt suur ja sügav kummardus kõigile osalejatele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne