[poolita] Kas ostaksid endale gaasiauto?
#1

(22-02-2020, 21:03 PM)Gravity Kirjutas:  Duster Daica diisli saab 15K eest kätte koos eluks vajaliku varustusega - võtsin pakkumise. ...
Esiveolise jah? ... mul oli täna jälle tegemist paigaltsaamisega ka 4wd-ga dusteriga, nii ligane on õu ja väike kalle ka.
Aga ka minu eesmärk oli/on odav osta ja pidada oma perse liigutamise vahend, natuke kitsas ta minu mõõtude jaoks on aga elab üle.
Vasta
#2

4x2 ikka jah. Ma ei näe enda puhul 4x4 mõtet. Isegi kui istun aastas 2-3 korda kinni siis tuleb see parem kui ülejäänud 99,5% ajast nelikvedu kui tarbetut kola kaasas tassida.

Samas 4x4 Dusteri puhul on vähemalt käigukast parem kuna esimene käik oli tõesti aeglane roomamine.

Mis su üldmulje ja vastupidavus on kasutuskogemuse põhjal?

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#3

(23-02-2020, 01:34 AM)Gravity Kirjutas:  ... Mis su üldmulje ja vastupidavus on kasutuskogemuse põhjal?
üldmulje positiivne, negatiivsed asjad on kehv heliisolatsioon, st ilma raadiota sõita väga ei kannata, samuti soojendus ja konditsioneer, mõlemad nõrgad, soojendus külmema ilmaga toimib vaid põhjas asendis ja sooja hakkab tulema peale ca 10 km läbimist.
Vastupidavusele 3,5 aastaga pretensioone ei ole, korra on jukerdanud mingi (vist dpf) rõhuandur ja läks avariirežiimi. See oli ainuke garantiijuhtum siiani.
Vasta
#4

Eeldan , et sul diisel versioon? 

Kui lohutab , siis enamus kaasaegseid diisleid annavad kehvalt sooja ja 10kmised otsad kulgetaksegi pool külma mootoriga. 

Konkreetselt võrdlus olemas. Käisin samal päeval  jaanuari alguses, sooja õues umbes 2-3 kraadi tegemas proovisõite. Laagri Vehost võtsin Berlingo diisli ja Laagri City Motorsist Dacia 1.3 TCE bensuka. Täpselt sama ring ka.  Dacia juba peale paari kilomeetrit tegi toa leigeks. Berlingoga alles sõidu lõpus oli soe. 20kmi ring tuli , mõõtsin Google mapsi kaarti pealt üle. 40% maantee ja %60 linna töristamist. Kompuutri järgi tuli Dacia kütusekulu selle tiiru peale 6.4 ning Berlingol 5.2 . Samas Dacia oli ikka tunduvalt äkilisem ja jõudu rohkem. 

Ma ei taha diisel sõiduautot kuna : reaalset rahalist kokkuhoidu ei tule ,  pöörete vahemik kitsas(et ei lonkaks või ei kriiskaks) , soojaks läheb aeglaselt , peale garantii aega saab kõik "toredad" jupid nagu DPFi / KSP / Pihustid / kahe massiga hooratta / Egri jms välja vahetada . 

Seepärast LPG on silma all .

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#5

(23-02-2020, 10:40 AM)Gravity Kirjutas:  Eeldan , et sul diisel versioon? 

Kui lohutab , siis enamus kaasaegseid diisleid annavad kehvalt sooja ja 10kmised otsad kulgetaksegi pool külma mootoriga. 

Konkreetselt võrdlus olemas. ... Kompuutri järgi tuli Dacia kütusekulu selle tiiru peale 6.4 ning Berlingol 5.2 . Samas Dacia oli ikka tunduvalt äkilisem ja jõudu rohkem. ...
Ikka diisel, aga mul ka diisel-kastikas (euro-4), selle mootor ei saavutagi talvel sama tempi kui suvel aga sooja tuleb paari km järel nagu keedupotist.
Kulunäidud muidugi huvitavad, mul tuleb linnasõitu kaasates diisli kütusekulu umbes sama kui sul bensuga, kruusateede ja asfaldi ning ca 5% linnasõidu keskmine ca 5,8-6. Tänaseid bensumootoreid Dacial ei tea, tol ajal olid need ikka väga mannetud võrreldes diisliga, sel oli jõudu ja kiirendust, bensukad vaevu liikusid. Venes pidi sel ajal olema mingi suur ja jõuline bensukas Duster ka turul, aga sel kütusekulu laes.
Vasta
#6

(23-02-2020, 10:40 AM)Gravity Kirjutas:  Kui lohutab , siis enamus kaasaegseid diisleid annavad kehvalt sooja ja 10kmised otsad kulgetaksegi pool külma mootoriga.
Normaalsel autol on salongisoojenduseks ikka lisa-kütteseade.
Vasta
#7

(25-02-2020, 11:26 AM)Peeter2 Kirjutas:  Normaalsel autol on salongisoojenduseks ikka lisa-kütteseade.

Tean et osadel diislitel on kasutusel elektriline lisasoojendus. Seda mõtled? Mu T5 bussil on webasto, aga tollega on see häda, et ilma mootorit käivitamata teeb küll toa imekiirelt soojaks, sest vee ringlus on ainult kero ja salongi radika vahel. Aga kui mootor käima panna, siis hakkab kero ka mootorit soojendama ning tänu sellele läheb tuba tuntavalt aeglasemalt soojaks. Ning normaalselt hakkab puhuma ikka alles siis kui mootor töötempini üles köetud. Samas, ma kujutan ette et kui moodsa aja inseneridel on õnnestunud normaalse suurusega salongiradikas armatuuri ära peita, siis tegelikult võikski ka 50-60 kraadine veetemp olla piisav, et tuba "saunaks" kütta.
Vasta
#8

Kui seda tehases mingil põhjusel tehtud pole, siis misiganes marki kaubikule/reisibussile on alati võimalus paigaldada ise autonoomne (mootori töötemperatuurist sõltumatu) õhusoojendi.

LINK (näiteks)
Vasta
#9

paljudel autodel on siiski sõidusoojendi (webasti/eber) mitte segi ajada seisusoojendiga juba tehasepaigaldusena küljes.
ja kui sellel mingi rike on siis ei lähegi salong soojaks k.a. väike 2 kohaline kaubiku salong 

kui seda tänapäevasel uuel diislil ei ole standard varustuses siis pole ka ime kui ei ole soe 
ja kui näiliselt odav auto lõpphinnana läheb kalliks lisades kõik enesestmõistetavad lisad  Toungue
käisin kah hiljuti salongis uut dacia väikekaubikut vaatamas ja noh ei läinud see hind kuidagi kokku tootega minu jaoks.
Vasta
#10

(25-02-2020, 15:50 PM)MeelisV Kirjutas:  paljudel autodel on siiski sõidusoojendi (webasti/eber) mitte segi ajada seisusoojendiga juba tehasepaigaldusena küljes.
ja kui sellel mingi rike on siis ei lähegi salong soojaks k.a. väike 2 kohaline kaubiku salong 

kui seda tänapäevasel uuel diislil ei ole standard varustuses siis pole ka ime kui ei ole soe 
ja kui näiliselt odav auto lõpphinnana läheb kalliks lisades kõik enesestmõistetavad lisad  Toungue
käisin kah hiljuti salongis uut dacia väikekaubikut vaatamas ja noh ei läinud see hind kuidagi kokku tootega minu jaoks.

Citroen Berlingo diisliga käisin sõitmas. Ma ei lugenud kuskilt välja kas tal siis on mingi ekstra soojendi peal või mitte. Mootorid peaksid tervel PSA grupil samad olema. 1.5L diisel nii Reanult , Dacia , Citroen , Peugot ja kindlasti kuskil veel. 

----------

Jah , eks Dacia ongi kahe otsaga auto. 

Ühelt poolt on tegemist odava autoga , mis pakub rohkem bang for bucki kui paljud teised automargid. 

Aga teiselt poole kaob Daica mõte ära kui hakkad sinna varustust korjama - lõpphind tuleb samasse suurusjärku kui normaalsetel markidel.

Dacia puhul ma hoiangi silma peal kesise varustusega mudelitel ja LPG versioonil - eks aeg näitab kas läheb kaubaks ka. Ma ei suuda enda jaoks lahti mõtestada milleks pean maksma lisavarustuse eest mida mul tegelikult vaja pole.  Kui auto keskmiselt seisab parklas 22-23 tundi ööpäevas siis mul pole ausõna sooja ega külma mis varustus tal on. Sõites ka ju väga midagi peale rooli ja pedaalide ei näpi.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#11

(25-02-2020, 18:03 PM)Gravity Kirjutas:  
(25-02-2020, 15:50 PM)MeelisV Kirjutas:  paljudel autodel on siiski sõidusoojendi (webasti/eber) mitte segi ajada seisusoojendiga juba tehasepaigaldusena küljes.
ja kui sellel mingi rike on siis ei lähegi salong soojaks k.a. väike 2 kohaline kaubiku salong 

kui seda tänapäevasel uuel diislil ei ole standard varustuses siis pole ka ime kui ei ole soe 
ja kui näiliselt odav auto lõpphinnana läheb kalliks lisades kõik enesestmõistetavad lisad  Toungue
käisin kah hiljuti salongis uut dacia väikekaubikut vaatamas ja noh ei läinud see hind kuidagi kokku tootega minu jaoks.

Citroen Berlingo diisliga käisin sõitmas. Ma ei lugenud kuskilt välja kas tal siis on mingi ekstra soojendi peal või mitte. Mootorid peaksid tervel PSA grupil samad olema. 1.5L diisel nii Reanult , Dacia , Citroen , Peugot ja kindlasti kuskil veel. 

----------

Jah , eks Dacia ongi kahe otsaga auto. 

Ühelt poolt on tegemist odava autoga , mis pakub rohkem bang for bucki kui paljud teised automargid. 

Aga teiselt poole kaob Daica mõte ära kui hakkad sinna varustust korjama - lõpphind tuleb samasse suurusjärku kui normaalsetel markidel.

Dacia puhul ma hoiangi silma peal kesise varustusega mudelitel ja LPG versioonil - eks aeg näitab kas läheb kaubaks ka. Ma ei suuda enda jaoks lahti mõtestada milleks pean maksma lisavarustuse eest mida mul tegelikult vaja pole.  Kui auto keskmiselt seisab parklas 22-23 tundi ööpäevas siis mul pole ausõna sooja ega külma mis varustus tal on. Sõites ka ju väga midagi peale rooli ja pedaalide ei näpi.
Vabanda võibolla rumalat küsimust.Aga mis on aasta läbisõit-max.2 tundi päevas annab olematu läbisõidu uue auto vajaduseks?
Vasta
#12

(25-02-2020, 18:03 PM)Gravity Kirjutas:  
(25-02-2020, 15:50 PM)MeelisV Kirjutas:  paljudel autodel on siiski sõidusoojendi (webasti/eber) mitte segi ajada seisusoojendiga juba tehasepaigaldusena küljes.
ja kui sellel mingi rike on siis ei lähegi salong soojaks k.a. väike 2 kohaline kaubiku salong 

kui seda tänapäevasel uuel diislil ei ole standard varustuses siis pole ka ime kui ei ole soe 
ja kui näiliselt odav auto lõpphinnana läheb kalliks lisades kõik enesestmõistetavad lisad  Toungue
käisin kah hiljuti salongis uut dacia väikekaubikut vaatamas ja noh ei läinud see hind kuidagi kokku tootega minu jaoks.

Citroen Berlingo diisliga käisin sõitmas. Ma ei lugenud kuskilt välja kas tal siis on mingi ekstra soojendi peal või mitte. Mootorid peaksid tervel PSA grupil samad olema. 1.5L diisel nii Reanult , Dacia , Citroen , Peugot ja kindlasti kuskil veel. 

----------

Jah , eks Dacia ongi kahe otsaga auto. 

Ühelt poolt on tegemist odava autoga , mis pakub rohkem bang for bucki kui paljud teised automargid. 

Aga teiselt poole kaob Daica mõte ära kui hakkad sinna varustust korjama - lõpphind tuleb samasse suurusjärku kui normaalsetel markidel.

Dacia puhul ma hoiangi silma peal kesise varustusega mudelitel ja LPG versioonil - eks aeg näitab kas läheb kaubaks ka. Ma ei suuda enda jaoks lahti mõtestada milleks pean maksma lisavarustuse eest mida mul tegelikult vaja pole.  Kui auto keskmiselt seisab parklas 22-23 tundi ööpäevas siis mul pole ausõna sooja ega külma mis varustus tal on. Sõites ka ju väga midagi peale rooli ja pedaalide ei näpi.
nö lisavarustus kont,püsikas,parkimisabi,eelsoendus autonoomne-need asjad ilma milleta pole auto ja enam ei igatse.igasugu vihmasensorid ja muu sääne mõtetus on tõesti mittevajalik.
Vasta
#13

Tere.

 Toodi töösõitudeks nii Dacia Duster kui Renault Megane , mõlemad olid 1,6 l bensukonedega , Dacia kõrget tendiga haagist millel koorem 150kg üle 100 km/h vedada ei jaksanud , kütusekulu ei jälginud . Siseruumikuselt ja sõidumugavuselt oli Dacia  Renault ist mugavam .Renault  kütusekulu oli reaalselt läbisõitu ja tankimisandmeid võrreldes 8,8 l100km läbimiseks , igatahes mulle see konkreetne Renault ei istunud - rool oli selline et teepeal püsimiseks pidi rooliga kogu aeg "saagima" .
 Edu sobiva sõiduki leidmisel !
Vasta
#14

(25-02-2020, 19:27 PM)edvard Kirjutas:  Tere.

 Toodi töösõitudeks nii Dacia Duster kui Renault Megane , mõlemad olid 1,6 l bensukonedega , Dacia kõrget tendiga haagist millel koorem 150kg üle 100 km/h vedada ei jaksanud , kütusekulu ei jälginud .
no 1,6 tonni maastur tahab ka vastavat võimast katelt saada.rav 2,2 katel peal ja käru 1300 taga saab ka möödasõitu teha kiirusel 70-90,dastril teed põrandaluugi ja lükkad jalgadega hoogu juurde....

ilmselt linn sellest umbes ongi,et autodel sääreväristaja mootorid peal ja edasi liikuda ei suuda suures öko hulluses.mõni idioot vaatab veel pardakomput ka ja gaasi vajutab nii,et näit üle 4-5L sajale ei lähe.
Vasta
#15

(25-02-2020, 19:40 PM)muska71 Kirjutas:  
(25-02-2020, 19:27 PM)edvard Kirjutas:  Tere.

 Toodi töösõitudeks nii Dacia Duster kui Renault Megane , mõlemad olid 1,6 l bensukonedega , Dacia kõrget tendiga haagist millel koorem 150kg üle 100 km/h vedada ei jaksanud , kütusekulu ei jälginud .
no 1,6 tonni maastur tahab ka vastavat võimast katelt saada.rav 2,2 katel peal ja käru 1300 taga saab ka möödasõitu teha kiirusel 70-90,dastril teed põrandaluugi ja lükkad jalgadega hoogu juurde....

ilmselt linn sellest umbes ongi,et autodel sääreväristaja mootorid peal ja edasi liikuda ei suuda suures öko hulluses.mõni idioot vaatab veel pardakomput ka ja gaasi vajutab nii,et näit üle 4-5L sajale ei lähe.
+1 Töökaaslane ostis tutika Focuse-esindusest.Algselt isegi esinduse müügimehed ei teadnud,et tehase tellimuse suure mootriga(1,5) bensukas on 3 pütane.Elagu Info-auto.Kohapeal olid traktorid või võrrid.
Vasta
#16

Kuna eespool on mainitud Dacia Dusterit siis väide ,et kui tahta normaalset autot läheb hind pilvedesse küll paika ei pea.Kui on soov neliveolise diisel auto järgi siis kogu lisade võimaluse juures jääb hind alla 21000 . Lähim kellega ehk võrrelda oleks Renault ja tema hind jääb ikka päris kaugele,pealekauba nelivedu üldse ei märganud.Sama on ka teiste sarnaste autode hinnad võrreldes Dusteriga kosmos.Nii võibki võrdlema jääda sest sealt kus Renaulti hinnakiri lõpeb hakkab juba peaaegu Audi pihta...
Sõidan bensiini Škodaga millel on väljalaske kollektor ehitatud plokikaande ,et saada maksimaalselt sooja kätte aga no ei aita seegi ,läheb ikka väga aeglaselt soojaks.
Vasta
#17

vwt2 Kirjutas:
muska71 Kirjutas:
edvard Kirjutas:Tere.

 Toodi töösõitudeks nii Dacia Duster kui Renault Megane , mõlemad olid 1,6 l bensukonedega , Dacia kõrget tendiga haagist millel koorem 150kg üle 100 km/h vedada ei jaksanud , kütusekulu ei jälginud .
no 1,6 tonni maastur tahab ka vastavat võimast katelt saada.rav 2,2 katel peal ja käru 1300 taga saab ka möödasõitu teha kiirusel 70-90,dastril teed põrandaluugi ja lükkad jalgadega hoogu juurde....

ilmselt linn sellest umbes ongi,et autodel sääreväristaja mootorid peal ja edasi liikuda ei suuda suures öko hulluses.mõni idioot vaatab veel pardakomput ka ja gaasi vajutab nii,et näit üle 4-5L sajale ei lähe.
+1 Töökaaslane ostis tutika Focuse-esindusest.Algselt isegi esinduse müügimehed ei teadnud,et tehase tellimuse suure mootriga(1,5) bensukas on 3 pütane.Elagu Info-auto.Kohapeal olid traktorid või võrrid.
Mis aasta uue focusega tegu? Mul 2016 aasta ja 1,5 bensukas ja silindreid tervelt neli. Äkki ikka 1,1 liitrisega tegu?
Vasta
#18

(25-02-2020, 21:07 PM)Margusk Kirjutas:  
vwt2 Kirjutas:
muska71 Kirjutas:
edvard Kirjutas:Tere.

 Toodi töösõitudeks nii Dacia Duster kui Renault Megane , mõlemad olid 1,6 l bensukonedega , Dacia kõrget tendiga haagist millel koorem 150kg üle 100 km/h vedada ei jaksanud , kütusekulu ei jälginud .
no 1,6 tonni maastur tahab ka vastavat võimast katelt saada.rav 2,2 katel peal ja käru 1300 taga saab ka möödasõitu teha kiirusel 70-90,dastril teed põrandaluugi ja lükkad jalgadega hoogu juurde....

ilmselt linn sellest umbes ongi,et autodel sääreväristaja mootorid peal ja edasi liikuda ei suuda suures öko hulluses.mõni idioot vaatab veel pardakomput ka ja gaasi vajutab nii,et näit üle 4-5L sajale ei lähe.
+1 Töökaaslane ostis tutika Focuse-esindusest.Algselt isegi esinduse müügimehed ei teadnud,et tehase tellimuse suure mootriga(1,5) bensukas on 3 pütane.Elagu Info-auto.Kohapeal olid traktorid või võrrid.
Mis aasta uue focusega tegu? Mul 2016 aasta ja 1,5 bensukas ja silindreid tervelt neli. Äkki ikka 1,1 liitrisega tegu?
Suvel tellis ja pakun nov.sai kätte.Lubati varem-lisaks selgub on bensukal mingi filter mida peab põletamas käima.EURO-7-9?
Vasta
#19

(25-02-2020, 18:34 PM)vwt2 Kirjutas:  Vabanda võibolla rumalat küsimust.Aga mis on aasta läbisõit-max.2 tundi päevas annab olematu läbisõidu uue auto vajaduseks?
oma mätta otsast on uut autot vaja, kuna tööle tuleb alati jõuda ja tööandjat ei huvita, kui su vana auto ootamatult vimka viskab. Ühistransporti pole ei kodu ega töökoha ligidal. Päevas sõidab poolteist tundi tööle ja tagasi ehk 2x58 km=116 km, kuus teeb 2500 km ja aastas koos mõne pikema otsaga nt esindusse hooldusesse juba 30 tuhat, 5 liisinguaastaga 150 tuhat nagu naksti läbitud. Olen 3 uut autot 20 aastaga nö läbi sõitnud, 99% ainult töölekäimisega. Siin tulebki mängu odav osta-pidada null lisavarustusega auto.
Vasta
#20

Peris lahe arvutus arvestades seda, kui palju inimene omast taskust pääle massap, et kellegi jaoks saaks "tööl käia".
Ma ei taha mõeldagi, miukene võiss olla tolle tööinemesele masstav tasu, misjuures ineme sedamoodu tsiksi ja riski viitsiks, et tuliuus autu liisingusse võtta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne