Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Jatkuu ...
Kuna meditsiinitöötajatel kulus mu abikaasa turgutamiseks tubli 40 minutit , siis käisin vahepeal autojuhile kohvi ja kommi pakkumas , sealt siis ka teadmine , kust kiirabi tuleb .
Eks need väljakutsed on ka abivajaja terviseseisundi järgi tähtsuse järjekorras ja minul küll kiirabile etteheiteid pole , no juhatas digiriik valesse teeotsa , mis sellest , abivajaja sai abi ja see on peamine .
Postitused: 2,236
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Hetkel kanal2 näitab ,kuidas asi jne, käib.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
13-02-2020, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2020, 21:42 PM ja muutjaks oli
rocker.)
Mina olen ainukese korra elus "kiirabi" konkreetselt käpuli maja ees maas olles oodanud 2,5 tundi. (päälinna piirist 3km) Kokku sai selle aja jooksul tehtud 3 kõnet, kahel korral päritud, kaugel abi on.
Tõstsin selja niimoodi ära, et ei saanud ei püsti ega pikali. Olingi lihtsalt maja ees sõna otseses mõttes 2,5 tundi neljakäpakil. Elukaaslane oli kõrval juba enamvähem naerukrampides. Lõpuks kui tegelased kohale jõudsid virutasid kanni ühe süsti ja väänasid mõne minuti pärast püsti. Ajasin autos veidi juttu ja tõmbasid tuld
Pärast olid põlved tükk aega sinised ja käed surisesid.
Ei heidagi midagi ette, paras huumor oli lihtsalt
Postitused: 1,181
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
See suurte masinate tagant läbikäimine/jooksmine on kuradist. Ma võin ju 17 meetrit käia ja vaadata, et kedagi/midagi ei ole aga tagasi rooli jõudes on juba keegi haagise taha jalutanud/sõitnud ja tagurdades olengi tema/selle otsas. Jutt siis inimesest/sõidukist. Ei ole vahet, kas tagurdustule sees on hõõglamp või signaali (heli) andev hõõglamp.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ma arvan, et AMF kasutajatest pole mitte keegi nii rumal, et tagurdava auto taha ekraani jõllitama jääda. Pigem sellised kahekümnendates või just täisealiseks saanud Darwini kandidaadid.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
see reegel on ikka õite vana juba.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Täpselt nii. Ja ohutussaar kahe suunavööndi vahel ei ole ülekäiguraja osa, seega seal ootava inimese jaoks ei ole vaja peatuda. Seda räägiti autokoolis suvel kui täiendkoolitust tegin.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,525
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
03-03-2020, 10:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2020, 10:46 AM ja muutjaks oli
wagoneer.)
Jah. Võidab see kellel parem advokaat.
Aga näide eilsest. Tulin Viimsis keskuse ringile pealinna poolt ja sooviga sealt otse Tammneeme poole minna. Kohe ringilt väljudes on seal ülekäigurada. Nägin juba eemalt,et üks kaunitar nutifon näos sammub Rimi poolt ülekäiguraja poole. Kiiret polnud ja lasin hoo juba enne ringi maha. Aga mida tegi neiu. Kordagi pilku tõstmata nutifonist(ja see oli ikka päris näo juures,et hästi lugeda/kirjutada näeks) kõndis esmalt tuima näoga üle ühe sõidusuuna ja siis endiselt pilku nutifonist tõstmata või isegi grammikene marsikiirust vähendamata sujuvalt ka üle teise raja Maxima poole. Siis tabas aga karma teda. Kuna samm ei olnud päris rütmis vist,jäi jala ette kõnniteekivi. Kuna see kõnniteekivi tuli talle väga ootamatu üllatusena,siis prantsatas ta täies pikkuses maha. Nutifon lasti käest lahti vast 30cm enne kokkupõrget maaga. Auto,mis tuli nüüd ülevalt Maxima poolt andis neiule aumärgiks törtsu signaali ja näitas pöidlaga,et tip-top
Seepeale näitas neiu rahvusvahelist sõrme nii talle kui ka mulle igaksjuhuks(võibolla ei saanud segaduses aru kes ausignaali lasi). Kusjuures see neiu polnud vast enam väga noor neiu. Pakun,et 30+ ikka juba. Kas ta ka 40+ sellise suhtumisega liiklusesse ära näeb on kahtlane.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Kunagi esimest korda Saksamaal olles jättis see nende ordnung sügava mulje. Kõnniteel võis inimene hommikust õhtuni jalg ripakil vahtida, keegi ei peatunud. Niipea kui jalg astus sõiduteele, seisid kõik, kas või 4 rida.
Meil käis sel ajal kõva kottimine- võmm passis autojuhte, kes alles kuskilt eemalt pargist tulevaid "kavatsusega sõiduteed ületada" prouasid piisava tähelepanuga ei austanud.
Natuke liiga hoolimatud on jalakäiad justkui praegu küll oma elu suhtes. Mis sellest kasu on, et sul õigus oli, kui kondid puruks sõidetakse või ajud trotuaarile. Telefonizombi ei tõsta enam pilkugi sõiduteele, kui diagonaalis äkkpöördega enne ülekäigurada teed hakkab ületama, klappidega jalgratturid on teine kontingent, kes arvab end surematu olevat.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
tuleb anda looduslikule valikule ka võimalus.
Postitused: 347
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
See ongi see,et kõigil on õigused,kohustused on aga alati kellelgi teisel.Liikluses eriti hästi jalakäiate puhul näha.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ja jälle- eriti praegu, kui neid wagoneeri poolt kirjeldatud nutinäitsikuid on kõik kohad täis. Mind paneb imestama see, et mis nuhvlis toimub, on tähtsam kui oma elu. Isegi korduvalt näinud seda, kui sõltlane astub teele ilma kordagi kummagile poole vaatamata. Aga kui juhtub, et autojuht on samasugune sõltlane? Või lihtsalt ei pane tähele või mis iganes põhjus on? Ja nagu see krdi tibin- keskmine sõrm kohe püsti, ülbe ka veel! Ma väga loodan, et sellistel juhtudel vähemalt see tuhanderublane aipuun kukkudes katki läheb.