26-02-2020, 16:31 PM
Lisaks takistab liigse õli kontrollitud maharaapimine ja liigkiire mahavalgumise takistamine jaburalt pikkade kasutusigade saavutamist. Ei ole wandenõu, ei ole.
(28-02-2020, 22:22 PM)olli Kirjutas: Tänud, siis kõik klapib! Mul üks haakeseade näitab pöördeid ja enne tööle ei hakka kui 480rpm käes. Pidin selleks traktoril peaaegu 2000 rpm kanti tuure andma ja tundus nagu paljuvõitu. Aga küllap siis seal kandis russi mootoril kõige parem elu sisse tulebki?
(28-02-2020, 22:48 PM)olli Kirjutas: Võimu tahab see agregaat küll üksjagu (kirja järgi 30-75HJ, puiduhakkur), aga proovida tasuks vast. Teinekord mõni suurem hunnik peeneid roikaid vaja läbi ajada, siis küll hea kui traktor nii lõugama ei pea. Kuidas 540/1000 ümberlülitus käib?mida siis hakid et niipalju võimu vaja?halupuud?võsa saab väiksema jõukuluga lasta.
Leidsin juba ümberlülituse kohta siit. https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid286891
(28-02-2020, 22:48 PM)olli Kirjutas: Võimu tahab see agregaat küll üksjagu (kirja järgi 30-75HJ, puiduhakkur),
[url=https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=41506&pid=286891#pid286891][/url]...
olli Kirjutas:Üks loll jõuab rohkem küsida kui... Aga pidage veel natuke vastu, ma mängin esimest korda. Ja seni on siinsest seltskonnast juba palju abi olnud.Tervist!
Kas JVV lülitus kang kabiinis peaks ennast kuidagi äärmisse (vastavalt kas ON või OFF) positsiooni ära lukustama? Mul mõlemas ääres toimib ta ühtemoodi nii, et 2-3 cm enne lõppu läheb kangi liigutamine nagu raskemaks, aga kui kangi lahti lased, siis liigub ta päris äärmisest asendist selle sama 2-3 cm jagu tagasi. Ei tundu nagu päris õige.
(01-03-2020, 20:51 PM)olli Kirjutas: Üks loll jõuab rohkem küsida kui... Aga pidage veel natuke vastu, ma mängin esimest korda. Ja seni on siinsest seltskonnast juba palju abi olnud.Enda kogemusest pakuks kas vedru liiga pingul või hoovastik valesti regullitud, kui võtad tagant vedru juurest lahti ja keerad pikemaks/lühemaks, peaks olema näha kas on tolku.
Kas JVV lülitus kang kabiinis peaks ennast kuidagi äärmisse (vastavalt kas ON või OFF) positsiooni ära lukustama? Mul mõlemas ääres toimib ta ühtemoodi nii, et 2-3 cm enne lõppu läheb kangi liigutamine nagu raskemaks, aga kui kangi lahti lased, siis liigub ta päris äärmisest asendist selle sama 2-3 cm jagu tagasi. Ei tundu nagu päris õige.
(02-03-2020, 19:07 PM)deeremees Kirjutas: MTZ-82 jõuvõtuvõllil nuut kulunud (vana tüüpi jvv 8 nuuti) kas peale keevitamisega oleks mõistlik taastada. Kunagi keegi mingis foorumis kirjutas, et taastas mingi veoki veosilla kardaani nuuti niimoodi. Pärast tuleb lihtsalt õhu käes jahtuda lasta keevitatud võlli otsal. Heinapressi, rootorniidukid jne ei ole, et nende käitamisel võll puruneks. On kasutada ainult Lattniiduk ja kettkaaruti.
(02-03-2020, 19:39 PM)olli Kirjutas:Lihtsam on laiali võtta ja võll ära vahetada.(02-03-2020, 19:07 PM)deeremees Kirjutas: MTZ-82 jõuvõtuvõllil nuut kulunud (vana tüüpi jvv 8 nuuti) kas peale keevitamisega oleks mõistlik taastada. Kunagi keegi mingis foorumis kirjutas, et taastas mingi veoki veosilla kardaani nuuti niimoodi. Pärast tuleb lihtsalt õhu käes jahtuda lasta keevitatud võlli otsal. Heinapressi, rootorniidukid jne ei ole, et nende käitamisel võll puruneks. On kasutada ainult Lattniiduk ja kettkaaruti.
Ma arvan et veoki kardaani nuudi taastamine tähendas seda, sisenuudi poolsele võllile keevitati väljapoole ring peale, tänu millele keevitatud kohas võll natuke kokku tõmbas ja nuut tihedamaks muutus.
Kuidas üldse JVV nuut ära kuluda saab? Ma ka sellist kohanud kui omale traktorit otsisin.
Kas tunduks väga rumal mõte kirvemeetodil remondiks võtta umbes selline tükk, panna see JVV otsa ning ristipidi nii sellest adapterist kui jõuvõtu võllist polt (või kaks) läbi puurida?
(02-03-2020, 19:54 PM)huvi5 Kirjutas: Lihtsam on laiali võtta ja võll ära vahetada.