Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
04-03-2020, 17:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2020, 17:51 PM ja muutjaks oli
deeremees.)
Võtsin klapikambri kaane maha seal tundus korras olevat kõik. Klapid liikusid ka kõik kenasti. Proovisin võtmega rihmaseibist mootorit keerata, panin prooviks käigu ka sisse siis traktor kergelt liikus kaasa. Starterit andes samamoodi käik sees liikus kohalt kohe. See kloppimine tuli järsku peale seisma jätmist ja hiljem uuesti käivitades. Pöördesse pole mootorit ajanud. Õlisurve on pidevalt 2 peal. Kolmanda liigi traktori raamatus ütleb, et terava kloppimise põhjus võib olla ka suur eelpumpenurk ja mittetöötav pihusti. Hetkel 1.silindri pihusti ei tööta üldse normaalselt. Võtsin pihusti maha näha oli, et pihustiots oli kinni tahmund. Stendis ei näidanud see pihusti üldse mingit survet, hakkas hoopis ülevalt reguleerkruvi juures kütet välja ajama Panin prooviks uue pihustiotsaga pihusti. Stendis panin pihustisurve paika. Pihustas kenasti. Siis panin kütusepumba toru külge niisama. Andsin starterit väga vaevaliselt pihustab.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Hääle järgi tundub, et vähemalt 1 silinder laseb osa kompressiooni sisselaskesse tagasi, kuna klapp jääb avatuks. Nii on ühel masinal juhtunud, kuna ei teatud et klapivahesid peaks ka vahest regullima... ilmselt lahti tuleb kakkuda nagunii juba vända pikilõtku tõttu.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Esimese silindri pihustitoru lahti keerates mootor häält ei muutunud, teiste torude lahti keeramine muutis häält. Pumbal arvatavasti plunzer kinni vms. Pikilõtku saab ehk uued seibid panna, väntvõll pooleks vist ikkagi pole. Peab klapid ka siis üle vaatama, ehk neil ka siis reguleering paigast. Pole varem iseseisvalt selliste asjadega tegelenud, aga nüüd tuleb kõige sellega hakkama saada.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Las keegi kes ennem teinud on, näitab ette, miks , mida ja kuidas.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mis keermega on hüdro väljavõtted kummalgi pool kabiini ees all nurkades? Sisekeere, kas M20x1,5 või midagi muud?
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kui pole isetegevust tehtud, siis jah, standardne M20x1,5 sinna läheb.
Tehasest peaks seal olema sulgekuulidega liitmikud sisse keeratud.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(05-03-2020, 10:03 AM)kolz Kirjutas: Ütled, et esimene silinder ei tööta. Kui esimese silindri toru lahti keerad, kas kütet tirastab mutri vahelt? Kui jah, siis arvatavasti pihusti pees ja pissib silindrisse. Põlemata küte surutakse karterisse läbi rõngaste. Kolin ka sellest tuleneb. Kui nüüd esimest silindri toru lahti keerad ja lased käija ja tuure lisades kolks kaob siis ongi viga pihustis. Sellise jamaga olen kokku puutunud.
Loe deeremehe eile 16:41 tehtud postitust!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Julgeb keegi pakkuda miks commonrail mootoriga Belarus ühekaupa kolbe sulatab?
Hakkas see jama siis pihta kui õlifilter ära lagunes ja kuna papijupid kõik kanalid kinni panid tõmbas saaled plokis ringi ja rikkus vända.
Sai ta uue ploki peale ümber laotud ja ka uus vänt pandud (mis on üsna spetsiifilised osad ja hinnalt ei jää alla välismaa analoogidele).
Peale seda sulas teine kolb ära, mis sai vahetatud.
Järgmiseks sulas neljas ära ja nüüd esimene.
Võtab ta need alati ühekaupa ette sest teised on musta värvi kuid sulanud kolb halja alumiini värvi.
Mootor mingit imelikku häält ei teinud, kuid paar korda olla väljalase punane olnud.
Diagnostika ka midagi ei näita, niipalju kui meil seda imeasja diagnoosida osatakse.
Pihustid käisid ka remondis peale esimest kolbi.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Mihukest tööd see surnult sündinud priboor teeb? Kerget või küsitakse aeg-ajalt kogu rammu ka?
Kas sel konkreetsel pajal on kolvialused õlipihustid? Need tulid mingist aastast alates, mida ma ei tea. Kas need toimivad ka?
Ega sellele EVRYMODi pole tehtud? Ehk sisselaskeõhu temperatuuriandurile takistit vahele pistetud?
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Sellel värdjalikul commonrail mtz mootoril timmib aju süütenurga väga varajaseks isegi kohaltminekul, ni et tekib kõrvulukustav lagin. Alates miinus! 2 c käima ei lähe ilma plokisoojata!!... Selles suhtes meenutab juba tym traktoreid...
Türi vennad laiutavad käsi ja vastavat programmi ei ole et targemaks saada... Kindel lahendus on visata see eriline plokikaas, aju ja see n-ö 2000bar pump minema , paigaldada klassikaline kõrgsurvepump ja asi jälle pommikindel. 920.3 on veel vanakoolipill, ei pea muretsema, kas on juhe sabas või mitte...
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Saab ikka, külmalt on ok ja kuumalt kuseb lohinaga...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB