(16-03-2020, 10:17 AM)v6sa Kirjutas: Kui nüüd mootor hästi käima hakkas, siis ilmselt võiks loota tehases lubatud hobuste koplisolekut. Enne ilmselt oli osa neist puudu...
Kas antud süsteem annab kogu tsüklietteande kütuse ühe portsuna või jagab mitmeks?
Pigem tuli sinna mõni hobune juurde lisaks lubatule tagumikutunde järgi.
See versioon me arusaamise järgi ei jaga küttekoguseid sest liitrivõimsus on olematu ja pihustid väiksed mis teeb pea sama välja.
Pole ka kindel, et need pihustid suudavad nii kiirelt avaneda ja sulguda vaadates detailide massi mis liiguvad.
Sel ajul on muidugi ka palju asju ära jäetud et lihtsustada ehitust.
Näiteks pinge sisendil peaks olema suur diood, mis kaitseb seda näiteks akujuhtmete kogemata valepidi ühendamise eest kuid sinna on lihtsalt sild pandud juhtmejupist.
Puudub ka ülepingekaitse mis peaks kaitsma elektroonikat ja seega juba 15 voldisel pardapingel tekivad häired.
Kaitsedioodi panime, kuid ülepingekaitset ei hakanud ehitama.
Vene elektroonika aga ongi imeline sest näiteks tahhomeetri pöörded tulevad ikka generaatorist mitte ajust...
See lugu võiks olla ka mõtlemiseks, et kui probleemid tekivad mõne keerulisema asjaga siis hoolimata sellest, et vaid 300 tundi töötanud kuid peenema hädaga oled üksi.
Muidugi ei tea kuidas muude markidega on ja ehk ongi see tavapraktika keerulisema mure lahendamisel.