Mõistusevastased manöövrid liikluses

(16-03-2020, 20:29 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
-seisev mahtuniversaal otse ees. Väga paha... 
-põld paremal. Õnneks kraavi peaaegu polnud ja põld oli kõvaks külmunud... Ja seal ma maandusin. Aga kui oleks eurokraav olnud... 
Lammas sõiduautos ei saanud üldse vist aru et ta midagi lolli tegi...
...

Genofondi puhastumise huvides oleks olnud lammas maha võtta. Vähemalt oleks idioot saanud koheselt ka ära karistatud. Nüüd istusid ise põllul kinni, auto katki. Ja äkki oleks ikkagi eest jõudnud lipsata... 

Jah, ma saan aru, et nüüdisaja pehmete väärtuste õhustikus kvalifitseerub säärane arvamine suisa vihakõnena ja waenu õhutamisena, aga kui peateel ei suuda krusajuhiistmele sattunu ette nähtaval teeosal kujunevat liiklussituatsiooni lahendada ilma oma krusa kummuli keeramata, siis tal sinna asja ei ole. Seal on hea nähtavus ja mingeid järske kurve ei ole.

Ise arvan, et ülijuht sõiduautos läks möödasõidule "mõttetult uimavast" krusast ja sattus märtsikuus enneolematule fenomenile: teele jäätnud veele II reas. I oli see veel kenasti vedelana olnud, milline alatus. Kuna krusajuht tegeles samal ajal läpakast porno või kaapelaualt sotsiaalporno jälgimisega, siis teda autot juhtimas polnud. Ning kui ta pilgu lõpuks teele tõstis, polnud võimalik otsasõitu vältida. Kuidas tal õnnestus tänapäevasel ABSi ajastul auto kääri saada, on kerge mõistatus, aga eks võimekaid on meil palju. Ning tehnilised rikkedki tekivad ikka sõidus...

Aga võis ka olla hoopis kolmandat moodi - kuniks kaamerapilti pole, ei tea me midagi täpsemat.

Mu mälu järgi on seal pigem mahapöörded põldudele, aga eks mõni kohalik täpsustab.
Vasta

(16-03-2020, 21:23 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-03-2020, 20:29 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
-seisev mahtuniversaal otse ees. Väga paha... 
-põld paremal. Õnneks kraavi peaaegu polnud ja põld oli kõvaks külmunud... Ja seal ma maandusin. Aga kui oleks eurokraav olnud... 
Lammas sõiduautos ei saanud üldse vist aru et ta midagi lolli tegi...
...

Genofondi puhastumise huvides oleks olnud lammas maha võtta. Vähemalt oleks idioot saanud koheselt ka ära karistatud. Nüüd istusid ise põllul kinni, auto katki. Ja äkki oleks ikkagi eest jõudnud lipsata... 

Mu mälu järgi on seal pigem mahapöörded põldudele, aga eks mõni kohalik täpsustab.

Mind põllule keerama sundinud lammas ei jõudnud kuhugi lipsata. Mina juba seisin kui tema kiirustades lahkus. Tema õnneks number oli tal ka lumine.... 
Genofondi puhastamisega on nagu on, aga ausalt ei taha oma südametunnistusele kellegi elu lõppu või sandistamist... Ja sa ei tea ju palju ja millist rahvast ülijuhi kõrval/taga istub... 

Sealt läheb tee mitmete majade ja ka farmi juurde. Ja tee ääres on muidugi ka põllud. Ma peaaegu et kohalik.
Sõiduauto tagaosa tükid olla olnud ristmiku peal...
Vasta

(16-03-2020, 21:59 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
Sealt läheb tee mitmete majade ja ka farmi juurde. Ja tee ääres on muidugi ka põllud. ...

Sõiduauto tagaosa tükid olla olnud ristmiku peal...

Mis paraku viitab suht üheselt coopsoffri mittejuhtimisele. Seal on nähtavust küll, et nii kõrgelt troonilt näha seisvat autot. Eile ei paistnud päikest ka näkku.
Vasta

Megane oli lappama läinud 5-10 enne krusa saabumist. Seega pikivahe oli piisav. 
Täna siis Norras. Alates 2.15. MB on esirattad paremale välja keeratud aga sai ikkagi haagise viimase ratta poritiivale pihta. Tagatule klaas kah katki Sad
https://www.youtube.com/watch?v=-wqcwJ4gJrM
MB juht peatumist vajalikuks ei pidanud, kuigi kaotas peegli + kriimustatud v. külg.
Vasta

(17-03-2020, 22:53 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Megane oli lappama läinud 5-10 enne krusa saabumist. Seega pikivahe oli piisav. 
Täna siis Norras. Alates 2.15. MB on esirattad paremale välja keeratud aga sai ikkagi haagise viimase ratta poritiivale pihta. Tagatule klaas kah katki Sad
https://www.youtube.com/watch?v=-wqcwJ4gJrM
MB juht peatumist vajalikuks ei pidanud, kuigi kaotas peegli + kriimustatud v. külg.
Selles vidjus on üks teine mõistusevastasus veel - taustal kostuv plõnnimine. Nii marutüütu ei ole nelipool pluss nelipool iga päev lasta?
Vasta

Mis selles Norra videos mõistusevastast on? Kolm jälge, lobjakas peal. Vastutulev auto üritab pöörata eest, ei jõua. Me ei tea, kas ja kui kõvasti pidurdas, aga suure tõenäosusega oleks see toonud autod nurkapidid kokku. Kokkuvõtteks õige tegutsemine ju.

Ega Sa nüüd ka seda kümmet sentimeetrit juurde anda ei raatsinud... Video järgi ei olnud parem ratas veel vallis. Aga võib-olla oli ka - ma ju ei tea selle auto vaadet. Ning ma ei tea, kas norrakatel on kalduvust lükata vallid kraavidesse ära nii, et osa "teed" on tegelikult juba kraav.
Vasta

(18-03-2020, 09:23 AM)v6sa Kirjutas:  Mis selles Norra videos mõistusevastast on? Kolm jälge, lobjakas peal. Vastutulev auto üritab pöörata eest, ei jõua. Me ei tea, kas ja kui kõvasti pidurdas, aga suure tõenäosusega oleks see toonud autod nurkapidid kokku. Kokkuvõtteks õige tegutsemine ju.

Ega Sa nüüd ka seda kümmet sentimeetrit juurde anda ei raatsinud... Video järgi ei olnud parem ratas veel vallis. Aga võib-olla oli ka - ma ju ei tea selle auto vaadet. Ning ma ei tea, kas norrakatel on kalduvust lükata vallid kraavidesse ära nii, et osa "teed" on tegelikult juba kraav.
Kaamera pilt on petlik, eriti kiiruse ja paiknemise suhtes. Kiirus vaid tundub, tegelikult vist üle 40-50 ei olnud? ja parem ratas vallis. € kraave Norras ei ole, aga lumevalli puude veab hetkega veduki risti ja siis saab sellest 10cm puudujäägist 13,6m ülejääk

muudet. tegin kiire stoppkaadri.
   


Vasta

Norras pole isegi see ebatavaline, et veokad laiutavad, eriti sealt lõuna poolt pärit veokas, kuid mõne sõidukas on veel laiem. Lumevalliga on see värk, et kui lumi on tee äärt tähistava pideva jooneni puhtaks lükatud, siis sealt edasi üldjuhul eksimisvõimalust ei ole.
Vasta

Kui ratas oli valli kõrval ja kiirused 40 kandis, siis miks, kuradi päralt, on see video mõistusevastaste asjade lõimes? Et mersumees poleks lihtsalt tohtinud sel ajal liigelda?

See video sobib väga hästi õppimisvideote nurka: on olusid, kus asi lõpeb vääramatult kolksuga.

Seda siis eeldusel, et proff ei eksinud ja ratas oligi vahetult valli kõrval ja mitte 10+ cm vallist vasakul Big Grin
Vasta

täitsa tavaline äksident kus natukenegi suurema auto puhul eeldatakse, et see peab minema teepealt eest ja sõitma kahe rattaga kraavis, et väike saab vastu tulla 3 rööpalisel mõlemad rattapaarid rööpas. seega sulle jääb üks rööbas ja kraav.
selleks ei pea sõitma rekka või veokaga piisab ka tavalise kaubikuga sõitmisest, et sellist asja talvel kohata.

siin muidugi on näha, et väike tahtis kõrvale minna aga ei saanud - tulemus oli paratamatu
pildilt paistab et ruumi väikesel kõrvale minna oli küll.
Vasta

kolme jälje puhul ei sõida ju keegi meist paksu sees.
ja jäljest välja saamine on vahel keeruline.
antud juhul oli kiirust palju ja aega vähe.
Vasta

(18-03-2020, 11:38 AM)diesel Kirjutas:  kolme jälje puhul ei sõida ju keegi meist paksu sees.
...

Kui ma vähegi suudan, siis jah, ma püüan mõlemad rattad panna lögasse, et auto oleks vähegi tasakaalus. Löga pidurdab ka tõhusalt Cool  Alati ei õnnestu: ma olen täpselt samas situatsioonis olnud, ainult meil oli kummagi kiirus nii 20 kandis, kuna ei mina ega vastutulev metsakas ei suutnud märjast jäärööpast välja keerata. Saime pidama poolemeetrise vahega.

Mina kui käruta liikuja läksin pea 800 meetrit tagasi, kus oli teeotsas rööpad maha sõidetud ja sain eest ära. 

Kusjuures meil on täna peres auto, mis tänu nelikveole ja tõhusatele juhiabistitele peidab libeduse nii ära, et alles reisijaks muutudes saad aru, kui per$es olukord tegelikult on.
Vasta

(18-03-2020, 12:51 PM)v6sa Kirjutas:  Kusjuures meil on täna peres auto, mis tänu nelikveole ja tõhusatele juhiabistitele peidab libeduse nii ära, et alles reisijaks muutudes saad aru, kui per$es olukord tegelikult on.
Huvitav seisukoht, mina ise tajun neid p...s olukordi ainult juhiistmel. Reisijana olen üliharva autos aga vähemalt minu reisijad pole tavaliselt kunagi millestki nt teel ujumise momendist vms aru saanud, kui ma pärast mõnda ebameeldivat tunnet olen vaikselt kirunud ...
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=65WfNZ0vKsA 
Juba siis juhtus.... 

Ja hüpati autoga;: https://www.youtube.com/watch?v=hhx57TfxI30


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Võtke nüüd hoogu maha selle libeda teega. Läheb juba nagu sauna teemaks, et mul on suurem kui sul.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Sama keiss.
Äktsioon algab nohh, ütleme, 2:40.
Ülesvõttekoht - seesama neetud Norra. 
Aeg - 8.märts 2020.
Kulud ja kahjud - null.
Tulud - hea tuju.

https://youtu.be/qXE8hl9u0g0
Vasta

Janka Sad
Kas Eesti Liiklusseaduses pole kirjas, et roolis ei tegeleta kõrvaliste asjadega? Arvad, et Norra liiklust reguleerivad seadused on erinevad? 10 000 krooni trahvi + kuni 18 kuuks jalameheks + näiteks 6 kuuks Norra sisenemise keeld.
On seda siis vaja?
Ja mida Sa üldse tuiad siin? Kodus ei näe istuda või? Karantiinis.

Mitu % Itaalias lõpetatud juhtumitest on lõppenud surmaga? COVID-19 mõtlen.
Vasta

(18-03-2020, 15:01 PM)honkomees Kirjutas:  
(18-03-2020, 12:51 PM)v6sa Kirjutas:  Kusjuures meil on täna peres auto, mis tänu nelikveole ja tõhusatele juhiabistitele peidab libeduse nii ära, et alles reisijaks muutudes saad aru, kui per$es olukord tegelikult on.
Huvitav seisukoht, mina ise tajun neid p...s olukordi ainult juhiistmel. Reisijana olen üliharva autos aga vähemalt minu reisijad pole tavaliselt kunagi millestki nt teel ujumise momendist vms aru saanud, kui ma pärast mõnda ebameeldivat tunnet olen vaikselt kirunud ...
Siinkohal läks point kõrgelt ja unnates üle pea.
"Reisija" antud postituses tähendas käestläinud auto rooli taga istujat. Ja tõsi ta on, juhiabidega nelik tekitab petliku turvatunde. Kiirust kannatab  pooleveolisest rohkem, aga pidamasaamiseks paraku tahab sama pikka maad, nagu kõik teised.
Vasta

Tsitaat:"Reisija" antud postituses tähendas käestläinud auto rooli taga istujat
Ka minul on pikad juhtmed, nüüd jõudis kohale.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

41Degree
Umbes minuti on need kirikukellad, siis jääb vait. 
v6sa
Kaamera on lainurk ja kaadri ääred pakib kokku. Vastassuunas ilusasti 2 jäljerida. Enne kohakuti jõudmist tegin ju rooliga haagi.
Olen olnud 30 + aastat roolis. Tihti on vaja vedada ülegabariidist koormat. Sõitsin ennemalt Norras külmikuga. Sai piloodiga läbitud madalaid ja kitsaid tunneleid. Tunnetan gabariite ja pole kordagi tunnelis kuskile pihta sõitnud. Olen ka rekajuhtide kutsemeistrivõistlustel käinud...
Kahtlustan, et MB ML on kah nelivedu Rolleyes
Umbes selles kohas kohtusin MB tüüpi autoga:
https://www.google.com/maps/@68.7564811,...384!8i8192
Pole väga lõunas?

Janka
Said kindlasti teavituse Eesti operaatori tel.numbrile!
https://www.helsedirektoratet.no/nyheter...ave-norway
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: tungla, 7 külali(st)ne