Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Originaalis mingi 110km/h peaks ikka välja pigistama kui karpal piirajad väljas on. Aga selline sõit lõpetab selle mootori päris ruttu ära. Igatahes jõudu tööle.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Klapivahed pane 0,07mm mõlemad. Nii ütleb manuaal.
Ega aeglase sillaga ja korviga pole sealt ka rohkem (80) mõtet välja pigistada. Oma ja mootori tervisele parem. Püüelda võid küll selleni, et 110 välja läheks teoreetiliselt. See näitab mootori head reguleeritust. Praktikas seda saavutada ei soovita (eriti korviga).
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
ma soovitaks panna 0.1 mm mõlema klapi vaheks, seda 0.07-t annab paika seada, pigem olgu ikka väikse varuga see vahe kui liiga väike.
Huraa, huraa käisin tööl teenisin raha ja nüüd ostsin esimese asjana aku. Ei pea enam auto aku pera peal ringi paarutama.
Noh, vahepeal on muutunud niipalju, et ostsin käigukasti remonttihendite komplekti, sest sealt kardaani ja käigukasti liitumiskohast pritsis õli saapakontsa peale :S
Täna sai esipiduri tross kah soetatud.
Nüüd siis talv tulemas ja plaan vaikselt puhastama ja värvima hakata, plaan on orginaaliks teha, mitte mingiks chopperiks või asjaks, neid terve eesti täis.
1 küsimus veel, kas ark-is nii kah arvele võetakse, kui pole seda plekk lipakat raamiküljes? Eelmine omanik on selle ära kaotanud :S
Postitused: 2,648
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Ilma selle \"plekklipakata\" läheb ARK-s üsna raskeks...Klapivahed võid julgelt 0,1 panna ja isegi tiba rohkem, klõbisevad küll,aga ei põle vähemalt sisse.Kui armastad suurte pööretega sõita,siis väikese klapivahega kipub väljalaskeklapp ära põlema.Kui kardaani muhvi vahelt õli välja viskab ,siis tavaliselt ainult tihendi vahetusest ei aita, ka see jurakas,mille külge leevendi kinnitub tuleb tõenäoliselt ära vahetada või treialil lasta siledaks treida.Kui seal on soon sees,siis uus tihend ei jää pidama, kui aga lased treialil siledaks treida,siis originaaltihend enam ei kõlba.
Enam ei aja õli välja sealt käigukastist, pole seal õnneks ranti ega midagi. See tihend lihtsalt liig ära kulunud.
Ja klapivahed ammu paigas, 0,15 panin, kui ei eksi, sest 0,1 kaliibrit ei olnud vms. Klõbin jäi järgi ja muideks ühel väljalaskeklapil oli selline vahe et oioi, ilme et üldse midagi välja lasi.
Karbussid on kah peale pikka pusimist ära reguleeritud, väga hea minek(90 km/h pole probleem).
Remonttihendite komplekti ostsin Tartust, oli vist Baumanni moto või midagi sellist. Igastahes seal müüakse igast vene tsiklite kola. Maksis see saja krooni kanti ja seal 4 tihendit, neist 3 jäid kasutamatta.
Klapisääre kübar...õõõ täiesti tume maa mu jaoks. Kuna ma sain mootori väga hästi jooksma, siis ma veel ei tea kasma hakkan teda laiali kiskuma, sest kui mootor teha, siis juba korralikult. Aga praegu on finantsidega nii nagu on ja ma arvan et nokitsen vist pigem raami kallal.
Aga ma sain urali mootori endale ja sinna sisse piilun küll, et mis seisukorras too on. Ja no kui seda tegema hakkan, eks ma siis teen korraliku pildimaterjali, mis seal sees on jne...
Momendil võtsin tagaratta alt ja hakkan velge puhastama liiva ja õli segust, differ va raibe annab(dis) õli läbi. Vaja velg üle kah värvida.
Kuidas sul endal asi edeneb või midagi, kui pole siis lisa kah ingi teema mis teed, kuidas jne...
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
\"Klapisääre kübar\"- ma ei oska talle muud nime anda, kuid see asub klapi otsa ja nookuri vahel ja takistab nookuril klapisäärt ära hõõrumast. Ei ole ju vaja muud, kui kaas maha ja vaadata..
Minul on differ juba korras, kuid sellist pisiasja nagu on kummilõdvik tagapiduri vardale ei ole veel leidnud.
Ostsin tihendite remondikomplekti, kust on puudu käigukasti simmerlingid, difri oma oli küll sees ja mootori igasugu tihendid ka. Seepärast tundsingi huvi, mis komplekti sina ostsid.
Minu probleem on aga silindrites, kuna sepad KMZ tehases olid mootorit kokku pannes vist metallipuru konteineris- silindrite seinad ära kriibitud ja kogu mootor puru täis, saaledegi vahale seda metallisitta sattunud jne.
Tegelikult olen üsna ilmekalt kõike seda kirjeldanud auto24-s ja biker.ee-s ja igasugu soovitusi tuleb süle ja seljaga.
Mul oli puudu algul see pleki koso, mis kardaani risti peale läheb. Sain odavalt 1 diffri, kus oli see küljes, ja sealt võtan kardaani risti kah, mul omal on väikene lõtk sees.