Postitused: 336
Teemad: 17
Liitus: Jul 2012
Maine:
7
Mulle meeldib see projekt, mille kokku klopsisid.
Ulpivatel soomukitel on üldjuhul kaks sõukruvi/ventikat taga:
Nõks veel ja asi meenutab seda nassakat:
https://milremrobotics.com/themis/
Järgmiseks kaugjuhitav süsteem peale ja toob mandi ise metsast/soost jne kohale... kunagi ju hobused teadsid kõrtsist tagasi tulles oma koduteed...
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid
Postitused: 2,006
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
40
Elektrilise päramootori mõte mulle küll meeldib. Esiteks on hea kerge et peale/maha tõsta. Teiseks, toimib väga hästi olukorras kus vaja ainult natuke liikuda, ei pea sisepõletajat käima ajama. Kalal näiteks. Kuigi ei tea pakkuda, kas selline erksat värvi agregaat ajab kalad eemale või just meelitab ligi. Pikemaks sõitmiseks saab ju bensiinimootori käima panna ja sinna vajadusel kasvõi veel üks lisa genekas juurde lisada näiteks. Juba tõsisem lahendus oleks integreeritud sõukruvi. Ja ka see võiks täiesti vabalt elektrilise ajamiga olla, kui diffri väljavõte koos sisse/välja lülitusega liiga keerukas tundub.
Postitused: 94
Teemad: 2
Liitus: Apr 2017
Maine:
3
Tänud Donnile nauditava lugemise ja videote eest.Peale seda kui Impreza kaduma sai ja Motamees prantslaste poole üle läks, pole selliseid pikki ja harivaid projekte kajastatud.Hoiame kere kõva ja viiruse garaazi ukse taga.
Postitused: 784
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
14
Väga kena töö ja asjalik kajastus.
Postitused: 762
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(03-04-2020, 10:06 AM)donn Kirjutas: Mõned tähelepanekud amfiibi lühikese kasutamise kogemusest -
3) Pidurid toimivad okeilt ka võimendita, kui tahad veidi biitsepsitrenni, aga mugavam oleks kasutada võimend(eid?)it või siis duubeldada/mitmekordistada pidurisadulad ja pidurdamiseks mõeldud klotsipindala. Juhtimine oleks selliselt palju ergonoomilisem. Kõige parem oleks muidugi külgsidurite ja -pidurite kooslus diferentsiaali kasutamata, aga see on hetkel veel liiga uhke lahendus minu jaoks.
Kõige parem süsteem juhtimiseks oleks selline, nagu tankidel kasutatav, kus juhtkangi tõmbamisel mitte ei sidurdata ega pidurdata sisemist roomikut vaid pannakse see vedama väiksema kiirusega, kui välimine. Ei mäleta enam täpselt, mitu erinevat ülekannet seal valida oli vastavalt sellele, kui palju kangi tõmbasid. Idee on selles, et ka keeramisel veavad mõlemad roomikud täisjõuga ja läbivus paraneb oluliselt.
Kas sellist süsteemi ka mõistliku hinnaga oleks võimalik tekitada ei oska kahjuks soovitada.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Minu mõte sama, et mingi nš pump otse mootori külge ja roomikutele 2 hüdromootorit. Jäävad ära ülekanded, difrid ja pidurid, kokkuvõttes kulu sama, juhtimine vast mugavam...
Postitused: 4,247
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(03-04-2020, 11:36 AM)maisalup Kirjutas: Minu mõte sama, et mingi nš pump otse mootori külge ja roomikutele 2 hüdromootorit. Jäävad ära ülekanded, difrid ja pidurid, kokkuvõttes kulu sama, juhtimine vast mugavam...
............. ja kolmas sõukruvile.
Sellest saati kui need suure nurgaga kardaanid sinna ehitati mõlkus peas, et lasta see difri korpus läbi põranda allapoole ja kardaani nurk oleks väiksem või saaks võllid otse panna. Nüüd tuli mõte, et LUAZ-i lahendus oleks ka üks variant. Tal ju väikeste rataste juures kõrge kusemine.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 161
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
2
Pooltelgedele saaks panna reguleeritavad nukksidurid vahele, siis jäävad pidurdamisel poolteljed terveks aga roomik ikkagi pidurdaks.
Postitused: 495
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
............. ja kolmas sõukruvile.
Sõukruvisid peaks ikka kaks olema ja eraldi juhtavad, muidu kuidas sa manööverdad.
Postitused: 784
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
14
Ja mis sõidunaudingut selline primitiivne juhtimine pakub? Tõmbad kangi siis pürstib minema ja seisab nagu kännu taga kui lahti lased? Ebatasasel maapinnal kipub vedama see roomik millel vähem pidamist, kuna õli läheb sinna kuhu lihtsam teda suruda. Proportsionaalne juhtimine PEAB olema, samuti muutuva tootlikkusega pump! Korralikud veomootorid, mis edasi ka viivad, küsivad surveid 300bar kanti. Ja see mootor ei jõua seda pumpa ringi ajada, mis sellist survet annab mõistliku tootlikkuse juures. Õli oleks vaja vähemalt 100l , jahutuse vees lahendaks ära, aga kuival küll mitte. Ja tegelikult oleme jõudnud juba sinna, et see asi ei ujuks enam, kui see hüdro pealt normaalselt toimima hakkaks, tohtutst eelarvest rääkimata...
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ega me siin rallimasinat ei ehita, või väljaveo traktorit, mis koormaga 50 tonni kaalub. Jääme ikka normaalsuse juurde. Sinu toodud mootorid ja pumbad nõuavad juba 100kw mootorit, aga siin olev aparaat pole mõeldud meeletuid tonne iga päev vedama...
Kuidas ta läbi libiseda saab, kui mõlemat mootorit juhitakse eraldi sektsiooni alt?
PS olen töötanud taimekaitsepritsil, millel olid sellised pumbad ja mootorid nagu sa kirjeldasid. Oli olemas difflock ja 16 tonni viis läbi muda 240kw mootor ilma köhimata....