03-04-2020, 20:25 PM
On keegi 9-16 vene haagiserehvi T-25 esiveljele paigaldanud? Kuidas tulemus jääb, porilauad vist jäävad ka ette.
(03-04-2020, 20:25 PM)meli666 Kirjutas: On keegi 9-16 vene haagiserehvi T-25 esiveljele paigaldanud? Kuidas tulemus jääb, porilauad vist jäävad ka ette.
(04-04-2020, 08:20 AM)Daff Kirjutas: Aga kuhu plaan minna nii laia rehviga, on mingeid raskestiläbitavaid kohti silmapiiril?
...Tagumisteks ratasteks paned SK-4 rattad ja masin näeb päris pro välja.
(03-04-2020, 22:20 PM)meli666 Kirjutas: Seda ma kartsin, et lihtsalt head nahka ei saa. Velje tugevuse pärast väga ei põe. Aga laiused jah omajagu erinevad velgedel ja 25-e veljele 9-16 rehv jääb ilmselt kipakas.
Kui juba sisusid ringi tegema hakata, siis ilmselt vaataks juba 12-16 rehvi poole. Neid kahte erinevat mudelit. Üks selline nelikant kujuga.
Teine ümarikum.
Viimane oleks mõtekam ehk rooli keeramise kergsuse säilitamise osas.
Tuleb ka vaadata, kuidas rooli väljapööramisel lõppu rataste äramahtumisega lood on. Poritiibadest tuleb ka loobuda.
(08-04-2020, 20:31 PM)Mägi Kirjutas: Tere,
Reguleerisin vana tüübi T-25 siduripedaali vabakäiku. Vabakäik oli liialt suur ja sidur lahutas väga põhjast. Vabakäik sai nüüd hea, aga tekkis üks küsimus. Mis ülesanne on roolisamba kinnitusest paremal pedaalide juures asuval vaiksel nelja poldiga kaanega "karbil". Sellest jookseb läbi võll, mis liigub koos siduri pedaaliga.
(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas: põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?Ma soovitaks luuk maha võtta ja käppadest reguleerida kui pole just kasti korpust pikemaks venitanud.
eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
(11-04-2020, 19:43 PM)2715 Kirjutas:kasti korpus pikemaks seda peaks ju näha olema ja kui nüüd veel meenutada siis olen varemgi varrast regullinud.luuk maas ja enne varda regullimist vaatasin mis seis on survelaagri ja käppade vahel ja ruumi jagus.(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas: põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?Ma soovitaks luuk maha võtta ja käppadest reguleerida kui pole just kasti korpust pikemaks venitanud.
eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
(11-04-2020, 19:51 PM)muska71 Kirjutas:Enda T25 -l sai pikale vardale v- p keermega tõmmits pandud, ei pea enam otsa tihvti eemaldama.(11-04-2020, 19:43 PM)2715 Kirjutas:kasti korpus pikemaks seda peaks ju näha olema ja kui nüüd veel meenutada siis olen varemgi varrast regullinud.luuk maas ja enne varda regullimist vaatasin mis seis on survelaagri ja käppade vahel ja ruumi jagus.(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas: põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?Ma soovitaks luuk maha võtta ja käppadest reguleerida kui pole just kasti korpust pikemaks venitanud.
eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
(11-04-2020, 19:57 PM)ants Kirjutas:vot see tundub küll hetkel parim idee olema.käpa poltide pikkust luugist väga nigel täpselt regullida,kunagi kui pill pooleks siis väib ära regullida küll,aga hetkel hakkan tõmmitsat vaatama.(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas: põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?
Enda T25 -l sai pikale vardale v- p keermega tõmmits pandud, ei pea enam otsa tihvti eemaldama.