(18-04-2020, 16:46 PM)unimüts Kirjutas: Ise maadlen ka siin ühe "patsiendiga" mille südamel (mootoril) on peale poola väntvõlli vahetust vibra sees. Eestis sellist meest pole veel leidnud, kes selle vea ära likvideeriks. Need remontijad kes on, need kahjuks juba "dementsed vanusest" ja ei mäleta enam töö kvaliteedist 30aastat tagasi midagi. Mõne käest huumorinurgas küsid, et palju kaalub t25 kolb koos rõngastega - tuleb vaikus. Jumala eest kui veel küsid tõukurvarda pikkust Poolkuu tasakaaludest parem vaikime.
Ühtki neist suurustest ei tea, kuid selle tasakaalu ajamine pole eriti reaalne sest seda ta ei peagi olema vaid tasakaal tekib mitme asja koostöös.
Ei ole sellega tehaski alati hakkama saanud sest mul sõbral maal T-25, ostetud vanaisa poolt veel rublade eest uuena ja töötanud 100 tundi kuid vibratsioon nii suur, et kabiin mõrasid täis, näidikutel osutid ära kukkunud ja rooli ümber poroloni mähitud et saaks kinni hoida.
Teine vanem aparaat aga kolhoosiajal 20 kasti otsa pandud 25 mootorilga mis on praktiliselt vibratsioonivaba ja seepärast ongi uuel nii vähe tööd tehtud ja seisab mitu aastat juba küünis presendi all.
Mis aga praagi vahetamisse puutub, siis kui nõuda ja pole 14 päeva möödas siis vahetatakse ikka asju ümber, kuid vaevalt need ära visatakse.
Nendega võidakse vabalt ka teist ja kolmandat ringi proovida sest keegi ikka lõpuks ei viitsi vaielda, jättes asja sinnapaika.
Välja praakida aga on võimalik enamus detaile kus sisekeere on.
Piisab kui võtta kätte mõõteriist ja selline raamat nagu "Keermed" ning pole üldse küsimust et sisekeermete läbimõõdud mahuks tolerantside sisse.