Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Kuna T-40 ettevalmistus hooajaks parasjagu käsil tekkis mõte vahetada see nikats etteandepump elektrilise vastu. Vaja vaid reguleeritava rõhuga elektrilist küttepumpa (peab kirjandusest vaatama kas originaalpumba rõhu numbreid on kusagil) ja pääseks igakevadisest klappide lihvimisest ja manseti vahetamisest(sai küll sügisel tehtud käsipumbale vihmavee vastu paras plasttops peale ja kolvipealne roostetõrjeks õli täis valatud).
Mis arvate?
Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Küte ikka poe sinine või lausa tankla talvediisel. Viimane etteandepump imekombel kestab juba teist aastat aga kuna käivitamine käib nagu õuenarril ikka paarikuuse intervalliga siis peab ikka rõhku üles ajama kuna originaalklappide pidamasaamine on suht lootusetu.
Praegu esisild laiali ja peab veel silindrisurved ja pihustid üle vaatama, sel kevadel etteandesüsteemi ratsini ei jõua. Aga vaatasin et tehniliselt pole midagi keerulist, vajalik 12v kütusepum 0,07-0,12 MPa(russi manuaali järgi), samarõhuga möödavooluklapp, filtri poole tagasivooluklapp, sobiv standardfilter ja tagasivool koos pihustite ülevooluga paaki lasta. Jupid igas autopoes letikaup. Kui järgmine kord etteandepumpa lappima pean võtan kaalumisele.
Postitused: 1,342
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
kuhu see ette andma pannakse siis?
Otse paagi alla?
Postitused: 451
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mulle tundub suht mõtetu, sest pole selle originaaligagi probleeme olnud kui küte on üleval ja süsteem korras siis seistes alla ka ei vaju ja käsipumbaga sa saad aru kui küte on üleval või on õhk sees, kui masin kaua seisab. Originaal on tugevast metallist suht lollikindel. Elektrilisega ei pruugi käima saada vedada, kui aku puudub. Lisaks peaks olema vähe teistsugune ja töökindel elektrisüsteem, et pump töötaks kui mootor käib ja kui ei käi siis pump seisab. Igast närilistele meeldivad samuti juhtmed.
Postitused: 451
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mul samuti 1-2 korda aastas kasutuses ja kunagi pole olnud jama,et kütus oleks tagasi vajunud või mingi jama. Enne käivitamist lükkan igaks juhuks paar korda käsipumpa ja kohe on tunda, et kütusega on kõik korras. Paak on seistes enamasti täis,et kondensaati ei tekiks. Pigem on probleem,et pöörispumba õli asemel on tihti kütus ja enne käivitamist tühjendan pumba ja panen õli sisse. See aga pidi olema pöörispea pumba puhul tavaline.
Postitused: 10,695
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
Originaalsüsteemi on sisse projekteeritud kinniroostetamine, kuna vesi pääseb kolvi peale. See on suurim häda.
Õhulekked on lekkivate ühenduste viga ja kõveraks pingutamata silmustotstega uute seibidega koostatud traktoritel neid ei esine.
Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Omal oli laiskusest sama viga. lõpuks panin uue pumba,kolvi peale valasin tilga õli ja plastpudelist sai lõigatud õige kujuga kate mis tuulega ära ei lenda. Vähemalt kolvi roostetamise hoiab ära.