Postitused: 13
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Ma tean mis on lukupilu aga kahtlustasin, et mõeldakse midagi muud kuna vaevalt rõngad peale lõhkuma minemist lühemaks jäid.
Kütet tuleb torust ja kui pihusti lihtsalt toru otsa keerata ilma kaanesisse panematta siis on õue diisli "tolmu" täis.
Kairo
Postitused: 6,996
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
98
Kas uute rõngaste panekul silindrit hoonisid ka? Kasvõi mingi primitiivse liivapaberirulliga. Natuke on vaja, uued rõngad ei tööta muidu sisse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 13
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Silinder maas eks hoonin enne uut katsetust ära.
Kairo
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kes silindrit hoonida soovitavad võiks ka lisada, et kahetaktilise silindrit hoonitakse ainult silindri pikkuste jäikade luiskudega sest muidu võetakse akende ümbrus madalamaks ja seda poleks küll vaja teha.
Muidu äkki inimene teebki silindri tünnikujuliseks keskelt.
Mis aga käivitumisse puutub, siis kas salpeetrinööriga on proovitud või kui seda pole siis paberiga?
Kui paber isegi kõrbema ei lähe on survet ikka liiga vähe ja siis peaks paar sõrmkübaratäit õli põlemiskambrisse valama et tihendaks ja vähendaks kambri mahtu ning tõstaks silindri survet.
Postitused: 6,996
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
98
Jäi lisamata neh, minu viga. Lisaks sellele polnud mul õrna aimugi, et tz kahetaktiline on .......
Loodetavasti ei tule sellest nüüd mingit suuremat offtopicut.
Ma ei viitsi kõike lahti kirjutada, lihtsalt juhtisin tähelepanu mõnedele üldpõhimõtete eiramistele.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 13
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Ma igapäevaselt hoonimisega ei tegele ja sellised teenused on odavam ja mugavam sisse osta kui ise katsetama hakata.
Aga palju selle mootori norm kompressiooni võiks ikkagi olla.
Kairo
Postitused: 169
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Kui sinna sai alles uus silinder peale, siis vaevalt, et seal midagi hoonima on vaja hakata.
Postitused: 2,078
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Fööniga mootorit eelsoojendada oled proovinud muidu? Mul oli standard protseduur enne iga käivitust. 10 min 2kW fööniga ja läks nagu toasoe pill. Ilma soojendamata tahtis veits liiga suurt pööret.. starter polnud enam nii võimekas.
Postitused: 13
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Tere,
Uus reduktoriga starter peal. Sellel jõudu ja kiirust küll.
Tervitades,
Kairo
Postitused: 13
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Tere,
Küttekogust veel mõõta ei ole jõudnud.
Aga küte hakkab tõusma hooratta esimese märgi juures kuni teise märgini.
Tervitades,
Kairo
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: May 2020
Maine:
0
Kas kellegil ōlipumpa on pakkuda?
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: May 2020
Maine:
0
Tere.
Küsimus targematele, ehk oskab keegi nõu anda. Eelmine aasta sai üks pikalt seisnud isend soetatud ja üles putitatud - kõik vedelikud vahetatud, poldid-mutrid üle pingutatud, jne. Suve lõpuks töötas ideaalselt, käivitus igast asendist ilma probleemideta. Sel kevadel sai uuesti käima pandud ja töötas sama hästi, kuni eelmisest aastast sisse jäänud pool paaki kütust otsa sai. Peale värske diisli peale valamist hakkas jukerdama ja nüüd enam käima ei lähe. Starter käiab, summutist tuleb hallikas-valget suitsu, aga elumärke ei näita. Värske diisel Krooningu tanklast. Kas probleem võiks olla kütuses või kust otsast seda probleemi lahendama peaks hakkama?
Postitused: 2,078
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kütusefiltrist äkki. Võis ju mingi sodi sisse tõmmata kui vana küte otsa hakkas lõppema.