Vanad fotod

Opel Kapitäni moodi nagu paistab.
Vasta

Kere tagumine osa küllatki omapärane,tundub nagu keegi oleks ise 1939 Lincoln Zephyr Business Coupe korralikuks neljaukseliseks pereautoks ümber ehitanud.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(01-01-2020, 09:41 AM)Raudpats Kirjutas:  http://www.ra.ee lehel on kaks fotot, millede allkirjad ei ole õiged. Aga ehk oskab keegi aidata õige allkirja panemisel?



http://www.ra.ee/fotis/index.php/et/phot...c3dc125820
http://www.ra.ee/fotis/index.php/et/phot...c3f737bdf8



Allkiri on "Kartuliauto Iisaku sidevalitsuse õuel". Ei ole Iisakus olnud sidevalitsust, ei ole ka olnud sellist sammastega hoonet, taustal olevaid hooneid ka keegi ei tea. Mis kohaga võiks tegemist olla. Ja autod ka huvitavad, GAZ67 tundub olema, või Willis? Ilma ninata buss ja mis marki võiks olla "kartuliauto"?
Maastur on jah lendliisi "džiip". Kas Willys MB või Ford GPW, seda pole vist võimalik pildilt välja lugeda, kuna mõlemad tootjad tootsid täpselt samasugust autot. Ilma ninata buss peaks olema GAZ 03-30.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Leidsin internetist Monte Carlo Ralli ajaloo kohta lugedes sellise pildi, võrdluseks tänapäevane ka kõrvale.

   
   
Vasta

(16-04-2020, 11:54 AM)onemanband Kirjutas:  ... sellise pildi, võrdluseks tänapäevane ka kõrvale.
see kinnitab meie metsaraiujate väidet, et Eesti pole kunagi olnud nii metsarohke (võsastunud) kui praegu Big Grin
Vasta

Ilmselt eksid: lagedaksraiutud Eestimaa jääb ju selja taha. Lätis on ikka kõik parem, kui meil.
Vasta

Foto 1947 novembrikuisest "Pilt ja Sõna"st.
Allkirjaks "Kombain töötamas sovhoosipõllul"


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

sai vist kõik öeldud
Vasta

https://ajapaik.ee/photo/98005/valgalase...ljasoidul/





   






Kuidas too bussilaadne toode nii lühike on saanud?



Valgalaste omalooming?
Vasta

Tsitaat:BORGWARD (1940)
Tugevalt ümber ehitatud, poritiivad GAZ-51. 2005 kavas restaureerida. Toodud Eestisse u. 1945/46 Kura kotist, oli tuletõrje agitatsioonibuss, hiljem Tallinna Haljastustrusti käsutuses.
http://eag.vanatehnika.ee/vbb.html 


Seal ühe teise ümberehitusest juttu, kasutati 51 poritiibasid. Äkki see ka mingil määral hübriidbuss?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(19-05-2020, 13:15 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:BORGWARD (1940)
Tugevalt ümber ehitatud, poritiivad GAZ-51. 2005 kavas restaureerida. Toodud Eestisse u. 1945/46 Kura kotist, oli tuletõrje agitatsioonibuss, hiljem Tallinna Haljastustrusti käsutuses.
http://eag.vanatehnika.ee/vbb.html 


Seal ühe teise ümberehitusest juttu, kasutati 51 poritiibasid. Äkki see ka mingil määral hübriidbuss?

Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud. Aga mingil põhjusel madalam ja lühem.
Katus, esiklaasid jms detailid on kõik justkui tavalised bussi omad, lihtsalt väiksemaks tehtud.

Sellise kvaliteediga ehitamises oskaks kahtlustada ainult Tartu tehast. Nende teadaolevas toodangus küll sellist polnud, kuid nemad majandasid GZA-bussidega ja tegid neist ka kõiksugu katsemudeleid.
Vasta

(19-05-2020, 13:27 PM)zazik Kirjutas:  Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud.

On jah, aga kas sel juhul Gaz -93 raamile istutatud? Mulle tundub, et isegi 93 raam on pikem?
Vasta

(19-05-2020, 13:35 PM)samodelkin Kirjutas:  
(19-05-2020, 13:27 PM)zazik Kirjutas:  Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud.

On jah, aga kas sel juhul Gaz -93 raamile istutatud? Mulle tundub, et isegi 93 raam on pikem?

93 raam oli vist ainult tagant lühem, teljevahe ju sama? Pildi järgi proportsioone hinnates on teljevahet üle poole meetri lühemaks tehtud GAZ-51ga võrreldes.
Vasta

(19-05-2020, 11:52 AM)samodelkin Kirjutas:  https://ajapaik.ee/photo/98005/valgalase...ljasoidul/

Kuidas too bussilaadne toode nii lühike on saanud?

Valgalaste omalooming?

See peaks olema Tartu autoremonditehase Dodge peale juba teab mitmendat ümberehitust. Sõiduk oli Dodge'ina arvel 1960ndate keskpaigani (PC 66-09).

Dodge'i peremees oli autoremonditehase "kuldvara", autojuht-kraanajuht Johan Logina. Tema 2015. a intervjuust väike lõiguke loetav siin: http://minevikumasin.ee/memuaarid/dodge-onu/

Siin veel üks pilt õmberehitatud Dodge'ist, mis koronoloogiliselt peaks eelnema siin postitatud pildile: https://www.muis.ee/museaalview/1599910
Vasta

No nüüd asi selge. Tänud! Ise ma pole toda "valemolotovi" kunagi liikumas näinud.
Vasta

(18-04-2006, 16:15 PM)kaits1 Kirjutas:  Veel üks vana foto identifitseerimiseks
väga huvitav
Vasta

(16-03-2019, 12:03 PM)TeeTL Kirjutas:  
(16-03-2019, 08:12 AM)honkomees Kirjutas:  kusagilt on meelde jäänud, et mingi ajani olidki moskoovias numbrid vaid taga.
No muidugi, teiselt pildilt isegi näha ka. 

Sõjaväe mustad numbrid sõiduautodel kõlavad kahtlaselt, - iga teine auto on mustaga. 

Samasjuures, 1957a Moskva võis olla küll koht, kus tuhanded sõjaväeülemused staabilahingute vahet manööverdasid.

Üks pilt oli mul kuskil veel. Siin näha ka vasakpoolsel Pobedal, et samal ajal kui numbreid üldiselt eespool ei olnud, võis ikkagi olla ka Smile
Moskva autodel oligi kuni 50-ndate lõpuni ainult tagumine number. Sõiduautodel olid mustad numbrid, veoautodel ja bussidel kollased. Lisan siia juurde kõik kehtinud seeriad.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(30-08-2019, 08:56 AM)honkomees Kirjutas:  oskab keegi tuvastada, mis tsikliga on fotol tegemist? https://www.muis.ee/museaalview/1753674
[Pilt: pisipilt?id=b3d2fc71-10c0-4352-9470-e174b2e50733]
Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
Vasta

(07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas:  Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?
Vasta

(07-07-2020, 22:39 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas:  Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?
Kass teab, aga ta ei ütle. Tõenäoliselt on tagaistmel Magda Goebbels.
Vasta

(07-07-2020, 22:51 PM)Raudpats Kirjutas:  
(07-07-2020, 22:39 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas:  Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?
Kass teab, aga ta ei ütle. Tõenäoliselt on tagaistmel Magda Goebbels.
Big Grin vaevalt, siis oleks Upine leidnud 1944 koha laeval või paadis ja pääsenud tasuta turismireisist teises suunas ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne