(27-04-2020, 21:07 PM)Qunts Kirjutas: Ja kus toimub esmaesitlus Eesti rahvale selle imelise projekti valmimise järel ?
Vot seda ei oska lubada. Kui ikka piire lahti ei tehta, siis tuleb rekkaga vist lasta mõlemad (GAZ 31013 ja GAZ 12) ära tuua. Lahtise auto puhul vist ongi mõistlikum tegevus. No Jaanipäevaks tahaks mõlemaid juba silitada .
Vabandan teema risustamise pärast, aga sattusin sitsiaalmeedias sellise pildi otsa, mis väidab, et siin jutuks olnud sportauto Leningrad on Lätis taastatud
Zimmi taastamise üks suuremaid probleeme on originaalse õhupuhasti leidmine. Ja leidmata ta jäigi. Sain küll mingeid fragmente sellest aga lõppkokkuvõttes tuli see ikka käte vahel valmis ehitada. Põhjus muidugi ZIMmi originaal karburaatori äärmiselt ebaõnnestunud konstruktsioonist. Hilisema eksplutatsiooni käigus need lihtsalt asendati GAZ 51/52 karbussidega ja sinna muidugi läksid ka originaalsed õhupuhastid. Teine suur peavalu, või isegi suurem on ZIM-mi külg, esi ja taga klaaside roostevabast terasest iluliistud. Oma keeruka ehitusega on need tõeline peavalu. Eestis seisab mitmeid ZIM-e selle probleemi taga. Õnneks on Faetonil neid vaja ainult esiklaasile ja need mul olemas.
(11-05-2020, 11:40 AM)Formika Kirjutas: Turkmeenias kasutati üleeilsel paraadil veel Pobedasid. Võibolla spetsiaalselt tellitud. Igatahes välja näevad tiba erinevalt.
Need jubedused on jälle mingi kaasaegse tehnika peale ehitatud natuke Pobeda sarnased asjad.
(11-05-2020, 11:40 AM)Formika Kirjutas: Turkmeenias kasutati üleeilsel paraadil veel Pobedasid. Võibolla spetsiaalselt tellitud. Igatahes välja näevad tiba erinevalt.
Need jubedused on jälle mingi kaasaegse tehnika peale ehitatud natuke Pobeda sarnased asjad.
Siin on jah kasutatud igaühest midagi. Kaitserauad, iluvõre, esi ja tagatuled Pobi, kapoti kaunistus ZIM, numbrituli GAZ 21. Kere meenutab osaliselt Pobedat. Mootor ja käiguosa, jumal teab kust. Põhiliselt on üritatud ikkagi Pobedat matkiga, sest see läheb ju kokku pühaga, mida tähistatakse.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2020, 14:13 PM ja muutjaks oli dzeiaar.)
Numbrimärgid on ka toredad. Google Translate inglisekeelset vastet ei leidnud küll aga venekeelse: dabara - церемония
Aga omamoodi huvitav on ka see, et need onud tunduvad seal seisvat mitte põranda tasapinnas vaid hoopis mingi kõrgenduse/postamendi peal.
(11-05-2020, 11:40 AM)Formika Kirjutas: Turkmeenias kasutati üleeilsel paraadil veel Pobedasid. Võibolla spetsiaalselt tellitud. Igatahes välja näevad tiba erinevalt.
Tagarattad sama lääpas nagu enamus BMW rattaid ja samamoodi koopasse vajunud
Originaal autol on pigem ratas koopast väljas ja sirgelt all.
(11-05-2020, 13:01 PM)dzeiaar Kirjutas: Numbrimärgid on ka toredad. Google Translate inglisekeelset vastet ei leidnud küll aga venekeelse: dabara - церемония
...
sisu järgi peaks tähendama numbrimärgid paraad1 ja paraad2 ... aga eks nad ühed mersu aretised ole, huvitav ainult, kes nad türkmenbaši-Berdimuhamedowile valmis nikerdas, vaevalt et kohalikud meistrid nii korraliku asjaga hakkama said.
Kaheksa aastat on möödas, kui see ZIM sai soetatud. Muidugi pole see auto kogu aeg töös olnud aga kolm aastat pidevat tööd tuleb küll kokku. Täna siis karjalaske päev. Omal jõul pole see auto vähemalt 30 aastat liikunud ja pärast nii pikka koomas viibimist on esimesed sammud ikka rasked. Seekord piirdus 10 meetriga ja välja ta surigi. Säde kadus. Tõenäoliselt vana originaalne süütepool sai infarkti .
Faeton ristleb Dnipro tänavatel. Uusi üllatusi seni pole esinenud. Tagaplaanil näha kütuse hind Dnipros, ehk meie rahas 0,7 €/L. Kui aga arvestada, et keskmine palk meil umbes 5x kõrgem siis .... Puudu veel esiembleem ja kapoti embleem. Need peaks ka lähiajal kroomimisest kätte saama.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2020, 16:27 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(18-05-2020, 11:14 AM)Formika Kirjutas: Faeton ristleb Dnipro tänavatel. Uusi üllatusi seni pole esinenud. Tagaplaanil näha kütuse hind Dnipros, ehk meie rahas 0,7 €/L. Kui aga arvestada, et keskmine palk meil umbes 5x kõrgem siis .... Puudu veel esiembleem ja kapoti embleem. Need peaks ka lähiajal kroomimisest kätte saama.
Väga ilus ja suur töö tehtud!
Tekkis pilti ja videot vaadates küsimus, et kuidas sellise Eesti registris oleva auto kindlustamine käib, et seal kohapeal linnapeal ringi ja nt. käesolevasse tanklasse sõita? Selles suhtes, et kui halval juhul mõne ukrainlase süü läbi peaks auto liiklusõnnetusse sattuma, siis auto väärtuse väljamaksmist omanikule ukrainlase enda 5x väiksema sissetulekuga rahakotist ei kujuta eriti ette. Seega miskine kindlustus peab ju olema, et kohalikud selle autoga üldse julgeks garaažist välja sõita?