Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Sul rehvi vits teiselt poolt ikka oli velje põhjas? Mitte serval, kuhu see alles hiljem peab tõusma? Säärane vigastus on märk liigsest vägivallast.
Mitte ükski velg ei talu otsest mehhaanilist kontakti maakera nurgaga, vaid läheb kõveraks - targem annab ikka järele. Selleks seal rehv vahel ongi.
800 kg pole ju mingi koormus säärasele rattale.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Üldiselt on tegu liigse jõu kasutamisega. Aga kui tahad midagi ranti keevitada siis otsi üks Niva haspel kus on kolm 4m pingituspolti või latti alles. Need pn 14mm vardad ja sobivad ilusasti sinna ranti. Pärast võid kändide vahele minna ja ka pikemat heeblit kasutads.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
29-04-2020, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2020, 22:17 PM ja muutjaks oli
Kult.)
Arvatavasti oli viga siis selles et polnud õiges randis rehv, sõber ennem rääkis ka mingist randist, aga kuna esimene kord panin traktori rehvi peale siis läks nagu läks, teisele ei hakka kohe keevitama tugevdust, vaid proovin tehniliselt õigemini läheneda.
edit:
Teine rehv läks peale palju lihtsamalt, sai juba veljel olev rehvi osa alla poole surutud ja läks viimane lõpp ka suht kergelt ja ilma velge kõverdamatta.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Mis tööd see traktor muidu teinud on? Sellist ka, kus enamjaolt töötab ühtede pööretega?
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
30-04-2020, 00:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2020, 00:01 AM ja muutjaks oli
gruppen.)
Kas seda saaks ka öelda, et mida pumbas eelmine kord remonditi ja kus see tehti? Kas enne pumbaremonti ka pöörded lainetasid või see regulaatori/lati probleem on tekkinud nüüd? Palju pihustite rõhud enne reguleerimist olid ja palju nüüd keerati?
Ega see pump seal remondis käinud, kus remondimees nt kummiliimiga leevenditele õhulohvist tükke juurde liimib?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See haukumine on pahatihti tingitud regulaatori laagrist. Pumbal tavaliselt remondi käigus vahetatakse küll plunsreid ja regullitakse kütet aga laagritele ei pööra keegi tähelepanu. Siin on süüdi pigem aastad kui remontija.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ma niipalju täpsustaks, et kui nuka laagrid loksuvad siis ei saa ka pumpa õigesti reguleerida sest nt pritsenurgad ujuvad skaalal ja neid paika ei saa.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Pump käis remondis Otepää-Sangaste kandi meistri käes. Ma remondimeest töös ei süüdistaks, kuna enne remonti võtmist ütles, et pump vanemat tüüpi (mõlemal küljel kaaned), et seda keeruline paika sättida, kuid oli siiski valmis proovima. Ma muidugi ei uurinud pärast, et mis täpselt pumbas ära vahetas.
Traktor pole suurt tööd peale mootori remonti teinud, nüüdseks 220 tt ees. Traktorit enamik aja kasutatud suvel heina tegemisel.
Pihusti rõhud ennem 140-155 MPa ümber, nüüd 175 MPa.
Pigem hetkel uuingi teiste kogemusi, et kas uus pump kannatab kohe külge kruttida, või peaks eelnevalt ka selle stendis üle kontrollima.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Mis MTZ see muidu ikka on? Lühikese pihustiga mootor? 50 muidu pihustirõhk madalam kui 175...
See pump siis midagi 62-64 toodetud. Reguleerimise mõttes vahe hilisema pumbaga puudub. Tõenäoliselt on see seest nii kulunud, et seepärast haugub, latt ilmselt. Pump pole eriti värske enam ju.
Uue pumbaga on hea näide ühest põkatsi reas kahesest, millel teine silinder ei toiminud. Tehases seda ilmselt reguleeritud ei olnud, pritsis peale üss-i. Stendis said nurgad õigeks pandud ja senini töös. Võib muidugi minna nii lihtsamalt, kui raskemalt.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
viska vasak rehv velje peal ümber, peaks paremaks minema
Postitused: 1,296
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
No vesi ei kee 95 kraadi juures, isegi kui sa munamäe tippu sõidad. Kas vesi visatakse välja auruna või tuleb vedel vesi välja?
Kas sul sellel aparaadil paisupaak on? Kui ei ole, siis palju sa talle vett sisse kallad? Kui triiki täis, siis peabki välja tulema.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Rehvi muster siin vast rolli ei mängi.
Seda ma tean et vesi keeb 100 kraadi juures. Mis huvi oleks mul lasta temperatuur kella järgi üle 100, et näha mis siis saab, kui juba 90-95 on piisavad et vett välja ajada.
Paisupaaki ei ole, pole ühelgi sellise tüübi russil neid ka näinud.
Vana radika korgiga tuli auru ja vett mõlemat päris palju, uue korgiga tuleb vett tilkudes. Kui piisavalt kaua nii lasta siis radikal ribid paistavad. Ma ei hakkanud seda tegema, vaid lasin traktoril kohapeal tiksudes natuke jahtuda ja siis edasi. Traktor on ju minu oma, milleks teadlikult rohkem probleeme tekitada.
Andur vaja kontrollida, aga see 50 kraadi tuli ka vastu tuult sõites ja ega väga soe ilm polnud. Termostaati arvatavasti pole.
Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
18-05-2020, 10:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2020, 10:28 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kas sel ajal, kui radikast vett tilgub, on kogu radika ribistik ühtlaselt kuum? ETTEVAATUST, ära näppe ventikasse suska ega kuuma kohta otsides ära kõrveta.
Kui Sul on võimalik, siis mõõda ära radikasse tekkiva surve suurus. See ei peaks olema üle 0,3 bar, soovitavalt mingi 0,1.
Heitgaasijälgede testi jahutusvedelikust Sul ilmselt pole?
On võimalik (kuigi äärmiselt ebatõenäoline), et Sul hakkab minema plokikaanetihend ja suurem koormusel hakkab pressima heitgaas jahutussärki, mis pressib vee välja. Normaalse soojuspaisumisega kaob ülemisest vannist kolmandik, mitte kogu vannitäis vedelikku.
Igaks petteks võid ju plokikaanepoldid üle pingutada.
Võid proovida "kondoomitesti" - teed juba liigse välja ajanud ülevoolu umbseks ja tõmbad korgita radikale kondoomi peale. Kui nüüd kuuma andes hakkab õhupall suurenema, siis on kahtlustel alust. Aga kui sinna koguneb vaid vedelik, siis on viga ummistunud radikas. Mis peaks olema selgelt ebühtlase temperatuuriga. Arvesta, et kuum vedelik lõhub selle peatselt. Aga korraliku gaasilekke korral on vaatepilt ... muljetavaldav.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ja ära põe, 95 ega 100 pole veel keemine. Mul deutz mootor käis tulisel suvepäeval 115 kraadiga ja ei midagi hullu. Esindus ütles,et keeb alles 120 kraadi juures ja anna tuld. Ega selle mootoriga midagi ei juhtunudki käis nagu iga teine.
Kui vesi sees ei püsi, siis pole see tingitud temperatuurist, viga kuskil mujal... Pese radikas puhtaks, kuna vesi seal sees ei ole õige asi...
Postitused: 1,296
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Keemistemperatuur sõltub vaid rõhust ja mitte sellest, kui umbes radikas on. Kui mootor tõsimeeli keeb, siis on tulemuseks massiivne aurusammas, kõrgele lendav kork ja põletushaavad allatuult seisnud traktoristi kehal. Hetkega see temp ei lange, sest kapoti all olev üles köetud malmihunnik on üsna suur.
Volvo surnud plokikaane tihendiga viskas koormuse all mõnuga vedelikku välja koormuse all, samas rahulikult kannatas sõita. Temp näitaja tegi aegajalt igasugust huumorit. Sul näikse siiski sarnane lugu olema.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Üldiselt tavaseades russil meeldibki vett niipalju välja loopida, et ribid varvalt kaetud. Kui veel radikas ka katlakivi täis siis 95-100 juures pöörete pealt ajabki sistemi tühjaks.
Kui viitsimist otsi žiguli paisupaak kusagilt ja ühenda see ploki tagumise kraani kaudu süsteemi. Selle originaalkork hoiab paar atti rõhku. 110 veel vesi ei kee..Radika kork tee aga tummaks.
Aquila captas non muscas.