07-01-2020, 00:44 AM
Opel Kapitäni moodi nagu paistab.
(01-01-2020, 09:41 AM)Raudpats Kirjutas: http://www.ra.ee lehel on kaks fotot, millede allkirjad ei ole õiged. Aga ehk oskab keegi aidata õige allkirja panemisel?Maastur on jah lendliisi "džiip". Kas Willys MB või Ford GPW, seda pole vist võimalik pildilt välja lugeda, kuna mõlemad tootjad tootsid täpselt samasugust autot. Ilma ninata buss peaks olema GAZ 03-30.
http://www.ra.ee/fotis/index.php/et/phot...c3dc125820
http://www.ra.ee/fotis/index.php/et/phot...c3f737bdf8
Allkiri on "Kartuliauto Iisaku sidevalitsuse õuel". Ei ole Iisakus olnud sidevalitsust, ei ole ka olnud sellist sammastega hoonet, taustal olevaid hooneid ka keegi ei tea. Mis kohaga võiks tegemist olla. Ja autod ka huvitavad, GAZ67 tundub olema, või Willis? Ilma ninata buss ja mis marki võiks olla "kartuliauto"?
Tsitaat:BORGWARD (1940)http://eag.vanatehnika.ee/vbb.html
Tugevalt ümber ehitatud, poritiivad GAZ-51. 2005 kavas restaureerida. Toodud Eestisse u. 1945/46 Kura kotist, oli tuletõrje agitatsioonibuss, hiljem Tallinna Haljastustrusti käsutuses.
(19-05-2020, 13:15 PM)aavu Kirjutas:Tsitaat:BORGWARD (1940)http://eag.vanatehnika.ee/vbb.html
Tugevalt ümber ehitatud, poritiivad GAZ-51. 2005 kavas restaureerida. Toodud Eestisse u. 1945/46 Kura kotist, oli tuletõrje agitatsioonibuss, hiljem Tallinna Haljastustrusti käsutuses.
Seal ühe teise ümberehitusest juttu, kasutati 51 poritiibasid. Äkki see ka mingil määral hübriidbuss?
(19-05-2020, 13:35 PM)samodelkin Kirjutas:(19-05-2020, 13:27 PM)zazik Kirjutas: Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud.
On jah, aga kas sel juhul Gaz -93 raamile istutatud? Mulle tundub, et isegi 93 raam on pikem?
(19-05-2020, 11:52 AM)samodelkin Kirjutas: https://ajapaik.ee/photo/98005/valgalase...ljasoidul/
Kuidas too bussilaadne toode nii lühike on saanud?
Valgalaste omalooming?
(16-03-2019, 12:03 PM)TeeTL Kirjutas:Moskva autodel oligi kuni 50-ndate lõpuni ainult tagumine number. Sõiduautodel olid mustad numbrid, veoautodel ja bussidel kollased. Lisan siia juurde kõik kehtinud seeriad.(16-03-2019, 08:12 AM)honkomees Kirjutas: kusagilt on meelde jäänud, et mingi ajani olidki moskoovias numbrid vaid taga.No muidugi, teiselt pildilt isegi näha ka.
Sõjaväe mustad numbrid sõiduautodel kõlavad kahtlaselt, - iga teine auto on mustaga.
Samasjuures, 1957a Moskva võis olla küll koht, kus tuhanded sõjaväeülemused staabilahingute vahet manööverdasid.
Üks pilt oli mul kuskil veel. Siin näha ka vasakpoolsel Pobedal, et samal ajal kui numbreid üldiselt eespool ei olnud, võis ikkagi olla ka
(30-08-2019, 08:56 AM)honkomees Kirjutas: oskab keegi tuvastada, mis tsikliga on fotol tegemist? https://www.muis.ee/museaalview/1753674Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
(07-07-2020, 22:39 PM)honkomees Kirjutas:Kass teab, aga ta ei ütle. Tõenäoliselt on tagaistmel Magda Goebbels.(07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas: Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?
(07-07-2020, 22:51 PM)Raudpats Kirjutas:vaevalt, siis oleks Upine leidnud 1944 koha laeval või paadis ja pääsenud tasuta turismireisist teises suunas ...(07-07-2020, 22:39 PM)honkomees Kirjutas:Kass teab, aga ta ei ütle. Tõenäoliselt on tagaistmel Magda Goebbels.(07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas: Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?