Postitused: 1,235
	Teemad: 80
	Liitus: May 2007
	
Maine: 
20
	 
 
	
	
		Trumlid ise on millised seest? See on jah veider, sest sõbral mul kaasaegsed klotsid ja ta kurdab ka, et no ei ole lihtsalt. Tagumised isegi ei takista. Eelmine aasta ma tegin korvi korda, rumm käis treipingis ja riiulist võtsin suvaliselt kaks uut klotsi, panin süsteemi kokku, timmisin kõik paika ja peale paari kodulähedast tuuri keerasin veidi peale. I vsjoo. Ei saanud ma meie iga-aastasel suvematkal aru, et pidureid poleks aga eks ma järgmisel nädalal siis proovin, kuidas nüüd on.
Te muidu neid pidureid kuidagi ära ei põletanud alguses, et rumm oleks päris toredalt tuline olnud vms?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 237
	Teemad: 17
	Liitus: Jun 2015
	
Maine: 
2
	 
 
	
		
		
		
		24-04-2020, 15:36 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2020, 15:37 PM ja muutjaks oli 
ratsoup.)
 
	
	 
	
		Rumm on kena, sai pind taastatud. Mul need klotsid ikka tahtsid üksjagu sisse töötamist. Sain ikka mitu korda peale keerata. Alguses kiirema sissetöötamise huvides sõitsin isegi nii, et natuke oli klots peal. Aga mingist pidurite ära põletamisest siin nüüd küll juttu ei saa olla.
Ma arvan, et küsimus on ikkagi materjalis. Olen kuulnud, et tänapäeva klotside katted on kvaliteetsemad. Samas aga pidid rummu kiiremini sööma selle arvelt. Eks plussid miinused. Seepärast oleks hea kuulda mõne korvimehe kogemusi TÜV punktist sellel teemal.  
	 
	
	
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,355
	Teemad: 22
	Liitus: Apr 2012
	
Maine: 
29
	 
 
	
	
		Veneaegsed klotsid oli nö kõvemad, jäigem materjal, pidasid kaua vastu aga haardumine oli kehvem. Tänapäevased kuluvad kiiresti aga on nätskelt kettas või trumlis vajutades kinni.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,904
	Teemad: 12
	Liitus: Oct 2004
	
Maine: 
17
	 
 
	
	
		Vabandan kui juba jutuks olnud (kiire otsinguga ei leidnud) aga küsiks üle - kas 2 aastat ajutiselt arvelt maas olnud ja seeläbi peatatud registrikandega sõiduki saab liiklusesse tagasi kui oled sellega tehnoülevaatuse läbinud? Kindlustuse saab sellisele teha ainult 1 kuuks.
	
	
	
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,355
	Teemad: 22
	Liitus: Apr 2012
	
Maine: 
29
	 
 
	
	
		Käisin esimest korda ülevaatusel uue autoga ja esimest korda pisteti aparaat diagnostika pistikusse ja gaaside mõõtmine käis sellega koos ning teise aparaadi all kui jaanuaris 10 ava diislil. Kas see on uute  masinate teema või mõned uued nõuded ülevaatusele?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,089
	Teemad: 19
	Liitus: Oct 2004
	
Maine: 
43
	 
 
	
	
		Jutud juba mõnda aega liikunud, et varsti saab arvuti sealt pistiku kaudu selle ka teada, kas EGR, tahmafilter jms "ebaoluline" varustus töökorras on. Seni vist seda võimekust veel pole.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 4
	Liitus: Jan 2015
	
Maine: 
6
	 
 
	
	
		Seadmete vahe, ei midagi muud. Minuteada veel veakoode jms teste veel ei tehta, vähemalt ametlikult. Plaan ja tööd selles suunas käivad juba mitu aastat aga nagu alati lõppu veel ei paista.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 4
	Liitus: Jan 2015
	
Maine: 
6
	 
 
	
	
		Ei tea kas vahetatud aga ega veakood kah midagi tähenda. Mõte oli pigem selles, et vanakooli aparaadid panid juhtmed akule külge, et pöörded kätte saada aga uuemae puhul kasutavad nad DLC pistikut.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 568
	Teemad: 8
	Liitus: Nov 2004
	
Maine: 
4
	 
 
	
	
		Aga kui minu auto OBD ülevaatajatega ei räägi mis siis, korduv?
	
	
	
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 4
	Liitus: Jan 2015
	
Maine: 
6
	 
 
	
	
		Siin see aga peitubki, sest pole olemas sellist seadet, mis KÕIKI maailma asju oskab. Üks seade on ühtede markidega hea, teine jällegi teistega. Kujutan, ette, et ükski punkt ei soeta endale kõiki margipõhiseid OBD testereid.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,744
	Teemad: 114
	Liitus: Jan 2003
	
Maine: 
37
	 
 
	
	
		 (23-05-2020, 07:16 AM)v6sa Kirjutas:  See OBDII kaudu lugemine on uuemate autode teema. Vanemad, OBDI ja eripistikud ei käi siia alla.  On ports veakoode, mida nad näha ei tohi (saastekontroll, turvaseadmed jms). Mu teada ei pea nad täna OBDII testi ebaõnnestumisel korduvat panema, aga see mõte vist Maanteeameti idiootidel (teadlik sõnakasutus) peas idaneb küll
OBD II on olnud kohustuslik standard USAs ja EUs 20..25a - kas nt aasta 2000 Saab on viidatav "uuem auto"?
	
 
	
	
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 176
	Teemad: 0
	Liitus: Nov 2015
	
Maine: 
4
	 
 
	
	
		Selle OBD-testiga peaks olema säärane lugu, et alates euro 6 heitmenormiga masinatest (millest ka küsimus alguse sai), tehakse see test veel LISAKS tavasuitsususe testile. Kummaline, kuid tõsi. Aitavat avastada manipulatsioone heitmete süsteemides. Vanematele seda ei tehta. Veel...