Mõistusevastased manöövrid liikluses

(27-05-2020, 12:34 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .

  Pole vist päris teemasse aga minu "maksa pihta käib küll" - täna 27. mail on liikluses sõidukid , mis veerevad naastrehvidel , on päris uusi sõiduautosi ja ka iga kümnes pakiauto kulgeb naastrehvidel , tõprad rsk .
Vahetasin suurele kaubikule suvekad alla eile. Seni seisis, sest eriolukorra ajal polnud masinale tööd. Ja kuna tööd polnud ja olukord üldiselt väga hapu, ei näinud mõtet kellegi maksa huvides kuue rehvi vahetuse eest 90€ maksta. 
Ilmselt on teisigi, kes "naela ajal" uksed lukku keerasid ja alles nüüd jalgu alla võtavad. Samas töökodade jaoks hooaeg läbi ja remondid prioriteedid. Elik siis auto esmaspäevast teenistuses aga rehvivahetuseks anti aeg neljapäevaks.
Ei õigusta, aga osutan maksahaigetele diagnoosi. Mitte laiskus või mugavus, vaid vaesus.
Vasta

Neid on iga aasta näha nii Jaanipäeval kui augustis... 
Kuigi jah sellel aastal on neid rohkem küll.
Vasta

Saabun kah pühapäeval tagasi sinna riiki, kus kari maksahaigeid siis mind sadamasse vstretšaitama võib tulla. Ja auto on naastrehvidega. 
Nii et tulge kohe kambakesi sinna tujutsema  Smile
Vasta

(27-05-2020, 15:02 PM)Janka Kirjutas:  Saabun kah pühapäeval tagasi sinna riiki, kus kari maksahaigeid siis mind sadamasse vstretšaitama võib tulla. Ja auto on naastrehvidega. 
Nii et tulge kohe kambakesi sinna tujutsema  Smile

Ja kavatsed sõita terve suve? Või millest säärane plärtsatus nüüd?

Meie teed on naastrehvidest nii per$e freesitud, et kaheniidilise I reas sõites enam kohati raadiot ei kuulegi. Seadusevastaselt II reas sõites pole väga vigaWink Üheniidilisel seda valikvabadust pole, siis otsidki siledamat rada sõidujälgede vahelt ja teeäärelt, kileviinerite vahel põigeldes.

Praegusel aal kuumal asfaldil naastrehviga sõitmine on ikka pigem hädatapp, mida viisakas inimene võiks vältida.
Vasta

Kõiges on süüdi nael Smile Soomes/Rootsis/Norras lastakse naeltega nii,et lust ringi. Teedel liikluskoormus kordades suurem kui meil misiganes ajal. Aga teed ei lähe selliseks nagu meil  Wink Huvitav mis krdi erisegust naelu meil pakutakse siin?
Eks neid klõbistajaid on olnud läbi aastate kogu aeg. See aasta vist jah natuke rohkem hetkel neid. Tuttaval ka vist 7 kaubikut on. Ja kõik seisid 2 kuud. Naelad all ja puha. Nüüd hakkas esmaspäevast vaikselt töö,aga nagu ka eespool mainiti,siis temagi sai teeninduses aja vist järgmisesse nädalasse. Ja kui nüüd keegi ütleb,et miks loll ei planeerinud seda vahetamist ette. Siis 4-jal kaubikul tulevad osta ka uued rehvid(6tk*4) suveks+ vahetused kõigil. Rahaliselt päris suur väljaminek teadmatus olekus.
Rohkem tolerantsust härrased. Kõigil ei lähe väga hästi hetkel.

PS! ei õigusta kuidagi neid idioote,kes sõidavadki vaatamata olukorrale aastaringselt naeltega.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(27-05-2020, 15:25 PM)wagoneer Kirjutas:  ...

PS! ei õigusta kuidagi neid idioote,kes sõidavadki vaatamata olukorrale aastaringselt naeltega.

Aga seda Sa just tegid... Sest alati on kellegi raske aeg/kiire sinna/vähe tööd/palju tööd/laps haige...

Mujal on parem kahel põhjusel.

Esiteks ei ole seal toredat +0/-0/+0/... ilma nii palju, kus vesi ei tea, kas olla vedel või tahke. Ja kus on, seal on ka rööpad. Sõitke "Põhja-Tallinna" kehäteid varakevadel...

Teiseks iga nael graniidi peale nii hästi ei hakka, kui paekivile. Aga meil on hakatud graniiti alles viimastel aastatel panema. Vanemad teed on rõõmsalt sõiduautorööpmes läbi freesitud. Aga las olla, turvalisus ennekõike ja teid tulebki niikuinii pidevalt parandada. Ja raadio saab alati kõvemini röökima keerata heliisolatsioonita autos.

Puudub veel, et keegi soovitaks aastaringselt naastuga sõita, et säästa rehvivahetuse kuludelt.
Vasta

meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.
Vasta

sakslased tegid betoonist teid juba ca. 90 aastat tagasi! meil siin alles katsetavad,nagu elaksime teisel planeedil Smile 
Tallinnas on kadaka selveri ristmik juba nii hull,et keskelt tulevad vist varsti kivid välja.üldiselt on kõigi ristmikute ületamisel selline tunne,nagu oleks sattunud tankodroomile.auto hüppab nagu konn üle vagude
Vasta

(27-05-2020, 15:36 PM)diesel Kirjutas:  meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.

Kusjuures tundub, et sellele betoonile on samuti rööpad sisse näritud. Või vähemalt nii tundus sealt alles hiljuti üle sõites.
Vasta

Kes ei usu, et naast teed lõhub siis üks näide. Mul kodus ühel murumunal naastud all ja kui kevad tuleb on esimene asi pigipesu sest terve alumine osa on nagu liivapaber. Suve jooksul korjab soojaga ainult mõne pigipleki peale selle eest. Külmaga aga pigitab külje üle. 
Teine auto sõidab lamelliga talvel ja küljed puhtad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

betooni kulumist märjal ajal loikude järgi küll pole aru saada.
Vasta

(27-05-2020, 15:36 PM)diesel Kirjutas:  meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.

Pole eestis näinud asfalttee ehitust rohujuuretasandilt, et millest ja mitmest kihist asfalttee koosneb aga saksas koosneb see 4-5 kihist. Kõik kihid on erinevat värvi ja erineva paksusega. Kõige viimane kiht mis läheb peale on värvilt kõige heledam ja tundub silma järgi vaadates täis olevat peent killustikku. 
Kuskilt lugesin, et seda pidi veel mingi tsemendilaadse täidisega segatama, et ei oleks nii plastne. 
Ristmikud ja bussitaskud tehakse samuti eriseguga asfaldist, et pidurdades asfalti rulli ei keera.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Herr Võsa ma ju just rõhutasin oma tuttava näitel miks hetkel võibolla on rohkem neid naastudel liiklejaid eriti kaubikute näol. Ei viitsi hakata uurima ja otsima palju makasb 24 rehvi kaubikule koos vahetustega ja lisaks veel 2 kaubiku vahetused. Aga mitte just kommiraha ilmselt. Ja luftitada seda ajal mil ei tea kas paus kestab 1/2/3/4/5/6 kuud on suht keeruline. A võibolla kestab kauem ja ei jätku oma rasva enam ja pead kaubikud liisingule tagasi andma. Siis hävid veel rehvirahad ka. 
Mis on sõiduauto omanike põhjus kasutada suvel naelu ma ei tea ja ei oska ka arvata. Aga minu arust Politsei neid ikka koinib kui kuulevad. Meie teed Soome sama valdkonna inimeste sõnul koosnevad tatist ja pasast. Aga eks seda oska kommenteerida inimesed kes asjas sees. Kui nad seda muidugi julgevad. Sest äkki järgmine kord ei võida alampakkumise hanget teede korrastamisele Smile

PS! Soomes ja Rootsis ikka suht sama fekaal suusailm enamuses osas maas kui meilgi. Jätame põhjapoole välja eksju.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Daff, mul on kevadeks metsakal kabiini küljed ka korralik liivapaber, kuigi naaste pole. Ma arvan, et auto külge jääb see pask, mis naastude poolt teekattest üles kistakse ja teele tagasi langeb.
Teekattest veel- Pärnus on tehtud minu arust "geniaalne" lüke ja kesklinna bussipeatusse pandud unikivi, mis üsna kiiresti rööpasse vajusid. Teine "meistriteos" on munakivi Keilas vähemalt ühel ringil, veokaga märja teega sõida nigu talvel. Ma pole sinna enam mõnda aega sattunud, aga kas see ring (või ringid) ka negatiivse kaldega polnud?
Vasta

Loomulikult naast kraabib teed. Füüsika on füüsika. Aga seletage mulle ja näiteks mu Soomlasest naabrile miks on selline huvitav nähtus. Soome härra on kuu aega Soomes ja ajab igapäevaselt seal asju(ehitusvallas). Päevane läbisõit pidi olema nii 200+km tööpäevadel. Enne minekut teeb auto kenasti puhtaks(käsipesulas) ja peale kuu aega kasutamist naaseb Eestisse. Autole piisab vaid kergest loputusest. Nüüd teeb auto jälle täiesti puhtaks ja liikleb Eesti teedel umbes 100km(pigem vähem) igal tööpäeval. Peale kuu ajast kasutamist on valge auto nagu pigimägi Smile  Ja seda sujuvalt läbi suve. Ja talvel kasutab ta lamelle. Aga sama olukord määrdumisega on ikkagi. Eestis on küljed karvased. Soomes ei ole. Võta nüüd kinni mis toimub  Rolleyes Sad Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kas teedeehituse tehnoloogiline erinevus tuleb suure üllatusena? Rääkimata sellest, et paljudel businässmännidel on parasjagu pooleli esimese miljoni kokkuajamine...

Naast siiski tavasõidul ei kraabi teed, vaid taob seda. Iga naast sajandiknjuutonise jõuga.

Aga mis teedeehituse tehnoloogia põhjamises on ühist teemaksoleva liikluses mõistusevastase käitumisega?
Vasta

Sõidan suviti suht palju,üleelmine suvi tehti Valmiera lähedal asfalteerimis töid.Peatasin auto lausa kinni,võtsin mõõdulindi ja mõõtsin üle,esimese afaldi kihi paksus oli 10-12cm ja teisel kihil 13-15cm.Kahjuks polnud seadet millega pilti teha,oli plaan saata pilt(kui oleks pildimasin olnud) teatud institutsioonidele ja pärida miks naabrid rohkeb afalti panevad kui meil?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Võsa ega otseselt ei olegi meie pasast tehtud teed mõistusevastase käitumisega liikluses seotud. LIhtsalt see jutt kuidas tänu naastudele meie teed nii laines ja krt teab milles on tibake imelik. Aga niikaua kui siin(Eestis) toimib asi nagu toimib,siis oleme sellegi üle õnnelikud. Ja loodetavasti hakkab ka on Politsei varsti vähe teravama pilguga vaatama neid krõbistajaid. 
Ma vist isegi sain Politseilt mingi paar aastat tagasi noomida kui olin talveks naastudega varuratta suveks autosse jätnud ja siis selle kusagil Pärnu kandis alla keerasin. Enne Pealinna seal kaherealisel sõitsin Politsei autost mööda ja tuldi vilkuritega järgi. Seletasin oma lolluse ära ja lubasin koju jõudes suvise varuratta alla panna. Reaalselt vist oleks võinud trahvi kirjutada ja ülevaatusele saata. Aga samas tunnustati,et viitsin talveks talvise varuratta panna  Big Grin

Aga mõistusevastast ka natuke. Tulin linnast päeval ja kadrioru foori juures motikamees tiksus autode vahelt vaikselt läbi ette poole. Ilusti vaikselt ja viisakalt ning tehti talle ka kenasti ruumi. Foor läks roheliseks ja motikas lahkus oma teed. Oli selline matkaka tüüpi. Autod hakkasid ka juba liikuma kui minust(olin neljas auto foori taga) tuiskas autode vahelt läbi baigivend. No ikka hooga tuli kahe rea vahelt. Minust ja minu ees olnust sai kenasti mööda,aga järgmine ilmselt trammitee ületamiseks korrigeeris sõiduraja piires oma teekonda ja ei pannud kamikazet tähele. Ja karistuseks jäi ilma oma peeglist. Baigi vennike sai vabasse vette ja tõmbas täpiks kohe. Päris kindlasti tundis ta,et sõitis peegli maha audil. Audi paugutas ka järgi aga seal uue ristmiku juures oli punane(baigivennike lasi sealt läbi ja lasnagorski poole) ja audi jäi seisma. Andsin audi omanikule oma telefoni numbri kui tunnistajat vaja. Kahjuks polnud ka minu ees olnud autos kaamerat ja keegi meist ei pannud ka numbrit tähele. Aga minu ees olnud mersu juht arvas,et ristmiku kaameratest peaks äkki kasu olema baigigeeniuse tuvastamisel. Lubati ka teada anda kuda läheb asjaga. Vot selline mõistusevastane olukord.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

et suuremat vaidlust vältida, siis tuletaks meelde, et meie teede rööpad on nii kitsad, et veokad sinna ei mahu kuidagi. seega sõidukate ja nelte teema. ja loomulikult on asfalt sitast ja savist tehtud.
aga kui aus olla, siis on meil väga head teed ja mina olen küll rahul.
Vasta

(27-05-2020, 15:08 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-05-2020, 15:02 PM)Janka Kirjutas:  Saabun kah pühapäeval tagasi sinna riiki, kus kari maksahaigeid siis mind sadamasse vstretšaitama võib tulla. Ja auto on naastrehvidega. 
Nii et tulge kohe kambakesi sinna tujutsema  Smile

Ja kavatsed sõita terve suve? Või millest säärane plärtsatus nüüd?

Ei kavatse. Lähevad esimesel võimalusel suvekad alla, sest teelt tulev lärm on liiga suur. 
Ja plärtsatasin selle pärast - 
Tsitaat:sel aastal ei saa keegi neist vabandada,et olin reisil ja saabusin äsja.

.... sest tõepoolest olen ka hetkel veel kolm kuud kestnud reisil sellises riigis, kus tänagi veel mägedes meetri-paari paksune lumi maas, mis päeval sulab ja öistes külmakraadides teedele valgununa jäätub.

Mölaväliselt veel nii palju infot, et kel elektri hinna arvestus börsipaketile seatud, siis rõõmustage koos minuga. Nimelt värskelt mööduv talv oli põhjamaades enneolematult lumerikas ning sellest johtuvalt saavad jõejaamad toota vaata et piiramatus koguses odavat energiat. Augustikuuni kindlasti Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne