Postitused: 2,987
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Neid on iga aasta näha nii Jaanipäeval kui augustis...
Kuigi jah sellel aastal on neid rohkem küll.
Postitused: 1,526
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Kõiges on süüdi nael
Soomes/Rootsis/Norras lastakse naeltega nii,et lust ringi. Teedel liikluskoormus kordades suurem kui meil misiganes ajal. Aga teed ei lähe selliseks nagu meil
Huvitav mis krdi erisegust naelu meil pakutakse siin?
Eks neid klõbistajaid on olnud läbi aastate kogu aeg. See aasta vist jah natuke rohkem hetkel neid. Tuttaval ka vist 7 kaubikut on. Ja kõik seisid 2 kuud. Naelad all ja puha. Nüüd hakkas esmaspäevast vaikselt töö,aga nagu ka eespool mainiti,siis temagi sai teeninduses aja vist järgmisesse nädalasse. Ja kui nüüd keegi ütleb,et miks loll ei planeerinud seda vahetamist ette. Siis 4-jal kaubikul tulevad osta ka uued rehvid(6tk*4) suveks+ vahetused kõigil. Rahaliselt päris suur väljaminek teadmatus olekus.
Rohkem tolerantsust härrased. Kõigil ei lähe väga hästi hetkel.
PS! ei õigusta kuidagi neid idioote,kes sõidavadki vaatamata olukorrale aastaringselt naeltega.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kes ei usu, et naast teed lõhub siis üks näide. Mul kodus ühel murumunal naastud all ja kui kevad tuleb on esimene asi pigipesu sest terve alumine osa on nagu liivapaber. Suve jooksul korjab soojaga ainult mõne pigipleki peale selle eest. Külmaga aga pigitab külje üle.
Teine auto sõidab lamelliga talvel ja küljed puhtad.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
27-05-2020, 16:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 16:44 PM ja muutjaks oli
diesel.)
betooni kulumist märjal ajal loikude järgi küll pole aru saada.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(27-05-2020, 15:36 PM)diesel Kirjutas: meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.
Pole eestis näinud asfalttee ehitust rohujuuretasandilt, et millest ja mitmest kihist asfalttee koosneb aga saksas koosneb see 4-5 kihist. Kõik kihid on erinevat värvi ja erineva paksusega. Kõige viimane kiht mis läheb peale on värvilt kõige heledam ja tundub silma järgi vaadates täis olevat peent killustikku.
Kuskilt lugesin, et seda pidi veel mingi tsemendilaadse täidisega segatama, et ei oleks nii plastne.
Ristmikud ja bussitaskud tehakse samuti eriseguga asfaldist, et pidurdades asfalti rulli ei keera.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,526
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
27-05-2020, 18:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 18:59 PM ja muutjaks oli
wagoneer.)
Herr Võsa ma ju just rõhutasin oma tuttava näitel miks
hetkel võibolla on rohkem neid naastudel liiklejaid eriti kaubikute näol. Ei viitsi hakata uurima ja otsima palju makasb 24 rehvi kaubikule koos vahetustega ja lisaks veel 2 kaubiku vahetused. Aga mitte just kommiraha ilmselt. Ja luftitada seda ajal mil ei tea kas paus kestab 1/2/3/4/5/6 kuud on suht keeruline. A võibolla kestab kauem ja ei jätku oma rasva enam ja pead kaubikud liisingule tagasi andma. Siis hävid veel rehvirahad ka.
Mis on sõiduauto omanike põhjus kasutada suvel naelu ma ei tea ja ei oska ka arvata. Aga minu arust Politsei neid ikka koinib kui kuulevad. Meie teed Soome sama valdkonna inimeste sõnul koosnevad tatist ja pasast. Aga eks seda oska kommenteerida inimesed kes asjas sees. Kui nad seda muidugi julgevad. Sest äkki järgmine kord ei võida alampakkumise hanget teede korrastamisele
PS! Soomes ja Rootsis ikka suht sama fekaal suusailm enamuses osas maas kui meilgi. Jätame põhjapoole välja eksju.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
27-05-2020, 19:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2020, 00:32 AM ja muutjaks oli
Aare R..)
Daff, mul on kevadeks metsakal kabiini küljed ka korralik liivapaber, kuigi naaste pole. Ma arvan, et auto külge jääb see pask, mis naastude poolt teekattest üles kistakse ja teele tagasi langeb.
Teekattest veel- Pärnus on tehtud minu arust "geniaalne" lüke ja kesklinna bussipeatusse pandud unikivi, mis üsna kiiresti rööpasse vajusid. Teine "meistriteos" on munakivi Keilas vähemalt ühel ringil, veokaga märja teega sõida nigu talvel. Ma pole sinna enam mõnda aega sattunud, aga kas see ring (või ringid) ka negatiivse kaldega polnud?
Postitused: 1,526
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
27-05-2020, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 19:58 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kas teedeehituse tehnoloogiline erinevus tuleb suure üllatusena? Rääkimata sellest, et paljudel businässmännidel on parasjagu pooleli esimese miljoni kokkuajamine...
Naast siiski tavasõidul ei kraabi teed, vaid taob seda. Iga naast sajandiknjuutonise jõuga.
Aga mis teedeehituse tehnoloogia põhjamises on ühist teemaksoleva liikluses mõistusevastase käitumisega?
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sõidan suviti suht palju,üleelmine suvi tehti Valmiera lähedal asfalteerimis töid.Peatasin auto lausa kinni,võtsin mõõdulindi ja mõõtsin üle,esimese afaldi kihi paksus oli 10-12cm ja teisel kihil 13-15cm.Kahjuks polnud seadet millega pilti teha,oli plaan saata pilt(kui oleks pildimasin olnud) teatud institutsioonidele ja pärida miks naabrid rohkeb afalti panevad kui meil?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,526
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Võsa ega otseselt ei olegi meie pasast tehtud teed mõistusevastase käitumisega liikluses seotud. LIhtsalt see jutt kuidas tänu naastudele meie teed nii laines ja krt teab milles on tibake imelik. Aga niikaua kui siin(Eestis) toimib asi nagu toimib,siis oleme sellegi üle õnnelikud. Ja loodetavasti hakkab ka on Politsei varsti vähe teravama pilguga vaatama neid krõbistajaid.
Ma vist isegi sain Politseilt mingi paar aastat tagasi noomida kui olin talveks naastudega varuratta suveks autosse jätnud ja siis selle kusagil Pärnu kandis alla keerasin. Enne Pealinna seal kaherealisel sõitsin Politsei autost mööda ja tuldi vilkuritega järgi. Seletasin oma lolluse ära ja lubasin koju jõudes suvise varuratta alla panna. Reaalselt vist oleks võinud trahvi kirjutada ja ülevaatusele saata. Aga samas tunnustati,et viitsin talveks talvise varuratta panna
Aga mõistusevastast ka natuke. Tulin linnast päeval ja kadrioru foori juures motikamees tiksus autode vahelt vaikselt läbi ette poole. Ilusti vaikselt ja viisakalt ning tehti talle ka kenasti ruumi. Foor läks roheliseks ja motikas lahkus oma teed. Oli selline matkaka tüüpi. Autod hakkasid ka juba liikuma kui minust(olin neljas auto foori taga) tuiskas autode vahelt läbi baigivend. No ikka hooga tuli kahe rea vahelt. Minust ja minu ees olnust sai kenasti mööda,aga järgmine ilmselt trammitee ületamiseks korrigeeris sõiduraja piires oma teekonda ja ei pannud kamikazet tähele. Ja karistuseks jäi ilma oma peeglist. Baigi vennike sai vabasse vette ja tõmbas täpiks kohe. Päris kindlasti tundis ta,et sõitis peegli maha audil. Audi paugutas ka järgi aga seal uue ristmiku juures oli punane(baigivennike lasi sealt läbi ja lasnagorski poole) ja audi jäi seisma. Andsin audi omanikule oma telefoni numbri kui tunnistajat vaja. Kahjuks polnud ka minu ees olnud autos kaamerat ja keegi meist ei pannud ka numbrit tähele. Aga minu ees olnud mersu juht arvas,et ristmiku kaameratest peaks äkki kasu olema baigigeeniuse tuvastamisel. Lubati ka teada anda kuda läheb asjaga. Vot selline mõistusevastane olukord.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
et suuremat vaidlust vältida, siis tuletaks meelde, et meie teede rööpad on nii kitsad, et veokad sinna ei mahu kuidagi. seega sõidukate ja nelte teema. ja loomulikult on asfalt sitast ja savist tehtud.
aga kui aus olla, siis on meil väga head teed ja mina olen küll rahul.