Mõistusevastased manöövrid liikluses

(10-06-2020, 20:34 PM)Alts Kirjutas:  Politsei rammis kihutanud Audi teelt välja, viis noort jooksid metsa
https://tartu.postimees.ee/6993825/polit...ksid-metsa

Hästi kasutatud maksuraha! Tublid!

Kuigi, kas seda kõksu nüüd just rammimiseks saab nimetada - see paraolümpia ju sõitis end ise teelt välja, suti oli vaja ainult aidata Big Grin Aga eks kirjatsuradel ju draamat vaja ...
Hea, et kõik taipasid jälitamisel (kenasti hoiti eemale) eest hoida ja ühtegi last/vanurit ette ei sattunud.
Vasta

Mind ajas täna Laitse kandis üks õppesõidumärgiga Volvo V70 korralikult vanduma. Sõitsin täislastis metsakaga- täpselt 52 tonni nagu lubatud - Ääsmäe suunas, kiirus 90 ja eelpoolnimetatud Volvo otsustas mingi 100 meetrit enne mind ette keerata, pidin üsna tugevalt pidurdama. No ja siis loomulikult töllerdati mitu kilomeetrit 90 tsoonis 70ga!
Iseenesest pole selles manöövris midagi erilist, mind ajas vanduma just see, et krt algusest peale õpetatakse vist paljusid nii, et mine-mine, veokas on aeglane, jõuad küll! Kusjuures kui see enne Ääsmäe vasakule ära keeras, nägin, et kõrvalistmel oli mingi lillelise kleidiga naesterahvas- need sõidavad tihti ise ka nö loominguliselt. 
Krdi idikad ei saa aru, et veokas küll kiirendab aeglaselt, kuid saades hoo sisse, on ta täpselt sama "aeglane" kui lubatud kiirusega sõitev sõiduauto!
Ja talvel ei pruugi see "mine-mine" üldse hästi lõppeda, kuid ikka tehakse!
Krt küll, maast madalast tegeldakse enesetapjatest idiootide kasvatamisega!
Vasta

https://www.err.ee/1104663/tallinnas-huk...ks-inimest 

https://m.delfi.ee/eesti/article.php?id=90100891 

999 ISA  See auto ennegi silma paistnud. Kes seal süüdi, eks hiljem selgub.
Õhtulehest: Järva sõnul viitab praeguseks kogutud info, et esimesena sõitis BMW otsa Fordile, kuid milline oli edasine sündmuste käik, on alles selgitamisel. Järva lisas, et sündmuskohal praeguseks kogutud tõendid annavad politseile alust arvata, et BMW kiirus võis olla lubatust suurem. BMW juht viibib praegu haiglas. Alkoholijoovet juhil ei tuvastatud ja keelatud ainete tarvitamine on välja selgitamisel. Asjaolude selgitamise käigus on ilmnenud, et BMW-d juhtinud mehel ei ole juhtimisõigust.

Loe lähemalt https://www.ohtuleht.ee/1004998/fotod-la...us-inimene

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Omaette hea on ka pressiesindaja kommentaar, ilmselt ta ise seda lõiku ei näinud, et sellist poliitkorrektset kelbast suust välja puhus.

Mis kergliiklejate ohtupanekust seal rääkida ja suunatule mittenäitamisest jahuda, kui bayerische motorwerke ag heal kundel silmajärgi hinnates nii sadaviiskümmend sees oli, seitsmekümne alas???

Muidugi, antud juhul ei saa meie täit tõde näha, sest vaade on ainult ettepoole. Kui kohusetundliku liikleja nr.1 apastraat näitas 72kmh, siis võis ülimalt küsitava möödasõidu põhjuseks olla veel kohusetundlikuma liikleja nr2(teises reas kõrval või veidi tagapool) samalaadne või veel väikesem kiirus ja sinna taha tekkinud tropp. Mis siis mõnel kuumaverelisemal lõpuks katuse lendu viis. See ei ole muideks debiilse käitumise õigustamiseks öeldud, vaid üks võimalik konstruktsioon retrospektiivis. Kui on kaks rida, siis võiksid ennast ebakindlamalt tundvad kodanikud ikkagi esimesse ritta sättida, et enda ja teiste hormoonitaset kontrolli alla hoida. Mis sest, et kõigil on samasugused õigused ja nii edasi. Ega selline mul-on-ju-õigus tegelane oska ka siis midagi mõistlikku pihta hakata, kui tagantpoolt vilkuvate tuledega ja vastavate õigustega neljarattaline tulemas on. Korduvalt nähtud lugu.

Kunagi, kui Pirita teel veel 70 oli kiiruseks, siis tekkis ühel õhtupoolikul võimalus seda lõiku umbes 50-ga läbida. Ees nimelt kruiisisid kõrvuti kaks autot, millede juht ja kõrvalistuja üksteisega magusasti rääkima olid sattunud. Ja väga hullusti ei tuututatudki seal taga venivas sabas tavapärasest tunduvalt madalama kiiruse tõttu, ega proovitud kõrvalt mööduda. Oli küll kena madala päikesega õhtupoolik ja võib arvata, et kõik teisedki tundsid väiksest chillimisest samasugust mõnu, kui kahes cruiseris viibivad kodanikud, meelega oma meil-pole-kuhugi-kiiret olekut rõhutades. Osalt võis küll kahtlustada põhjusena käsirelva, või selle imitatsiooni, millega vähemasti üks asjaosaline täiesti häbenematult jutuajamisele kaalu andes vehkis, käsi poolenisti aknast väljas. Delfisse ei helistanud, politsei jutupulga kommantaari ei küsinud. Tagantjärele võib lisada, et teatud prohvetlikkus selles sõidus ju oli. Nüüd on sääl ka ametlik kiirus viiekümne peale vähendatud. Ja käsirelva meenutava esemega toimetavad ses piirkonnas rohkem seadusesilmad.
Vasta

Selle laagna kanali kangelase tagajärg vaadates otsige piltidelt bussipeatust ehk siis seda paviljoni. 
See on kõik selle "isa" kõhuall. Hukkus just bussi oodanud inimene ja teine sai viga.
Vasta

Viidati siin uudisele, et hukka sai ka üks mootorrattur. Mul pole tsiklimeeste vastu midagi, kuid ükspäev kusagil Riisipere ja Vasalemma vahel koormaga kiira-käära teel sõites tuli kurvis vastu tsikkel, kes oli ikka suht telgjoone lähedal ning kiiruse tõttu korralikult kaldes ka. Õnneks jõudis ta mind märgata ning silmnähtava jõnksuga end oma sõidurajale tagasi vedada. Ütlesin seda seetõttu, et selliseid asju oma silmaga nähes tekib küll tunne, et mõned on vist suitsiidsed.

Aga see 999ISA- see auto on vist kurjast vaimust vaevatud, et kõik, kes selle rooli istuvad- satuvad igasugu "äpardustesse". Hetkel surmaga lõppenud õnnetuse puhul ei ole vist teada, kes õnnetuse põhjustas, kuid miskipärast arvan, et bemmimees.
See auto omanik ise on aga videotest nähtud sõiduvõtete põhjal täisdebiil.
Vasta

Nüüd siis kaks hukkunut. 

https://www.postimees.ee/7001680/laagna-...taotlemist
Vasta

Mõned asjad peaks vist pisut selgemaks rääkima...
(21-06-2020, 08:15 AM)alfredo Kirjutas:  Omaette hea on ka pressiesindaja kommentaar, ilmselt ta ise seda lõiku ei näinud, et sellist poliitkorrektset kelbast suust välja puhus.

Mis kergliiklejate ohtupanekust seal rääkida ja suunatule mittenäitamisest jahuda, kui bayerische motorwerke ag heal kundel silmajärgi hinnates nii sadaviiskümmend sees oli, seitsmekümne alas???
Politsei pressika poolt väljaöeldav on suvalisest foorumijutust grammi võrra kõvema kaaluga, sest politsei saab oma töös lähtuda ainult tõenditest. Ei ole andmeid, et antud pardasalvestise kiirusenäit oleks taadeldud mõõtevahendi väjundilt loetav, mitte kaamera enda GPSi poolt genereeritav kiirusenumber. Seetõttu juriidilises mõttes võib see number seal olla või ka mitte olla, sellest ei muutu halligi. Selle pärast saab väärteokoosseisu mõttes jutuks olla ainult videopildilt objektiivselt tuvastatav paremalt möödumine, ei muud, sellest ka halvakspanu tekitav "jahumine".
(21-06-2020, 08:15 AM)alfredo Kirjutas:  Muidugi, antud juhul ei saa meie täit tõde näha, sest vaade on ainult ettepoole. Kui kohusetundliku liikleja nr.1 apastraat näitas 72kmh, siis võis ülimalt küsitava möödasõidu põhjuseks olla veel kohusetundlikuma liikleja nr2(teises reas kõrval või veidi tagapool) samalaadne või veel väikesem kiirus ja sinna taha tekkinud tropp. Mis siis mõnel kuumaverelisemal lõpuks katuse lendu viis. See ei ole muideks debiilse käitumise õigustamiseks öeldud, vaid üks võimalik konstruktsioon retrospektiivis. Kui on kaks rida, siis võiksid ennast ebakindlamalt tundvad kodanikud ikkagi esimesse ritta sättida, et enda ja teiste hormoonitaset kontrolli alla hoida.
Palume lisaks "konstruktiivsele kriitikale" juurde lisada, kui mitme ülekilomeetertunniga on lubatud ühtlases liiklusvoos teises reas sõita. Sorri, aga kui mõlemad read liiguvad 70 alas 72...75-ga, siis ei ole mul (ning ülejäänud paarisajal juhil) mingit põhjust ennast paremasse ritta ära korjata selleks, et mõnel Väljavalitul oleks võimalik +20, +30, +40kmh sõita. Kiirusepiirangutel on üldjuhul mitu mõtet ning kui mõnel närvikava on nii p*rses, et seda ei kannata, siis... noh, s*tt lugu küll. Sellest ei maksa nüüd välja lugeda, et ma kellegi kiiruseületamist meelega takistama lähen, seda mitte, aga oodata, et ma kummardades teed annaks, kusjuures ise seejuures liigeldes lubatud kiirusega pluss mõni kmh otsa (räägime loomulikult tegelikust kiirusest, mitte spidonäidust), siis ei.
Kui tunti ka muret selle pärast, et mida need +5-ga teises reas parkivad teevad siis, kui on vaja vilkuritele teed anda. Kindlasti on igasuguseid, aga ma võin vähemalt enda eest rääkida, et sellisel juhul pole probleemiks samuti korraks +30 vajutada, et end kiiremini eest ära korjata. Või punasega ristmikule välja sõita. Või veel mingit muud lahendust teha vastavalt olukorrale. Kui analüüsida erinevaid kiirustamiste põhjuseid, siis tuledemängu saatel läheneval kiirabil on tõenäoliselt objektiivselt arusaadavam põhjus kiirustada kui keskmisel paari aasta vanusel parketimaasturi omanikul.
Vasta

Tea jah, kas suvaliste foorumijahumiste peale on mõtet sedavõrd süvendatud analüüsiga oma aega üldse raisata :
Vasta

(21-06-2020, 09:56 AM)MeelisV Kirjutas:  Selle laagna kanali kangelase tagajärg vaadates otsige piltidelt bussipeatust ehk siis seda paviljoni. 
See on kõik selle "isa" kõhuall. Hukkus just bussi oodanud inimene ja teine sai viga.
Tundub, et nüüd edaspidi hakatakse järjest rohkem ka tapjajuhtide lähisugulasi ja sõpru häbimärgistama. Laagna BMW juhi puhul tõmmatakse paralleele Saaremaa surmaavariiga ning ühiseks näitajaks olevat asjaolu, et sugulased-sõbrad (Saaremaa puhul "terve küla") teavad millise inimesega on tegu ning ei tee midagi (nt. võtmete äravõtmine, kohene politsei kutsumine vms):

https://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/video-politsei-laagna-tee-mortsukjuhist-see-on-nagu-saaremaa-kihutajaga-koik-teadsid-milline-mees-on-aga-mitte-midagi-ette-ei-voetud?id=90242203

https://epl.delfi.ee/arvamus/juhtkiri-sobrad-arge-laske-tapjaid-rooli?id=90242567

Süütute inimelude hinnaga võrreldes on tapjajuhtide lähedaste kaasosalisteks väänamine muidugi mingil määral arusaadav. Seda suhtumist toetab ka Eestis väga laialt levinud aforism: Ütle, kes on su sõbrad ja ma ütlen, kes oled sa ise.
Vasta

Natuke leebem juhtum. Täna kell üheksa + minutid sõitis Pärnust Riia suunas Leedu numbriga buss, mille kiirus oli 60 km/h ja ei sentimeetritki telgjoonest eemale. Õnneks keeras Valga suunas ja jäi tee pervele seisma. Kas rike või lihtsalt savi teistest.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(22-06-2020, 10:05 AM)mossepower Kirjutas:  
(21-06-2020, 09:56 AM)MeelisV Kirjutas:  ...
Tundub, et nüüd edaspidi hakatakse järjest rohkem ka tapjajuhtide lähisugulasi ja sõpru häbimärgistama.
...

Mida kuradit? Mismoodi saab täiesti normaalse naabrivalve kohta nii sitasti öelda? Või läks sõnakasutusega lappama?

Vaid ja ainult ühiskondlik surve saabki mõjutada mõtlemisvõimelisi inimesi. Täisidioote paraku ei mõjuta ka see, aga alati saab teada anda, et kahtlane kuju siirdus liiklusesse. Eriti Lihalasjuhutunu valguses ei kipu võõrast räuskajat väga korrale kutsuma tõttama enam... Sad

Kuniks meil on valdavaks suhtumine, et mida rohkem rikkuda, seda kõvem mees ollakse, säärased tahtlikud tapmised ka jätkuvad. Laagna teel juhtunu ei ole õnnetus, vaid tahtlik tapmine!  Kui ükskord jõuab takkakiitjatele kohale, et järgmisel korral võib olla auto all oma viimast hingetõmmet tegemas Sinu enda lähisugulane/kallim/hää sõber, siis on lootust. Aga kuni seda ei ole, kuniks kordnikus nähakse vaid "kitse" või "menti", kes vaid kiusab, jäämegi ahastavaid pealkirju lugema ajudeta amööbide amokijooksust.

Palun, teeme endast oleneva, et meie nähes ükski säärane surmakutsar kedagi ära ei tapaks. Jaanid tulemas, hulk mehepoegi joob end tõenäoliselt jälle idiootideks ja siirdub "oskusi näitama"Sad
Vasta

999isa põhjustatud õnnetuses osales...tundmatu?! Kollane auto?
Vasta

(21-06-2020, 08:15 AM)alfredo Kirjutas:  Kui on kaks rida, siis võiksid ennast ebakindlamalt tundvad kodanikud ikkagi esimesse ritta sättida, et enda ja teiste hormoonitaset kontrolli alla hoida. Mis sest, et kõigil on  samasugused õigused ja nii edasi. Ega selline mul-on-ju-õigus tegelane oska ka siis midagi mõistlikku pihta hakata, kui tagantpoolt vilkuvate tuledega ja vastavate õigustega neljarattaline tulemas on. Korduvalt nähtud lugu.
Kui teiste liiklejate käitumine hormonaalset tasakaalu nii drastiliselt mõjutab siis peaks tugevalt kaaluma, kas peaks liikluses osalema.
Ma ei kandideeri oma miinusprillidega lenduriks ega puuduva viisipidamisega ooperikoori. Füüsilised/meditsiinilised eeldused puuduvad, eks. Samas autojuhiks peab ennast igaüks, kellel piisavalt jäsemeid...
Vasta

Sõiduki mitme ühesuunalise sõidureaga teel määrab ära kaks asja: lastetuba (ehk empaatiavõime) ja asulavälisel teel ka seadus. Kes on sõitnud autoga Skandinaavias ja/või Euroopas teab, et elementaarne viisakus on teist sõidurada (näiteks +2km/h kiiremini liikudes kui sõiduk esimeses reas) mitte blokeerida.
Vasta

(22-06-2020, 14:47 PM)cameeleon Kirjutas:  Sõiduki mitme ühesuunalise sõidureaga teel määrab ära kaks asja: lastetuba (ehk empaatiavõime) ja asulavälisel teel ka seadus. Kes on sõitnud autoga Skandinaavias ja/või Euroopas teab, et elementaarne viisakus on teist sõidurada (näiteks +2km/h kiiremini liikudes kui sõiduk esimeses reas) mitte blokeerida.
absoluutselt õige. lisaks siia juurde veel seda,et veokad sõidavad viisakalt esimese reas,mitte nagu meil,kus rekkad laiutavad teises ja kolmandas reas
Vasta

200 km/h.? 



https://www.postimees.ee/7002574/laagna-...s-200-km-h
Vasta

(22-06-2020, 12:21 PM)v6sa Kirjutas:  
(22-06-2020, 10:05 AM)mossepower Kirjutas:  
(21-06-2020, 09:56 AM)MeelisV Kirjutas:  ...
Tundub, et nüüd edaspidi hakatakse järjest rohkem ka tapjajuhtide lähisugulasi ja sõpru häbimärgistama.
...

Mida kuradit? Mismoodi saab täiesti normaalse naabrivalve kohta nii sitasti öelda? Või läks sõnakasutusega lappama?
...
Kui naabrivalve toimib on kõik ikka hästi. Häbimärgistamine on just naabrivalve puudumise korral ning hoolimata sellest, et misiganes põhjusel ka silm kinni pigistatakse.
Vasta

(22-06-2020, 14:28 PM)Telc Kirjutas:  
(21-06-2020, 08:15 AM)alfredo Kirjutas:  Kui on kaks rida, siis võiksid ennast ebakindlamalt tundvad kodanikud ikkagi esimesse ritta sättida, et enda ja teiste hormoonitaset kontrolli alla hoida. Mis sest, et kõigil on  samasugused õigused ja nii edasi. Ega selline mul-on-ju-õigus tegelane oska ka siis midagi mõistlikku pihta hakata, kui tagantpoolt vilkuvate tuledega ja vastavate õigustega neljarattaline tulemas on. Korduvalt nähtud lugu.
Kui teiste liiklejate käitumine hormonaalset tasakaalu nii drastiliselt mõjutab siis peaks tugevalt kaaluma, kas peaks liikluses osalema.
Ma ei kandideeri oma miinusprillidega lenduriks ega puuduva viisipidamisega ooperikoori. Füüsilised/meditsiinilised eeldused puuduvad, eks. Samas autojuhiks peab ennast igaüks, kellel piisavalt jäsemeid...

Imelik, ei pannud justkui kirja, et tegelen igapäevaselt teises rajas laiamisega, lisaks loomulikult tuututan pidevalt alla kahesaja sõitvatele kaaskodanikele, aga head ksf-id loevad kuidagi selle sealt tekstist välja, et midagi seesugust ikkagi mõtteis mõlgub. Kui kedagi just spetsiaalselt huvitab, siis teatan avalikult, et ka linna sees 70 alas võtan esimesel võimalusel paremale poole tagasi, kui teekatte kvaliteet vähegi võimaldab ja proovin teistesse igatepidi viisakalt suhtuda. Kiirust hoian tavaliselt liiklusvooga võrdselt, mingeid erilisi eeliseid ei vaja. Möödasõite teepervelt ei tee. No mida siis veel? Üldjoontes lähtun liikluses, kui kogu elus lihtsast põhimõttest - nagu sina külale, nii nemad sinule. Siiani olen kuidagi hakkama saanud, eksnäis mida tulevik toob.
Vasta

(22-06-2020, 15:47 PM)alfredo Kirjutas:  Üldjoontes lähtun liikluses, kui kogu elus lihtsast põhimõttest - nagu sina külale, nii nemad sinule.
...ja nii lihtne ongi. Paneme selle tõdemusega ülal tekkinud möödarääkimisest tulenenud nn vaidlusele punkti: see ei vii kuhugi.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: rulli, 55 külali(st)ne