27-05-2020, 20:23 PM
Mine tea,ehk saaks sealt miskit.Vaja oleks üle vaadata...
(27-05-2020, 20:16 PM)klemm Kirjutas: Saed auto keskelt pooleks ja on metall, mingeid pabereid pole vaja. Vin muidugi ka välja lõigata ☺
(27-05-2020, 20:16 PM)klemm Kirjutas:kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga,+++++ on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.(27-05-2020, 19:13 PM)muska71 Kirjutas:Saed auto keskelt pooleks ja on metall, mingeid pabereid pole vaja. Vin muidugi ka välja lõigata ☺(26-05-2020, 22:13 PM)samodelkin Kirjutas: Aga, kui autol dokumente pole, siis ei saa teda ka kokkuostu viia.saab kaalule viia küll,kuimon dokid ja omanik surnud siis keerulisem ja tuleb nootari kadalipp löbi teha ja muudkui maksta.omal nahal kogetud ja siin foorumis ka juba juttu olnud.
(28-05-2020, 07:42 AM)muska71 Kirjutas:ja aastajs tagasi äia mosse läks ühes tükis koos vinniga kuna passis olev vin ei ühtinud kerel olevaga ja ei olnud ka isegi vanas registris selle vinniga masinat olemas,tund pidin ootama enne kui oli selge,et paberitega masin tegelikult ilma ja kui oleks vinn kattunud siis ainult nootari paberiga või takkajärgi teha ostu müügi8 leping ja volitus utiliseerimiseks,nii on lood.(27-05-2020, 20:16 PM)klemm Kirjutas:kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga,tutermaal on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.(27-05-2020, 19:13 PM)muska71 Kirjutas:Saed auto keskelt pooleks ja on metall, mingeid pabereid pole vaja. Vin muidugi ka välja lõigata ☺(26-05-2020, 22:13 PM)samodelkin Kirjutas: Aga, kui autol dokumente pole, siis ei saa teda ka kokkuostu viia.saab kaalule viia küll,kuimon dokid ja omanik surnud siis keerulisem ja tuleb nootari kadalipp löbi teha ja muudkui maksta.omal nahal kogetud ja siin foorumis ka juba juttu olnud.
(28-05-2020, 07:47 AM)muska71 Kirjutas: ja aastajs tagasi äia mosse läks ühes tükis koos vinniga kuna passis olev vin ei ühtinud kerel olevaga ja ei olnud ka isegi vanas registris selle vinniga masinat olemas,tund pidin ootama enne kui oli selge,et paberitega masin tegelikult ilma ja kui oleks vinn kattunud siis ainult nootari paberiga või takkajärgi teha ostu müügi8 leping ja volitus utiliseerimiseks,nii on lood.Mosse ja üldse vana vene autoromu puhul oleks päästvaks ütluseks, et Eesti ajal pole arvel olnudki. Pole kuulnud, et keegi vanametallifirma oleks seda ise hakanud kindlaks tegema, piisab kliendi ausõnast.
(28-05-2020, 07:42 AM)muska71 Kirjutas: kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga, ***** on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.
(28-05-2020, 10:20 AM)v6sa Kirjutas:sama juttu ajas ka pealik kui mossega seal olin,et kui on dokid siis peab OMANIK viima,sest kes garanteerib,et ma naabri autot ei viinud ja nii olla ka kunagi juhtunud.(28-05-2020, 07:42 AM)muska71 Kirjutas: kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga, ***** on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.
Ja kuniks keskkonnaamet väga omanikku ei pasteeri, see nii ka jääb. Loodetavasti veel pikalt.õ
Aga piisab vaid ühest "uuriva ajakirjaduse eksperimendist" reaalselt probleeme tekitava masinaga (mingi pärimiskeiss, pahatahtlik ärandus vms.), mis vastuvõtja vastululelikkust kurjasti ära kasutades üle kaalu tõugatakse ja seejärel ahastavate pealkirjade saatel meedias "pardakki avalikustama" suunatakse ning on ka sel kioskil isu läinud mingite marginaalsete probleemautodega tegelda. Katsume nii teha, et info säärastest mõistusega asja võtvatest punktidest ei leviks vastutustundetute jobudeni.
(28-05-2020, 09:27 AM)mossepower Kirjutas:Saab ikka. Kuusakoski ei võta, aga väga palkjudel teistel on ükskõik neist pabereist. Viisin hiljuti suht uue kabrio saabi ära. Katuse, dokid ja numbrid jätsin endale.(28-05-2020, 07:47 AM)muska71 Kirjutas: ja aastajs tagasi äia mosse läks ühes tükis koos vinniga kuna passis olev vin ei ühtinud kerel olevaga ja ei olnud ka isegi vanas registris selle vinniga masinat olemas,tund pidin ootama enne kui oli selge,et paberitega masin tegelikult ilma ja kui oleks vinn kattunud siis ainult nootari paberiga või takkajärgi teha ostu müügi8 leping ja volitus utiliseerimiseks,nii on lood.Mosse ja üldse vana vene autoromu puhul oleks päästvaks ütluseks, et Eesti ajal pole arvel olnudki. Pole kuulnud, et keegi vanametallifirma oleks seda ise hakanud kindlaks tegema, piisab kliendi ausõnast.
ca. 1980. aasta mossega on see muidugi võimalik, aga nt. 1995. aasta mondeot kaalule viies nii hõlpsalt muidugi ei saa.
(22-06-2020, 19:18 PM)13piisab Kirjutas: Peugeot 307 uus tagaamort Sachs (1tk)Lisaks on samale masinale esimese stabilisaatori nn kont. 1tk, kirju peal pole, aga ilmselt Lemförder vms viisakama otsa tükk.