Poob kinni ja jõudu pole
#1

nii mure siis selline et sai ära vahetatud kolb ja kolvirõngad ,poes ostmas käies sai kõik ilusti üle mõõtetud, peaks nagu ilusti sobima , algul paned käima jõudu meeletult tõmbab sussi all ringi nagu nalja aga see kõik esimese käiguga , teisel ikka jõudu pole ja lõpuks poob kolvi kinni, kõik tihendid ja asjad said ju ka ära vahetatud, karbuss puhastatud aga ikkkagi teise käiguga jõudu pole?????????mõistus on otsas ei oska enam midagi ette võttaSadSad vajaks hädasti abi Rolleyes
Vasta
#2

kolvi ja rõngaste vahetamisel ei ole mingit mõtet kui kohe hakatakse sussi ringi laskma... uued detailid tuleb korralikult sisse töödata! mõni ime siis et ei tööta ja kaua vastu ei pea

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

hmmm krt kolb ja rõngad ikka korras vaatasime järgi juba lihtsalt poos kinni ja mu oma arust tark isa arvas te ei juhtu sellega midagi ja tema oli see kes ketta all ringi lasi , jupid jäid õnneks terveks, aga nüüd tekkis mingi kolin sisse ja käima ei saanud , isegi mitte joostes sest taguratas oli lihtsalt plokkis( sidur lahutab korralikult) vajan jätkuvalt abi!!!!!! ple vaja mõliseda et \"kas sa midagi asjade sisse töötamisest oled kuulnud.......??\" tean isegi et tuleb sisse töötada.
Vasta
#4

oi teid nokki küll,arvatavasti heitis splint hülsi ja kolvi vahele tuttu,mis pole üldse hea juhtum.
Vasta
#5

kui see patt pole, siis mis masinaga tegu on.....
Vasta
#6

Kas lahutatud siduri korral on tagaratas plokkis? Kui nii, siis vaata käigukast üle.
Muidu võta mootor korra lahti ja vaata, mis tal viga. Kui mootor täiesti kinni, siis pole mõtet teda jõuga lahti kangutada või plokkis tagurattaga ringi joosta. Võta vaikselt lahti ja vaata, mis valesti on.
Vasta
#7

äkki ostsid ikka natuke liialt suure kolbi mis kuumenedes liialt paisub ja kinni poob

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#8

ei tea ie usu et liiga suur kolb sest kõik sai üle mõõtetud nagu ilusti ja kontrollitud , tegu mudu Stellaga , seda splinti peab uuurima ja miks see hea juhtum pole siis kas seda ei saa ära vahetada kudagii?mingi raske töö?
Vasta
#9

mul oli sama jama, kolin tekkis sellest et väntvõlli otsas see kus sõrm käib see pronks või vaskpuks või mis see seal on oli poolex kulunud vahetasin ära kolin kadus, natuke aega sai väga hästisõitta, aga kolvil splindid või mis neid rõngaid kinni hoiavad olid si*asti tehtud ja rõngad liikusid sõiduajal paigast ära ja lõi rõngast tykki väljaSmile muidu oli sama jama et algul jõudu kõvasti aga natuke aega sõidad siis juba 2 käiguga jõudu pole ja hakkab pooma. kah stellaga tegu
Vasta
#10

raix666 Kirjutas:seda splinti peab uuurima ja miks see hea juhtum pole siis kas seda ei saa ära vahetada kudagii?mingi raske töö?

Splindi vahetus pole keeruline aga kui see splint töötaval mootoril oma pesast välja hüppab, võid halvemal juhul arvestada uue kolvi, silindri jä rõngastega.Kriimu saavad kolb-silinder igal juhul sisse.
Vasta
#11

splint tõmbab hea soone sisse kui ta sealt jooksu otsustab panna.Ja silindri-kolvi mahavõtmisel vaata,et splint karterisse ei kargaks.
Vasta
#12

minu söbral oli ka Stellaga selline jama...1 käiguga,läks,pani 2 ja laks,tagu ratas plokkis.Vahetas selle splindi ära ja köik korrasWink
Vasta
#13

ei mitte teise kägiu sisse panemise ajal ple taguratas plokkis vaid näiteks kui üritan joosta käima , noh panen käigu sisse ,vajutan siduri alla ja hakkan jooksma siis ma seda mitte teha ei saa sest taguratas plokkis aegajalt hüppab lahti teeb nõksu ära ja jälle plokkis.
Vasta
#14

siis vöib olla mingi muu jamaRolleyes
Vasta
#15

no ma tean isegi et millekis viga on aga seda küsin ma teilt et milles siis?
Vasta
#16

kui ka siduri lahutamisel on ratas plokkis siis kontrolli üle käigukast ja kindlasti ka sidur

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#17

püha riist ja viletsus. võta mootor laiali ja vaata mis viga siis. 1-2 tunni töö ju

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#18

njah a mis jubinatele tasuks silm peale visata?
Vasta
#19

Nagu eelpool mainitud,
mopeedur Kirjutas:kontrolli üle käigukast ja kindlasti ka sidur
Kui mootor juba laiali, siis ju lihtne üle vaadata, mis on teisiti, kui peaks.
Vasta
#20

olen elus ühe korra mootori lahti võtt ja ei jaga veel ästi ära mihuke ta olema \"peaks\" minu silmajärgi kõik tundub õige olema a sidurit mul oligi plaanis uurida
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne