Belarus traktorid.

Variant on see, et toiduõli leotas kogu sodi lahti ja see on nüüd rõemsasti pihustiostad ära ummistanud ja Sul on kolvis auk.

Mis lõhnaga on karteris olev õli? Ega seal pool toiduõli ole?

Kuidas õli filtreerisid?

Õli ise kütusena rõngaid kinni ei kleebi, aga kui miskit pihustamisega pahasti on, siis selle kõrvalsaadusena võib küll nalja saada.

Arvestades russi mootorite hõlpsat saadavust, siis mina kontrolliks pihustid, sooritaks vajadusel mõned reguleerimised  ja tõmbaks wõiduka lõpuni edasi.
Vasta

(21-07-2020, 22:30 PM)Kult Kirjutas:  Täna tekkis selline probleem niites, et hakkas klapikambri peal olevast tuulutus torust auru/suitsu/vms välja ajama.
Vesi pole segamini õliga, käivitub hästi, jahutusvedelikku pole kadunud. Aga olen kasutanud toiduõli kütusena ja äkki mingi viimased 200l puhtalt mitte diisliga segamini, kas on variant et on mõned rõngad kinni jäämas või midagi sellist.

Nagu ma aru olen saanud siis tegeletakse niitmisega. Kuuma ilma ja raske tööga normaalne nähtus. Seni kuni sealt torust tuld ei lenda on kõik normis CCCP standartite järgi.
Russi mootoril väike aur on tehasest kaasa pandud juba. Vaata kui paljud on toonud voolikuga selle auru allspoole, et mootorit ei määriks. Vanal mootoril lihtsalt pole kõik tolerantsid enam paigas ja mõni gramm tuld pääseb kolvipealt karterisse. Sealt ka see aur.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(22-07-2020, 10:36 AM)Daff Kirjutas:  Nagu ma aru olen saanud siis tegeletakse niitmisega. Kuuma ilma ja raske tööga normaalne nähtus. Seni kuni sealt torust tuld ei lenda on kõik normis CCCP standartite järgi.
...


Märkus õige. Ning edasijõudnud kasutajad juhivad tule kaasasoleva metalltoruga korstnasse ja lasevad päeva õhtuni ära.
Vasta

Õli olen filtreerinud läbi sõela ja siis pärast paar kuud vaadis settinud ja pealt poolt pumbanud välja.

Karteris on ka õli/õli lõhna, aga see on arvatavasti kütusepumbast, on juba mitu aastat läbi lasknud ja pole viitsinud tegeleda sellega. See aasta sai uue originaal etteande pumba, aga polnud selles asi.

Mootori hääl oleks nagu sama mis varem ja käib sama hästi, õlisurve ka nagu tavaliselt.

Plaan on õlivahetus ja diisel paaki. Voolik tuulutusele otsa ja ots kanistrisse et oleks võimalik jälgida mis toimub.
Vasta

Hea plaan. Eriti see õlivahetuse osa lekkiva KSP korral.

Muide, äärmiselt vastutustundetu ja keskkonnavaenulik on kasutatud mootoriõli setitada ja lasta läbi mootori kütusega vahekorras 1:10 või lahejmalt... Rolleyes Mida kehvem on mootor, seda rohkem tekib suitsuefekte.
Vasta

(22-07-2020, 12:58 PM)v6sa... Kirjutas:  Muide, äärmiselt vastutustundetu ja keskkonnavaenulik on kasutatud mootoriõli setitada ja lasta läbi mootori ...
heh, kui sa mälu pingutaksid ja/või eeltpoolt loeksid, siis oli juttu et austet ksf on paar aastat toiduõliga sõitnud, see natu teine asi ...

P.S. ka mina olen vahepeal suviti lahjendamata toiduõliga mootorit toitnud ja pannkoogilõhnadega muru niitnud.
Vasta

(22-07-2020, 13:15 PM)honkomees Kirjutas:  
(22-07-2020, 12:58 PM)6sa... Kirjutas:  Muide, äärmiselt vastutustundetu ja keskkonnavaenulik on kasutatud mootoriõli setitada ja lasta läbi mootori ...
heh, kui sa mälu pingutaksid ja/või eeltpoolt loeksid, siis oli juttu et austet ksf on paar aastat toiduõliga sõitnud, see natu teine asi ...

P.S. ka mina olen vahepeal suviti lahjendamata toiduõliga mootorit toitnud ja pannkoogilõhnadega muru niitnud.

Märkasin ja arvestasin. Lihtsalt pisikese säästunipina või nii sai mootoriõli taaskasutuslik osa lisatud. Neile, kel mootorist ja kõhnuvast maailmamajandusest on pohhui.
Vasta

Toiduõliga olen ainult see aasta sõitnud, siis ka diisliga pooleks, viimased 200l panin puhast, kokku 500l umbes. 

Uus õli sisse ja biovaba diislit paak täis ja tööle
Alguses oli seis sama, auras/survestas korralikult, aga umbes 2.5 tundi hiljem kadus ära.  Ülejäänud 2.5 tundi ei auranud ega olnud survet. Kui lõpetasin töö siis kerge aur oli, aga mitte midagi hullu.
 Äkki sai korda jälle.
Vasta

Tere

Tekkis üks küsimus. MTZ 920.3 traktori üks väljalaske kollektori polt on lahti tulnud ja "kadunud". Kas ma võin selle poldi asendada sobivas mõõdus tavalise 8.8 poldiga? Tegemist ikkagi suure kuumusega ja ehk on sinna midagi "kuumakindlamat" ette nähtud. Kas paigaldamisel peaks ka mingit määret kasutama, et hiljem lahti saamine lihtsam oleks.
Vasta

Grafiit või vasemääre.
Vasta

Kui juba midagi panna siis keraamilist.
Vasta

Kõige paremini tuleb lahti ikka kui sinna üldse mingit määret ei pane... Ei põle midagi kinni ega midagi.   Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(26-07-2020, 22:27 PM)mlsluik Kirjutas:  Kõige paremini tuleb lahti ikka kui sinna üldse mingit määret ei pane... Ei põle midagi kinni ega midagi.   Big Grin

Mul on kurb kogemus, et aastat kümmekond tagasi kuivalt  sisse keeratud "kaheksakomakaheksad" katkesid järjest.

Veidi varem teises kohas teise kaande vasemäärdega pandud poldid tulid muretult välja.

Kas seal mitte peenkeere pole?
Vasta

(25-07-2020, 19:04 PM)Mägi Kirjutas:  Tere

Tekkis üks küsimus. MTZ 920.3 traktori üks väljalaske kollektori polt on lahti tulnud ja "kadunud". Kas ma võin selle poldi asendada sobivas mõõdus tavalise 8.8 poldiga? Tegemist ikkagi suure kuumusega ja ehk on sinna midagi "kuumakindlamat" ette nähtud. Kas paigaldamisel peaks ka mingit määret kasutama, et hiljem lahti saamine lihtsam oleks.

https://www.motonet.ee/fi/tuote/600102/C...aare-100-g

Mina julgen seda soovitada, olen kasutanud pihustite eelsüüteküünalde jne vahel, aitab väga hästi. Smile
Vasta

Jah siis Mul kah 80 tekkis probleem,hakkas sidurdamisel ulguma,Kontrollisin,Survelaager sinine ja kinni.
Hm.Jama.... Sad
Vasta

On keegi hea lahenduse leidnud Belarusile lisahüdropaagi paigalduseks? Minu mõte on vist parempoolsest kütusepaagist teha ja jätta oma asukohta.
Vaja seda paaki kahveltõstuki masti jaoks. Tahaks vähemalt 3m kõrgele tõstvat ja enamus need ka juba kolme silindriga. Õli sinna ikka läheb.
Suvaline netist leitud pilt. Ilmselt originaalpaagi tõmbab see ühesilindrilinegi üsna kuivaks.
   
Vasta

(28-07-2020, 21:35 PM)meli666 Kirjutas:   Ilmselt originaalpaagi tõmbab see ühesilindrilinegi üsna kuivaks.

Mul on 4,5m kolmest üksteise sisse käivast sildrist koosnev nn vabatõste mast ja tõstimine käib modifitseerimata JUMZiga. Näeb pildil toodule sarnane välja. Õlipaak on üpris täis ja ei ole probleemi, saab ilusti hakkama. Kasutatava õli kogus ei ole väga suur. Olen tõstnud maksimumkõrgusele näiteks kuuri sarikaid üles.
Vasta

Probleem jvv libisemisega, niidan rootorniidukiga ja hakkab läbi libisema veolint. Olen keeranud nii palju peale kui kannatab, aga abi ei ole, teatud rohuga hakkab ikka libisema, mis saab veel valesti olla. Kas hoovastiku pikemaks või lühemaks. Vedru keerasin ka nii palju peale kui kannatas aga sama jama. Panin veel uue lindi sisse ja reguleerisin nii et jvv sisse lülitades hakkas mootor välja surema, kui oli kardaan blokeeritud, aga sama jama, libiseb läbi kui läheb raskemaks, samas nii raske ka ei ole et peaks libisema. 
 Tegu on uuema tüübiga, kus veolint laiem.
Vasta

Kui on vabalthingeldav mootor, siis peab olema mingi kamm pasunaga. Kas istub lint viltu, on pasun kummis (lint ei liibu tihedalt kogu pinnal) või on labaselt õline. Ega seal mu aita, kui tuleb detailhaaval lahata.

Kui mootorit on kõvasti juurde aidatud, siis ei peagi pidama.
Vasta

(29-07-2020, 23:27 PM)Kult Kirjutas:  Probleem jvv libisemisega, niidan rootorniidukiga ja hakkab läbi libisema veolint. Olen keeranud nii palju peale kui kannatab, aga abi ei ole, teatud rohuga hakkab ikka libisema, mis saab veel valesti olla. Kas hoovastiku pikemaks või lühemaks. Vedru keerasin ka nii palju peale kui kannatas aga sama jama. Panin veel uue lindi sisse ja reguleerisin nii et jvv sisse lülitades hakkas mootor välja surema, kui oli kardaan blokeeritud, aga sama jama, libiseb läbi kui läheb raskemaks, samas nii raske ka ei ole et peaks libisema. 
 Tegu on uuema tüübiga, kus veolint laiem.
Veolindi trumlit tuleks kontrollida et ei viskaks.
Kui trummel või võll ise viskab või suruvad satelliidid selle tsentrist välja siis ta ei suudagi töötamisel jõudu üle kanda aga seisva võlliga ta seda teeb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne