Mõistusevastased manöövrid liikluses

(29-09-2020, 20:28 PM)vanaain Kirjutas:  Sellise avameelsuse peale jääbki küsimus,kas oodata kiitust või laitust?
Kas kõige eest peab midagi vastu saama? Niisama ei sobi jagada?

(29-09-2020, 21:33 PM)Aare R. Kirjutas:  Pedaalijate aadressil kiitust kindlasti mitte.  

Vastupidi,  au ja kiitus pedaalijaile, kes olid kõik teinud, et  mitte elundidoonoriks saada. Neid niigi piisavalt.
lihtsalt see effekt oli Smile ... Hilja õhtul lõi protsessori korraks sassi küll.


Vasta

(29-09-2020, 22:50 PM)Marko Kirjutas:  Võin kommenteerida küll Smile

Huvitav, miks sa hädaldad kui adminn su postitused kassiliivakasti tõstab?

Tänan vastuseja hinnangu eest! Toungue  Ma ei mäleta, et oleksin hädaldanud sinna oma postkasti või liivakasti tõstmise pärast... Seal on suhteliselt kindel ja steriilne keskkond, kuigi teoorias on väideud, et need on asjad, mis ei sobi siia akadeemilisse keskonda ja kuuluvad peagi kustutamisele. Pigem on mu hädaldamised varemalt olnud seotud lihtsalt postituste kustutamistega seoses, viimasel ajal ka Sinu kriitiliste hinnangute tagajärjena. Kui Sa tahad foorumit paremaks muuta, siis ära õienda vigade üle, vaid tooda paremat peale, või midagi seesugust, olete ju mulle püüdnud õpetada, et mis ei meeldi, seda ära loe ja mida tahad näha, seda tooda ja toeta ise. Mind see foruurum ilma Kalevi tänava Konsumis käimatata paraku enam ei inspireeri.
Vasta

(29-09-2020, 22:51 PM)hulgus Kirjutas:  
(29-09-2020, 20:28 PM)vanaain Kirjutas:  Sellise avameelsuse peale jääbki küsimus,kas oodata kiitust või laitust?
Kas kõige eest peab midagi vastu saama? Niisama ei sobi jagada?

(29-09-2020, 21:33 PM)Aare R. Kirjutas:  Pedaalijate aadressil kiitust kindlasti mitte.  

Vastupidi,  au ja kiitus pedaalijaile, kes olid kõik teinud, et  mitte elundidoonoriks saada. Neid niigi piisavalt.
lihtsalt see effekt oli Smile ... Hilja õhtul lõi protsessori korraks sassi küll.

Mul on protsessor pidevalt sassis, tegelikult kahtlustan, kas seda mul üldse on, vaimseid probleeme on teisigi...Aga ära seda Aaret väga kuula, see on ka selline kahtlane mees vist... külmkappigi ei saa ise valitud... mina ütlesin kohe tüdruksõbrale, et mina ei tea midagi, meil TPI-s seda ei õpetatud, kui vana ei meeldi, otsi ise ja MAKSA ise. Ja otsis ka, aga kes masis, sellest maaru ei saanudki... aga see Aare, see on mingi näidismees, ilmselt ka paberist lõigatud, teab, kuidas peab ja kuidas on, jalgu roolile ei pane, smartofoni tal pole või jätab selle koju köögikapi sahtlisse, kui sõitu läheb, ühesõnaga, kahtlane vend.
Ja tõesti, milleks jalgratturitele tuled - kord on jama, et neid ei ole, siis on jama, et need on liiga head ja tugevad - no sõitke need jalgratturid siis kõik lõplikult pimedaks, kas siis on rahu majas või kasvab neid liiga kiiresti juurde?  Rolleyes
Vasta

(29-09-2020, 22:50 PM)Marko Kirjutas:  Võin kommenteerida küll Smile

Huvitav, miks sa hädaldad kui adminn su postitused kassiliivakasti tõstab?

Jah, hea kommentaar! Ja siin ongi sobilik jällegi teatada, et vähemalt enne 01.04.2021 ma siia liivakasti midagi enam ei postita, kiitke ja tänage ksf! Markot, et foorum on mõnda aega jälle puhtam ja steriilsem! (Teie arvamus on meile tähtis!  Cool Cool Cool )
Vasta

Nii kibestunud. Ja ilmselt ikka seepärast, et siin muust ka räägitakse kui aint uunikumidest.
Tee siis midagi, et kord majja saaks jälle!
Igal teisel vanatehnikul on siin lõimevader tiitliks, ja ilmselt tunned sa neist paljusid. Oled uurinud, miks nad foorumi puhtuse eest ei seisa?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ksf kass- olen jah paberist lõigatud näidismees, kes töö ajal "mõnuleb" metsaka istmel, nautides laiu metsateid, kus ei pea mitte kunagi tagurdama, kus virnad on alati teede ääres nagu nööriga tõmmatud, kus ei pea mitte kunagi metsloomade hirmus pimedas sõitma, talvel ei ole mitte kunagi libe, metsateed on alati asfalteeritud, politseid pole, tööaeg on mul alati 8-17, sh tunniajane lõunapaus... NOT! Nojah, politseid ma tõesti ei pelga tegelikult.

Tegelikkuses lähen tööle aastaringi jalgrattaga (!!!!), olen kodust 3 päeva ära, nuhvel on lausa olemas, kuid seda kasutan kas helistamiseks või muusika kuulamiseks, vahel ka mõne saate järelkuulamiseks, aga FB-d mul tõesti ei ole, mis enamus metsakameeste arvates on hädavajalik.

Jalgrattaga sõites on mul nii ees kui taga tuli ning kasutan tööle-koju sõites niipalju kui võimalik väikeseid tänavaid, Ehitajate teed "ületan" selle alt hoopistükkis Big Grin
Rattaga käin tööle seetõttu, et 2km pärast pole mõtet pere hetkel ainust autot sinna seisma nagu viia.

Paberist näidismeheks ei pea ma end kaugeltki mitte, samas jalgratturitest oli meil siin mõni aeg tagasi pikem arutelu, õnneks on käes sügis ning pedaalijate vähenemise tõttu pole mõtet sellest enam uuesti rääkima hakata. Lihtsalt, kuna ma ise suure roolis neid vahel ikka kirun, katsun ise olla selline, kes rattaga kedagi ei sega.
Ahjaa, külmkapi valisin ikkagi ise välja ning kuna vana kapp saigi päevapealt otsa, tekkis uus asemele mõne tunniga Big Grin

Ja kass, miks nii kuri- vahel olen Türilt mitu korda päevas läbi sõitnud, ma viskaks lausa käppa Big Grin
Vasta

(29-09-2020, 18:18 PM)hulgus Kirjutas:  natuke teistmoodi vigin.
Õhtul hilja peatun ristmikul, anna teed märgi ees. Vasakult ei paista midagi, paremalt läheneb auto, st tuled. Ootan, vaatan vasakule, ikka tühi, sätin istumist,, vaatan paremale, ikka tuleb, pisut lähemal. hetk hiljem vaadates ikka tuleb, ainult et... 1 tuli , hetk hiljem hakkab 1-st jälle tulede paar saama... ??? Pole nagu ammu joonud kah ...
!!"#¤%&/ krdi jalgratturid rsk, (ja moodsad võimsad LED-d) sõitke üksteise sabas Wink   Keerasin tuimalt teele ja tuld...

“Pimeda ajal ja halva nähtavuse korral peab lisaks ees põlema valge ja taga punane tuli.” Selge pilt, varustussportlasena lülitan siis metsas 7200 luumenit sisse (Lupine Alpha) ja oh üllatust, millegipärast kui maanteel koju hakkan kiiresti sõitma, siis kõik vastutulevad autod hakkavad paaniliselt vilgutama. Ma ei ole ju auto, mul ei ole kaugtuld mida lähituleks pean seaduse kohaselt ümber lülitama. Isegi kui kergliiklusteel sellises luumenikonfis sõidan, siis vilgutatakse. Jälle need k***di ratturid, kuhugile nad ei sobi :-)
Vasta

alati on võimalus vilgutamist põhjustav latern pisut madalamale keerata.
Vasta

Seda minagi mõtlesin ja ma ei leia ka, et ma peaks oma ratta tuld "kaugtulena" kasutama Big Grin Teine võimalus on rattaga rohkem vingerdada, siis saab vasttulev autojuht, et see ikka auto ei ole Big Grin
Vasta

Jalgratturid, EL tõuksid, monorattad on meil viimasel ajal liikluses väga võimeka valgustusega. 
Mind isiklikult jalakäija, jalgrattudi ja autojuhina need "majakad ja prožektorid" häirivad.
Näiteks jalutades kergliiklusteel, mis on ca 1km ulatuses sirge on päris halb kui pead kas kannatama seda kaugel tulevat "rongi" või vaatama pidevalt kõrvale. 
Sama lugu jalgrattaga, sõida nagu auto kaugtuledesse, päris lähedal väntad ise pimestatuna ja ei näe tee kõrval mänguvalmis taksikoera, kes sulle kohe ratta ette hüppab jne.

Eks asi selles olegi, et seadus kohustab kasutama ees valget ja taga punast tuld. Mis võimsus seda pole määratletud. Vanade hõõgpirnidega polnud probleem. Tänapäeva LEDid on aga julmad. Erii vastikud on need vilkuvad tuled. 
Ise ostsin kevadel uue linnaratta ja sinna kruvis poes mehaanik ette ka moodsa LED tule. Panin õhtul põlema ja vaatasin hoovis seda eemalt - leidsin et nii jobu ma küll olla ei taha ja lahendasin selle kaubandusliku sigaduse sellegaet lõin augurauaga valgest kleepsust ühe ümmarguse ringi ja kleepisin täpselt ledi ette (nagu autolaternatel vanasti see plekis kopsik latena sees. nüüd valgustab vähem aga ei pimesta ja valgus on reflektorilt peegelduv mite otse Ledist sirav.

Probleem on selles, et enamus liiklejaid ei mõtle sellele, et astu sammu tagasi (no antud juhul oma liikuri ette) ja ei tee midagi muud kui formuleeri oma peas:  peab olema ees valge tuli ja mul on see poest ostetud järelikult on ok.

Valgusreostus on üks järjest levinum probleem, paraku seni sellele selget regulatsiooni ega ka ühiskondlikku seisukohta ei ole. Autoliikluses on see päris hästi reguleeritud. Palju teie näete vastusõitvaid, kes meelega ainult kaugtulesid peal hoiavad? Eriti mitte, kui ununeb, tuletatakse meelde, kui on jobu ja maha ei võta siis esmalt vilgutatakse ja lõpuks jäetakse ka talle peale. Autodel on valgusvihk suunatud ja kontrollitav ning reguleeritav. 
Kergliiklus transpordil (sh pealambid) see pole ja ikka jõuame sinnani, kas käitume teistega nii nagu tahame et meiega käitutaks või mitte. 
Minule ei meeldi, kui keegi mulle eredat valgust näkku näitab ja seetõttu püüan seda ka teistele mitte teha. 
Paljud hobisportlased on paraku nartsisisstilikuma maailmavaatega, või vähemalt selline on minu kogemus seni.
Vasta

Igaks juhuks mainin, et natuke trollisin, et keegi ei arvaks, et ma reaalselt autodega luumenisõda pean. Tule kaugjuhtimispult on kohe pöidla juures ja programmeeritud erinevaid võimsuseid näitama vastavalt vajadusele. Loomulikult on tuli ka ette maha keeratud.

Mingil võistlusel sain hea õppetunni, jooksin öösel vasakul pool tee ääres ülesmäge. Pealamp oli täisvõimsusel ja ülevalt tuli kurvilise mäeküüru tagant ootamatult auto vastu. Mida nägi autojuht - vastu tuleb täistulega mootorratas, kellest tuleb loomulikult paremalt poolt mööduda. Asi lõppes õnnelikult, aga ehmatus oli mõlemale suur.

Oleme siis arvestavad ja ärme üle kompenseeri selle enda liikluses nähtavaks tegemisega.
Vasta

(30-09-2020, 13:16 PM)azure Kirjutas:  ... jooksin öösel vasakul pool tee ääres ülesmäge. Pealamp oli täisvõimsusel ja ülevalt tuli kurvilise mäeküüru tagant ootamatult auto vastu. Mida nägi autojuht - vastu tuleb täistulega mootorratas, kellest tuleb loomulikult paremalt poolt mööduda. Asi lõppes õnnelikult, aga ehmatus oli mõlemale suur. ...
ma olen autoroolis kapitaalselt ehmunud, kui vastutulevaks tuleks osutus jooksja võimsa pealambiga, segadusseajav igatahes ja ei saa aru, kuhu tee keerab ...
Vasta

vanemad sohvrid ehk mäletavad idanaabri kommet sõita, kuni korraliku pimeduseni, gabariidituledega.
nägi sõita täitsa hästi ja sama hästi oli ka näha kogu tee kõrval olev ala.
valgusreostust polnud.
nüüd kahjuks nii ei saa. ja tuled peavad ka aina võimsamad olema, et igasugu peegeldavatest postidest-märkidest-reklaamidest
ja vastu tulevatest liikuritest jaksaks üle "karjuda".

ja mis teistega arvestamisse puutub, siis see pole moodsal ajal teemaks. praegu peab igaüks ise maailmanaba olema.
mina "ruulib", mitte sina-tema-nemad.
Vasta

(29-09-2020, 23:18 PM)kass Kirjutas:  
(29-09-2020, 22:51 PM)hulgus Kirjutas:  
(29-09-2020, 20:28 PM)vanaain Kirjutas:  Sellise avameelsuse peale jääbki küsimus,kas oodata kiitust või laitust?
Kas kõige eest peab midagi vastu saama? Niisama ei sobi jagada?

(29-09-2020, 21:33 PM)Aare R. Kirjutas:  Pedaalijate aadressil kiitust kindlasti mitte.  

Vastupidi,  au ja kiitus pedaalijaile, kes olid kõik teinud, et  mitte elundidoonoriks saada. Neid niigi piisavalt.
lihtsalt see effekt oli Smile ... Hilja õhtul lõi protsessori korraks sassi küll.

Mul on protsessor pidevalt sassis, tegelikult kahtlustan, kas seda mul üldse on, vaimseid probleeme on teisigi...
Ohsaa,... kus on leegid üles löönud. Panen igaks juhuks siis peoga neid kollaseid nägusid, et tõsimeelsed saaks ise algse postituse igale reale juurde lisada. Lp. ksf. Kassile tänud positiivsuse ja huumorisoone eest.

Smile Wink Smile Wink


Vasta

Tervist !

 Arvan nõnda : valgustatud , tähistatud , märgatavaks tehtud jalgratas , tõuks või misiganes tehnikaime on liikluses tunduvalt turvalisem seda atribuuti juhtivale isikule , kui "pime" ehk tulede ja helkuriteta sõiduvahend .
Vasta

(30-09-2020, 15:23 PM)diesel Kirjutas:  vanemad sohvrid ehk mäletavad idanaabri kommet sõita, kuni korraliku pimeduseni, gabariidituledega....
sõideti öö läbi gabariitidega, meie kombel sõitjale vilgutasid vastusõitjad täistulesid, samuti tagant möödasõidule asujad ...
Vasta

(30-09-2020, 21:34 PM)edvard Kirjutas:  Tervist !

 Arvan nõnda : valgustatud , tähistatud , märgatavaks tehtud jalgratas , tõuks või misiganes tehnikaime on liikluses tunduvalt turvalisem seda atribuuti juhtivale isikule , kui "pime" ehk tulede ja helkuriteta sõiduvahend .

Nii on. Samas mingi mõtlemisvõimeta leediheituri vastu on ka ksenoonkaugtuled võimetud: lihtsalt ei näe selle valgusterrori taha mitte sittagi.

Tänavarahommikune sõit sedastas kurba fakti: reguleerimata udutuledega kaarikute osakaal on jälle tõusnud. Sad Igal neljandal need lühtrid maanteel põlesid, pooled lõikasid silma valusamalt, kui sama autolaadse toote lähituled. Seega näitasid liiga kõrgele. Maanteekiirustel...
Vasta

Kui ma enda praeguse liikuri pea 9 aastat tagasi ostsin, kogesin ka, et udukate sisselülitamisel ei muutunud põhimõtteliselt mitte midagi, kuna need näitasid liiga kõrgele ning kuna ma ei ole udukatel senini vajadust näinud, on need siiamaani reguleerimata ja kasutamata Big Grin

Udukas vs liiklus- ükspäev pimedas kodu poole sõites tuli mulle üks uuem Oktaavia vastu ning hiljem vaatasin peeglist, et nagu pidurdas... aga ei, hoopis udukas siras, kusjuures ei olnud vihma, udu, ega lund, oli ilus täiesti selge õhtu, vist olid isegi tähed taevas. Mida sellised mõtlevad? Mingi aeg oli üks samasugune kergelt vihmase ilmaga ning minu meelest vihm võimendab seda udukat veelgi.

Ning üks asi, mis otseselt liiklust ei puuduta, vähemalt sellisel kujul, nagu ma juttu teen. Nimelt- jälle need tõuksid! Olen siin oma tänaval ja ka igal pool mujal järjest rohkem hakanud nägema seda, et neid krdi mahajäetud tõukse hakkab ikka igale poole tekkima- tänavanurkadele, keset kõnniteid, mitu tükki kõrvuti, püsti, pikali ja isegi vaatasin, et mu oma naabrimehe värava ees oli ükspäev üks keset tema sissesõiduteed. Naabrimees on ise pensil, küll siuke hakkaja vana, aga no krt tema tõuks see kindlasti polnud. 
Lihtsalt ei saa ma aru sellest, kas on siis nii raske panna see tõuks ilusti kuidagi inimese moodi ära? Ma nimetaks seda juba üha süvenevaks reostuseks innapildis.
Vasta

Vedelev tõuks on kasvatamatuse märk. Nii läheb, kui muu sodi mahaloopimisele jätta õigel ajal reageerimata.
Vasta

100% nõus. Paraku tekib see "prügi" ikkagi tänavaile enamjaolt vist ikkagi õhtul hilja või mõningail nädalapäevadel lausa öösiti. Samas olen kindel, et kui selliste tähelepanu sellele pöörad, tuleb vastu mingi ülbitsemine. Aga ikkagi- imelik on see, et mahajäetud tõukside paiknemisel pole mitte mingit mustrit, peale kaootilisuse. Kas jäetakse need sinna, kus aku tühjaks saab või on mingi muu kriteerium? Mõnel on isegi tagatuli seistes põlemas.

Muidugi ei anna siin foorumis sellest rääkimine muud kui selle, et oled saanud sellest rääkida, sest nende tõuksijateni see nagunii ei jõua, need on rataslaudadel mingites muudes kohtades- kus täpselt nii palju olla on, mina seda ei tea Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: alfredo, 14 külali(st)ne