Võib kustutada.
#61

(27-09-2020, 09:09 AM)Naabrivana Kirjutas:  
(26-09-2020, 21:39 PM)azure Kirjutas:  Võistlen siis täna Haanja100-l, umbes kolmandik on sõidetud ja mis ma järsku näen - olen reaalselt YouTube’i sisse sattunud DonnDIY kanalile Smile Kui ma nüüd ei eksinud, siis rada läks valdustest läbi. Tempot ei saanud kahjuks liiga palju alla lasta, aga igal juhul thumbs up! Kena koht, tehnikat jagub iga põõsa juurde. Tänud, et kooskõlastasid ja lubasid raja korraldajal enda valduste kaudu planeerida!
 Pakun välja, et leidsid kellegi teise, Donn-i valdused jäävad Otepää kanti ja tema peidab oma tehnikat maja taga Big Grin

Ok, siis oli koopia. Eks mul oli pulss korralikult punases, kiirus suur ja mõtlemisvõime väike Smile
Vasta
#62

Natuke mõtlemist sulle kohvi kõrvale. Kas Audi80 mootorit, ristipidi, koos käigukastiga ei ole kaalunud peale panna.
Vasta
#63

Parempoolse rooliga spetsiifilisi juppe peaks romulast saama kilo hinnaga?
Vasta
#64

Enamus romulaid vedas-veab omale sõiduauto vrakke inglismaalt. Seal parempoolne rool ja seoses sellega on tõesti seda sodi võimalik kiloga osta, sest meil ju vajadus puudub neid osta. Seega lgp. Donn Kõik romulad vaatavad ellu jäämise nimel sulle otsa  Big Grin

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#65

Odavam uus tellida kui romulasse minna...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#66

(25-09-2020, 11:14 AM)donn Kirjutas:  
  • TWIN Amort (ehk kaks amorti) - järeldus: müüakse 2 amorti
Twin amort ja mono amort on amordiehituslikud terminid.
Vasta
#67

(07-10-2020, 21:49 PM)mlsluik Kirjutas:  Odavam uus tellida kui romulasse minna...
Pean nõustuma. Oma projektile ajan taga ventilaatorit, uue saaks 47 euriga lammaris küsiti 60, olevat heas korras. Enam ei ole lammutus soodne koht...
Vasta
#68

Lammaris olev on tootja originaal. Poest täna müüdav EI OLE kusagilt otsast võrreldav tugeva originaalseadmega, vaid on lühiajalises tööks mõeldud ersats. Sobib sellisena hästi tänapäevasesse lühiajalisele tootmisele suunatud raiskamismajandusse.

Aga uus lõhnab igal juhul pareminiWink Ning sellest ei ole läbi käinud sadade kilode viisi kärbseid.
Vasta
#69

(05-10-2020, 07:44 AM)donn Kirjutas:   Plaan see juhi kõrvale sobitada vasakule poole: väntvõlli pöörlemise suund ja kk+difri asetus mootori küljes + BMW difrite pöörlemissuunad ei jäta just palju valikuvõimalusi.

Kas mootorit ei saa teistpidi keerata? Siis saaks juhi vasakule paigutada ja roolilati lahendus jääks õige.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#70

Kuidas see probleem laheneb et difritel poolteljed eri suundades pöörlevad?
Kas tuleb veel mingi reduktor vahele ühele sillale mis pöörlemissuunda muudab või keerad ühe difri selili?
Hetkel tundub, et otsakaas ei mahu selili raami torude vahele ja kõrgemale tõstes pole kindel kas sisemised veovõlli otsad, mis jäävad niigi suure nurga alla lubavad difrit ülespoole tõsta.
Seepärast ma soovitaks veenduda, et sisemiste otste liikumismaast  ikka piisab rataste väljakeeramiseks ja samal ajal amortisaatori kokkuminekuks sest BMW sisemised otsad liiguvad üsna vähe telgsuunas.
Keerates veovõlli suure nurga alla kaob aga see liikumismaa pea täielikult ära.
Kirjutan seepärast, et kunagi sai Nivale BMW veovõlli otsi mõeldud kuid liikumismaast ei piisanud, kuna ratast välja keerates pidi võll lühenema 28mm kuid ei andnud seda välja.
Vasta
#71

Tiffritega tundub küll mustkunst, aga kõik õige üks sõidab edasi, teine tagurdab.
Vasta
#72

Mitte siis kui ümber pööratud on? Ma kunagi ka mõtisklesin sellist varianti Rolleyes
Vasta
#73

Diffrite ja pöörlemissuundadega on kõik kombes kui nad saavad momendi samas suunas pöörlevalt kardaanilt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#74

Kas mootorit ei saa teistpidi keerata? Siis saaks juhi vasakule paigutada ja roolilati lahendus jääks õige.
[/quote]

Saab aga siis tuleb ka mõlemad diffrid tagurpidi keerata.
Vasta
#75

Ei tule mõlemat difrit keerata vaid ainult üht.
Üht tuleb nagunii keerata kui vahereduktorit ei kasuta mis suunda muudab.
Vasta
#76

(11-10-2020, 11:18 AM)2715 Kirjutas:  Ei tule mõlemat difrit keerata vaid ainult üht.
Üht tuleb nagunii keerata kui vahereduktorit ei kasuta mis suunda muudab.
Minu ATV-l mõlemad diffrid õiget pidi.
Vasta
#77

Tuleb välja et ei tule jah keerata ning vabandan valeinfo levitamise pärast.
Naabril on 4x4 traktor tehtud ja sel üks sild selili kuid selle agaga, et seal saab sillas redukrori ümber keerata ja kuna keegi ongi seda ennem teinud siis on sild selili pandud.
Ei pannud algul tähele ja kohe võõrale soovitama ilma üle kontrollimata...
Vasta
#78

Kui silla keerad all teisipidi  siis kurikad jäävad teine teizele poole taldrikut ja see muudabki pöörlemise ära. Kui nüüd reduktor kummuli pöörata siis tõmbab küll kone pooleks.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#79

(12-10-2020, 08:08 AM)donn Kirjutas:  ...Küll aga juhiti seal tähelepanu sellele, et esimesele difrile ei ole tervislik see tagurpidi töötamine. Pidi hammakad kiiremini ära kulutama vms. On kellelgi kogemust selles osas? On see hirm põhjendatud? Selliste eeldatavalt väikeste läbisõitude juures, mis see masin siin kodu ümber tegema hakkab, ma isiklikult ei usu, et kõrvits laiali lendab.
Sisuliselt on tegu ju tagurdamisega ning sellisel juhul peaks ka sõiduautodel hammakad ära kuluma kui elu jooksul saab ühelt maalt piisavalt palju tagurdatud.
Iseasi on suurem müra ja undamine, mis tavaliselt auto tagurdamisega kaasneb, aga kas see tuleb rohkem käigukastist või ka difrist on vast üsnagi autopõhine ning kas see maastikumasina puhul üldse mingit rolli mängib.
Vasta
#80

Kaldun arvama, et sinu masina väiksema koormuse (mida vähendab veel fakt, et seda esisillas kasutatakse) ja läbisõidu juures ei oma see tagurpidi käimine tähtsust.
Mina võtan tavaliselt selliseid juppe, mis on olulistes sõlmedes kasutuses, ühe varuks ja panen riiulisse.
Võibolla läheb vaja ühe, võibolla 10a. pärast, aga ikka lihtsam kui taas meelde tuletada, mis krdi masina küljest see või too jupp jälle pärit on.
Sul muidugi välismälu olemas, saad oma tehtud videod uuesti üle vaadata.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne