Mõistusevastased manöövrid liikluses

(15-10-2020, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  Suur jahumine käib selle 87-e üle.
...

Jahumine ei käi mitte konkreetse 87 üle, vaid kodaniku ebaviisaka plärtsatuse üle. Mis võis olla tööõnnetus või halb sõnastus - ei tea ju meie, miks kodanik just pidi väljenduma nii, et teda teised ei koti. Liikluses ikka peaks väga kottima, kuidas teised ümberringi sõidetud saavad.
Vasta

(15-10-2020, 22:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-10-2020, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  Suur jahumine käib selle 87-e üle.
...

Jahumine ei käi mitte konkreetse 87 üle, vaid kodaniku ebaviisaka plärtsatuse üle. Mis võis olla tööõnnetus või halb sõnastus - ei tea ju meie, miks kodanik just pidi väljenduma nii, et teda teised ei koti. Liikluses ikka peaks väga kottima, kuidas teised ümberringi sõidetud saavad.

Kui tema sõidab spidoka järgi maksimaalse lubatud sõidukiirusega 90, siis ta ei peagi muretsema (ei koti), kuidas fotoalbumi saamise piirimail sibelejad mööda saavad. Minu arust nii lihtne ongi.
Saag läks ikkagi eriliselt käima selle miinus kolm reaalse kiiruse üle. Aga kui tehnoülevaatus ikkagi on auto korras olevaks tunnistanud, siis...
Vasta

(15-10-2020, 21:26 PM)edvard Kirjutas:  No on ikka soovid veokameestel - rada vabaks , MINA tulen !

 Aga mina aina ja alati mitte viimast lubatud sõidukiirust kasutava inimesena pöördun eurovolinikust Kadri Simsoni poole ja palun piirata raskeveokite kiirus 70 km/ h , põhjendades seda  ohutuse , väiksema saaste , väiksema kütusekuluga , mis omakorda mõjub positiivselt väliskaubanduse tasakaalule jne , igasugust iba võib sinna juurde mõelda ( küll leidub ka mõni rohelise mõtteviisiga aktivist , kes teema käima tõmbab ) ja siis ... ,
sõidame kõik kepsu järgi 75 km/h , sest see jääb mõõtevea piiresse ja ... .
  Ja mida väide - ühe silmaga jälgin möödasõidu ajal liiklust ja teisega spidomeetrit , kuradi kurat - polegi Eesti Mees ja sõita ei julge , või mis ?

Hea küll , ehk keegi nüüd sellise avalduse peale rabandust ei saanud , kas nii raske on veidi oma ego talitseda ja kaasliiklejatega arvestades liigelda ?


Ma ei ole poole sõnagagi maininud, et ma veokaga vaba rada eeldaks, kui mulle ikka keegi ette jääb, kellest mööda ei saa- no ju siis ei saa, õnneks pole mul piirkonnad nii suured ka, et ma veokaga üle poole tunni üldse mõnda teed saaks sõita ilma kuskile keeramata. Möödasõit- kust Sa välja lugesid, et ma ENDA möödasõidustiilist räägin? Minu möödasõidud sõiduautoga on eelpoolmainitud stiilis, mida Lepikson tahtis läbi suruda kunagi, üsna tihti võiks öelda ka, et vähemalt selles stiilis.
Ja kui ma SAAN suurega ohutult mööda sõita, siis sõidan ka suurega, kui ei saa, siis sõidan teine homme mööda.
See minu tekst, mille peale Sina pahandasid, oli toodud stiilinäiteks, mida paljud kindlasti harrastavad.

Olen öelnud enda liiklemisstiili kohta, et viisakust ja teistega arvestamist olen ma enda arust üsna kõrgele arendanud, seega minuga pole mõtet küll kurjustada.
Ma ei väida absoluutselt, et ma mitte kunagi eeskirju ei riku, kuid need kaks asja on mul konkreetselt paigas.

Ikkagi on lõpuks nii, et iga inimene loeb välja just seda, mida ta tekstis näha tahab. Mina näen enda poolt tsiteeritavas tekstis seda, et veokavaenulikkus pehmelt öeldes kumab päris kõvasti läbi.
Vasta

(15-10-2020, 23:03 PM)meli666 Kirjutas:  
(15-10-2020, 22:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-10-2020, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  Suur jahumine käib selle 87-e üle.
...

Jahumine ei käi mitte konkreetse 87 üle, vaid kodaniku ebaviisaka plärtsatuse üle. Mis võis olla tööõnnetus või halb sõnastus - ei tea ju meie, miks kodanik just pidi väljenduma nii, et teda teised ei koti. Liikluses ikka peaks väga kottima, kuidas teised ümberringi sõidetud saavad.

Kui tema sõidab spidoka järgi maksimaalse lubatud sõidukiirusega 90, siis ta ei peagi muretsema (ei koti), kuidas fotoalbumi saamise piirimail sibelejad mööda saavad. Minu arust nii lihtne ongi.
Saag läks ikkagi eriliselt käima selle miinus kolm reaalse kiiruse üle. Aga kui tehnoülevaatus ikkagi on auto korras olevaks tunnistanud, siis...

Millal ükskõik millises ülevaatuspunktis keegi spidomeetri vastu huvi tundis?  Rehvi suurus mängib juba väga suurt rolli ning suvel/talvel eri mõõtu kasutada pole keelatud. Seega ülevaatusel seda jälgida on täiesti mõtetu, mingi vastutus peab ikka inimesel endal ka olema. Tehnoülevaatus ei ole mingi jumal.

Mul oli (on seniajani tegelikult) ühel vanal audi 80nel sõites loks. Häirib. Kuulda on just kohalt ära minekul. Viisin kahte eri töökotta. Ühes ei leitud, teises öeldi, et vist sisemine veovõlli ots, aga nad ei näe mõtet sellega hetkel teha midagi. Ja nii juba 5 aastat. Väike kerge kolks vms.

Ülevaatusel on seda ka iga kord kuulda. Vahivad ja uurivad. Küsivad minult, et mis kolksub. Kust ma tean. Ja õppinud spetsalistid löövad käega. Sarniirid korras, pidurid võtavad, amordid toimivad. Las kolksub. Aastaid juba.

Ja siis samas sõber sai vea kirja, et porimatid on lahti põrandal..
Vasta

Pole paha , neli korda on minu poolt toodetud jama tsiteeritud .
A ga seda ikka panite tähele , kui mitmes kohas olen ma teinud ettepaneku kaasliiklejatega arvestada , kes viitsib , loeb kokku . Mingit kaasliiklejate takistamist või oma algatusliku "korra loomist" ma ei propageeri , aga mind häirib see "kepsu järgi" ja siis veel natuke üle , et jääks mõõtevea piiresse , kui sellised autosõidu entusiastid olete , mida vihterpalu te kiiruskaameraid pelgate , andke igal pool pedaal põrandas minna , aga ei , pasad olete ja ulute siin nende kallal , kes spido järgi 90 ga sõidavad  .
Proovige omale pähe mahutada - kui te omate õigust sõita 90 +5 km/h , siis mina oman õigust sõita 90 - 5 km/h .

 Aga kuhu me niimoodi jõuame ?
Seega , veelkord surume ego maha ja arvestame teiste liiklejatega , kindlasti muutub liiklus sujuvamaks , on vähem ootamatuid pidurdamisi jne .
Vasta

No see on tase! Tüüpiline olukord - lugejad ei saa aru, mida postitaja on soovinud öelda! Ja siis hakatakse peksma, oma parema äranägemise järgi, isegi valvepostitajad ja "eeskujulikud liikmed".
On tekkinud arusaam, et Peeter kirjutas midagi stiilis - mina sõidan kuidas tahan keset teed ja mind ei koti... ja hakkab sotsiaalselt arenenute kriitika, et sa ei tohi üldse sõita, sest teised nii ei taha ja nii ei tohi, no tohib ehk ka, aga meie nii ei arva. Mõned targemad foorumlased ei ole selle jamaga kaasa läinud, aga need, kes on läinud, on usinalt aktsioonis nagu tavaliselt.
Lühidalt - lolliks olete läinud, aga väga aktiivselt tegutsete selle 3 km/h või mingi muu, ilmselt lihtsalt tugevnenud õiglustunde nimel, ei tohi keegi  avaldada oma arvamust ega teha oma arusaamade kohaselt, sest teised saavad sellest omamoodi aru ja sellist õigust ei ole kellelgi, et minna ülesköetud massi vastu, kes vb isegi ei saa aru, mida algne postitaja öelda tahtis, aga vb see algne postitaja üldse ei saanudki aru, et ta ei tohgi midagi postitada ja peaks üldse jala käima. Muide, mina ka ei taha sõita kiiresti, alati on hirm, kui keegi taha tekib, siis teen nagu oleks vaja minna metsa hädale, või tõstan kapoti üles ja vahin andunud näoga mootorit või keeran üldse kuhugi metsavahele.
Arvan, et olete lihtsalt lollakad oma sujuva liikluse, "empaatia nõudmise" ja maeiteamisiganesteveeltahate saada liiklemisega. Ja arvan, et tahate lihtsalt mõnusalt oma õiget arvamust siia voorumisse! trükkida. Kirjutage parem Honkomehe kastika teemasse, see on samasugune  futu ja populaarteaduslik teema nagu see liikluse oma.

Halvimat, Priit
Vasta

Möödasõit on alati ohtlikum kui ühtses tempos kulgemine.
Kui sõidad kiirusega 87 siis oled pidevalt ohutsoonis kuna koguaeg on taga keegi, kes üritab mööda sõita.

Kui möödasõitjal peaks n-ö. "käest ära minema" siis ei ole see ainult möödasõitja mure, kuna avariis võivad kõik kannatada saada, sealhulgas vastutulev sõiduk kui ka see, kellest mööda üritatakse saada.

Kas foorumil on piisavalt jõudu et terve ühiskond hakkaks edaspidi kulgema kiirusel 87km/h? - vaevalt.

Pigem vajutatakse nii, et trahvi ei tehta või palgapäeval vastavalt sissetulekule.
Vasta

(16-10-2020, 00:04 AM)kassitapp Kirjutas:  Ja arvan, et tahate lihtsalt mõnusalt oma õiget arvamust siia voorumisse! trükkida.
See tundubki olevat peamine probleem - inimesele ei mahu hinge, et trükib küll igal võimalikul teemal vähemalt 2 postitust tunnis, aga ikka pole piisavalt autoriteet ja arvamusliider, ikka öeldi talle halvasti...

Muidu niisama kõrvalrajalt - kui ringrajasõidus lastakse rajale mitu eri kiirusega klassi korraga, siis aeglasema sõiduki roolis on kiiremat taganttulijat nähes kõige viisakam ja muidu nunnum käituda nii, nagu teda seal poleks. Pea sajandi jooksul on kõikvõimalikke pauke ja konflikte uurides jõutud arusaamale, et kõige ohutum on, kui eessõitja ei tee mitte midagi (ehk "teda ei koti") ja kiirem sõitja saab ise enda trajektoori valida, lähtudes teadmisest, et aeglasem sõidab ideaaltrajektooril. Eks see nüüd päris sajaprotsendiliselt maanteele üle ei kandu, aga maanteel kiiremana ma eelistaks ka, kui eessõitja ei hakka seal aeglustama või muidu tõmblema, vaid ma saan minimaalse pikivahega möödasõitu plaanides rahulikult keskenduda vastutulijate jälgimisele.
Vasta

Hea lugemine. Madin on täiega käima läinud. 
Aga vaheldudeks teile tõelistest kiirustest.
Paar nädalat tagasi sõitsime õhtuhämaruses ühe BMW-ga ühest linnast teise. Buumeril oli tseieril 240 ja võhm otsas. Järsku vilgutati tagant tulesid. Tõmbasime teise ritta ja siis ta tuli. Must ja madal nagu meisel. Vahetas meie kõrval veel käikku ja kadus. Kuus punast ringikujulist tuld vaikselt kustumas hämaruses. 
Ja meie ei suuda ära jagada kas 87 või 90.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(15-10-2020, 19:31 PM)tõnn Kirjutas:  Sõitma peaks nii, et oleks ohutu ja liiklusvoog oleks sujuv. Kui tõesti meeldib venida ja enda taha troppi koguda siis vaata aeg-ajalt peeglisse ning anna kiirematele märku ohutust möödasõidu võimalusest.

kuskohas on öeldud, et minu taha tropp koguneb? Ja et ma peeglisse ei vaata?
Vasta

(15-10-2020, 22:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-10-2020, 22:41 PM)meli666 Kirjutas:  Suur jahumine käib selle 87-e üle.
...

Jahumine ei käi mitte konkreetse 87 üle, vaid kodaniku ebaviisaka plärtsatuse üle. Mis võis olla tööõnnetus või halb sõnastus - ei tea ju meie, miks kodanik just pidi väljenduma nii, et teda teised ei koti. Liikluses ikka peaks väga kottima, kuidas teised ümberringi sõidetud saavad.

Täiesti teadlikult kirjutasin nii, et fleimi saada! Tulemus ületas ootused!
Ise tean et nii sõites peaks see kaaskodanikke üsna vähe häirima ja ka endal on väga rahulik.
Sellepärast kirjutasingi "sügavalt ei koti" sest normaalseid inimesi ei tohiks nii sõitmine üldse segada ja kui see mõnda närvihaiget segab, siis mind see ei koti. 
Poleks iial arvanud, et spidoka järgi 90-ga (teades et see väga mööda ei näita) mõne arvates sõita ei tohi...
Vasta

Ju siis probleem puudub ja teed kõik õigesti!

Viimati sain `toreda` kogemuse osaliseks.
Tavaliselt kui alustan möödasõitu siis püüan selle ka lõpetada nii, et õnnestuks reastuda eessõitva auto ette.
Suht ebameeldiv on jätta möödasõit pooleli ja reastuda tagasi sinna, kus enne olin kuid kui ohutuks kulgemiseks on see vajalik siis ei jää midagi muud üle.

Nimelt kulgesime mööda maanteed kus oli ka 50 ala korraks ja minu ees sõitev auto võttis kiiruse maha kuid peale 70 märki jäi tiksuma kiirusel 50.
Peale 90 märki tiksus samamoodi edasi.

Kui hakkasin möödasõitu tegema aeglasest sõitjast siis vend ärkas ja hakkas samamoodi kiirendama.

Niimoodi me siis kiirendasime kuni lubatud  kiiruseni ja ei jäänudki muud üle kui pidin tagasi reastuma kuna tema kiirendus oli parem kui minu massina oma.
Vasta

(15-10-2020, 21:55 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-10-2020, 17:17 PM)Peeter2 Kirjutas:  Kuidas mina sind segan oma 87kmh, palun veelkord selgitust. Mida ma teisiti tegema peaks? Ära hiili vastusest kõrvale!
...

Maailm ei keerle ainult Sinu ja minu ümber, liikluses on palju osalejaid ja me kõik peame ära mahtuma. Aga olgu, kui küsid, siis mõned näited.

Sõltuvalt minu kasutada olevast autost/haagisest võib see kolm kilomeetrit mulle olla ka võimatu ohutult mööduda. Lastis krusa kahetonnise haagisega ei suuda kiirendada, kuigi kord saavutatud 9x kiirust hoida suudabmeie tasamaal  muretult. Meie linnamaastur nuuskab mööda muretult ka samas lastis käruga, ainult menetlus võib osutuda hinnaliseks, kui peaks lotovõidu seadusesilmade näol saama. Muud autod siis sinna vahele. 1,4 turbodiiselmootoriga värske Peugeot 308 (see õnnetus pole õnneks oma) üksi sõites nuuskab muretult mööda, täislastis olles on parem mitte üritada, kui mitut kilomeetrit pole ees näha.

Küsimus pole hetkel mitte selles, kuidas mina sõidetud saan (küll ma saan, tänan küsimast. Vajadusel peangi pausi, et nautlejal lasta eemale jõuda). Mind häirib jõmmlus üldiselt (ka arutud möödasõidud pimedates ja ohtlikes kohtades).

Selleks, et Sina saaksid rahulikul oma 87 nautida, pean mina (või kes iganes järgi satubki ning mööduda ei suuda) Sinu taga sõites oma püsikiiruse panema 86 või 85 peale, kuna enamuse autode püsikiirusehoidjad ei hoia ju kiirust, vaid see kõigub. Ning siis klõpsidki säärase taga sõites pidevalt peale ja maha kiirust. No, meelelahutus seegi...

Ma küsin vastu: miks Sa pead sõitma just 87 ja mitte lubatud 90, kui juba püsikiirusehoidja on mängus. Mingi jonn? Tahtmine olla paavstist püham? On auto sel kiirusel ökonoomseim? Tekib suuremal kiirusel mingi ebameeldiv heli? Vajadus end kehtestada maanteel? Mingi kuues põhjus?

Mida peaksid tegema? Mina soovitaks liiklusvoolu kiirusega sõita heades oludes (meil on harva tõeliselt raskeid olusid, aga varsti mõned hommikud tulevad). Vat siis jah, kui ikka naastrehviga 60-ga teel ei püsi, vaid vajud kalletmööda maha, siis tõesti ei ole mõtet vägisi maksimaalse kiirusega sõita.

Aga kui mõnel ülal loetletud või loetlemata põhjusel ikkagi peab veoautot simuleerima kiirustpidi, siis polegi midagi teha: minusugused jäävadki hambaid krigistama.

A miks Sind üldse minu arvamus huvitab? Kuulun ju ajudeta kihutajate hulka... Nagu näha, mitte üksi.

Mis jabur jutt. Ohutuks möödasõiduks pead sa niikuinii lubatud kiirust ületama, olgu mu kiirus 80, 87 või 90 kmh. 
Sõidan sellepärast 90 püsikaga, sest mulle meeldib see ümmargune number, ma ei hakka leiutama kas peaksin sinna panema 92, 93 või 94, panen 90 ja asi vask. 
See on meie eeskirjades maanteel lubatud max kiirus ja nagu ka korduvalt öeldud, nii jääb teisi vähe ette ja ka teisi segan vähe. Sina ei pea mitte minu taga püsikaga sõitma, vaid sõidad mööda või jääd maha.
Teiste sabas sõita on väga totter. Olen selliseid debiilikuid sabatajaid küllalt kohanud, kui parema suuna näitamisest aru ei saa, siis lasen kiiruse alla.
Ühe napaka tõttu olen ka peaaegu seisma jäänud!
Rekkasid jõuab mulle järgi äärmiselt harva ja kui olukord muul viisil ei lahene, siis sõidan eest ära. 
Sõiduautod saavad ise hakkama, kui ei saa - käigu jala.
Vasta

Tõmbame siis siia joone vahele tõdemusega, et katsume hakkama saada igaühega. Nii sellege, kelle arvates on täiesti normaalne sõita püsivalt vähem, kui lubatud kui ka sellega, kes tuleb tagant madallennuga, pikk ja madal. Ning kuniks kumbki ei tee teistele takistusi, vaid lasevad ka neil oma sõitu sõita, ongi kõik hästi. LS seda ei keela (vaid kiiruse ületamine on tasuline teenus avastamisel), põhiseadus ka mitte. Meil on seni veel vaba maa.

Ohutut teed.
Vasta

Kogu selle "paukumise" peale siin, häälestasin püsika 95 pealt 90-le.
 Mul aega on ja teil ka pulss üleval ning eluvaim sees. Big Grin
Vasta

(16-10-2020, 02:12 AM)Jesper Kirjutas:  Muidu niisama kõrvalrajalt - kui ringrajasõidus lastakse rajale mitu eri kiirusega klassi korraga, siis aeglasema sõiduki roolis on kiiremat taganttulijat nähes kõige viisakam ja muidu nunnum käituda nii, nagu teda seal poleks. Pea sajandi jooksul on kõikvõimalikke pauke ja konflikte uurides jõutud arusaamale, et kõige ohutum on, kui eessõitja ei tee mitte midagi (ehk "teda ei koti") ja kiirem sõitja saab ise enda trajektoori valida, lähtudes teadmisest, et aeglasem sõidab ideaaltrajektooril. Eks see nüüd päris sajaprotsendiliselt maanteele üle ei kandu, aga maanteel kiiremana ma eelistaks ka, kui eessõitja ei hakka seal aeglustama või muidu tõmblema, vaid ma saan
pikivahega möödasõitu plaanides rahulikult keskenduda vastutulijate jälgimisele.
... ja olekski nagu kõik öeldud. Sõida ja ära mölise, ütleb rahvatarkus.


Vasta

(16-10-2020, 10:39 AM)mellpoiss Kirjutas:  Kogu selle "paukumise" peale siin, häälestasin püsika 95 pealt 90-le.
 Mul aega on ja teil ka pulss üleval ning eluvaim sees. Big Grin

Tubli!

Mina jätkan endisel viisil, kuna nii on lubatud ja aastas üle poolsaja tuhande läbi sõites seda vahet ikka koguneb. Mida kasvõi siin laiaks lüüaSmile
Vasta

(16-10-2020, 10:42 AM)hulgus Kirjutas:  
(16-10-2020, 02:12 AM)Jesper Kirjutas:  Muidu niisama kõrvalrajalt - kui ringrajasõidus lastakse rajale mitu eri kiirusega klassi korraga, siis aeglasema sõiduki roolis on kiiremat taganttulijat nähes kõige viisakam ja muidu nunnum käituda nii, nagu teda seal poleks. Pea sajandi jooksul on kõikvõimalikke pauke ja konflikte uurides jõutud arusaamale, et kõige ohutum on, kui eessõitja ei tee mitte midagi (ehk "teda ei koti") ja kiirem sõitja saab ise enda trajektoori valida, lähtudes teadmisest, et aeglasem sõidab ideaaltrajektooril. Eks see nüüd päris sajaprotsendiliselt maanteele üle ei kandu, aga maanteel kiiremana ma eelistaks ka, kui eessõitja ei hakka seal aeglustama või muidu tõmblema, vaid ma saan
pikivahega möödasõitu plaanides rahulikult keskenduda vastutulijate jälgimisele.
... ja olekski nagu kõik öeldud. Sõida ja ära mölise, ütleb rahvatarkus.

Märgadel radadel (merel) on suures plaanis samamoodi - COLREG ütleb väga lihtsustatult, et:
1. kiirem on prioriteedilt madalam, ta annab aeglasemale (või piiratud manööverdamisvõimele) teed
2. kellest mööda minnakse, peab säilitama suunda ja kiirust
3. kokkupõrgete vältimine on mõlema poole kohustus
Vasta

Eks selle "venimise" juures peab annet ka olema. Mõni suudab kenasti oma rida 85 ajades jääda märkamatuks ja ei mingit takistamist. Teine oma 87 on tervele maailmale pinnuks silmas. Mõnel kohe tuleb hästi välja.

Keegi mainis eespool, et kolonni tekitamises pole süüdi mitte esimene sõitja vaid tema järel tiksujad. Täiesti nõus kuid sellel medalil on kaks külge.
Tuleb vaadata kes tema järel tiksuvad. Kas need kes ei julge otsust vastu võtta või need kes vormistak sell punni ära aga võimekust ei jätku. Näiteks liiga lühike möödasõidu maa ja 24 tonni lasti seljas. 

Ühesõnaga, siin on läinud samasuguseks lahmimiseks nagu reaalses liikluses. Iga üks on omaette tark ja oma ego tasandilt ei tee mitte grammigi järeleandmist saagu või s....m. 

Jälle eestpoolt silma jäänud repliik; "Liiklus on sotsiaalne süsteem..." mis on väga õige kui kõik sellest ühtemoodi aru saaks.

Aga mind laias laastus see ei sega. Saab hakkama, on juba harjutud sellega et mingi Citroen C1 on maanteel kõige tähtsam liikleja ja mida uuem seda kangem vend. Üritab ennast kogu aeg teistele nähtavaks teha ja midagi kehtestada. 
Pole veel kordagi näinud, et segavaks faktoriks teel osutub A-8 või X6. Ja signaalitamist ning  viipekeeles suhtlust kogeb ka just nende väiksema otsa masinate juhtidelt või nendelt kes aastas 2000 km läbi sõidavad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-10-2020, 12:11 PM)Daff Kirjutas:  ...
Keegi mainis eespool, et kolonni tekitamises pole süüdi mitte esimene sõitja vaid tema järel tiksujad. Täiesti nõus kuid sellel medalil on kaks külge.
Tuleb vaadata kes tema järel tiksuvad. Kas need kes ei julge otsust vastu võtta või need kes vormistak sell punni ära aga võimekust ei jätku. Näiteks liiga lühike möödasõidu maa ja 24 tonni lasti seljas. 
...

Kui tohib, siis ma natuke küsiks seda kohta täpsemalt.

Kas ma saan õigesti aru, et on mingid asjaolud, mis õigustavad täislastis krusaga aeglase eessõitja stanges rippumist, elimineerides nii tõhusalt taganttulijate möödasõiduvõimalused tihedas liikluses?

Millised need asjaolud on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: v6sa, 62 külali(st)ne