Targematelt olen kuulnud, et tühjaks töötatud kõrgsurvepump võib ruttu kondentsiga rikneda. Tea, kui tõepõhi sel all on.
Videos väga vilksamisi näha. Aga kas pumba peas õhutuspunni pole?
Mul teist marki japs, Kubota.
Etteandepump.
Ja sealt edasi kõrgsurvepumpa. Õhutuspunn ka näha.
Õhku vaja välja saada, siis starteriga ringi, esialgu pumba pea punn lahti. Kui sealt purskab, siis see kinni ja pihustitorud pihustite juurest lahti. Kui sealt ka purskab, siis kinni ja käib.
Ma polegi sellest kütusesüsteemist aru saanud. Pole pumba peas tagasivoolu klappi vist. Igatahes üks voolik lähebki etteandest pumpa. Ainult pihustite tagasivool.
Tasuks veenduda, et stop hoob või gaasi hoob poleks kuidagi kinni, eriti mida nad liigutama peavad. Miskine tarkus kirjutatud ka pumba paigaldamise kohta, Yanmar võib muidugi teistmoodi olla.
Viimaks kordaks veel üle, et ikka vaadata, et gaasi, stop hoovad liigutaksid neile ettenähtud asju. Ja käivitamise hetkel oleksid õiges positsioonis.
Kunagi tuttav töötas T-25 paagi tühjaks. Täitis uuesti diisliga ja enam ei kuidagi. Lõpuks käis ka pump maha ja remondis. Lõpuks oli see viga, et suure ähmiga traktori kõrval kruvikaga starterit sutsates ja pihustitorudega mässates ei taibanud kabiinist gaasihooba peale tõmmata. Lahtisest pihustitorust siis miskit tulla ei taha.
Üldiselt peaksid Yanmar ja Kubota legendide legendid mootorite maailmas olema. Aga minul kustus ka legend ära, aga no anname andeks. Mootor 80-ndate lõpust.
Natuke tööd ja õlinorm muudkui karteris tõuseb. Etteande pumba membraan kutu ilmselt. Peab uue pumba vaatama. Hiinakad maksavad seal 70.- ringis, uut originaali ei olegi suutnud leida veel.