UUE KASTIKA OTSING

(22-10-2020, 17:51 PM)maisalup Kirjutas:  160 000 on alles sissesõit ka, ma olen oma masinaga selle maha sõitnud 4 aastaga. Ilmselt siinkõnelejal enamvähem sama läbisõit tulemas. Oleks 10 aastaga 400 000 või rohkem siismoleks tõesti muljet avaldav tulemus...
jah, ca 40 tuhat on mu aastane läbisõit.
Samas palju sõltub oludest-teedest, kus masinat peamiselt kasutatakse.
Nt mu isuzul läksid amordipuksid enne 100 tuhandet ja esindus ütles, et nende kogemuse järgi on ka rmk masinatel, mis tegelikult metsas sõidavad samuti tulnud amordipukse vahetada ca 100 tuhande peal aga kontorirottide masinatel mitte.
Vasta

(22-10-2020, 17:54 PM)envi Kirjutas:  ....
Aru ma ei saa, miks autotootjad nii hullusti neid "kange" vihkavad, isegi venelased!?

Need toovad vibratsiooni tuppa ja ei lase nii (aju)vabalt sisu "disainida".
Vasta

(22-10-2020, 18:21 PM)honkomees Kirjutas:  
(22-10-2020, 17:51 PM)maisalup Kirjutas:  160 000 on alles sissesõit ka, ma olen oma masinaga selle maha sõitnud 4 aastaga. Ilmselt siinkõnelejal enamvähem sama läbisõit tulemas. Oleks 10 aastaga 400 000 või rohkem siismoleks tõesti muljet avaldav tulemus...
jah, ca 40 tuhat on mu aastane läbisõit.
Samas palju sõltub oludest-teedest, kus masinat peamiselt kasutatakse.
Nt mu isuzul läksid amordipuksid enne 100 tuhandet ja esindus ütles, et nende kogemuse järgi on ka rmk masinatel, mis tegelikult metsas sõidavad samuti tulnud amordipukse vahetada ca 100 tuhande peal aga kontorirottide masinatel mitte.
40 000 aastas on ca 4 tonni diiselkütet.
Päris jõhker! Kui palju meist, mina kaasa arvatud, vajab  enda (100 kg) liigutamiseks punktist A punkti B, kaasa vedada veel 2000kg rauda!?
Mina sõidan 90% oma sõitudest üksinda, kastis max 100 kg tööriistu, tegelikult on piinlik!
Vasta

(22-10-2020, 19:46 PM)envi Kirjutas:  ...
40 000 aastas on ca 4 tonni diiselkütet.
Päris jõhker! Kui palju meist, mina kaasa arvatud, vajab  enda (100 kg) liigutamiseks punktist A punkti B, kaasa vedada veel 2000kg rauda!?
Mina sõidan 90% oma sõitudest üksinda, kastis max 100 kg tööriistu, tegelikult on piinlik!
pea nii on, isuzu järgi 3 tonni kütet ja 2 tonni rauda kaasas, dusteriga 2,5 tonni kütet ja 1,6 tonni rauda kaasas aga ilma ei saa, ei kodu ega töökoha ligidal pole ühistransporti, mõlemast bussini ca 10 km
Vasta

Eks tööautod on need kõvad kõik, nii hilux, mitsu kui ka izuzu aga igapäevaselt kas sõidaksite nendega?

Eks see ole jah valikute küsinus, ma kirjutada ei viitsi aga panen väikse video omapoolse panusena siia teemasse. 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Aitäh Meelis!
Arusaadavad seisukohad, mugavustele ja äkilistele mootoritele ning automatkastidele rõhutud, mis mind ei koti aga Mitsu kitsa salongi teema ülestõstmine on hää, tahaks veekord proovimist. Noh ja mu muuseumitöötaja piiratud eelarve juures on Amarok vms lukskastikas ikka ülejõukäiv, 2x60 km otsa päevas saab ka ilma luksuseta tehtud, peaasi et remondis ei pea seisma.

P.S. Suulise teksti ja videopildi vastuvõtuvõime on mul maru nigel, pidin mitu korda maha mängima, et omale selgeks saada. Kirjutet tekst on teine tera, kohe kõik haarad silmaga ja jõuab otse ajju.
Vasta

(22-10-2020, 21:45 PM)honkomees Kirjutas:  2x60 km otsa päevas saab ka ilma luksuseta tehtud, peaasi et remondis ei pea seisma.

Volkkaripuhul seda esindusespassimise asja võimalikkust ei saa just ülemäära harvaesinevaks pidada. Kuna teemaalgatajale päkapikkudega kast ei sobinud, siis üritasin vaadata, et palju maksab Amarok kaheukselisena ja kasutuskõlbulise pikkusega kastiga. Loomulikult meie turul kaheukselist ei müüda. Loomulikult on ka hinnad saladus - helista või kirjuta meile, ja siis me võibolla kunagi ütleme sulle hinna kah. Oh kus kutsub ostma selline suhtumine. Tegin siis lahti hitleritemaa kodulehe, sama lugu hinnanäitamisega, lisaks sain teada, et kasutuskõlbuliku kastipikkusega ei müüda ka seal enam. Kui ma tahan pseudokastikat, siis ostan nullühe või suvalise pemmipasa ja viskan pagasnikuluugi minema.

Edith:

Ilmseb, et normaalsetes riikides on marketingiässad kohati päris inimeste nõudmistele allavandunud:

Core V6 Low-Range

Currently offered exclusive on the Australian market since early 2020, the Core V6 (also called TDI500 Core) is the only Amarok variant in the world to feature a true low-range transfer case. The Core V6 low-range was a result of strong lobbying by Volkswagen Australia to the parent organisation; citing strong demand from consumers, coupled with Australia being the number one importer of V6 Amaroks as rationale for the decision[34].

The Amarok has been often criticised for its lack of a low-range 4WD transfer case which is less complex and much more widely preferred in the off-road community for the design's reliability and strength in more extreme off-road duties, than AWD systems such as 4Motion.

The engine of the TDI500 Core is de-rated to 500Nm of torque (hence the TDI500 designation) to suit the 6 speed manual transmission. This new model is considered a base model and as such features cloth seating and lacks carpet, instead opting for rubber flooring. However, it still retains several 'premium' features such as a leather-wrapped steering wheel, 17-inch alloy wheels and a touchscreen infotainment system with Apple CarPlay and Android Auto functionality.

There is also an additional variant, named the Core V6 Enduro which features primarily aesthetic enhancements such as a sports bar and decals in addition to the low-range transfer case[20]. Interestingly, this variant is offered for the same price as the standard Core V6 manual.

XL +31 CM
XXL
Offers an extended bed with 2.21 m (7 ft 3 in) of space and a slightly longer wheelbase.

Lühikokkuvõte maakeeli - austraallastele müüakse isegi aeglustiga varianti, kummist põhjamatiga (pole veel suutnud arusaada, kas kasutuskõlbuliku veokastipikkusega) ja mingi nipiga ka pikendatud kastiga asja.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Meil pakutavatest kastikatest tundus Nissan tühjalt sõites mugavaim, aga vahe ülejäänutega on õhkõrn. Hiljem proovitud mudarehvidega L200 oli isegi mugavam, aga sõidumugavuse nimel võiks neil kõigil paarsada kilo kastis kaasa tiksuda. Hiluxi fenomenist mina aru ei saa, lisaks sattus meile ka üks kummaline isend, millel värvkate kohati nii õhuke, et nelja aasta vanusel autol on katus ja esiakna raami ülaosa juba roostes (ja me ei sõida maanteel ninaga bussi või veoka tagumendis kinni).
Vasta

see kas meeldib disain ja kuju
kas rool on käepärane ja iste istmiku järgi
jalad mahuvad nii või naa

see on isiklik valik seda ma ei oska pakkuda
aga tehniliselt olen seni sõidetud mitsubishidega rahul

jah on olnud sõiduautod (Legnum), mahtuniversaalid (Grandis) ja parketimaastur (Outlander)
esimene Grandis oli vähekasutatud ehk mingi 30000+ oli ees ja sõitsin kuskile 300000 alla ja seda siis 8 aastat
kunagi ei jätnud teele  paljud jupid sildades olid tehase jupid ehk ainult mõned pulgad said vahetatud 
hooldasin korrapäraselt ja tihemini kui norm ette nägi aga peale tavalise õli filter ja vahest piduriklots vms ei midagi.
ühtegi suuremat jama ei olnud.

vahepeal oli Outlander - poeuus ja sõitsin 60000 juurde - muretu 

nüüd olen jälle Grandise peal kuigi nüüd on vanake vaid pere 2. auto rollis aga täidab seda veatult - loojalselt ja alati valmis.
autol vanust 16a ja kellal kilomeetreid 300000 juures 
ja peale moraalse vananemise ja üldise kulunud oleku nagu polegi midagi erilist

jah minu autod olid kõik bensiinikad seega diislite kohta kogemus puudub  
samas on olnud üldine tehniline muretus ka üldises plaanis ju mitsubishide ringkonnas  tuntud tõde
või oskab keegi viidata mitsubishi vigadele ?

kui mina valiks kastikat siis valiks selle mis täidab minu pandud ülesandeid 
aga kui valik on kas mitsu või x või Y või ... mis kõik tingimustele vastaks siis mina valiks omast kogemusest mitsu päris julgesti
Vasta

(23-10-2020, 19:57 PM)MeelisV Kirjutas:  ... see on isiklik valik seda ma ei oska pakkuda
aga tehniliselt olen seni sõidetud mitsubishidega rahul...
samas on olnud üldine tehniline muretus ka üldises plaanis ju mitsubishide ringkonnas  tuntud tõde
või oskab keegi viidata mitsubishi vigadele ?...
Aitäh, samas olen ikka lugenud ka negatiivi 2019 L200 kohta, nt
Tsitaat:Начну с недостатков..
На производство купили 4 новых L200 для работы в карьере. Сегодня у машин пробег от 5 до 9 тыс км. И:
На двух машинах (пробег 5 и 7 тыс. км) уже заменили тормозные колодки и диски передних тормозов
На одной из машин за 9 тыс км пробега уже 2 раза заменили масло из-за увеличения уровня масла в картер до критического.
На одной из машин на 8 тыс км перестал работать полный привод (загорелась ошибка и не исчезает)
Расход топлива в бездорожье еле еле влазит в 16 лит/100км.
Из достоинств:
Вместимая кабина
Более менее вместительный кузов
Приятно удивил мотор
Пожалуй и все. Всё остальное - новая машина...
Vasta

Kogu lugupidamise juures aga ideaalset autot pole olemas, vali masin, mis meeldib. Uutel on kõigiga varem või hiljem vaja esindusse pöörduda ja mingit universaalset tõde pole olemas. Margipõhiste identsete masinatega on mustmiljon erinevat variatsiooni võimalik.
Konkreetne näide Ford Rangeriga 3.2 d. suht sama aastakäigu ja läbisõidu juures. Ühel tegelasel ainult hooldusest hoolduseni, isegi sillapulikad 200k läbisõidu juures tehase omad. Teisel täislaks pihustiring, egr, dpf + 100 muud häda. Mõlemad suht sarnase kasutusega, lihtsalt üks on õnnetu. Ei maksa otsida loogikat alati. Osta masin, mis meeldib ja asi ants.
Vasta

Kas veel samasugust? 

Interneti kommentaarid on asjad mida tuleb lugeda ja seda siis mõttega ja ettevaatlikusega.

Ebay ja amazon toodete kommentaarid samuti mõnikord selliselt et tuhat ütleb 5  paarsada ütles hindeks 4 ja ikka leiab kellegi kes andis ühe. Keskmine hinne on tihti 4.5....4.8 aga kellegile ikka ei meeldi.

Mis nende kommentaarides olnud autode taust on? 
Firma autod teadmata töödel p...i mentaliteediga juhid.? 
Mõni lõhub raudtee relsi ka ära ja siis ütleb et oli pehme ja halb metall.

Aga nagu ütlesin oli minu kogemus bensiin, automaat ja sõiduautod. 

Mitsubishi foorum ei toiminud Eestis pea kunagi. Polnud teemasid Smile
Vasta

Piinlik tunnistada aga eelmine tööauto oli ka mitsu ja see oli igiliikur. 0 muret nelja aasta jookusul. Lõpuks vahetasin välja, kuna igav hakkas ja sidur hakkas ka kergelt libisema. Muidugi antud masina tehasest väljumise aasta jäi eelmisse milleeniumisse. Uutega kogemus puudub.
Vasta

(23-10-2020, 21:14 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kogu lugupidamise juures aga ideaalset autot pole olemas, vali masin, mis meeldib. ... Margipõhiste identsete masinatega on mustmiljon erinevat variatsiooni võimalik. ...
Eks ma olen iga asja ostmisega selline põhjalik valija ja uurija ...
Kindlasti on variatsioonid olemas aga selle vastu aitab statistika, kui 100-l on korras ja 2-l juhtub midagi, siis on ok, aga kui 50-l on korras ja 50 kaeblevad, siis on midagi ikka nihu selle tootega.
Vasta

(23-10-2020, 21:33 PM)ivoalaska Kirjutas:  Piinlik tunnistada aga eelmine tööauto oli ka mitsu ja see oli igiliikur. 0 muret nelja aasta jookusul. Lõpuks vahetasin välja, kuna igav hakkas ja sidur hakkas ka kergelt libisema. ...
nelja aastaga, st palju km, 150 kkm või 200 kkm? Selle ajaga ju midagi ei tohiks laguneda normaalsel autol.
P.S. Mul pole ühelgi autol üle 40 aastase juhikogemuse juures õnnestunud sidurit ära tappa, et hakkaks libisema.
Vasta

(23-10-2020, 21:56 PM)honkomees Kirjutas:  
(23-10-2020, 21:14 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kogu lugupidamise juures aga ideaalset autot pole olemas, vali masin, mis meeldib. ... Margipõhiste identsete masinatega on mustmiljon erinevat variatsiooni võimalik. ...
Eks ma olen iga asja ostmisega selline põhjalik valija ja uurija ...

Vahel tasuks ka vene ruletti mängida.
Ma pole ühtegi sõiduautot valinud. Kõik on suht-koht spontaansed ostud. Ja pole veel kordagi kahetsenud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ärge nüüd segage, las kodanik kaalub. Big Grin

Kuigi ega tal valikut pole - Mitsu on ainus, mida reaalselt siit saab ja millel on mingigi hooldus. Või kuidas meie kodumaa lõunaservas sellega ikka on?
Vasta

(23-10-2020, 22:05 PM)Daff Kirjutas:  ...
Ma pole ühtegi sõiduautot valinud. Kõik on suht-koht spontaansed ostud. Ja pole veel kordagi kahetsenud.
sõidukatega on lihtne, nende kohta on olemas sakslaste ja soomlaste tüv statistika, kes ikka igal aastal ja igas vanuses masinatega on lõpuotsas siis ju see paska toodab.
Vasta

(23-10-2020, 22:13 PM)v6sa Kirjutas:  Ärge nüüd segage, las kodanik kaalub. Big Grin

Kuigi ega tal valikut pole - Mitsu on ainus, mida reaalselt siit saab ja millel on mingigi hooldus. Või kuidas meie kodumaa lõunaservas sellega ikka on?
Tartus ikka silber on, mis muidugi ei vaimusta kuulduste alusel. Topauto on mu uute autode servistest olnud kõige sümpaatsem vs 3 teist firmat. Iga hooldus või remont tähendab ju 100+100 km sõitu ja raisus päeva.

teine võimalus on ära oodata uus Isuzu ja loota, et odavamad versioonid ei ole niiväga kirvehinnaga.
Vasta

Honkamees ;

teine võimalus on ära oodata uus Isuzu ja loota, et odavamad versioonid ei ole niiväga kirvehinnaga.

Nii teegi ,ega enne see haipimine siin lõpe.Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne