12-10-2020, 09:10 AM
Ega kellelgi juhtu vedelema ukse nookurit? Ehk siis vana ukse riiv/sulgur.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(12-10-2020, 18:18 PM)tõnn Kirjutas:Selline asi:(12-10-2020, 09:10 AM)saarrand Kirjutas: Ega kellelgi juhtu vedelema ukse nookurit? Ehk siis vana ukse riiv/sulgur.
Mõõdud või lausa pilt oleks suureks abiks.
(24-10-2020, 01:05 AM)linnuke Kirjutas: Millisel aparaadil on starter ,mis pöörleb päripäeva( hammaka poolt vaadates ) Vaja oleks võimalikult väikest.Peaks olema kõigil NSVL ajal toodetud autodel, GAZ, ZIL KRAZ, VAZ, Mosu jne, sest mootor pöörleb ka päripäeva ja kui siduri poolt vaadata, siis vastupäeva. Järeldus: starteri hammasratta poolt vaadates peab ta pöörlema päripäeva.
(24-10-2020, 10:03 AM)aavu Kirjutas:Kole suured on.Hetkel kaalun kasutada mingit rolleri oma.Otsa tuleb ka pisike reduktor.Asja måte on käivitada 80 ccm.mootorit ,starter peos.(24-10-2020, 01:05 AM)linnuke Kirjutas: Millisel aparaadil on starter ,mis pöörleb päripäeva( hammaka poolt vaadates ) Vaja oleks võimalikult väikest.Peaks olema kõigil NSVL ajal toodetud autodel, GAZ, ZIL KRAZ, VAZ, Mosu jne, sest mootor pöörleb ka päripäeva ja kui siduri poolt vaadata, siis vastupäeva. Järeldus: starteri hammasratta poolt vaadates peab ta pöörlema päripäeva.
(24-10-2020, 12:35 PM)spitfire Kirjutas:Starteri pendiksi tööpõhimõte välistab selle ju!(24-10-2020, 12:10 PM)90Deville Kirjutas: Starterit plussi raami laskmine ei häiri eriti, käib ikka samapidi ringi.
Ikka kindel või ? Kui gaz-21 sai aku kogemata vale pidi peale, siis läks mootor küll mingi nipiga tagurpidi tööle.
(24-10-2020, 21:21 PM)linnuke Kirjutas: ...
Selline aparaat tuleb käima saada.Halbade asjaolude korral propist vehkimine tüütab ära.Akukaga proovitud ,aga sel juhul oleks vaja käivitusnupu lukku ,Et starter oleks rusikas ,ehk siis propiga samal joonel.."Sangast"hoides ei püsi korralikult tsentris.
...