17-11-2020, 10:17 AM
Tõlge Float charger väljendist
(17-11-2020, 10:17 AM)MeelisV Kirjutas: Tõlge Float charger väljendistaga huvitav, kuidas on korrektne eestikeelne tõlge
(17-11-2020, 09:55 AM)Basilio Kirjutas: Mina ostsin selle:Tundub olevat sama mis onload laadija, agm ja geelakudest ei reklaami midagi, aga vähemalt displei, nupu asukoht ja klemmidki samad, ehk siis ilmselt teine korpus lihtsalt nagu hiinas ikka teevad, küll aga on hind parem
https://pood.magaziin.ee/product/akulaad...4a-6v-12v/
Oli piisavalt odav et riskida ja ei kahetse - täitsa toimetab. Ma ei julge muidugi reklaami teha et ostke kõik ja 100% töötab. Kust mina tean, võib olla sain partii ainukese töötava.
Sisse-välja pendeldamist laetud aku puhul ei ole täheldanud. Kui on FULL siis jätab rahule. Meeldib just väikeste mõõtude poolest, saab vihmase ilmaga õues laadida, sest saab kapoti kinni lasta.
(17-11-2020, 09:55 AM)Basilio Kirjutas: Mina ostsin selle:
https://pood.magaziin.ee/product/akulaad...4a-6v-12v/
Oli piisavalt odav et riskida ja ei kahetse - täitsa toimetab. Ma ei julge muidugi reklaami teha et ostke kõik ja 100% töötab. Kust mina tean, võib olla sain partii ainukese töötava.
Sisse-välja pendeldamist laetud aku puhul ei ole täheldanud. Kui on FULL siis jätab rahule. Meeldib just väikeste mõõtude poolest, saab vihmase ilmaga õues laadida, sest saab kapoti kinni lasta.
Tsitaat:Tänane seis on ikkagi selline, et kui tahta laadijat, mis suures osas sinu eest kõik ära teeb, siis tuleb sebida Kulon 912.
Kõlbab ka Võmpel 55.
Minu teada on need ainsamad uued vahendid, milledega laisa inimese kombel persselastud sulfateerunud akude mahtuvust parandada.
Igasugused "targad laadijad" on siiski mõeldud vaid värskelt soetatud akude edaspidiseks jooksvaks turgutamiseks / hoolduseks ning remontimise eesmärgil neid kasutada ei saa. Häda on tegelikult aga selles, et ostes autole uue aku, unustame me kõik ära, et aku tahab tegelikult ka näperdamist. Paar korda aastas kindlasti. Ja kui me seda ei tee, siis loomulikult imestame, kuis garantiiaja lõppedes lõppeb ka aku tööleping, haarame klahvjatuuri ja kukume kiruma tootjat ja müüjat ja keda veel, vaatamata õige süüdlasega peegli teel tõtt...
(17-11-2020, 12:05 PM)wwatu Kirjutas: Tegin väikse video ka toimimisest, aru ma ei saa kas tegemist aku suutmatusega hoida 14.4 pinget nagu manualis kirjas, sest et aku ikkagi juba pool aastat vana või siis laadija suutmatus seda sinna laadida, tehniliselt täidab eesmärki, ehk ei lase tühjaks vajudaNagu Marko juba üleval viitas, siis jäta see manualis näpuga järje ajamine. 12V pliiaku on laetuna 6x2,1V ehk 12,6V. Laadimisel aetakse küll rohkem sisse, aga see ei ole jääv ega saagi olla.
(17-11-2020, 13:51 PM)rulli Kirjutas: Aga milline siis ikkagi täna poes on normaalne laadija, mille võib unustada külge ja ei pea kartma, et auto või garaaz ühel hetkel maha põleb. Kas ongi ainult 1 firma - Ctek ?Mind ka huvitaks.
(17-11-2020, 17:50 PM)ounou Kirjutas:mulle sugulasest varuosamüüja kiitis Noco laadijat, pidada olema parim, parem kui Ctek, ise nad neid kasutavad akude laadimisel poes.(17-11-2020, 13:51 PM)rulli Kirjutas: Aga milline siis ikkagi täna poes on normaalne laadija, mille võib unustada külge ja ei pea kartma, et auto või garaaz ühel hetkel maha põleb. Kas ongi ainult 1 firma - Ctek ?Mind ka huvitaks.
(17-11-2020, 18:24 PM)honkomees Kirjutas:Ostsin kunagi ühe Noco Ctek-i kõrvale. Esimese külma ilmaga murdus juhtmeisolatsioon nii võrgu kui akupoolsetel kaablitel. Õnneks midagi maha ei põlenud. Rohkem pole kasutanud.(17-11-2020, 17:50 PM)ounou Kirjutas:mulle sugulasest varuosamüüja kiitis Noco laadijat, pidada olema parim, parem kui Ctek, ise nad neid kasutavad akude laadimisel poes.(17-11-2020, 13:51 PM)rulli Kirjutas: Aga milline siis ikkagi täna poes on normaalne laadija, mille võib unustada külge ja ei pea kartma, et auto või garaaz ühel hetkel maha põleb. Kas ongi ainult 1 firma - Ctek ?Mind ka huvitaks.
(17-11-2020, 17:50 PM)ounou Kirjutas:(17-11-2020, 13:51 PM)rulli Kirjutas: Aga milline siis ikkagi täna poes on normaalne laadija, mille võib unustada külge ja ei pea kartma, et auto või garaaz ühel hetkel maha põleb. Kas ongi ainult 1 firma - Ctek ?Mind ka huvitaks.
(17-11-2020, 20:58 PM)isandpauk Kirjutas:Mul ka pisike CTEK ning see kõlbab küll kuni 100-ampriste akude laadimiseks aga juhul, kui nendes on MINGI vool sees alles! Mul praegu 2 täiesti tühjaks seisnud tulitera ja neid ei elustanud. Ja ei elusta/lae ka pisut peetis akusid, mõlemal puhul viskab errori-tule põlema. Kuna suvekodu valgustus on kõik vanadelt autodelt maha võetud akudelt, siis eks seda laadimist naabripoisi juures ikka on, murutrakatsi ja Honda patarei-laadsetest klassikalise "rekka" aku ja spetsiaalsete süvatühjenemisakudeni Tundub, et see desulfaatimise-recovery režiim täiesti toimib ja autot vaevaliselt käivitav elustub LED-põletamiseks vägagi ära.(17-11-2020, 17:50 PM)ounou Kirjutas:(17-11-2020, 13:51 PM)rulli Kirjutas: Aga milline siis ikkagi täna poes on normaalne laadija, mille võib unustada külge ja ei pea kartma, et auto või garaaz ühel hetkel maha põleb. Kas ongi ainult 1 firma - Ctek ?Mind ka huvitaks.
3-4 CTEK 0,8A on mul pidevalt unustatud nii autode kui tsiklite peale juba aastaid ja ükski garaaz pole maha põlenud. Kindlasti leidub keegi, kes väidab, et see laadija ei kõlba suure mahtuvusega autoakude laadimiseks aga mul ei olegi neid vaja laadida. Mul on vaja nende pinget hoida normi piires pikemat aega. No ei hakka ju 10A laadijaid tervet kimpu soetama lihtsalt akudel üle talve peal hoidmiseks. Minu vajaduste katmiseks ideaalsed nii funktsionaalsuse, kui ka hinna poolest.
(18-11-2020, 13:24 PM)v126 Kirjutas: https://www.tööriistamarket.ee/et/nutika...x#tab1-tabmul oli selle noorem vend, poole odavam variant kasutusel mitu aastat, just talv läbi külmas kuuris poolpidusel traka akul pidevalt taga, et käivitamiseks oleks aku valmis. Ühekorra lihtsalt ei võtnud enam voolu sisse vms, tulukesed põlema ei läinud. Nüüd on aasta otsa selles ülesandes väike ctek.
Mulle sattus niisugune kätte, laeb kõike, ka kahte 230Ah akut korraga ja olen unustanud mitmeks nädalaks külge, midagi pole juhtunud.
(18-11-2020, 11:42 AM)PlyVal64 Kirjutas:Lihtsam genekas ei oleks maakoju osta? Need mis pirni põlema panevad,ei maksa midagi.(17-11-2020, 20:58 PM)isandpauk Kirjutas:Mul ka pisike CTEK ning see kõlbab küll kuni 100-ampriste akude laadimiseks aga juhul, kui nendes on MINGI vool sees alles! Mul praegu 2 täiesti tühjaks seisnud tulitera ja neid ei elustanud. Ja ei elusta/lae ka pisut peetis akusid, mõlemal puhul viskab errori-tule põlema. Kuna suvekodu valgustus on kõik vanadelt autodelt maha võetud akudelt, siis eks seda laadimist naabripoisi juures ikka on, murutrakatsi ja Honda patarei-laadsetest klassikalise "rekka" aku ja spetsiaalsete süvatühjenemisakudeni Tundub, et see desulfaatimise-recovery režiim täiesti toimib ja autot vaevaliselt käivitav elustub LED-põletamiseks vägagi ära.(17-11-2020, 17:50 PM)ounou Kirjutas:(17-11-2020, 13:51 PM)rulli Kirjutas: Aga milline siis ikkagi täna poes on normaalne laadija, mille võib unustada külge ja ei pea kartma, et auto või garaaz ühel hetkel maha põleb. Kas ongi ainult 1 firma - Ctek ?Mind ka huvitaks.
3-4 CTEK 0,8A on mul pidevalt unustatud nii autode kui tsiklite peale juba aastaid ja ükski garaaz pole maha põlenud. Kindlasti leidub keegi, kes väidab, et see laadija ei kõlba suure mahtuvusega autoakude laadimiseks aga mul ei olegi neid vaja laadida. Mul on vaja nende pinget hoida normi piires pikemat aega. No ei hakka ju 10A laadijaid tervet kimpu soetama lihtsalt akudel üle talve peal hoidmiseks. Minu vajaduste katmiseks ideaalsed nii funktsionaalsuse, kui ka hinna poolest.
Kuid tundub, et peab ühe klassikalise trafolaadija ikkagi ka ostma, mis siis tummisemaid pliikamakaid elustaks.
(18-11-2020, 22:00 PM)Jahimees Kirjutas: Mind on aga kõige enam seganud see, et kui akus pole piisavalt pinget, siis ta laadima ei hakka ja peab riiulist suure (lolli) Telwini välja tarima ning pinget jõuga sisse suruma.Täiesti nõus. Praegu tegelen kahe 90Ah elustamisega, üks äkki võtab eluvaimu sisse ka CTEKiga. Homme oskan öelda.