Projekt TeeRöövel ehk ДЗ-99

Uskumatu see vene tehnika ikka,võtad puu alt,hääled sisse ja tööle............

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(17-11-2020, 15:55 PM)hundu615 Kirjutas:  Uskumatu see vene tehnika ikka,võtad puu alt,hääled sisse ja tööle............
ei, mitte puu alt,  meile tuli omal ajal üks selline asjandus, millest oli õuel paarikümne cm läbimõõduga puu raamist  läbi kasvanud, vana peremees pani hääled sisse, sõitis puu maha ja liikus mitu km teedevalitsuse töökoja õuele, ainult kohapeal lisavarustusena paigaldatud hüdrosüsteemi voolikud pudenesid sõidu ajal ära.[Pilt: d144_nn_only.jpg]
Vasta

Kes minu FB lehte jälgib või seal Vanade Traktorite omanike ja huviliste lehel silma peal hoiab nägi juba eile et hoovinarril on kanda tähtis roll jõulumeeleolu loomisel...  Toungue Big Grin

Proovin ka siis vana head manuste lisamist üle kümne aasta vist...

   
   
   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Lõpuks siis lumega versioonid ka.

Hüva jõuluaja jätku foorumirahvale ka siitpoolt. 

                   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

See oleks nagu tule otsa võtnud hiina ilutulestiku rakett...Aga muidu on äge.Head jõulu jätku!
Vasta

(17-11-2020, 15:55 PM)hundu615 Kirjutas:  Uskumatu see vene tehnika ikka,võtad puu alt,hääled sisse ja tööle............

Mitte ainult vene vaid pigem üldiselt vanaatehnika on selline, mis ka peale unustuste hõlma vajumist on tegelikutl täiesti kasutuskõlbulik peale kerget hooldust. 
Terve youtuub tegelikult videosid täis kus mehed võsast caterpillareid, peterbilte, macke, allisone jms välja lõikavad ka elule aitavad. 


(26-12-2020, 11:18 AM)uko Kirjutas:  See oleks nagu tule otsa võtnud hiina ilutulestiku rakett...Aga muidu on äge.Head jõulu jätku!

Sai jah selline ummamuudu, puht füüsiliselt polnud aega mööda kontuure neid tulesid vedada, sai suvalt peale visatud ja nii jäi. Hoovinarrile talveks mingigi otsatarve.  Tuled ise on hiinast tellitud eelmine aasta 5.20€ eest, nagu hiina asjale kohane ikka siis 1/3 pirne ei tööta ehk üks liin on kustus, prügikasti viskamise asemel sai mingigi otsatarve leitud.



Höövline ise on kogunenud terve kastitäis detaile mida peab kevadel hakkama hooga külge kruvima, sellest suhtes asi lihtne et läbikäidud tee ning kõik teada mis ees ootamas.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ja kui uuesti sellise hinnaga müüma hakkad nagu eelmist,anna teada.
Vasta

Asjalik ettevõtmine. Ega ei ole jagada fotosid, kuidas sa piduri eelmisel masinal ehitasid. Plaan enda DZ99 samamoodi pidurdama panna sõiduauto piduriketta ja supporti abil.
Vasta

Vahest ikka miskit nokitsen ka nende kallal. 
Sai just toodud uus Nsh 50 pump näiteks.
Üleüldiselt on kogu see höövlite teema maru lappesse läinud viimasel ajal seega olen huvitatud varuosadest neile, vaja oleks laiemas plaanis kahte dz 99 käigukasti ja ühte dz 143 kasti. Siis dz 99 roolidosaatorit, pooltelgi, klaase, ja muid varuosi. Kui kellegil üle võib pakkuda.  Eks normaalse hinnaga komplektsed masinad ostan ka hea meelega ära, samuti dokumentidega dz 99 pakub eriti huvi, või siis ainult dokud...  Rolleyes

Muidu see teemaks olev masin on täitsa sõiduvees, läks esimesest pöördest käima ja valmis teid siluma. Eks iluoperatsioonid tulevad suvepoole, enne tehniliselt üle käima veel. Midagi keerulist õnneks pole.

   

Maru kenasti käib see altai, ei suitse ega miskit. Nii hea mootoriga DZ pole veel olnud mul. 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Täna siis panin uue hüdro ja mootori õli ning sai peale aastaid kasutuna seismist taas terale läike peale. 

Mootorile 10W-30, peaks käima küll.

               


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Teehöövlitest ma midagi ei tea, aga Rakvere Kuusakoskis on mingi vanem asi praegu täitsa komplektne
Vasta

Kas 10w30 liiga tänapäevane pole,sel ajal kui see mootor leiutati polnud sellise viskoossusega õli vististi olemaski,vändand sinna tummisem sisse,oleks õlisurve ka pisut suurem,aga noh mida mina ka tean.......

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

10w30ga on soojalt ka õlisurve erinevalt neist endisaegsetest õlidest...  Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

   
Vasta

(05-07-2021, 19:28 PM)hundu615 Kirjutas:  Kas 10w30 liiga tänapäevane pole,sel ajal kui see mootor leiutati polnud sellise viskoossusega õli vististi olemaski, ...

Jah, selleaegsed ülid olid külmalt tüki paksemad ja soojalt vedelamad.
Vasta

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ilus! Selle sügisese lehevärvikirevuse keskel ei paista see roostes kabiin eriti väljagi. Toungue

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Saab vahest höövlil ka tiibu sirutada...

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Terad läikima

                   
Vasta

Müüa DZ-99
Asukoht Tartumaa, Kaimi
Hind 4800€
Tel 53961379

Sõidab, liigub ja teeb tööd ka. Vanale masinale kohaselt leidub ka nokitsemist. 
Mootor käivitub esimesest pöördest, õlirõhk 4bar. Käigukast vaikne, ei unda ja õlirõhk olemas. Kiired-aeglased lülituvad ilma jõudu rakendamata. Kabiin õhuline, tagaklaas puudub, esiklaas ja mõni küljeklaas mõradega. Elektroonikaprobleeme pole, üleüldse elektroonika tegelikult puudub... 
Esisilla kallutussilinder küljes ja töötab nii nagu vaja. Karussell keerab ilma tõrgeteta. Hüdrorool kergem kui mõnel sõiduautol.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne