(24-11-2020, 17:10 PM)sturmbannführer Kirjutas: see kirvereegel ei pea kuidagi paika.on väga suur vahe kas sõidan oma hobi mossega,või tänapäevaste multibeam led tuledega.
Just selliste vastuväidete pärast kirjutasin, et ÜLDISELT ON KAASAEGSETE AUTODE ...
Ja samal põhjusel ei räägi ka liiklusseadus konkreetsetest meetritest. See ongi erinev sõltuvalt sõidukist, juhist, ilmaoludest ja veel paljudest muudest teguritest.
Mis on alternatiivne lihtne soovitus autojuhile, kes ei sõida hobiautoga, vaid keskmise Eesti autoga?
Keskmine vanus Eesti autodel ca 13 aastat ehk igapäevaselt liikluses osalevatest sõidukitest on valmistatud ajavahemikus 2000 kuni 2015.
Väga lihtne on visata üks rida teksti, mis viskab solgiämbri eelnevale peale, kuid ei anna mitte mingit konkreetset soovitust või põhjendust.
Inimene tahab saada konkreetset vastust, mitte ümmargust demagoogilist jauramist või äärmuslike näidete võrdlemist. Uskumatult palju on inimesi, kes ei oska hinnata vahemaid, kauguseid, kiiruseid ega ka seda, kui kaua alkohol tema organismis püsib või milline on ohutu ja tema võimetele vastav sõidukiirus. Seejuures mõnes neis küsimustes võin vabalt eksida ka mina või Sina. Kirvereegli eesmärk on tuletada inimesele lihtsas vormis meelde, et üldjuhul (st mitte alati, aga enamasti) on mõistlik pimeda ajal lähituledele üle minnes kiirust vähendada. 99,... protsendil juhtudest võime ka 10 või 20 sekundit sõita pimedana või vahtides telefoniekraani, kuid need komakohtadega protsendid meie autojuhtide Eesti teedel läbitavatesse kilomeetritesse teisendades saame igapäevaselt väga suure arvu juhtumeid, kus kiiruse vähendamine säästaks kellegi elu või tervise, rääkimata varalisest kahjust.
Olge ikka mõistlikud liikluses ning austage erinevaid arvamusi. Ksf! on samuti arvamusliidriks siin foorumis ning võib sellega mõjutada nii mõndagi noort või temast lugupidavat teist inimest mõtlema, et allakirjutanu on loll ning tema soovitused on rumalad.