(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2020, 00:17 AM ja muutjaks oli Aare R..)
Kusjuures seal pildil ta tagurdas mul eest ära. Samas tee-ehitusel oli veel üks dumper, ekskavaator, buldooser mingi libistiga, kuhu kopp kruusa sisse tõstis, samuti 2 tavakallajat. Ega seal peale selle buldooseri hetkel mingi muu asi veel ehitatava lõigu peal ei käinud. Mis Krazi puutub, siis töömeestega rääkides see dumperile alla küll ei jää
Numbri puudumist märkasin ise ka, ju ta siis metsades jms mürgeldab.
Tea, kas seda üldse registrisse saaks enam, ma pean silmas juba laiust, sest ma ei usu, et ta vaid 2.55m lai on.
Sellistel Krazidel ei taha vedelikud eriti kuskil sees püsida. Kõik võimalikud asjad lekivad. Ülevaatuse tegemine tähendaks 100% restaureerimist nende puhul
Registriga pole probleemi sinna saab. Aga liikumine tähendab laia veose tähistust ja erilubasid teede valdajatelt.
Sama käib ju vanade MAZ kohta. Mõnda kraanat veel alles aasta paar tagasi sai liikluses näha.
Neid Bonitosid lahe taga ikka pakutakse aegajalt, praegugi nettiautos üks 1,5k euri-iga müügis, seega pole need nii haruldased midagi, kui kuulutuses väidetakse.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2020, 19:52 PM ja muutjaks oli Etsike.)
(06-06-2019, 11:36 AM)Etsike Kirjutas: See koll pesitses mul kodu lähedal hoovi nurgas, ükspäev oli keegi kiilu masina ja emakese maa vahele ajanud, ning mõned meetrid tänavale lähemale liigutanud. Nüüd aga on isend paar km eemale ühe töökoja/ÜV punkti lähedale kolinud. Mille paganaga üldse tegu, ühtegi nime ma ei tuvastanud, näidikute juures oli õlinäidikul igatahes "OEL" kirjutatud, mis viitaks saksa suuna poole. https://imgur.com/yKErFy4 https://imgur.com/5sS3fXq
See isand Kruuvi puuk on täitsa legaalne ÜV ja kindlustusega isend nüüd, moodsamad numbrimärgid küljes ja pesitseb mõned sajad meetrid eemal ühes Tammelinna hoovis.
Registris UAZ469'na.
Kabiiniga restaureeritud imeilus RS on kindlasti haruldus. Omalegi tuli kabiin "meelde" alles seda masinat nähes. Fantsat töö tundub ka olevat. Kellegi siinse ksf!'i oma???
Sellisega sõidad ikka pühapäeval külapoodi ja kirikusse
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2020, 17:05 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
No ei sõida. Olen korra Vana-Võidust õppesõidu RS traktoriga Viljandi Kösti poodi õlle järel käinud. Ulvab, heal teel kuidagi edasi ei saa (u 4 km minna). Karda miilitsat, direktorit.
pen.skar Kirjutas:No ei sõida. Olen korra Vana-Võidust õppesõidu RS traktoriga Viljandi Kösti poodi õlle järel käinud. Ulvab, heal teel kuidagi edasi ei saa (u 4 km). Karda miilitsat, direktorit.
Tere.Aga seal ju see kiirenduse osa.Siis läheb kiiremini,Meil ammu ammu oli selline astus minna küll.
Tagant jah.Ulub ja sõidab tasa.Aeglase edasikäigu pealt kiire tagasi peale vahetab kauem aega kui russil ja sedasi nad kartulikombaini lonti kabiini tagurdasid.
(28-12-2020, 14:04 PM)PlyVal64 Kirjutas: Kabiiniga restaureeritud imeilus RS on kindlasti haruldus. Omalegi tuli kabiin "meelde" alles seda masinat nähes. Fantsat töö tundub ka olevat. Kellegi siinse ksf!'i oma?
Tere. See asub vist Pärnumaal. Ei mäleta enam täpselt. Aga juulikuus sai seda uudistamas käia kohapeal. Ilus asi ja käima läks ka. Lisan lühikese video, ehk saab parema pildi. ( pilt hüplev ja korrapäratu aga vast on abiks). Loodan, et omanik ei pahanda või leiab ehk isegi ostja kiiremini. Hinda ma ei mäleta, kuna ei olnud huvitatud pool.
Mäletan varasest noorusest koolivenna isa masinat millel sai turnitud. Sel olid kabiini külgedel ja taga presentkatted painduvast pleksiklaasist akendega mida sai kokku rullida ja rihmadega üles katuse serva äärde kinnitada. Kas need olid ka originaalis või kohaliku kolhoosi sadulsepa tehtud? Dr Google ei aidanud...
(29-12-2020, 22:25 PM)jürimees Kirjutas: Paar ähmast pilti. Tundub olema tehase toodang. Allikad Fb ja Muis. "Kabiini "tagaseinaks ühte äärde kokkulükatav aknaga kardin.
Sellise väetisekülvikuga olen isa asemel kolhoosi põllul väetist külvanud.