20-11-2020, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2020, 10:38 AM ja muutjaks oli Kalts.)
(19-11-2020, 18:05 PM)korvimees Kirjutas: Kas on minul midagi lugemata jäänud või on siin osa probleemist kirjeldamata jäänud? Läbiv teema austet ksf jutus on garantiitingimused ja varuosad? Kas tegu on mingi suurema tootmisettevõttega? Miks ma küsin? Lihtsalt sellepärast, et hobikasutajal on suht keeruline vähegi korralikumat aparaati garantiiajal nii ära kurnata, et see juba remonti ja varuosi vajaks. (Muidugi kui inimene vähegi oma asju hoiab)
Selleks, et aparaat vajaks juba uusi veorulle, juhtmooduleid jne, ei piisa mõne rulli traadi aparaadist läbiajamisest.
Muidugi, nii see on. Kuid mõte pole selles. Mõte on saada isiklik kogemus müüja kohta. Fassaadid on tihti ilusad, lubadused samuti, kuid sellest olulisemad on need kes fassaadi taga. Kuidas nad käituvad, suhtlevad tänavalt tulnud kliendiga kes esitab küsimusi. Täiesti tavalisi küsimusi muide minu arvates, garantii ja varuosad on niivõrd elementaarsed, et siin ei tohiks mingit teisitimõistmist olla.
(19-11-2020, 22:53 PM)Mart69x Kirjutas: Ei midagi isiklikku ega solvavat ja väga tore kui inimene teeb korraliku kodutööd soetatava seadme puhul. Kuid kui vaesel müügimehel satub selliseid iga päeva jooksul olema +10 tk ning kogu tootevalik on ca +10 000 toodet ja ka muud tööd peale küsimustele vastamist (kui küsimused tuleb veel omakorda tehasest üle küsida) vajavad ka tegemist siis on küll vist kuul pähe päeva lõpuks. Ega müügimees jumal ei ole, et kõike teab peast ja enamasti otsib ta seda sama infot kasutusjuhendist või varuosa jooniselt või internetist. Võibolla ei vastata kiiresti selle pärast, et oodatakse tehase inimeselt vastust ja see viibib kuna euroopas koroona jne.. Tihti küsitakse küsimust ainult küsimuse pärast ja selle teadmisega kas 2000 eurose keevituse veorull maksab 50 eurot või 70 eurot ei olegi midagi tarka teha. Vaevalt, et ostad masina, mis niiväga ei meeldi kuid määravaks saab veorulli maksumus kuna see on 20 eurot väiksem ja vaja läheb seda võibolla 10 aasta pärast. Samuti võiks ju pommitada küsimusega kõiki müüjaid, et kui juhuslikult peaks balloon ümber kukkuma ja reduktor lõhub ära displei palju see siis maksab. Ei tahaks olla automüüja nahas kui hakataks 30+ tuhat autot ostma siis saab vastata küll kepsu mõõtude, käigukasti õli margi, kolbide maksumuse, ventika rihma mõõdu, laepolstri kangatüübi ja termostaadi rakendumise temepratuuri jneee kohta.
Ei midagi isiklikku ja paluks mitte solvuda
Saan väga hästi aru mida sa mõtled, kuid müüja töökorralduse üle ei pea klient muret tundma.
Ma ei eeldagi, et vastus tuleb paari tunniga vaid ootan vähemalt ööpäeva enne kui helistan, et küsida kaugel asi on. Viimati juhtus see Anapoliga. Nende vastus viibis väga arusaadavatel põhjustel: viiruse tõttu on kollektiiv jagatud kontoris- ja kodusolijateks ning seega on kontori töötajad üle koormatud. Jääb vaid arusaamatuks miks nad seda oma kodulehel ei kajasta.
Nagu juba eespool ütlesin, siis küsimused puudutasid väga elementaarseid asju: garantii ja kuluosad. Seega võib öelda, et su jutt on küll õige, aga antud juhul pole asjakohane.
Tegelikult esitasin väga vähe küsimusi ja nende tootjate esindajad, kelle garantiitingimused ja varuosade nimekirjad on avalikult kättesaadavad, said mõne kirja pakkumise tegemiseks.