Mõistusevastased manöövrid liikluses

(26-11-2020, 22:51 PM)41Degree Kirjutas:  
(26-11-2020, 11:19 AM)klemm Kirjutas:  Õige tähelepanek, nii on.
Endiselt ootame viidet LS pügalale, mitte "keegi kusagil rääkis, päriselt ka". Olen enda arvates LS piisavalt palju edasi ja tagasi lugenud ning kui seda just viimase paari nädala jooksul muudetud pole, siis seda nõuet seal ei ole.
Kui sa nüüd uuesti hoolega loed siis keegi ei rääkinud, ega kuulnud.  See küsimus on liiklus eksamis. Uued liiklustestid tulid välja see aasta juulis. Tasuta neid lahendada ei saa, maksa raha ära ja vaata järgi.
Vasta

Kas liiklustestis on kirjas midagi, mida seaduses pole?
Vasta

(28-11-2020, 13:05 PM)tõnn Kirjutas:  Kas liiklustestis on kirjas midagi, mida seaduses pole?

Siin võib olla konksuga küsimusega kus iva on kaduma läinud ja üritatakse seda seaduseks väänata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-11-2020, 13:28 PM)Daff Kirjutas:  
(28-11-2020, 13:05 PM)tõnn Kirjutas:  Kas liiklustestis on kirjas midagi, mida seaduses pole?

Siin võib olla konksuga küsimusega kus iva on kaduma läinud ja üritatakse seda seaduseks väänata.
No kui mind ei usu vaadake eelpool olevaid postitusi  Rolleyes
Vasta

(26-11-2020, 23:13 PM)olli Kirjutas:  Alles mõned postitused tagasi (#4,455) kodanik Indreksirk selle siin samas teemas välja tõi juba.
Minu paha, jäi millegi pärast kahe silma vahele... Aitäh viite eest!
Vasta

(22-11-2020, 20:33 PM)MeelisV Kirjutas:  Ei ole kindel 
Igaljuhul on põlev pirn selles tule sektoris kus parki võiks näidata. Võimalik et on päeva tuli.
Siiski jääb küsimus kuidas täita nõuet tee äärde seisma jäädes park tulesid kasutada?

Tehnilistes nõuetes on, et ääretulesid peab saama lülitada. MNT ja autotootjate arvates on piisav kui see saamine vaid seisva mootoriga. 2017 VW töötava mootoriga ääretulede asendis lisab päevatuledele vaid ääre- ja numbrituled. Töötava mootoriga saab ääretule asendis (ees päevatuled) kõik ääretuledeks ohutuledega. Ainuke seletus võib olla see, et ääretuledega sõitmine on ohtlikum kui päevatuledega seismine. Ivecol pole minuteada üldse lülitil ääretulede kohta- ääretuled süttivad vaid tulede asendis seisva mootoriga. JOK nõue on täidetud saab lülitada.
Vasta

(29-11-2020, 10:59 AM)Viin Kirjutas:  Ainuke seletus võib olla see, et ääretuledega sõitmine on ohtlikum kui päevatuledega seismine. Ivecol pole minuteada üldse lülitil ääretulede kohta- ääretuled süttivad vaid tulede asendis seisva mootoriga. JOK nõue on täidetud saab lülitada.
 See versioon on ka veel et kui autotootjailt nõutakse automaatikat mis foori taga seistes mootori välja lülitab. Siis on natuke naljakas minna nende juurde jaurama miks  töötava mootoriga ei saa parkidega seista Smile

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Eile oli Pärnus pull moment, kui ma ühe kastika taga K-Rauta ristmikule keerasin. Foor läks roheliseks, hakkasime minema, kui nägin, et kastikas jäi toppama. Vaatasin siis, mis toimub- sellel suunal, kuhu me läksime, oli mingi papi, kes seisis autoninaga meie poole ehk siis vastassuunas, tähtis nägu peas. Kuidas ta sinna sai- pole aimugi. Minu reaktsioon oli küll selline, et mis mõttes nagu!
Vasta

https://www.postimees.ee/7129166/liinibu...iga-soitma

HA ha. Karma.
Jälle üllatav lahend juhtumile. Ei saanud leebet 100.- trahvi või hoiatust. Sai kolm kuud jalameheks.
Vasta

See pole mingi karistus. Kolm kuud jalamehena, see sobiks igale. Jala liikumine mõjub tervisele väga hästi. Oli aeg aastaid tagasi, kui mu masinad järjest lagunesid. Viimane asi mis liikus oli GAZ-53 kallaja. Sellega vahest sõitsin aga jubedalt käis rahakotile. Lõpuks avastasin, et odavam ja tervislikum on üldse jala käia. Huvitav oli see, et kuigi autot ei kasutanud, kõik asjad said aetud ja aega jäi ülegi. Tervis tuli ka mühinal. Seega mina ei pea sellist jala käimist üldse karistuseks.
Vasta

Täna hommikul siis pealinnas kaks sarnast juhtumit, kus keeratakse tuimalt foori all seisva autorodu ette esimeseks.
Üks Pärnu maanteelt Tammsaare teele vasakpöörde rada, teine Pärnu maanteelt Tondi tänavale parempöörde rada. 
Oleks minu nina ette niiviisi keeratud, ma oleks kindlalt läinud ja käskinud debiilikul tagurpidi kiirelt minema tõmmata. 
Ei saa aru mis inimestel viga on, liiklus on niigi jäänud hõredamaks näiteks septembriga võrreldes.
Vasta

(09-12-2020, 17:26 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  See pole mingi karistus. Kolm kuud jalamehena, see sobiks igale. Jala liikumine mõjub tervisele väga hästi. Oli aeg aastaid tagasi, kui mu masinad järjest lagunesid. Viimane asi mis liikus oli GAZ-53 kallaja. Sellega vahest sõitsin aga jubedalt käis rahakotile. Lõpuks avastasin, et odavam ja tervislikum on üldse jala käia. Huvitav oli see, et kuigi autot ei kasutanud, kõik asjad said aetud ja aega jäi ülegi. Tervis tuli ka mühinal. Seega mina ei pea sellist jala käimist üldse karistuseks.

Ilmselt mõjub selline karistus siiski karmimalt, kui trahv, mis mõjutaks ainult vaest inimest. Ja jalakäimine on tervislik ka, aga maailmas on ka bussid, trammid, trollid, taksod ja uberid jms olemas. Antud lugu oli vist Tallinnas, mitte Viljandis. Seal päris igale poole ikka ei jaluta.

Mind intrigeeris pigem, et mis paragrahvi alusel see välja kirjutati? Tööjuures käis päris kõva vaidlus teemal "aga kui sureb auto välja!". Et mille eest see kolm kuud ära vormistati täpsemalt.
Vasta

Liikuval pildil oli ju näha et tegemist oli tahtliku teoga. 
Möödumine üle pidevjoonte ja maha joonistatud eraldussaarte. Äkiline pidurdamine samuti. 
Kindlasti eelnes karistusele ka vestlus.
Vasta

Liiklusohtliku olukorra tekitamise eest võib kuni pooleks aastaks jalameheks jätta. Arvatavasti seesugune "möödasõit" kvalifitseerub juba karistatava teona.
Vasta

Polnud küll otseselt liiklusest aga

kellelgi on elujärg nii hea, et välimuse järgi läks Ahimäe karjääris suplema L200 väljalaske aastaga 2015-2019. Esimese hooga ei pööranud uudisele tähelepanu, eks neid autosid ikka ujuma läheb, aga enamasti on need venetehnika mille pinnale toomine kallim kui auto ise, tähelepanu koitis siis kui pildilt vaatas vastu sinist karva uus auto.. Huvitav valik on pea 2 tonnise tühimassiga auto paarinädalasele jääle viia, aga pigem tekkis küsimus, et kas numbrimärgid võeti teadlikult maha, et mõni kodanik omale märkmeid teha ei saaks hästi hoitud auto kohta või need kukuvad ujuma minnes ise küljest Big Grin
Vasta

(17-01-2021, 21:22 PM)MellMellMell Kirjutas:  ... Huvitav valik on pea 2 tonnise tühimassiga auto ...
Mu uus L200 on paarsada kilo üle 2 tonni tühimassi, eelmisest peaks erinema peamiselt disaini poolest, kas ka kaalu oli vähem?
Vasta

(17-01-2021, 21:59 PM)honkomees Kirjutas:  
(17-01-2021, 21:22 PM)MellMellMell Kirjutas:  ... Huvitav valik on pea 2 tonnise tühimassiga auto ...
Mu uus L200 on paarsada kilo üle 2 tonni tühimassi, eelmisest peaks erinema peamiselt disaini poolest, kas ka kaalu oli vähem?

Kuna numbrimärki polnud, siis ei tea täpselt millega tegu, alla kahetonnise tühimassi sain ühelt sarnase aastakäigu auto24 kuulutuse juurest. Võtame arvesse, et 2 kuni 4 inimest seal autos oli siis 2+t ta kindlasti oli.
Vasta

Numbrimärgi võttis tuuker ära ja pani autosse,kui auto pinnal jooksis üks kutt koos nendega minema ja niimoodi,et keegi ei näeks.Võeti ära ikka sellepärast,et hiljem lihtsam müüa oleks,vin-i oleks pidanud ülesse märkima Wink

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kuidas küll veoki seades gps sind terviserajale juhib?

https://sport.postimees.ee/7161230/harku...tunus-gpsi
Vasta

Gediminas. Nemad ei eksi. on minugi õuelt nõutud läbipääsu naaberkülla. Jah, kakssada aastat tagasi sai tõesti...

Mujal Euroopas on kitsamaidki teid. Ega tema teadnud, et meil ei ole kombeks tänavatele suusaradu sisse freesidaWink

Vähemalt ei sõitnud tiiki, nagu mõni teine siin on gepsutanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne