Treipink kodukasutusse

Mhmh, noh, flantsi üle treimisest ma ei pääse, aga kuna ma selle idapoolse Internetiga väga sõber ei ole, siis mõte jooksis pigem seda rada, et äkki on õige keermega sobilik toorik juba kuskil müügil, mingi teise masina varuosana vms. Jääks terve hunnik tööd ära.
Vasta

Ma võin neid toota, valutoorikud on olemas.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(23-12-2020, 20:05 PM)Jesper Kirjutas:  Mhmh, noh, flantsi üle treimisest ma ei pääse, aga kuna ma selle idapoolse Internetiga väga sõber ei ole, siis mõte jooksis pigem seda rada, et äkki on õige keermega sobilik toorik juba kuskil müügil, mingi teise masina varuosana vms. Jääks terve hunnik tööd ära.
Maailmas enamlevinud spindli kinnitused on siin loetletud ja neid on ka võimalik hankida erinevatest kohtadest.
https://www.smalltools.com/lathe-spindle...ion-chart/
Kindel et mõõt A 39mm pole?
https://www.shars.com/3-93-fully-machine...the-chucks
Selliseid on saada.
Vasta

tv4 see küll pole,sellel kinnitub padrun 3 poldiga ja vlansil rohkem avasi polnud va spindli ava keskel.
Vasta

Mul on üks 120 padrun aga keere vist oli M39 samm 3mm. Üks üleliigne väiksema pingi lünett on ka aga peaks pildid panema. Endal oleks vaja 1p611le lünetti ja vb ka originaal tsentripukki.
Vasta

Lisan pildi.https://photos.app.goo.gl/KbLbSPdLNaT1oLyg6
Vasta

Ise pole seotud aga jäi silma, Näoraamatust:
aaaaaaa

Iseasi, kui palju sellega reaalselt midagi teha saab, aga maakoju vb päris huvitav lisa.
Vasta

Vabandan, kui kusagil juttu on olnud, aga kas keegi oskab midagi pajatada "automaatkäigukastist" АКС-109
Jutumärkides sellepärast, et minu arusaamist mööda mitte automaatkäigukast, vaid agregaat, kus käikude lülitamine toimub elektromagnetiliste siduritega.

Mida head see praktikas annab (võrreldes klassikalise mehaanilise lülitamisega)?
Kuidas on lood töökindlusega (kui sünnist on möödunud aastakümneid)?
Remonditavus?
Juppide saadavus?

Muide, tehti neid peaaegu "meie ukse all" ehk Pihkvas.
Vasta

Автоматическая Коробка Передач või Автоматическая Коробка Скоростей 109. On kaks modifikatsiooni 109-6,3-12M ja 109-6,3-32 
See nimetus automaatkast on niiütelda toortõlge, tegu on jah elektromagnetmuhvidel kastiga
mida sai juhtida erineva automaatika abil.
Toodeti 4 unifitseeritud tüüpmõõtu pluss mitmed originaalsed. FT-11 on oma unikaalne kast.
Neid kaste saab lülitada käigu pealt ja on üsna töökindlad, Muhvid on saadaval, muuga on... nagu on.
Tootis  Pihkva hammasrataste tehas.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(11-01-2021, 23:02 PM)oltsberg Kirjutas:  ...
Mida head see praktikas annab (võrreldes klassikalise mehaanilise lülitamisega)?
Kuidas on lood töökindlusega (kui sünnist on möödunud aastakümneid)?
...

Vanja ei saa pöörlevaid hammasrattaid wägistada, kuna valitavad ülekanded on fikseeritud ja lülituse teeb elekter.

Saab välistada ebaturvalised lülitused (kuniks vastavad lülitid ja blokeerivad ahelad on veel töökorras).

Saab automatiseerida kiiruste valikut. Iseasi, kas seda ka rakendati.
Vasta

Millega seletada 1A616  erakordset populaarsust? Selles mõttes, et peale kuulutuse ilmumist on nad mõne päeva kuni nädalaga müüdud.
Vasta

(24-01-2021, 10:50 AM)oltsberg Kirjutas:  Millega seletada 1A616  erakordset populaarsust? Selles mõttes, et peale kuulutuse ilmumist on nad mõne päeva kuni nädalaga müüdud.
Ilmselt sellega, et ta on parajalt suur, et kannatab juba mõne natuke tõsisema töö ära teha, samas piisavalt väike, et kuskile garaažinurka ära mahtuda.
Vasta

(24-01-2021, 11:13 AM)vant Kirjutas:  
(24-01-2021, 10:50 AM)oltsberg Kirjutas:  Millega seletada 1A616  erakordset populaarsust? Selles mõttes, et peale kuulutuse ilmumist on nad mõne päeva kuni nädalaga müüdud.
Ilmselt sellega, et ta on parajalt suur, et kannatab juba mõne natuke tõsisema töö ära teha, samas piisavalt väike, et kuskile garaažinurka ära mahtuda.
nii ongi,teine hää om 1m61,hiius vanamees müüb,aga müümise asemel otsib kellega telos mula ajada.....need pingid kaaluvad ca 1500kg ja ca 2,5m pikad ja piisavalt väiksed,et mahutada kodugaraazi või värkstuppa.kui mina otsisin siis oli lätis 2 pinki müügis 1m61,lisaks mõõdukas 4kw mootor peal.
Vasta

1А616 on jah paljudele mõõtude poolest sobiv ning miks teda vähe liigub on eelkõige seepärast, et massiliselt kasutati teisi pinke nagu 1K62 ja 16K20.
Eks seal omad puudused ka ole, nagu näiteks rihmade vahetuseks peab käigukasti laiali võtma ja kast peab ka õli pidama et rihmad mingit jõudu üle kannaks.
Paljud viskavad selle alumise kasti vahelt välja ja panevad mootori otse ülemist kasti vedama sagedusmuunduriga.
Eesti aja alguses garaazinaaber oli peaga mees ja tegi selle ajami alalisvoolumootori peale, et kiirusi sai keeratavast nupust valida ning pidurduse äkilisust samuti.
Vana oli lahtise peaga ja tegi igasugu ägedaid kontrollereid ja isegi puurpink oli alalisvoolul ning mäletan, et min kiirus oli 10 pööret minutis kuid kui puuri kinni võttis jõudis ikka detaili käest tõmmata.
Korjas ta igasugu telekaid ja muud elektroonikat kust komponente sai ning me ikka viisime talle ja oli selle üle heameel.
Sõitis veel Saporozetsiga ring see oli ka hübriid tänases mõistes, kus elektrimootor aitas kui vaja.
Vana võitis nii mõnegi kihlveo et sapakas teeb Ladale kiirenduses ära ja sõitis ka miilitsa eest ära, kuid see pole enam treimise teema.
Vasta

(24-01-2021, 15:33 PM)2715 Kirjutas:  Eks seal omad puudused ka ole, nagu näiteks rihmade vahetuseks peab käigukasti laiali võtma ja kast peab ka õli pidama et rihmad mingit jõudu üle kannaks.
Olen rihmasid vahetanud, ei pea käigukasti laiali võtma. Spindli tagumises otsas on tugiseib poltidega. Selle saab välja võtta ja siis saab rihmad üle spindliotsa kätte. See pole muidugi mu enda tarkus, nii oli juhendis kirjas.

Detail n5 tuleb maha
   
Vasta

Küsin selle pingi kohta.
http://stanki-katalog.ru/sprav_t4.htm

Võimalus saad umbes selline pink (tööõpetuse klassi variant, kus mingi asi pidi veel rihmaga olema)
Planeerin garaaži elektrit ja kuidagi tuleb ka see pink mahutada.
Kuna ruumi on vähe siis mõtlen paigutuse peale, palju otstesse vasakule (seal on ülekanded) ja pareale peaks ruumi jääma?
Vasta

https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...d=84304343&pob_action=show_post&pob_cat_id=10794&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10676&search_evt=onsearch&search_X_selected_cat_ids=10792%2C10964%2C10794%2C10795%2C10796%2C10798%2C10799%2C10800%2C11442%2C11146%2C10801

Kuulutusi sirvides jäi silma proovimisvõimalusega treipink. Pole minu oma, lihtsalt juhuslik infokild.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ära usu pilti.Pildil üks neljast  erinevast 1A62-st.Muideks asjalik mudel,kui tabelid ja kirjad peal.
Vasta

(02-02-2021, 18:15 PM)Marko Kirjutas:  Kuulutusi sirvides jäi silma proovimisvõimalusega treipink. Pole minu oma, lihtsalt juhuslik infokild.
Kui seda pinki osta, siis kindlasti peab omale selgeks tegema milliseid keermeid soovitakse lõigata ja kas vajalikud hammasrattad on pingiga kaasas sest keermesamme on seal valida vähe ja enamus tuleb hammasrataste vahetuse teel.
Tegemist siiski 1A62 lihtsustatud variandiga mitte 1K62.
Vasta

(02-02-2021, 23:52 PM)vanaain Kirjutas:  Ära usu pilti.Pildil üks neljast  erinevast 1A62-st.Muideks asjalik mudel,kui tabelid ja kirjad peal.

Ettenihkekasti reeverssiga saab tagurpidi keermeid lõigata? Kuulutuses oleval vist seda võimalust pole. Mul endal aastast 53 sama mudel ja toimetab. Keermetabelid printisin seinale, saab sealt spikerdada kyll.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne