Kui senimaani olen näinud kas tavaversiooni või pikendatud kere ja pikema tagauksega sõidukeid, siis seda viimati esitatut saab vist nimetada ämmauksega variandiks. Tagauks märgatavalt väiksem kui esikuks kuid samas limusiini tüüpi tagumine küljeaken...
(31-12-2020, 06:47 AM)robi Kirjutas: Kui senimaani olen näinud kas tavaversiooni või pikendatud kere ja pikema tagauksega sõidukeid, siis seda viimati esitatut saab vist nimetada ämmauksega variandiks. Tagauks märgatavalt väiksem kui esikuks kuid samas limusiini tüüpi tagumine küljeaken...
See väike tagauks paistab pigem maksustamise eripäradesse mahutamisena, kui disainituusa ego realiseerimisena. Võrdluseks võiks tuua soome, kus võeti vana jänkiraud kaubikuna arvele, et maksud väiksemad saaks. Hinnaks oli max 80km/h ja ilma polsterduseta tagaiste, võimalik et midagi veel.
(31-12-2020, 10:32 AM)Etsike Kirjutas: Ford F-250 Crew Cab, millest Brasiilia turu jaoks on "sedaan" kokku vägistatud?
Mulle meenutas esmapilgul eskalaator pickup-i.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2021, 04:22 AM ja muutjaks oli Marko.)
Mis seal siis seekord nii traagilist on? 21 kereplekke on aastakümneid poogitud erinevate autode külge, mõni näib isegi auto moodi välja.....
Pole see järgmine üllitis parem ega halvem, lihtsalt erinev nägemus.
Head uut aastat!
Ma usun, et silmas peeti seda, et disain ei ole just kõige paremini õnnestunud, eriti just küljelt. Oleks ta veidi pikem ja päris kabrio, poleks võibolla isegi väga hullu, aga see katus (tundub, nagu oleks MB SLK oma) paistab välja nagu mingi väike kuppel.
Venemaal tegi kunagi üks GAZ 21-st kupeevariandi, tehnika läks BMW 850i oma sinna ning selle kohta ütleks ma, et see oli küll väga ilus.
Selle konkreetsega on, jah, põhiasjaks ikkagi imelised proportsioonid. Tehnikadoonoriks olev SLK ise juba perfektne käkk ning vanavolga plekkide selgakleepimisega on asi ainult veelgienam kõigeparimaks saanud. Iseenesest natuke kahjugi, et pildijärgi täiesti korraliku käsitööoskusega inimese töötunnid on kulunud nii, nagu nad on kulunud.
Piiteris kunagi kaks venda tegelesid replikate tootmisega tellimuse peale. Pole ime kui see ka sealt tehasest tulnud. nende lemmikteema oligi vana volga.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2021, 10:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-01-2021, 19:12 PM)Aare R. Kirjutas: Ma usun, et silmas peeti seda, et disain ei ole just kõige paremini õnnestunud, eriti just küljelt.
...
Meeldimine on personaalne. Mulle meeldib - tõupuhas kitš. Irooniline pealegi: kuna meie suuda toota normaalset asja, siis võtame varsti sajand vana esteetika ja tõmbame selle peale sõja kaotanute tehnikale.
(01-01-2021, 19:12 PM)Aare R. Kirjutas: Ma usun, et silmas peeti seda, et disain ei ole just kõige paremini õnnestunud, eriti just küljelt.
...
Meeldimine on personaalne. Mulle meeldib - tõupuhas kitš.
See oli ka minu esimene arvamine, aga süvaanalüüs viis siiski teise tulemini. Kitš tuleb tunnistada on siiski tõupuhas toode, aga siin on asja teinud barokk ja rokokoo või on hoopis pop ja modern õhtuhämaruses teineteist leidnud ja juhust kasutanud... Loodetavasti ei keri siit välja mingit mii tuu keissi aga miks selliseid asju tehakse, nagu ikka: bikoos ai känn !