29-12-2020, 17:56 PM
Päris hea lahendus.
Minu youtube kanal: http://www.youtube.com/user/deeremees1/videos
(04-01-2021, 20:33 PM)olli Kirjutas: Vasakul küljel mingi toru. Jookseb tagasillast kuhugi ette poole. Kas on diffrilukuga seotud? Tundus, et hakkas diffrilukku kasutades rohkem lekkima. Kui sealt vahelt päris palju õli välja jooksis, siis kuhu ja mis õli juurde tuleks kallata? Ja kui suure survega peaks arvestama uut toru/voolikut tehes?Survet on umbes 10 bar ja roolivõimendi õli on olenevalt rooli tüübist kas võimendis, eraldi paagis või hüdropaagis.
Ning teine asi, kas nelikvedu (82) keskmises asendis ei peagi tagurdades toimima? Kas äärmises asendis peaks (millegipärast ei õnnestunud toda asendit sisse lülitada)?
Tänud!
(04-01-2021, 20:50 PM)2715 Kirjutas:(04-01-2021, 20:33 PM)olli Kirjutas: Vasakul küljel mingi toru. Jookseb tagasillast kuhugi ette poole. Kas on diffrilukuga seotud? Tundus, et hakkas diffrilukku kasutades rohkem lekkima. Kui sealt vahelt päris palju õli välja jooksis, siis kuhu ja mis õli juurde tuleks kallata? Ja kui suure survega peaks arvestama uut toru/voolikut tehes?Survet on umbes 10 bar ja roolivõimendi õli on olenevalt rooli tüübist kas võimendis, eraldi paagis või hüdropaagis.
Ning teine asi, kas nelikvedu (82) keskmises asendis ei peagi tagurdades toimima? Kas äärmises asendis peaks (millegipärast ei õnnestunud toda asendit sisse lülitada)?
Tänud!
Esisild ei pea tagurpidi vedama keskmises asendis ja kui väljavõttel pole rohkem kui 2 asendit on tegu 52 väljavõttega kus ongi vaid automaatne ja sunniviisiline asend.
82 väljavõttel on ka väljalülitatud asend, mis on väga vajalik tagurpidi manööverdamisel, kui automaatne asend hoiab esirattaid kinni ja pöörab väga halvasti.
Mis väljavõtte sees on ei tea keegi sest pealt samasugune.
(05-01-2021, 21:25 PM)saarrand Kirjutas: Akvaariumiga pillil, kōige all on väljas, keskmine ja ülemine asend on vastavalt mis asend?
(07-01-2021, 00:44 AM)ladamees051 Kirjutas: Oskab keegi kiita või laita mtz käivitusmootori asemele paigaldatavat reduktorstarterit. Endal on plaan kevadel mtz 50 peale installeerida. Äkki jagaksite enda kogemusi.
(11-01-2021, 17:51 PM)hannest Kirjutas: Uuemat tüüpi vedaval esisillal on äärikuga torul see äärik 2x paksem kui vanal. Vanal pidi mõnikord äär ära murduma. Kas silda ostes on see uuem/vanem ka tähtis argument? Nimelt tahaks võtta mõne vana 52 alt külgreduktorid ja nurkülekanded ning keskosa koos diffriga paneks uue, et oleks valmidus hüdrorooli jaoks.Ma just metsatraktorile tegin ümber õhukese flantsiga asjade peale sest nendega probleeme vähem.
(09-01-2021, 19:24 PM)indrek06 Kirjutas: ..
Aastake tagasi sai kah üks värskelt soetatud russ starteri peale tehtud. Oli aastaid seisnud masin ja käivitusmootor oli vahepeal kõige kaduva teed jõudnud minna. Tellisin suvalise 3kw mtz reduktor starteri ja põlveotsas sai ka üks vaheplaat valmis nikerdatud. Ajutine asi, kuna kangesti oli soov masin kiirelt käima saada.
Ega pendiksi hammikas hooratta omaga täpselt ei klappinud, kuid üle ta ei viska ning käima veab kenasti.
...
(19-01-2021, 20:45 PM)Mägi Kirjutas: TereKüsi hinda firmast Gersamia, Valgas
Tekkis küsimus, kust hetkel kõige parem/soodsam MTZ-ile rehve osta on? Milline odavama otsa rehv on hea hinna ja kvaliteedi suhtega? Huvitavad just esimesed 13.6-20 rehvid. Ise on kogemusi orginaal Belshinadega, mis on minu arvates täitsa head ja "väga odavate" Nortecitega, mis on kehvad(plastmass ja pragunevad küljelt põhimõtteliselt koheselt). Oskab keegi midagi soovitada?
(19-01-2021, 20:45 PM)Mägi Kirjutas: Tere
Tekkis küsimus, kust hetkel kõige parem/soodsam MTZ-ile rehve osta on? Milline odavama otsa rehv on hea hinna ja kvaliteedi suhtega? Huvitavad just esimesed 13.6-20 rehvid. Ise on kogemusi orginaal Belshinadega, mis on minu arvates täitsa head ja "väga odavate" Nortecitega, mis on kehvad(plastmass ja pragunevad küljelt põhimõtteliselt koheselt). Oskab keegi midagi soovitada?